Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by charlene08, Jul 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Juf en carrie wat n mooie foto's weer hihi wat n meid is sanna alweer en Nicholas is ook al zo groot! Echt leuk!

Juf ik kan me voorstellen dat jij n heel ander idee hebt qua opvoeding! Met 3 weekjes al gaatjes in de oortjes, ocherm! Maarja ieder z'n ding.gelukkig dat t zo wel allemaal goed gaat!

Lief en flippo hoest met jullie?

Morgen ben ik jarig dus morgenavond en zaterdagavond big party hier! Druk maar wel heel leuk :)

Heerlijk 4 daagjes vrij! Vandaag lekker lui in de loungeset inde tuin gerelaxt en vanav bij m'n zusje gebbqt , erg gezellig!

Liefs moon

2. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,053
    2,861
    113
    Ha moon,van harte gefeliciteerd!! grappig je bent bijna gelijk met mijn broertje jarig :D Hij wordt 26 morgen haha.
    Nou dat wordt wel een mooie dag qua weer dus ga er lekker van genieten! En dat dit maar het jaar mag worden dat je mama wordt dat gun ik je zo!

Ik ben taartjes aan het bakken, wat een werk ;) vandaag ook Bert en Ernie boetseren en dan morgen alles vullen, afsmeren, bekleden etc en dan kan hij zondagmorgen naar neefje toe die dan 1 wordt!

Verder ben ik lekker rustig aant lamballen, niks bijzonder, lekker rustig. Vriend is wel werken vandaag en morgen dus ik ga ook nog wel met mn boek in de hangmat op t balkon denk ik als de wolkjes wegblijven..

3. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@Moon: Super gefeliciteerd metje verjaardag meis :) Geniet er van, jullie hebben prachtig weer!

@Lief: jij gefeliciteerd met je neefje en je broertje :)

@All:
    Kort maar krachtig...
    Links 2 eitjes, 11 en 12mm, rechts 1 eitje van 11mm....
    Er gebeurt dus erug weinig in dat buikje van mij....
    Moest bloed laten prikken en aande hand daarvan krijg ik vanmiddag te horen of ik 75EH moet gaan spuiten of niet...
    Vandaag dus alweer CD17 en nog steeds geen ei :S...
    Snap wel dat ze voorzichtig zijn maar goed, vind het zo lang duren....
    Kom ik daar voor mn lange cyclussen omdat mn eitje te langzaam rijpt, spuit ik iedere dag mn lichaam vol hormonen en zit nog steeds op t zelfde....
    Trage eicel rijping, late eisprong, lange cyclus, korte LF.... schiet hier dus niets mee op!
    </B></B></B></B></B></B></B></B></B></B></B></B></I>

4. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,053
    2,861
    113
    Bah Flippo!! Lijkt me toch dat ze die hogere dosis aan jou wel veilig kunnen geven zeg... zo duurt het allemaal veel en veel te lang. Hoop dat je snel door mag met hogere dosis en dat het dan opschiet! *doet eigroeidansje voor eitjes van Flippo* En sterkte want elke keer dat gewacht en teleurstellingen is gewoon KUT.

5. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    @Moon, gefeliciteerd met je verjaardag, ik hoop dat je een leuke dag hebt en dat je lekker verwent bent.

@Flippo, ik doe ook een eigroeidansje voor je meid, hoop dat je meer mag spuiten want anders duurt dat wachten op een ei wel erg lang.

@Lief, laat je een foto zien als je taart af is? Want ik vind die creaties die jij maakt altijd zo mooi.

Ik heb vandaag een heerlijk verwenmomentje gehad. Bij de koanfloat heb ik eerst een hotstone massage gehad en daarna heb ik nog liggen dobberen in een koanfloat, heerlijk. Ik ben weer helemaal ontspannen:D

6. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,053
    2,861
    113
    Ohh dat klinkt zalig juf :D Ben even op de website gaan neuzen, wil namelijk met beste vriendin weer eens iets leuks gaan doen in augustus/september. Doen we elk jaar rond onze verjaardag. Vorig jaar weekendje Arnhem incl shoppen met de taxi. En ook al paar keer in Sanadome in Nijmegen geweest dat is ook zaaaalig.

