Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by charlene08, Jul 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,053
    2,861
    113
    ow en heb je het ziekenhuis al gebeld? Wat zeggen zij er van?

Ik vind het echt zo vervelend voor je.. niet zwanger worden met een nette cyclus is al vervelend maar met zo'n klotegedoe helemaal..

2. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,053
    2,861
    113
    Wat is het toch rustig in ons topic :) Hoe is het met het bloedverlies Flippo?

Moon al kwaaltjes?

Juf, al zin om te gaan werken straks? En hoe is het met Nicholas?

Carrie, hoe gaat het bij jullie??

Hier ook niks te melden hoor haha.

3. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    @Lief, ik heb aan de ene kant heel veel zin om straks weer te gaan werken, maar als ik eraan denk dat ik Nicholas bij iemand anders achter moet laten krijg ik gewoon tranen in mijn ogen, ik vind het toch wel erg moeilijk. Denk dat dit komt omdat ik al zo lang met hem thuis ben.

Ik ben vandaag de hele dag druk geweest met koffers pakken, maar we zijn nu echt klaar om te gaan. Morgen om 12.05 uur vliegen wij richting Aruba, spannend. misschien dat ik vanaf daar wel een keertje kom kijken hier, maar zo niet dan veel succes dames. Lief jij heel veel succes bij de gyn, ik hoop dat je er goed geholpen gaat worden. Moon veel succes met wachten, ik duim voor je. En Flippo ik hoop dat het rose toch nog stopt en dat het gewoon raak is.

4. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,053
    2,861
    113
    Kan ik me goed voorstellen van dat werken! Bah zou ik ook hebben :) Maar ik denk wel dat je er ook weer aan gewend raakt, je moet alleen wel even daar doorheen..

Hele fijne vakantie!!!

5. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,053
    2,861
    113
    Gaan jullie ook babyboom kijken?? Vorige serie vond ik fantastisch dus ga zeker kijken.

Heb het voorfilmpje gezien Uitzendinggemist.nl, maar echt tranen nu al ;) Beleef je het toch een stuk anders nu he, maar dat geeft niet die tranen moeten er soms even uit.

Begint as woensdag, precies de dag dat wij weer naar de gyn mogen!

6. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Ha girls daar ben ik weer eens!

He bah...kan ik Juf geen fijne vakantie meer wensen, want ze is al vertrokken! Jammer!

Lief: Spannend! Ik vond Babyboom ook een prachtig programma, maar kon het niet elke keer volgen en nu ook weer niet ben ik bang, maar als ik het kán kijken ga ik dat zeker doen. Misschien moeten we er zelf eens aan meedoen :)

Flippo: Meiske! Hoe istie? Wat een ellende toch met die stommen cyclussen van jou he!

Carrie is ook nog lekker op vakantie, dus die is vast aan het genieten van haar gezinnetje!

De bruiloft van mn vriendin was super! Prachtige dag en super gezellig! Haar schoonzus (dat meisje wat niet onder stoelen of banken steekt dat ze zwanger is..) viel uiteindelijk wel mee. Heb me er een beetje voor afgesloten en dat werkte prima :) Heb het megadruk gehad, gelukkig maar, want ik wordt anders bijna gek! Nu weer iets rustiger en dan gaat mn koppie weer he...Kan het niet meer loslaten dat mn vriendin zwanger is. Ik vind het zooo moeilijk en weet gewoon ff niet hoe ik ermee om moet gaan. Voor jou Flippo moet het nog veeeel moeilijker zijn met je zus. Ik kan het ff niet meer gewoon...Morgen heeft ze haar 1e echo. Ik wil zooo graag heel blij en happy reageren en daar doe ik ook oprecht mn best voor, maar het slurpt op dit moment energie. Erg he?! Vind het zoooo van mezelf tegenvallen, en daar baal ik dan ook weer van. Ik kan het niet meer loslaten. Ik moet nog een week afwachten maar heb echt zoiets van ach waarom zou het dit keer wel raak zijn bij mij!? Heb weer jeukende boobs, echt zwaar irri! En heb nog steeds steekjes. Maarja...dat had ik de vorige keren ook allemaal dus dat zegt allemaal niks. Die jeukende boobs kan komen door de hormomen denk ik. Ik wil zoooo graag dat het deze keer gewoon raak is! Maar we hebben er niks voor te zeggen..Kreeg op de bruiloft ook regelmatig de vraag toen mensen hoorden hoelang we al bij elkaar zijn, komen er nog geen kinderen?! Nou.. ZO makkelijk gaat dat niet!!!!! En wat zeg je dan he? Alles op zn tijd hoor ik mezelf zeggen en ik denk je moest eens weten!! Op mn werk krijg ik regelmatig zaken binnen van kindjes de verwaarloosd/mishandeld worden en uit huis geplaatst moeten worden, soms wel een gezin met 5 of 6 kindjes! Dan denk ik toch echt Hoe is het in godsnaam mogelijk dat dat tuig maar kinderen kan blijven krijgen? Gaat gewoon aan de lopende band. En wij, mensen die het zooo graag willen, die alles goed voor elkaar hebben en alles zouden overhebben voor zo'n klein wondertje, krijgen ze niet zomaar...

