Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by charlene08, Jul 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Wat leuk juf haha! Foto's kijk ik vanav ff want op m'n iPhone zie ik ze niet zo goed :) ben benieuwd!!! Dat meisje die drugs enz gebruikt is GEEN vriendin He haha gelukkig niet!! Is iemand v vroeger v school/stappen.

Zo naar de gyn... Ben er gewoon zenuwachtig voor!

2. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,054
    2,861
    113
    *duimt voor moon*

Juf, wat een leuke foto's weer! En wat wordt hij groot!

3. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,054
    2,861
    113
    en en en moon?

4. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    ff snel: yesssss! Alweer n eitje v 12mm! Nu vrijdag weer terug en doorgaan met deze dosis menopur!

Flippo heeeeeeel veel succes morgen met de iui!!! Ik denk aan je!!!

5. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,054
    2,861
    113
    Jes moon!! Allemaal goed nieuws voor jullie! Ga heel hard duimen, hopen, springen etc dat het goed mag gaan.

6. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    @Moon, wat een fijn nieuws!

@Flippo, veel succes morgen, ik duim voor je.

7. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,054
    2,861
    113
    Ik heb zojuist maar weer eens een bestellinkje ovu en zwangerschapstesten gedaan bij Matcare. Deed altijd sensitest maar die bevallen niet meer, en van het ziekenhuis heb ik er nog maar 6 en dat vind ik te weinig gezien mijn wisselende cyclus, dus maar ff voor de zekerheid een setje bijbesteld. En dan gelijk maar een paar goedkope dipstick zwangerschapstesten, de kruidvattesten zijn wel heilig bij mij maar dan kan ik ook eens voor NOD testen enzo :p

8. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,054
    2,861
    113
    Bijna IUI Flippo!!!

9. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@Moon: Geweldig meis!!!! Groei eitjes Groei!!!! ik duim voor je hoor!!!

@Lief: Sensitest is mij altijd goed bevallen :) Hoop voor je dat dit de laatste keer is dat je ze hoeft te bestellen!!

@All: Jaja IUI-2 is een feit :) Vanmorgen om 8:00 moesten we op de poli zijn voor mijn mannetje en om 10:00 was de IUI.
    Alles is perfect en vlekkeloos verlopen gelukkig :)
    Super lief vrouwtje die er echt de tijd voor nam. Ook totaal geen pijn gehad of iets dergelijks (bij IUI-1 schoot ik namelijk bijna door t plafond toen ze t slangetje in brachten)
    De opbrengst qua zaadjes: 1,8 miloen. Geen vetpot maar in ieder geval net genoeg voor IUI (vanaf 1 miloen wordt het IVF in mijn centrum namelijk) Nu gaan we maar op het wachtbankje zitten tot 19 mei, uitgaande van een LF van 14 dagen.... naja als ik die 14 dagen al zou halen is dat al een wonder :p

10. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,054
    2,861
    113
    Wordt spannend Flippo!!!!

En jammer dat er niet een wat hogere opbrengst was, maar in elk gevoel voldoende!

Sensitest dacht ik ook dat t mij beviel, tot ik die van het ziekenhuis gebruikte, die worden tenminste écht positief. Bovendien gaf sensitest de laatste ronde ineens dikke strepen, heel gek.. dus ik vertrouw ze niet meer ;)

Ik ben alweer zo kort ongesteld geweest.. ben benieuwd of ik nu net als vorige ronde rond dag 10 weer opnieuw bruinverlies krijg..

11. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@Lief: Hoop het niet.... zou vervelend zijn als je dan alweer bruin zou krijgen... Ik duim op een perfecte ronde voor je met een POSITIEF einde :p (of begin hoe je het wilt zien :))

12. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Flippo mooi! Oo wat heb ik aan je gedacht vandaag!! Jammer dat de hoeveelheid zwemmers niet top was maar.... Voldoende is voldoende!!! Nu ff gewoon goed laten plakken en zwanger worden en blijven! Go zaad! Ik duim vvje!!!!!

Lief ook hoop net als flippo dat je geen bruin krijgt en nu gewoon eens een voorbeeldige cyclys krijgt met indd POSITIEF result!!! Duim ook v jou!!!

Ben ook benieuwd hoe het met m'n eitje is morgen!!! Hoop stiekem dat ie flink gegroeid is en er nog een eitje is dubbel kans dan hè :p haha!

Liefs moon

13. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    @flippo, fijn dat het goed is gegaan, ik duim voor je!

@Moon, ik hoop dat je morgen weer een mooi eitje te zien krijgt en 2 zou natuurlijk helemaal mooi zijn.

@Lief, ik hoop voor jou dat er deze keer geen bruin komt, maar dat je gewoon een mooie cyclus krijgt met op het einde een positieve test.

Vandaag heeft Nicholas broccoli gegeten, en dat vond hij erg lekker. Hij begon weer met fijn knijpen, maar al vrij snel stopte hij het in zijn mond en toen moest hij lachen:D Hij heeft net zolang op de stronkjes zitten sabbelen tot hij al die kleine bloempjes eraf had.

14. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,054
    2,861
    113
    Wat schattig Juf :D

Moon ik duim voor je, hoe laat moet je?

Flippo, broed ze ;)

En dat bruin nog op dag 10 ofzo is niet zo erg hoor, was alleen nieuw, is dan gewoon een restje wat er nog uit moest ofzo. En als ik utro gebruik krijg ik sowieso op het einde geen bruin, dat is wel fijn :) We gaan er maar weer gewoon voor he deze ronde! Nog maar 12 dagen en dan mag ook ook eeeeindelijk weer naar de gyn.

15. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Ff kort: eitje was nu 14mm en nog n paar kleintjes erbij gekomen maar die doen niet veel gelukkig! Zondag weer terug en dan ws de pregnyl zetten! In de ochtend dan eerst n ovutest en als die posi is hoef ik geen pregnyl, anders wel... Hoop echt dat t posi is zondag! Zit dan op cd12... Zou mooi zijn! Hoop dat t deze keer nu eindelijk ook eens positief eindigt(of begint zoals flippo zo mooi zei!)

16. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,054
    2,861
    113
    Moet goed komen Moon! Hoeveel rondes moet je nu nog tot je IUI gaat krijgen? Spannend weer zondag dus, hopelijk is ie dan mooi 20 mm ofzo en dan nog eentje stiekem bijgegroeid ;)

17. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Nog deze ronde en dan ronde 6, dan komt er overleg en denk dat dan beslist wordt om tot iui over te gaan... Maar, beter is dat niet meer nodig :p

Morgen vrijgezellenfeest! Gezelligheid! Zon zin in; ff lekker verstand op nul en losssss hihi!

Fijn weekend!

18. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,054
    2,861
    113
    Giet er maar wat wijntjes in, hielp bij mij in december ook nogal goed om zwanger te worden whaha.

19. Carrie78

Carrie78 Actief lid

Oct 14, 2009
    394
    0
    0
    Flippo/Moon/Lief: Wat spannend voor jullie allemaal!
    Ik ga heel erg duimen, alle geluk gewenst!!! Ik zet in op 3 zwangere buikjes!

Jufd: leuk dat Nicholas groente eet, weer een nieuwe stap!
    Enne... alvast een fijne eerste moederdag ;)

Wij gaan vanaf maandag twee weken op vakantie. We blijven in NL, we hebben veel geluk met het weer want de voorspellingen zijn super :)

20. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,054
    2,861
    113
    Veel plezier Carrie! Geniet van je gezinnetje :)

Share This Page