Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door charlene08, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@All... vandaag precies 2 jaar bezig... vandaag begint jaar nummer 3 van hopen en dromen... zal dit jaar ons eindelijk geluk brengen?
    Srry even ego maar t is geen leuke dag :S

2. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Ik weet zeker dat dit jaar t gaat worden flippo! Kop op! Dikke knuff!

Zijn bijna in Rotterdam. Maar geen zon hier :(

3. Flippo123

Hier aan t werk... en t zonnetje schijnt heerlijk buiten :(
    Nog t/m dinsdag weken... hopelijk is het woensdag ook nog helemaal mooi weer!!

4. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Nog ff volhouden Flippo! De komende week wordt het hier nog mooi weer, dus hopelijk heb jij ook geluk! Vandaag in Rotterdam was het snotbenauwd ppfft...wat later op de middag brak de zon door en was het eindelijk heerlijk, zo met het zonnetje :) Lekker geshopt, goed geslaagd! Vanavond lekker niksen op de bank!

Fijne avond iedereen! Juf..nogmaals succes morgen meid, zet m op :)

Liefs, Moon

5. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Moon, bedankt! Ik laat morgen weten hoe het was.

@Flippo, het zal wel een moeilijke dag geweest zijn voor je vandaag. Ik hoop echt dat dit jou jaar gaat worden(en van Moon natuurlijk), ik blijf voor je duimen.

@Lief, het is toch ook wat he, de ronde zonder bollen en dan gewoon zwanger. Maar ik kan me voorstellen dat elk wc bezoekje voor jou extra spannend is. Ik hoop dat je straks met de echo al een heel mooi mini liefje te zien krijgt en dat je dan ook wat meer kan gaan genieten.

@carrie, ik vind het ook leuk hoor, een lekkere spekbaby. Ik noem hem altijd mijn blije Boeddha:D En ik hoop voor je dat Sanna vanavond gewoon weer lekker gaat slapen, want 4 uur is echt geen tijd om lekker te gaan spelen. Succes met de prikjes woensdag.

6. Flippo123

@Moon: Lekker dat je zo goed geslaagd bent voor t shoppen meis :) Ooow wat begint t te kriebelen bij mij om ook weer eens te gaan shoppen hahaha :p

@All:
    Vanmorgen telefonisch contact gehad met de poli ivm een afspraak te maken voor een uitgangsecho.
    Gelukkig hoefde dit niet ivm dat er bij de vorige echo al gezien was dat er geen cycstes meer zaten.

Wel is af gesproken dat ik nu gewoon direct met 75EH mag starten om te spuiten!
    Pfff wat ben ik hier blij mee zeg! Hopelijk nu dus een kortere cyclus!

Komende donderdag een afspraak bij dr. Zonneveld voor de uitleg over de hysteroscopie en gaan we ook direct praten over mijn vroege bloed/rose verlies.
    Heel fijn dat dit allemaal op zon kort termijn kan want dan kan er nog voor mijn IUI misschien als het nodig is iets aan gedaan gaan worden!

Nu nog even mn werk bellen en vrij regelen voor de poli afspraak..

7. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    En juf? Hoe was t vandaag?

Heel goed flippo! We gaan voor snelle en mooie eitjes! Polen we weer vrij gelijk hè... Hopen dat t voorspoedig loopt met jouw iui en mijn iui met een mooi resultaat ! :) succes weer!

Liefs moon

8. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Polen =lopen haha!

En juf... Blije Boeddha haha! Leuke naam v Nicholas! Had er straks ff overheen gelezen hihi lachen!

9. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Nou, de eerste werkdag zit er weer op. Gisteravond heb ik mijn tranen even de vrije loop gelaten, ik heb daarna heel slecht geslapen en het afscheid van mijn mannetje vanochtend was erg moeilijk. Maar... ik werd door al mijn collega's met open armen ontvangen, het voelde echt als een warm bad(ook letterlijk door de hitte:p). Maar ook kinderen en ouders reageerden heel leuk toen ze me weer zagen, dat geeft toch een fijn gevoel. De dag was wel lang en ik ben nu dan ook heel moe, maar ik heb er weer helemaal zin in.

@Flippo, wat fijn dat die cyctes weg zijn en je niet weer een echo moet laten maken. En succes donderdag, het zou wel heel mooi zijn als ze al iets aan het bruin rose kunnen doen voor je iui.

@Moon, wanneer moet jij weer naar het ziekenhuis en ben je alweer aan het spuiten?

10. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Ik kan me voorstellen dat t heel moeilijk was juf! Maar wat fijn dat je zo n warm welkom hebt gehad! Dat scheelt al een hoop :) Hoeveel uur per week werk je nu? Ik ben sinds jl vrijdag weer aan t spuiten, want we gaan deze ronde starten met iui met dezelfde hormonen. Morgen weer naar de gun voor een cm en gesprek over hoe het nu verdergaat en hoe alles in z'n werk gaat. Ben heel erg benieuwd!

