Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by charlene08, Jul 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,053
    2,861
    113
    Volgens mij moet je voor het onderzoek wel zélf ovuleren, er zijn wat voorwaardes, maar ach jij bent gewoon zwanger met die steken van je :D

Ik voel weer niet zoveel meer maarja hoeft ook niet :)

2. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@Lief: Spannend dat jullie ook aan de IUI mogen :) Ik hoop alleen dat het niet nodig gaat zijn :p

@Moon: Hoe is t bij jou meis? Bijna je NOD toch ondertussen?

@All: Zoals moon al schreef, sinds gisteren flink aan t bloeden... sinds vandaag zo erg zelfs dat ik bijna ieder uur wel mag verschonen :S... naja het kan maar duidelijk zijn dat ik bloed :S
    Op naar de 3e IUI dan maar weer...

3. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    @Lief, wat fijn dat je nu iui of die andere behandeling gaat krijgen, veel succes met het maken van een keus.

@Flippo, balen dat je toch ongesteld bent geworden, ik hoop dat de volgende iui je meer geluk gaat brengen.

@Moon, wanneer is je nod? Want die steekjes klinken toch wel erg hoopvol, spannend weer.

@Carrie, al terug van vakantie?

Wij zijn hier nog steeds aan het genieten, Nicholas heeft het ontzettend leuk met zijn opa en oma, heerlijk om te zien. Verder gaan we elke dag naar zee om te zwemmen en even lekker af te koelen. Vanochtend was het alleen even wat minder leuk, want toen we opstonden en buiten gingen zitten zagen we de kat van mijn vader dood op de weg liggen. Die is vannacht dood gereden:(

4. Flippo123

@jufD: Leuk te lezen dat het zo leuk is om je zoontje zo te zien met zijn opa en oma, ik geloof ook wel dat dat bijzonder is :) Zie dat ook bij mijn neefjes en nichtje. Wat zielig dat de kat van je vader dood is gereden :( Zon kat hoort toch echt bij de famillie vind ik altijd (heb zelf ook al heel mn leven katten)
    Over de IUI, hopelijk is 3x scheepsrecht... en hopelijk wat meer zaadjes, we hebben nu 1x 1 miljoen gehad en 1x 1,8 miljoen :(

5. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    wat klote flippo :(

Hier ng steeds steken en raar gevoel je hoort m'n buik af en toe gewoon rommelen en pruttelen *shame*

naja wel iets of niks voelen t zegt toch niks! *probeert in dectussentijd niet gek te worden*

zondag zot rosé moeten komen... Hoop het natuurlijk niet!!!! Please???!

6. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,053
    2,861
    113
    Rommelende buik had ik ook heel opvallend toen ik zwanger was Moon ;)

Flippo: KUT. meer kan ik er niet over zeggen. Ga je nu proberen iets als utrogestan te krijgen??

Hier: dikke warboel in het hoofd, ik weet ff niet goed wat ik moet denken en voelen. Keuze is lastig, maar ik dacht ook dat ik opluchting zou voelen, maar eigenlijk voel ik dat nog niet zo. Het is vooral eng, en ook een soort... falen dat een behandeling nodig is.

Ik moet even alles weer op een rijtje krijgen ;)

7. Flippo123

@All:
    20 mei uitgangsecho:
    * Cyste links 2,0cm
    * Start puregon 50EH (willen niet 75 geven ivm kans op overstimulatie)
    * Geen actie op bloeden vanaf 5DPO, hun gedachten is dat als er een bevruchting was geweest dat dat het wel tegen had gehouden, ze geloven niet in utrogestan of extra pregnyl spuiten.

Naja dan maar weer van voren af aan beginnen.... ben benieuwd hoe snel ik nu ga bloeden en hoe snel ik nu mn eisprong heb...

8. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Spannend weer flippo! Maar hoe zit t met die cyste!? Niet weer hè! Heel veeel succes weer!!!

Ik word echt gek! Ik voel nog steeds de hele dag streken en n raar gevoel in m'n onderbuik naar m'n lies en daar beneden... Ik wou dat ik t wist! Natuurlijk hoeft t niks te zijn maar toch krijg je weer hoop hè ..

M'n schat is geweldig! Heeft als verassing weekend weg geboekt! Zijn nu dus onderweg naar DenHaag!!! Zin in!!!! Ff zinnen verzetten hihi !

Maandag probeer ik weer uitgebreid te reageren met hopelijk positief nieuws! Ga nu ff lekker genieten vh weekend!

Dikke knuff

9. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,053
    2,861
    113
    #2889 Lief, May 20, 2011
    Last edited: May 20, 2011
    Vind het voor jou veel spannender dan voor mij haha, ik voel af en toe best een licht steekje oid, borsten doen wel zeer, maar tis niks bijzonders zoals bij jou! *ps heb je nog een priveberichtje gestuurd moon*

Flippo: succes!

10. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Ik heb je n pb terug gestuurd :) sorry vd late reactie... Niet gezien!

Ik hoop ook op geen rosé!! :)

11. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,053
    2,861
    113
    Heb je een test meegenomen ;) hihi. Man je hebt echt prachtig weer daar aan de kust! Veeeel plezier!

12. Flippo123

@Moon: Wat super joh meis dat je mannetje je verrast heeft met een heerlijk weekendje weg! Geniet er lekker van en ik hoop dat je maandag hier terug komt met geweldig nieuws :) Het is je echt gegund...
    En wat Lief zegt... het klinkt allemaal wel goed die klachtjes die je hebt... ik duim voor je!

