Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by charlene08, Jul 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@Lief: Die zijn idd gemeten, op CD3, 10, 15 en 19... Geen verhoogde waardes te meten (ja FSH wel natuurlijk omdat ik dat puur spuit) maar Oestrogeen is ook op geprikt, ook daar geen verhoogd niveau van kunnen meten net als LH ook allemaal ver beneden peil...
    Ik reageer er gewoon nog helemaal niet op...

Iedereen is met 2/3FM's klaar... spuit misschien minder of iets meer als ik... maar daar rijpen de eitjes wel goed...
    Moon haar cyclus is 12 dagen later begonnen dan die van mij, zij mag de pregnyl al zetten en ik heb nog niet eens een ei wat ook maar enigszins in de buurt komt van een eisprong...
    Ik baal er echt ongelooflijk van :S

2. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,053
    2,861
    113
    AMH en FSH is om te meten of je niet vervroegd in de overgang komt, dan kan je ook heel slecht reageren :) Maar gelukkig is het dat dan niet! Maarja... wat wel he. Hadden ze nou ook ooit gezegd dat jij PCOS hebt? Of heel licht geloof ik he? Pfff nou lijkt me toch dat ze de volgende keer wel gaan starten met een hogere dosis.

Zijn er meer vrouwen die een hogere dosis spuiten of is dit al hoog? En idd anders Moon haar medicatie ofzo.....

wat een teleurstellingen moet je toch elke keer weer verwerken he..

3. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Niet te begrijpen gewoon! Ik ben benieuwd wat je gyn hierover zegt... Bij mij hielp laatste de hogere dosis direct en nu heb ik dus steeds om en om 1 en 1,5 ampul gespoten met snel resultaat! Moeten ze bij jou ook gewoon doen vanaf t begin hogere dosis!

Hmm klote gewoon!

4. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Rustig hier! Hoe istie meiden?

Ik voel m'n eipijn weer dus flink gekliste gister en eergisteren en vandaag ook nog maar! :)

Liefs moon

5. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,053
    2,861
    113
    Ik was ziek! Buikgriep bah, vorige keer werd mn eisprong daar nogal door uitgesteld dus ben benieuwd naar de ovutest van vandaag. Gisteren was hij al wel wat donkerder dus hoop dat dat vandaag doorzet, dan zit ik nog redelijk qua ongesteld worden en vakantie.

Morgen weer werken hoor, vandaag even meer eten en even bijkomen ;)

Moon dan heb je alles er weer aan gedaan he :D Nu maar weer wachten...

Flippo, morgen weer terug, pff hoop echt dat je beter nieuws gaat krijgen!

6. Flippo123

@All: FM6 gehad... links 1 eitje van 15mm, rechts niets meer. Vrijdag FM7 alweer.... zit nu op CD22 en heb de hoop echt opgegeven. Voel me echt heel naar en heb heel erg t gevoel dat er gewoon niet naar me geluisterd wordt. 7 juli afspraak met mijn gyn wat dit vind ik niet leuk mee...
    Vroeg bij de afspraken balie hoe vaak gemiddeld mensen terug moeten komen voor FM...
    Normaal is het 1 a 2 keer, met uitzondering 3 a 4 keer.... toen ik vertelde dat ik een afspraak wilde maken voor mijn 7eFM sloeg ze bijna stijl achterover... das toch niet normaal?

7. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,053
    2,861
    113
    oh ik bedoelde natuurlijk vandaag.. ik heb het gevoel dat het dinsdag is omdat ik ziek ben ;)

Wat vervelend Flippo dat je dat gevoel hebt (ik moet zeggen.. ik vind ook dat er niet goed opgelet wordt en naar je geluisterd). Maar ze kappen je cyclus nog niet af dus? Pff. en 7 juli is ook nog zo ver weg....

8. Flippo123

@Lief: Beterschap meis!
    Ze kappen idd mijn cyclus niet af omdat er nu na 22 dagen iets lijkt te groeien en vinden het zonde om dat af te kappen.
    Dat snap ik opzich we, maar waarom moeten ze zo verschrikkelijk lang wachten tot er een eitje groeit... normaal als ik clomid had gebruikt hadden ze deze cyclus allang afgekapt!

9. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,053
    2,861
    113
    Hm oke ja dat snap ik opzich ook wel dan, en zo maak je misschien straks nog een kansje ipv afkappen natuurlijk, maar ik snap niet dat ze niet gewoon toegeven dat ze fout zitten qua dosering ofzo?! Als ze alleen al zeggen van: ja dat hebben we niet goed ingeschat en dat gaan we de volgende keer anders doen.

Bovendien ben je nu nog niet klaar, want nu komt die enge korte LF van jou er ook weer aan, daar zou ik ook niet bepaald gelukkig van worden... Mocht ik die bolletjes niet meer nodig hebben omdat ik zwanger raak binnenkort (as if..maargoed het kán ;)) dan moeten we maar eens iets regelen ;)

10. Flippo123

@Lief: Tja idd die korte LF komt er ook weer aan... naja we zullen wel zien.
    7 juli gaan we weer met de gyn rond de tafel zitten... dan dwing ik die bolletjes gewoon af, ze kunnen geen kwaad en ik geloof er in en het geeft mij een beter en vertrouwder gevoel...
    En als ze me geen 75 vanaf het begin laten spuiten ga ik t wel op eigen houtje doen.... dit schiet namelijk gewoon echt niet op!

11. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,053
    2,861
    113
    Precies, 75 in combi met de bolletjes en IUI denk ik dat jouw succesrecept gaat zijn. Gewoon dan maar de kwade patiënt zijn, tis wel jouw lijf, jouw leven en jouw toekomst!

Ik had zojuist een positieve ovutest trouwens, gelukkig heeft de buikgriep het dit keer niet uitgesteld. Zit op cd 13, erg netjes voor mijn doen dus! Dat betekent vrijwel geen ongesteldheid op vakantie!!!!! Yes daar was het me om te doen :) Geen bollen dus deze ronde voor mij, dus zal op 9 dpo wel weer beginnen met bruin, maar dat heb ik wel over voor een fijnere vakantie :) Daarna zien we wel weer verder.

12. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    @Flippo, wat een narigheid weer meis:( Dit is toch om moedeloos van te worden. Ik hoop voor je dat dit eitje nu nog even een groeispurt gaat maken, zodat je niet nog veel langer hoeft te wachten. En ik hoop dat de gyn 7 juli nu wel naar je gaat luisteren, echt op je strepen gaan staan hoor.

@lief, fijn dat je ondanks de buikgriep toch een positieve ovutest hebt, dan kun je met een gerust gevoel op vakantie.

@Moon, voor jou breken de spannede dagen weer aan, succes meid ik duim weer voor je.

13. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,053
    2,861
    113
    Ja Juf, als ik maar niet ineens zwanger ben dan :D Dan durf ik helemaal niet meer op vakantie haha, maar kon het toch niet laten om gewoon seks te hebben ;) Achja zonder bollen zal er ook wel niks van komen :)

14. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    Gewoon niet testen voor je gaat, dan weet je het niet. Want het zou toch wel erg leuk zijn als je terug komt van vakantie en dan blijkt dat jullie stiekem met z'n drieen zijn weggeweest:D

Ik heb net trouwens naar Babyboom zitten kijken, maar wat eenzware aflevering was het zeg. Ik heb echt zitten huilen om al die elende die sommige mensen mee moeten maken. Kijken jullie het ook?

15. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,053
    2,861
    113
    Ja ik kijk ook, maar ik hou me in ;) Heb het gevoel als ik nu ga janken dat ik niet meer ophoudt haha, en ik kan dat nooit zo goed als vriendlief erbij zit, dus ik slik te tranen maar weg ;)

Ik vind alleen wel dat ze ook eens een 'gewoon' stel er tussendoor moeten doen, tis wel erg veel narigheid.. het gaat natuurlijk ook heel vaak gewoon hartstikke goed.

16. Flippo123

pff.... zie niet op fertility friend dat ik alweer 20 dagen nonstop aan het spuiten ben....
    Morgen de 7e FM... zal er dan eindelijk een groot genoeg eitje zitten en zal ik dan eindelijk op CD26 mijn IUI kunnen hebben (komende zondag)...
    Ik hoop het zo...

17. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    @Lief, voor de balans van het programma zou het wel goed zijn ja om er ook wat luchtigere verhalen tussen te doen, want het is nu wel een heel zwaar programma.

@Flippo, ik hoop het voor je meid, ik duim dat je eitjes mooi gegroeid zijn.

Wij zitten hier midden in een soort slaapinterventie voor Nicholas. Hij slaapt de laatste tijd zo slecht dat het niet langer zo kon. We doen hem altijd om 19.30 uur in bed en dan bleef hij huilen(zeg maar rustig krijsen) tot ongeveer 22.00 uur, en wij haalden hem er dan steeds uit en brachten hem na een tijdje weer terug. En daarna werd hij ook nog zeker 4 keer per nacht wakker. Om dit te doorbreken halen we hem nu dus niet meer uit bed, hoe hard hij ook gaat huilen, maar we blijven gewoon bij hem in de kamer zodat hij ons kan zien, totdat hij slaapt. Ik hoop dat het snel gaat werken, want dit is voor niemand leuk(onze buren zijn vast heel blij met ons).

18. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Lief hopelijk voel je je beter nu!

Juf das indd wat minder! Jeetje! Enig idee hoe t ineens zo kan dat hij niet slaapt?

Ik heb babyboom 1 keer gezien maar ik heb besloten niet meer te kijken, hoe boeiend ik ook vind. Als ik ernaar kijk heb ik daarna t idee dat ik alle ellende van de mensen die eraan meedoen met me meedraag en dat kan ik er ff niet bij hebben. Vind het deels heel
    jammer maar ik moet gewoon doen wat goed voelt...

Vandaag een leuk kadootje gekocht v m'n zwangere vriendin. Loop ik dan met een tas van little kids met daarin een GEWELDIG slabbertje met de tekst: papa + mama = ik.... Heel dubbel!

Verder alles Oké, flinke last van steken alleen weer..

Liefs moon

19. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    @Moon, ik kan me wel voorstellen dat je niet kijkt hoor, naar babyboom. Maar wat leuk dat je een cadeau voor je zwangere vriendin hebt gekocht, lief van je. Heb je het er nog steeds heel moeilijk mee of kun je er al wat beter mee omgaan?
    En we denken dat Nicholas zo slecht slaapt door de vakantie, het tijdverschil enzo.

20. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,053
    2,861
    113
    #3000 Lief, Jun 9, 2011
    Last edited: Jun 9, 2011
    Flippo: ik duim voor jou!
    Moon: vervelend dat je het toch we moeilijk vind zo'n cadeautje enzo, ik heb denk ik de mazzel dat ik geen zwangere in de omgeving heb, maar ik stap zelf eerlijk gezegd zo de babywinkels binnen, ik vind het te onwerkelijk dat ik dat ooit voor mezelf zou kunnen doen dus ik voel er dan niet zoveel bij (is ook niet goed hoor :D).
    En die gekke steken weer bij jou, hoop dat het dit keer eens iets goeds betekend!!

Juf, goed zeg dat jullie het zo aanpakken, lijkt me echt moeilijk hem laten huilen, maarja... hier wordt ook niemand gelukkig van idd, zelfs de buren niet ;) Hopelijk werkt het snel! En volgens mij moet je met zoiets toch gewoon consequent zijn... hoe moeilijk dat ook is.

Je zus ook weer begonnen?

Hier: zennnn ;) Nee echt ik ben er even klaar mee allemaal. Ik heb wel ovulatietesten gedaan omdat ik wilde weten wanneer ik ongesteld ga worden ivm vakantie en als het goed is komt dat goed. We hebben gewoon seks wanneer we willen en ik ga niet aan de bollen (dus dan kan je ook eens 2 hele weken extra seks hebben :p). Ik voel ook nog geen spanning voor de IVF, voel ook geen spanning (nog) voor deze ronde dus ik steek lekker mn kop in het zand en iedereen bekijkt het maar lekker :D Nog maar 10 werkdagen en dan heb ik 4 heeeleeee weken vakantie :D

Share This Page