Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by charlene08, Jul 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Heey hallo meiden!!

vandaag dus naar de gyn geweest!
    Was echt een hele aardige man die me direct gerust stelde...
    heeft me verteld dat ik nog steeds aan het ontpillen kan zijn, of dat het aan mijn hormoonhuishouding kan liggen...
    Dus ben naar het lab gestuurd om de nodige buisjes bloed af te laten nemen... Over 4 weken heb pas weer een afspraak omdat dan de uitslag er pas is... dus wachten maar :S.. maarja!
    Maar hij vertelde wel dat idd een cyclus van tussen de 64 en 47 dagen niet gezond is en dat hij daar graag naar wilt kijken.
    Hij verteld ook dat dat rose verlies helemaal neits hoeft te betekenen, het is dus niet eens altijd een ei of een innesteling!
    maar goed, als ik over 3 weken nog niet ongi ben dan gaan we maareens testen denk ik maar, eerder niet hoor want idd net als jullie wil ik mijzelf behoedden voor een teleurstelling!

Over kamertjes kijken... heb het al geregeld gedaan hoor zo op het internet! Wat hebben ze een leuke dingen en het is nooit verkeerd om ideetjes op te doen voor later zeg maar! Ik maak mezelf er niet gek mee ofzo, maar vind het gewoon leuk om te doen, net als dat ik al voor dat ik ten huwelijk was gevraagd het echt super leuk en mooi vond om jurken te kijken en zo ideetjes op te doen voor als de dag er ooit mocht komen (en die kwam dus ook 27-08-09!)

@lief: Balen dat je maar zo kort bent geweest, hopen dat het vanaf deze ronde wat normaler/regelmatiger e.d. gaat worden en anders neem je dezefde stap als ik en haal een verwijsbrief voor de gyn!

@Moon: Wij gaan in maart!!! hopen dat als jij en ik gaan dat we gaar met een flinke dikke buik zitten :p

@jufD: Amsterdam das wel lastig idd met opvang e.d. ik ben dr ook nog niet helemaal uit hoeveel uur/dagen ik ga werken... werk op het moment nog gewoon 36 uur, man lief ook maar die werkt 9 uurs diensten en is de woensdag en zaterdag en zondag altijd vrij... dus denk dat ik er ook 4 ga doen en dan de zaterdag en zondag ook vrij en een andere dag door de weeks (anders dan de woensdag :))

@Carrie: Al op vakantie of lees je nog mee? Ik duim voor je in ieder geval!!!

2. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    Fijn dat ze bij de gyn meteen bloed hebben afgenomen, dan weet je straks in ieder geval hoe het met je hormonen gaat en of het daaraan ligt. Wel lang trouwens, een maand wachten op de uitslag, maar ze zijn er in ieder geval mee bezig, dat moet wel al een gesruststelling zijn.

3. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Hallo!

Miekie: erg spannend voor jullie dus, en lang wachten op de uitslag, maar indd...ze zijn er iig mee bezig ! Ik hoop op goed nieuws voor jullie!

Erg rustig hier of niet?? Allemaal flink aan de klus natuurlijk hahaha :p

Nou....ik ben nog steeds niet ongi...ook nog steeds nergens last van, behalve dat ik vanmorgen rond 11u ineens kei misselijk werd...duurde maar heel even en toen ik ff rustig aan deed was het zo over :-S Ik was warme choco aan het drinken...vraag me nu af of het daarvan is of wat het anders was.??? Nu nog steeds dus verder helemaal nergens last van...:(

Hoestie met jullie?

Liefs, Moon

4. Flippo123

Goeie morgen meiden!

Hier een kleine update... ben de hele morgen al misselijk... niet echt lekker maarja, zal wel weer afzakken voor de lunch!:)
    Ook last van mn onderrug en mn buik onderin...
    Wie weet houdt mn lichaam me wel weer voor de gek dus ik ga nergens vanuit... althans dat probeer ik :p
    Een maand wachten is idd erg lang, ben ik het mee eens, maar het duurd 3 weken voor de uitslag en een week later hadden ze pas plek op de poli, dus vandaar die maand...

Liefs
    miekie

5. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Hello hello!