Ik moet ech ff positief proberen te blijven, maar ik ben zoveel aan het nadenken, nadenken, nadenken..ik slaap er gewoon slecht van brrr.

Maar goed, genoeg gezeur! Hoe ist met jullie?

Liefs, mOon

7. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,053
    2,861
    113
    Geen gezeur joh, ik voel me af en toe net zo :) Ik heb alleen het geluk dat ik geen zwangeren heel dichtbij heb zoals schoonzusjes/vriendin.

Ik mag 5 juni een 3 laagsstapeltaart maken voor de eerste verjaardag van mn neefje, weten jullie nog dat ik voor het eerst tante werd.. bijna een jaar geleden :$ zij kondigde aan dat ze zwanger was de eerste maand dat wij voor het echie gingen...
    De tijd gaat maar door en wij staan een beetje stil!

Nu voel ik me momenteel gelukkig goed, maar daarom ken ik die buien absoluut hoor Moon!

Ik ben ook veel emotioneler dan voor we aan een kindje begonnen, de tranen zitten erg los. En af en toe raak ik in paniek of het ooit wel echt gaat gebeuren??!

Ik ben ook al wel een beetje zenuwachtig voor de afspraak woensdag, ziekenhuizen en ik matchen nog altijd niet (zo vaak zijn we er alles bij elkaar ook helemaal nog niet geweest) en nu hangt er voor mn gevoel toch iets in de lucht van behandelen of niet.. niet behandelen dan raak ik wel ff in een dipje... wel behandelen betekent dat het dus echt niet zelf gelukt is.. toch weer een stap!

8. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,053
    2,861
    113
    Ow en dan vergeet ik bijna nog: zoveel hoop weer dat het toch deze ronde misschien wel gelukt is.. ik voel dan wel niks anders dan anders, maarja dat hoeft ook niet he. En die teleurstelling dan straks weer bij een negatieve test... brrrrr ik wil dat gewoon niet.

9. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Ja lief de tranen kunnen soms behoorlijk los zitten hihi. En wat je zegt..alles is een stap...niet behandelen is klote want je wordt aan je lot overgelaten terwijl het maar niet wil lukken, wel behandelen...dan is het definitief dat het vanzelf niet lukt. Ik hoop stiekem dat je wél geholpen wordt, met wat dan ook, zodat het gewoon snel raak is. ]

Het ging redelijk goed me me hoor, maar door de zwangerschap van mn vriendin heb ik het gewoon echt ff moeilijk gekregen, terwijl ik de week ervoor al wist dat ze zwanger was omdat ze een week over tijd was..ik voelde het ook gewoon, en ja...het is zover.