@Lief: Meis ook jou klachtjes klinken in mijn oren wel positief! In ieder geval super dat je geen bruin hebt, zie je toch dat die Utro echt werkt! Wanneer is nu precies je NOD? Ben ik een beetje kwijt haha :p Ik gun het je super meis dat je weer zwanger mag zijn en nu dan een mooie plakbaby mag hebben!

@All:"Baal er wel een beetje van dat ze niets doen in het ziekenhuis aan dat vroege bloedverlies, maar goed ze zullen wel weten wat ze doen :p Hun hebben immers geleerd hier voor. Maar goed ik kan het niet helpen dat ik toch een beetje het gevoel heb dat we nu IUI pogingen aan het vergooien zijn omdat mijn progesteron te snel daalt en een eitje niet de kans krijgt in te nestelen. Als deze poging is mislukt mogen we een afspraak maken bij een IVF arts in ons ziekenhuis die alles weet van de luteale fase... ben benieuwd wat die man ons kan vertellen.

13. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,053
    2,861
    113
    Ja Flippo, dat gevoel zou ik nou ook hebben in jouw plaats! Niet gek hoor, en tuurlijk je moet vertrouwen hebben in de artsen maar hallo dat van jou is toch echt niet normaal.
    Als je dan ziet hoe mijn gyn meedenkt en het balletje telkens weer bij ONS legt.. dan denk ik: had jij mijn gyn ook maar!
    Maar ja je kunt nu niet anders dan je er weer volledig in gooien, je hebt het geprobeerd, maar ze werken verder helaas niet mee. Ik zou wel (mocht deze IUI mislukken op dezelfde manier) dan even goed nadenken wat je moet doen.. Toch een andere kliniek dan misschien... snap dat dat niet makkelijk is maar ik zou dat in jouw plaats dan wel overwegen..

Maar misschien is 3 keer gewoon scheepsrecht!!

Ik zit op 11 dpo Flippo :) Nog even afwachten dus.. al voel ik niks speciaals hoor, maar we houden altijd hoop tot we een witte test zien! En de utro werkt idd perfect. Pas 3 a 4 dagen na de laatste bolletjes komt mn ongsteldheid op gang, 1 dagje bruin, dan 1 dag ongesteld en dan max 2 a 3 dagen bruin en dat is het! Heerlijk.

14. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,053
    2,861
    113
    Oja wij gaan waarschijnlijk wel voor de INeS studie meiden.. Dus kans op IVF, IUI of IVF MNC.

Dan hebben we 30 mei al de intake en dan horen we direct in welke groep we zitten. Heel spannend, eng gek, maar ook hoopvol.

15. Flippo123

@Lief: Spannend meis :) Dat is zoals je schreef toch voor koppels met een niet aanwijsbare oorzaak?
    Lijkt me wel heftig als je dan ICSI of IVF direct mee moet starten, is een zwaar traject.

16. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,053
    2,861
    113
    Ja er mag geen oorzaak gevonden zijn voor het uitblijven van een zwangerschap. Ik krijg geen ICSI hoor dat is alleen bij hele slechte zaadjes. IVF, IVF in eigen cyclus of IUI (en die krijg ik sowieso nu). Hier is de link met uitleg: INeS

Is ook wel heftig.. maar ja..

17. Flippo123

ICSI is qua behandeling niet anders dan IVF in principe :) Alleen de bevruchting gebeurt net iets anders.

Ik duim dar het allemaal niet nodig gaat zijn, en mocht het wel nodig zijn dat het dan mooi en snel gaat lukken, het is jullie onwijs gegund natuurlijk!

Gaan jullie nog iets leuks doen van t weekend?
    Ik heb het hele weekend dienst, werken en berijkbare dienst... dus hier niet echt veel kans om wat leuks te gaan doen...

18. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,053
    2,861
    113
    #2898 Lief, May 22, 2011
    Last edited: May 22, 2011
    I know Flippo maar wij komen dus in aanmerking voor IVF en geen ICSI :)

Vind het ook wel echt spannend worden nu :D Kan ineens niet meer wachten op de belafspraak haha, het heeft even 5 dagen moeten bezinken maar ik sta er nu helemaal achter. Het is weer helder in mijn hoofd ;) Dan horen we de 30ste al in welke groep we zitten! En ik vind eigenlijk alledrie de groepen wel prima, overal zitten voor en nadelen aan, maar als ik moest kiezen zou ik het niet weten. Dus die loting is dan wel prima.

Ben alleen nog bang dat ze ineens zeggen: nee je komt toch niet in aanmerking door die vmk. Nja neem aan dat mn gyn ons dan de keuze niet had gegeven.... maar toch hou ik er nog even rekening mee. Mja opzich krijgen we dan ook IUI dus heel veel verschil is er niet natuurlijk.

En we zijn gisteren naar vrienden geweest, lekker gegeten en op balkon wijntjes gedronken. Vandaag (12 dpo) toch nega test dus heb geen spijt van de wijntjes ;)

Vandaag een lamdagje in mn joggingsbroek haha, echt weer voor.

19. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Ff kort: nog geen rosé..... Maarja de dag is nog lang! Zenuwen gieren door m'n lijf! Lekkere afleiding:shopppuh in Den Haag :) Wat n heerlijk weekend met m'n scheetje!!! (sorry ff ego bericht; later reageer ik uitgebreider)

Liefs moon

20. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,053
    2,861
    113
    Geniet ervan Moon, en jij MOET gewoon zwanger zijn, tis klaar hier met de niet zwangeren..

Ik ben best wel weer een beetje boos en teleurgesteld in mijn lijf blegh.

Share This Page