Miekie: hmmz...klink als "sympthomen van" maar goed....kan me voorstellen dat je niks hoopt. Sterkte en succes iig! :)

Ik snap het bij mij ook niet meer :( Ik ben nog steeds niet ongi en nog steeds verder nergens last van...Vanmorgen toch een test gedaan omdat mijn nieuwsgierigheid het won van mijn angst...maar helaas...negatief...:(...Ik ga er dus maar van uit dat ik gewoon ongi word een dezer dagen...zucht.....

Liefs, Moon

6. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,039
    2,845
    113
    Hm balen moon, afwachten dan maar he, en misschien test je over een tijdje wel positief! Kan ook natuurlijk dat je minder ver in je cyclus zit.

Spannend Miekie!!

Hier geen spanningen, vandaag niet meer ongesteld (of nja ongesteld.. geen bruin meer) Dus wij kunnen er weer voor gaan! Heb er weer helemaal zin in deze ronde allemaal! :DVoor mij ook nog maar nr 3, ben natuurlijk toch iets minder lang bezig dan de meeste hier.

Succes en fijn weekend allemaal!

7. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    Hoi dames,

Eindelijk weekend! Even heerlijk genieten van 2 vrije dagen.

@Moon, wat ontzettend balen zeg! Nu dan maar hopen dat je dan toch snel ongesteld wordt.

@Miekie, spannend! wie weet hoef je helemaal niet meer terug naar je gyn.....

@Lief, veel plezier deze ronde:D

8. Flippo123

Heey Meiden!!
    hoe is het met jullie? lekker begonnen aan jullie weeneindje?
    Ik mag het hele weekeind gezellig werken...
    Morgen avond lekker even niets (ja waarschijnlijk achter de comp om verder te schrijven aan een onderzoek maar das niet erg), nadat ik tot 15:00 gewerkt heb... zondag lekker smorgens uitslapen, visite komt langs, en dan een avonddienst...
    Maaaar maandag lekker vrij hoor!
    Vandaag de hele morgen misselijk geweest... zou mijn lichaam zich zo gek maken of hou ik mezelf gewoon voor de gek... naja eind van de week begin volgende week zienw e wel verder...

@Moon: Wat balen joh dat je nog steeds niet ongi bent! En je test nog steeds negatief? Anders als je op de 24e nog niet positief hebt getest zullen we dan samen testen :p?

@Lief: 3x is scheepsrecht zeggen ze toch wel eens ? :p

@jufD: Jij ook een heel fijn weekeind!! En btw hoe zit het nu met jou... waar ergens in je cyclus zit je ergens?

Fijn weekeind meiden!!!

Liefs
    Miekie

9. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    Nou Miekie, dat misselijk zijn klinkt wel goed, spannend hoor!
    Goede vraag, waar ergens ik in mijn cyclus zit. Ik zit nu op dag 14, maar dat zegt bij mij helemaal niks, want ik weet gewoon echt niet meer van wat voor een cyclusduur ik moet uitgaan. Dus wij klussen hier maar gewoon om de dag, maar gelukkig hebben we er nog wel plezier in:D Maar ik ga volgende week denk ik toch maar naar de huisarts, kijken of ik een doorverwijzing krijg voor de gyn.

10. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Goeiemorgen!

Miekie: dat misselijk zijn is is niet fijn, maar....als je al een paar ochtende op rij zo misselijk bent...??? Whaa....spannend!!! Balen dat je zoveel moet werken dit weekend. Ennuh...als ik niet ongi word en verder niks voel, kunnen we zeker samen testen op de 24e...als ik me dan nog zo lang kan inhoude hihihi :) Maar vooralsnog ga ik er maar van uit dat ik snel ongi word... Het is toch vreemd dat ik altijd regelmatig ben, of 1 of 2 dagen na, en nu ineens dit? Echt heel vreemd! Uitgerekend we bezig zijn met een kindje... :$

JufD: Mag ik vragen hoelang jij bezig bent? Echt al lang? Of valt het mee? Hmmz...wat een gedoe met die cyclussen toch he ;) Tjongejone...bij mij snap ik het onderhand ook niet meer :( Hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt. Gelukkig is om de dag klussen helemaal niet erg he hihihi ;)

Lief: Ok dan! :D Fijn dat je er zin in hebt. Succes weer! Ik duim voor jullie!!