We kijken meestal in de viva en flair enzo voor leuke aanbiedingen met 1 overnachting. Dus als jullie nog tips hebben :D

7. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Jeetje flippo, wat rot zeg! Het gaat indd traag! Ik had zooo gehoopt dat je snelle eitjes zou hebben nu! Hoop dat je gauw meer mag spuiten, dat kan geen kwaad denk ik... Desnoods dan gewoon vaker n echo om te kijken hoe t dan gaat. Meid, ik denk aan je!

Lief wat knap Vd taart zeg jij maakt indd hele mooie creaties! Ben benieuwd naar de foto v deze taart :) hoe istie verder met je? Gefeliciteerd met je neefje!

Thnks Vd felicitaties! Feest was super! Heb lekker n roseetje gedaan! Ik dacht ach wat kan mij t schelen! Zo weer naar de gyn ben benieuwd hoe t met mijn eitjes is... Toch wel rot hoor, elke keer in t weekend vroeg eruit om naar t zknh te gaan :-S t is vh goede doel maarja... Hoop dus op goed nieuws!!

VAnav deel 2 v m'n verjaardag... Weer party haha!

Liefs moon

8. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Juf wat heerlijk trouwens zon verwendagje! K doe dat soms ook met m'n beste vriendin, heerlijk!

Ik heb 1 eitje v 11mm en 1 eitje v 14mm!! Maandag weer terug en dan hopelijk groot genoeg Vd pregnyl! Spannend, zit op cd11 nu terwijl ik pas vanaf cd6 aan t spuiten ben.. Zo zie je maar elke cyclus is anders, stom hè!!

Flippo hoe gaatie meid? Eitjes v flippo: GROEI!!!!!

Liefs moon xx

9. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,053
    2,861
    113
    ah fijn moon! Gelukkig jouw follikels wel op goed termijn aant groeien :)

10. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    @Moon, wat fijn dat je eitjes zo goed groeien.

@Lief, Sanadome in nijmegen is inderdaad ook heerlijk. Leuk trouwens dat jullie elk jaar iets leuks samen gaan doen, ik doe dat vaak met mijn zus.

11. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Gelukkig wel ja..ik hoop dat ik Flippo ermee aansteek, zodat haar eitjes ook flink gaan groeien nu! Eitjes van Flippo: GO!!!!

12. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,053
    2,861
    113
    Zo hier net verjaardag van neefje gehad dus hier is de taart:

Ik ben nu weer even voorlopig klaar met die grote projecten, heel mn hemelvaartweekend zit er in ;)

13. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Lief!!! Wat een exemplaar joh! Super mooi! Wauw! Echt knap hoe je dat kunt! Maar kan me voorstellen dat t n megaklus is geweest haha! Volg keer maar cupcackes?! Haha :-D

14. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Hoe heb je in godsnaam eigenljk die Bert en Ernie gemaakt? :-D

15. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,053
    2,861
    113
    Gewoon met marsepein gemaakt, is net als kleien :D

Het was beetje balen dat het net zulk mooi weer was had liever dan andere dingen gedaan haha, maarjaa voorlopig ook geen taartjes in de planning en ik denk dat ik zulke grote dingen ook gewoon niet meer ga doen, maar dat zeg ik altijd vlak na een taartje, op een gegeven moment gaat het dan weer kriebelen ;)

Verder, pff toen schoonzusje aankondigde dat ze zwanger was waren wij net gestopt met de pil, dat weet ik nog wel, en nu is hij gewoon 1!!

Omdat er nu even tijd tussen de vorige en volgende afspraak zit in het ziekenhuis zakt het allemaal weer wat weg bij mij... is weer heel onwerkelijk, wordt ook weer ongeduldig, laat het nu maar beginnen :D maarja.. richt me maar op augustus ofzo dat lijkt me realistisch.

16. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Ha Meiden,

Ik kan me voorstellen dat het nu weer ineens ver weg lijkt lief, maar voor je het weet is het echt zover! De tijd vliegt. Spannend ook allemaal!!