Een collega van me is voor 5 maanden in australie en dubai geweest. Geweldig mens is het en ze leeft heel erg met me mee en ook met mn andere collega die maar niet zwanger raakt. We hadden voor haar vertrek met zn viertjes lekker gedineerd en geborreld en een deal gesloten: Ik en mn collega zouden allebei zwanger zijn als ze terug kwam! Nou...ze komt dus eind deze week terug van Dubai...Mn collega heeft geen kans meer om voor haar terugkomst zwanger te zijn, ik nog wel...(tenminste...zondag a.s. verwacht ik het rose weer..), maar ach waarom zou het?! Ik geloof het echt niet meer, hoe graag ik natuurlijk wél wil geloven dat het zover is.

Een vroegere vriendin van me, waar ik nu weer veel contact mee heb, is 2 weken terug bevallen van een dochtertje, ze heeft een hele zware bevalling gehad en moet nog erg wennen aan het mama zijn. Ze vroeg of ik op kraamvisite komt..ook dit vind ik zelfs al moeilijk op het moment. Zij kan nog niet echt genieten omdat ze heel veel klachten heeft en het gewoon een hele erge impact heeft gehad op dr..Ritme zoeken is ook nog moeilijk, en stiekem denk ik dan: GENIET MEID GENIET!

Ooit komt onze tijd wel hoop ik...maarja ik en mijn vriend wilden niet voor niet JONG papa en mama zijn! Nu zijn we zeker nog niet oud natuurlijk maar ik had echt gehoopt op mn 25e ons eerste kindje te krijgen..

10. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Lief je kunt van alles voelen of juist helemaal niks, het zegt echt niets, dat heb ik inmiddels wel geleerd, maar toch..bij elke steekje krampje denk je zou het?! En dan weer die teleurstelling..Volgens mij krijg ik echt een inzinking als het deze rond weer niet raak is...betekent voor mij 6e en laatste poging op deze manier en dan ws IUI...deels denk ik nog steeds dat dat de oplossing is, maar tegelijkertijd maakt me dat ok bang, want wát als IUI ook niet lukt?! En daar ga ik weer...nadenken nadenken nadenken...wordt gewoon moe van mezelf.

Nou..ik ga maar eens ff de mount everest berg strijkwas wegwerken (nog geen tijd voor gehad dit weekend) en daarna heerlijk douchen en daarna lekker bankhangen met mn schat!

Fijne avond lief en kop op!

11. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,053
    2,861
    113
    Oja ik wilde ook op mn 25ste wel mama worden, maarja liep ander qua samenwonen/studie/geld etc. Maar ik word 1 september al 28:$. Voor het eerst dat ik dat óók echt even moeilijk vind!

Ik denk ook bij elk steekje: zou het zou het?! Maar voel nog geen hele duidelijke steekjes.. mn borsten gaan weer zeer doen maar dat is elke cyclus zo. Ik moet nog tot volgende week dinsdag wachten...laaaang.

Ben blij dat ik er nog altijd wel nuchter naar kán kijken, maar het gevoel wat er allemaal bij komt is nu niet meer weg te drukken. En weetje... het geeft ook niet, we mogen dit voelen :)

Succes met je strijk, rotwerk ;) Ik hang al lekker op de bank met mn dekentje haha.

12. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@All: Srry meiden heb weinig tijd om te lezen vandaag... morgen tijd om uitgebreid te reageren...
    Nog steeds geen zere borsten, lichte krampjes in mn onderbuik en rug, dat rood is maarliefst 2 druppels ofzo geweest, kwam alleen op mn toiletpapiertje... nu alleen nog een mini beetje rose bij afvegen...
    Nog 2/3 dagen tot mn echte NOD van 14 dagen na IUI!
    Zal t vannacht/morgen/overmorgen doorbreken of niet? ik ben benieuwd!

13. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Misschien is er gewoon nog hoop dan flippo?????

Lief ik word 3juni 27... Vind dat ook erg confronterend...maarja ouder worden we vanzelf...niets tegen te doen helaas! De tijd vliegt..

14. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    Hoi meiden,

Hier ben ik vanaf een zeer warm Aruba:D De vliegreis van 10 uur is wel goed verlopen, maar toch raad ik het niemand aan om zo lang met een baby te gaan vliegen. Hij is de hele tijd wakker geweest, dus we hadden onze handen vol aan hem. Maar het weerzien met mijn vader en zijn vrouw was natuurlijk heel leuk, helemaal omdat zij die kleine nu voor het eerst zagen.