Ach...ik wacht maar gewoon af...Ik kreeg gisteren ook nog te horen dat een oud schoolgenootje van me, die al een kindje heeft (ze is 23) 2mnd geleden begonnen is voor een 2e en ze is nu al zwanger :$ Super voor haar natuurlijk!!! Maar ik dacht wel ff, waarom wij ook niet ? :) Maar tegelijkertijd....we zijn pas sinds juli gestopt met de pil, dus ik zit nu in ronde 4 (als ik het goed geteld heb), maar zijn pas echt serieus bezig vanaf september jl. dus als ik zo tel pas in ronde 3...moet gewoon geduld hebben dus :) Al is dat moeilijk....

Liefs, Moon

11. Flippo123

@Moon: het klinkt als, maar toch ga ik er van uit dat mn lichaam me voor de gek aan het houden is :) kan een teleurstelling alleen maar minder hard aan komen denk ik zo :p

@jufD: wie weet heb je vandaag of morgen je ei en voel je het ook echt! Ik hoop het in ieder geval voor je!

Verder rustig weekendje op de misselijke ochtend na dan :)
    Morgen ochtend visite over de vloer, kan leuk worden :p

Nou spreek jullie snel he!
    Cya!

12. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    @Moon, ik ben eind juni gestopt met de pil, dus ik zit nu in de vijfde maand. Op zich is dat nog niet zo lang, maar ik had verwacht dat tegen deze tijd mijn cyclus wel weer normaal zou zijn.

Vandaag heb ik lekker bij de Ikea geshopt, allemaal leuke dingen gekocht om mijn huiskamer en slaapkamer mee op te leuken. Ben nog aan het twijfelen of ik een nieuwe bank ga kopen, we willen namelijk over ongeveer een jaar gaan verhuizen en het zou zonde zijn om een nieuwe bank voor een jaar te kopen. Dus daar ga ik nog even over twijfelen.
    In veel winkels hebben ze alweer volop kerstspullen te koop dus ik ga binnenkort nieuwe kerstballen kopen, maar welke kleur weet ik nog niet. Misschien hebben jullie nog leuke tips, welke kleur kerstspullen hebben jullie thuis?

13. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Goeiemorgen!

JufD: kan me voorstellen dat je dat jezelf voorhoudt, om teleurstelling te voorkomen...Maaruhmz...je bent nu wel al ochtenden misselijk...niet toch een testje doen? Of wacht je echt nog? Niet dat ik wat mag zeggen :p Ik durfde het ook niet hahaha. Kan me wel voorstellen dat je denkt dat je cyclus toch nu wel weer normaal moet zijn. We zijn indd dan nog niet kei lang bezig, maar ik weet niet of jij dat ook hebt...stiekem hoop ik zoo dat ik mijn (schoon)ouders en de rest vd family helemaal blij kan maken met kerst..maar of dat erin zit? Ik blijf hopen en duimen voor ons allemaal!!

Ikea! Altijd een goed medicijn hehehe. Heerlijk! De kerstspullen liggen ind ook al volop in de winkel. Heerlijk gezellig is dat he. Ik zou het liefst elk jaar alles helemaal nieuw kopen, maarja...dat gaat niet he hahaha. Wij hebben toevallig vorig jaar alles nieuw gekocht; we hadden eerst alles in donkerpaarstinten, maar na een paar jaar was ik dat zat. Hebben vorig jaar ook nieuwe meubels gekocht en hebben nu alles licht hout, grijs, zwart, zilver antraciet enz. Wij houden van een zeer strakke inrichting en hebben vorig jaar dan ook gekozen voor mat en glanzend zilveren kerstversiering. Klinkt heel standaard, maar in combi met de rest van het interieur vinden wij het heel sjiek en strak uitzien ;)

Verder ben ik NOG STEEEEEEEEDS niet ongi...Ik las op internet bij de verloskundigenpraktijk uit onze buurt, dat je eigenlijk pas na ongeveer 5 weken zwangerschap echt iets kunt "voelen" en dat niet iedereen misselijk is en dat sommigen indd nergens last van hebben totdat ze wat verder zijn. Ik probeer niet te hopen, maar...ik weet eigenlijk niet zo goed meer wat ik moet doen...Afwachten tot volgende week? Of tot de 24e en dan met Miekie testen? Whaaa ik word er onderhand gek van, zeker omdat de test deze week negatief was... :( Tegelijkertijd kan het natuurlijk ook dat ik nu ineens een veel langere cyclus heb, maar ik vind dat zo vreemd omdat ik al meer dan 10 jaar altijd regelmatig ben, ook nadat ik met de pil gestopt ben, de afgelopen maanden ook gewoon...STRANGE!!