Ik heb zojuist alweer de Pregnyl gezet! 2 mooie eitjes van 19mm en 21mm (!!). Dus vanvond en morgenavond en overmorgenavond maar weer aan de bak :) Heb er toch weer helemaal vertrouwen in, omdat het dit keer weer zo goed gaat en de eitjes dit keer echt super mooi zijn! :) Ook het baarmoederslijmvlies was heeel mooi!

Flippo: heb ik jou aangestoken?? Ik heb mn best gedaan iig...!!

Liefs, Moon

17. Flippo123

@Lief: Mooie taart meis!
    Dat het bijzonder is dat je neefje alweer 1 wordt, je zus zwanger was van hem toen jullie net begonnen waren kan ik me maar al te goed in vinden... mijn nichtje was bevallen van mijn neefje op de dag dat wij stopten met de pil, ondertussen is hij dus bijna 2 jaar oud en is mijn nichtje alweer zwanger van haar 2e kindje.
    Het zelfde met mijn zus, mijn neefje was net geboren, is zwanger geworden van haar 2e kindje in die tussentijd en is ondertussen ook alweer bevallen van haar 2e kindje...
    Wanneer is t onze tijd nu eens denk ik dan wel eens...

@Moon: Mooi dat je alweer een mooi eitje hebt meis :)

@All: Zo van t weekend eventjes niet meer online geweest...
    Ben afgelopen vrijdag voor FM4 geweest zoals ik schreef en ben sinds die dag ook 75EH aan het spuiten ipv 50EH. Zondag voor FM5 terug geweest en mijn eitjes doen echt helemaal niets...
    Ze zijn nog even groot als op CD10 (zit nu op CD20) links 12mm en rechts 11mm.
    Woensdag alweer terug voor de 6eFM.... als er dan nog geen groei is word mijn cyclus waarschijnlijk afgebroken en gaan we weer van voren af aan beginnen...
    Wanneer gaat t nu eens goed lopen bij mij????

18. Flippo123

@Moon: Moet je nagaan... jou cyclus is op de 30e begonnen en je mag je pregnyl alweer zetten...
    Mijn cyclus is op de 18e begonnen en heb nog steeds geen ei...
    Ik baal hier echt ongelooflijk van!

19. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Flippo het is ook ontzettend klote gewoon! Geen andere woorden voor. Ik snap het ook niet! Denk je eindeijk eens een oplossing gevonden te hebben voor die stomme lange cyclussen en werkt het niet. Hoe kan het in godsnaam zo zijn? Wat zegt de gyn erover? Is het anders een idee om over te gaan op andere medicatie? Bv net als ik Menopur ofzo? Niet leuk meer gewoon zo Flippo. Kan me voorstellen dat het erg frustrerend is. Elke cyclus is anders, daar weten we helaas maar al te goed alles van, maar dit slaat nergens meer op. Klote als de cyclus moet worden afgebroken :( Eindelijk heb je hoop omdat je hulp krijgt en dan dit weer?! Ik vind het zo erg voor je meid..ik wou dat ik iets voor je kon doen.....

En dan al dat babynieuws...de ene na de andere wordt zwanger en bevalt, en bij jullie ook nog eens zo dicht in jullie familiekring..echt heel moeilijk lijkt me dat hoor! Respect hoe jullie dat doen! Ook als ik jouw reactie dan lees op Hyves Flippo, dat het zo'n mooi meisje is enz. enz. Echt heel knap hoe je dat doet, kan niets anders zeggen.

Meid..ik hoop dat de volgende fm toch eindelijk eens positief nieuws brengt. EITJES VAN FLIPPO, NOGMAALS: GROEI!!!! Ik duim heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard voor je! Hele dikke knuffel!

20. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,053
    2,861
    113
    Bah balen Flippo :( Ze moeten jou gewoon vanaf het begin een hogere dosis geven!! Of idd andere medicatie.

Is bij jou de AMH en FSH al wel gemeten op cyclusdag 2 of 3 ofzo? Omdat je zo slecht lijkt te reageren op de stimulatie?

Nja ik als leek zou zeggen na de vorige keer al (!) gewoon die hogere dosis... Mja heb je nu geen reet aan.. als je cyclus ook nog eens afgebroken moet worden ben je zo weer veel tijd kwijt.. Pokkezooi gewoon :x

Share This Page