@Flippo, spannend nog even dus, ik duim dat het voor jou deze ronde raak is!

@Lief, dat je neefje alweer bijna 1 jaar is zeg, de tijd gaat echt snel. Veel succes in het ziekenhuis meid, ik hoop dat het allemaal goed gaat.

@Moon, wat vervelend dat je het zo moeilijk hebt. Heb je het er al met je zwangere vriendin over gehad? Misschien dat er met haar over praten je een beetje helpt. Toen ik zwanger was vond mijn zus dat ook zo moeilijk en dat is echt tussen ons in komen te staan toen. Nu is alles wel weer goed, maar mijn zwangerschap heb ik niet met haar kunnen delen en dat is echt zonde.
    Ik hoop dat je je snel wat beter gaat voelen.

Nou meiden ik ga weer lekker buiten zitten want het is hier binnen veel te warm, wel 36c, ik zal binnen kort even een paar foto's komen showen.

15. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,053
    2,861
    113
    Ohhh klinkt lekker Juf, geniet ervan nu jullie er zijn :D

Flippo, stiekem dus nog wel wat hoop! Bedoel als het niet doorzet... misschien ben jij er zo een die last heeft van bloedverlies en toch zwanger is. wat zegt het ziekenhuis nu, ik begrijp niet dat ze je alsnog geen utro geven.. dat stopt het bloeden namelijk.................

16. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,053
    2,861
    113
    Nou wij mogen aan de IUI (met hormoonstimulatie dus moet gaan prikken). Moeten nog wel kiezen of we IUI willen of aan de INeS studie willen deelnemen (dan wordt je ingeloot voor IVF, IVF in eigen cyclus dus met maar 1 of 2 eitjes ipv veel) of IUI. Ik weet nog niet 100% zeker of we er wel aan deel mogen nemen, maar als de gyn het aanbied vermoed ik van wel.

Over een week belafspraak over wat we beslissen. Lastig hoor. Het is vooral warrig in mn hoofd nu en het wordt allemaal wel ineens HEEL erg echt.....maar wel heeeel fijn dat hij het balletje bij ons legde.. vriend zei tegen hem dat mijn grens van zelf proberen wel zo'n beetje bereikt is, en dat snapte hij dus we mochten eigenlijk zelf bepalen of we nog zo doorgingen of dat we voor de IUI wilden gaan (of dus aan dat wetenschappelijk onderzoek willen deelnemen).

17. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Wat goed lief!! Eindelijk actie!! Al snap ik wel dat t moeilijk is wat je nu wilt... Misschien is dat wel hetgeen m'n gyn laatst ook bedoelde maar nog niets over mocht zeggen..? Was landelijk zei ze..! Spannend!!!! Ik ben blij dat ze eindelijk iets gaan doen! Veel wijsheid toegewenst vh maken Vd keuze... Dikke knuff

18. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,053
    2,861
    113
    Ja het is iets voor de onverklaarbare stelletjes ;) Dus jij komt ook in aanmerking hoor, mocht je gyn er niet over beginnen zou ik dat zelf wel even aandragen (mocht je het willen). Je moet wel zelf ovuleren maar adt doe jij wel toch?
    Pff ik ga maar eens even over slapen, mijn hoofd duizelt! (en ik heb ongigevoel... misschien misschien ook wel zwanger?! die hoop blijft ook altijd natuurlijk).

19. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Ik heb al de hele avond flinke steken precies in t midden v m'n onderbuik en lies! Weer iets nieuws? :-S

hopelijk zijn we gewoon allebei zwanger :) en flippo ronde 3iui ook! Anders op naar de nieuwe behandeling! Weet bijna zeker dat dit is wat de gyn bedoelde! Met die menopur en pregnyl ovuleer ik gewoon goed ja lief..

Trusten x

20. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Nog steeds steken hier. Alleen in m'n onderbuik en links!

Share This Page