Fijne zondag nog!

Liefs, MOon

14. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,039
    2,845
    113
    JufD was niet misselijk toch? Miekie is dat, klinkt idd wel goed hoor bij jou Miekie!!

Kerstversiering.. tja.. uh niet ;) Wij wonen nog maar 2 jaar samen en als vriend dan 2 masters doet en ook daardoor parttime werkt blijft er geen geld over voor extraatjes, dus wij hebben niet echt wat. Ja 1 zo'n houten kegel met lampjes haha.

En wij zijn altijd met kerst bij familie dus vind het ook niet echt nodig we zijn er toch zelf amper.

Spannend hoor Moon & Miekie, al denk ik dat je best ineens een lange cyclus kan hebben. Ik heb nu ook ineens een hele rare cyclus met gekke gevoelens etc, terwijl het al de 5de maand is sinds het stoppen, dus er gebeurd nog wel vanalles blijkbaar qua hormonen.

Gewoon beide over een weekje ofzo nog een test wagen!

@jufD; je kunt het altijd proberen ja de huisarts! Al hoor ik altijd verhalen van huisartsen die zeggen: ja het kan een jaar duren voor je cyclus normaal wordt kom dan maar terug met 3 temperatuurkaartjes. Maar je zag bij Miekie dat het niet altijd zo hoeft te zijn dus proberen kan altijd!

Hier weinig nieuws.. ik heb 3 dagen bruinverlies gehad, 1 dag bloed, daarna weer 4 dagen wat bruin.. man zolang heb ik dat normaal nooit, en sowieso vind ik het gewoon vreemd. Vriend zei ook: misschien moet je toch een test doen. Maar ik weet niet, ik bedoel, het is toch een soort ongesteldheid toch? En ben niet misselijk of zere tieten ofzo :p Alleen beetje gek gevoel in onderbuik.

Njaaa je gaat je echt vanalles indenken en afvragen he met dat zwanger worden.

15. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Haai,

Uhmz...ik was ff in de war met Miekie en JufD indd haha sorry :)

Lief: het is indd. allemaal vreemd..je gaat allerlei dingen voelen en daarbij denken wat het zou zijn, terwijl, als je niet met zwanger worden bezig bent je niet eens in de gaten hebt dat je soms iets in je buik voelt of wat dan ook whaha stelletje mutskes zijn we ook he haha. Nou...ik denk dat ik nog maar eens ga testen, maar of ik tot de 24e kan wachten Miekie...whaaa ik zal het proberen haha en wie weet word ik wel nog ongi volgende week. Het is allemaal heel vreemd, en indd...die pil en die hormonen doen toch rare dingen met je..zo lijkt het wel iig...

Achja...afwachten afwachten afwachten...het is echt HET sleutewoord hier he haha :D

Liefs, Moon

PS: ik betrap me er zelf wel op dat ik steeds vaker naar het forum kom...:) :$

16. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    @Moon, jammer genoeg ben ik inderdaad niet degenen die misselijk is:p En als ik jou was zou ik toch nog een testje doen Moon, zo een van de kruidvat, die schijnen erg goed te zijn.
    Donkerpaars vind ik trouwens wel een hele mooie kleur voor de kerstboom, dus die houd ik in gedachte. Bij de v&d zag ik ook delftsblauw achtige kerstballen, vond ik ook erg leuk!

@Lief, ik heb hier ook gelezen dat veel huisartsen pas na een jaar proberen doorverwijzen naar een gyn. Maar ik ga het gewoon proberen, ik heb een hele lieve huisarts en ik ga daar gewoon een potje zitten janken:D hopen dat ze daar gevoelig voor is:p Ik heb namelijk echt het idee dat ik geen eisprong heb, want ik voel echt nooit iets en kan hem ook niet vinden met die testen. En een jaar lang proberen heeft dan geen zin.

17. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    JufD: donkerpaars is zeker een mooie kleur hehe heb ze ook niet weggegooid haha. Ben benieuwd wat voor kleur je uiteindelijk gekozen hebt. Als je naar de huisarts gaat: succes! Ben benieuwd!

Ik heb nu net ineens wat bloedverlies, maar heel licht, beetje rosekleurig en heel "waterig" :) Voel nog steeds helemaal niks vd ongi of wat dan ook, maar...ben er bang voor :( Al is dit weer heel anders dan hoe ik normaal ongi ben, maar goed..ik wacht wel af of het doorzet...Normaal wel flinke buikpijn en wat rugpijn, nu helemaal niet..

Liefs, Moon

18. Flippo123

@jufD: Oooh wat leuk, moet snel ook weer naar de ikea toe! Ze hebben daar altijd zulke leuke dingen!
    Wij hebben rood/zilver thuis!

@moon: Ik ga voor je duimen meid! Wel vreemd inderdaad na altijd regelmatig te zijn geweest en dat het uit blijft! En helemaal na die nega test van van de week! Ik heb afgelopen woensdag ook moeten testen voor ik naar de gyn ging... en hij was witter dan wit zeg maar...

@lief: Het klinkt als een hele vage ongi zeg maar :p Maarja je weet nooit aangezien ons lichaam vreemde dingen met ons uit haalt deze tijd :p

Hier is verder alles rustig... geen misselijkheid gehad vanmorgen, wel erge steken in mn buik gisteravond toen we op bed lagen...
    Vanmorgenw eer getempt en was 37.05, weer een duidelijke verhoging nadat hij vorige week iets gezakt was.. Ook gisteren een flinke "prop" slijm verloren... doorzichtig met beetje wittige draden er in :( wat was dat nu weer....
    Ik weet het ook allemaal niet meer... heb gewoon het idee dat ik nega blijf testen en dat t volgend jaar ofzo pas voor me weg gelegd is als we een jaar bezig zijn ofzo... beetje nega gedachten maar zo voel ik het wel ...

Maarja keep on smiling zeggen ze he dus dat doen we maar :p
    morgen lekker vrij, lekker uitslapen, naar de sportschool, aan mn onderzoek werken en de was doen tussendoor...

19. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,039
    2,845
    113
    Ja je hebt helemaal gelijk hoor en hoop dat je huisarts goed reageert! Heb je ook al getempt? Want ik geloof wel dat ze dat een beter bewijs vinden van geen eisprong dan ovutesten?

Succes iig!

Ik ga deze ronde dus ook weer ovulatietesten gebruiken.. hopelijk kan ik em deze keer wel vinden.. anders ga ik volgende maand ook tempen, dan ga ik idd bewijzen verzamelen voor de huisarts ;) Want zonder eisprong een jaar doorlopen heeft geen nut. Maar omdat ik wel wat lichamelijke dingen voel denk ik dat ik wel een eisprong heb en hem vorige keer gewoon niet gevonden heb ofzo.. misschien als die testjes duidelijker worden 2 keer per dag testen ofzo.

Moon; hopelijk is het geen menstruatie!!
    Miekie: ook ik geloof totaal nog niet dat ik zwanger ga raken hoor.. echt niet. En bij jou klinkt het echt best goed! Ook al kan je lijf je echt voor de gek houden.. wanneer ga je weer testen als je nog niet ongesteld wordt?

Ben benieuwd hoe het met Carrie is?

20. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    Ik wil de volgende ronde gaan tempen, deze ronde nog een keer met die ovutests proberen. Ben ook meteen met die tests begonnen toen mijn ongi voorbij was, zodat ik zeker weet dat ik niet te laat ben begonnen met testen.

@Moon wat een vervelende klachten, ik hoop voor je dat het geen ongi is maar dat je toch gewoon zwanger bent.

@Miekie, je lichaam kan je soms flink in de maling nemen, maar jou klachten klinken toch wel echt als zwanger zijn klachten. Ik hoop het voor je!

Ook ik ben heel benieuwd hoe het met Carrie is!!

Share This Page