Liefs moon

11. Flippo123

@jufD: Meis ik snap helemaal dat t ff moeilijk en emotioneel was... maar wat fijn te lezen dat ze je zo goed ontvangen hebben :) Voel je je toch weer goed welkom denk ik? Ik hoop dat alles helemaal lekker mag blijven lopen en je een geweldige klas kinderen krijgt/hebt :)

@Moon: Meis laat je me weten hoe t is gegaan? Ik denk aan je hoor!

@All: PFFFFFFF was is t hier WARM!!!! Ben aan t werk... en t is hier gewoon echt benauwd en warm zeg :S bah bah...
    Zo mijn 2e spuit er in jassen... donderdag naar de pil, ben wel benieuwd hoor!!!

12. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Moon, succes morgen bij de gyn!

@Flippo, hier is het ook zo warm, vooral op mijn werk is het bijna niet vol te houden zeg! Maar hebben ze bij jou in het ziekenhuis niet juist hele goede airco?
    En succes met spuiten, ik hoop dat deze dosis meteen goed voor je werkt.

@Lief, hoe gaat het met je meid? Ben je lekker van je vakantie aan het genieten?

Vandaag weer lekker gewerkt, maar ik ben wel blij dat het morgen alweer woensdag is, want ik ben moeeeee! Ik moet echt weer even in een werkritme komen.

13. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Jufd: wat goed dat het weer zo leuk was op je werk! Wel weer even wennen natuurlijk. Hoe veel dagen werk je nu? En hoe vond Nicholas het?

Moon: hoe is het gegaan vandaag? Ik hoop goed nieuws!

Flippo: veel succes morgen! Laat je het even weten, hoop dat ze iets voor je kunnen doen!

Lief: zitten jullie al iets meer op een roze wolk? Lekker vakantie aan het vieren, fijn hoor om nu even vrij te zijn. Heb je verder klachten, misselijk ofzo?

Vanmiddag naar het cb geweest. Ze moest ook weer prikjes maar hield zich weer heel goed, beetje gehuild maar. Verder is de ontwikkeling prima. Ze zou nu moeten beginnen met optrekken/staan maar dat doet ze nog niet. De fijne motoriek is wel heel goed.
    En lengte gemiddeld, gewicht er iets onder.

Vanavond ga ik naar de film, zin in!

En we willen het weekend weg maar weten nog niet precies wat. Misschien Delft of aan de kust. Hebben jullie nog tips?

14. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Hoi allemaal,

Wat fijn dat t goed gaat met sanna! En dat optrekken/staan komt vanzelf wel :) echt meisje hè... Goede fijne motoriek hihi! Lekker om weg te gaan dit weekend! Wij vinden DEN haag/scheveningen en Almere ook altijd erg leuk! Delft nog nooit geweest eigenlijk maar hoor je ook goede dingen over!

Juf alles ok? Hoeveel werk je nu?

Gesprek met gyn ging goed, fijn gesprek en alles is nu duidelijk! En n eitje v alweer 13mm.. Vrijdag weer terug.

15. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.051
    2.859
    113
    Fijn dat alles nu duidelijk is Moon! En fijn dat je eitje alweer op schema ligt, nog even en je krijgt je eerste IUI :) Ga heel hard duimen.

Carrie, ze doet het dus hartstikke goed! En idd dat andere komt allemaal best hoor, maar geloof dat je je ook geen zorgen maakt :)
    Delft is een erg leuke stad! 1 keertje geweest, maar wel een dagje dus ken geen hotels oid. Weet verder niet waar je woont, maar Zeeland is uiteraard prachtig aan de kust hihi, Westenschouwen, Veere etc.

Juf weer gewerkt, fijn dat het goed voelt weer, al zul je natuurlijk nog wel even moeten wennen, ging het qua oppassen ook goed thuis? Of is hij nu bij het KDV geweest?

Flippo succes morgen!! En wat onwijs klote dat je nu wéér een operatie (of iets in die richting, ingreep in elk geval) zal moeten ondergaan, heftig hoor.. Wel fijn dat je nu met 75 mag starten, hopelijk reageer je daar perfect op! En ook fijn dat er naar je LF gekeken wordt, hard nodig en dat werd eens tijd zeg, vind ik!

Hier: alles oke. Nouja vooral lichamelijk oke, dus geen bruin/bloed ook niet echt kwaaltjes op de gevoelige borsten na. Mentaal is een heel ander verhaal.. maar daar zal ik jullie niet mee lastig vallen, moon en flippo willen natuurlijk maar al te graag ruilen. Binnenkort kruipen we wel een keer op de roze wolk hopelijk :)

Ben idd lekker vakantie aan het vieren, misschien volgende week nog een tripje, Brugge of Gent ofzo, toch even eruit samen en veilig dichtbij mijn ouders in Zeeland ;)

16. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Lief, je zeurt absoluut niet hoor! Gaat het wel met je meid? T frit dat je geen bruin/bloed hebt is een goed teken, probeer niet te bang te zijn! Het zit goed, dat voel ik gewoon! Maak je je niet teveel zorgen meis? Knuff

17. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.051
    2.859
    113
    Ik doe heeeel hard mijn best :) en vriendlief is heel nuchter en positief dus die houdt me nog een beetje stabiel ;)

18. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Haha fijn dat je zo n vriend hebt :) Genieten meid! Leuk om nog ff lekker weg te gaan! Ben benieuwd waar jullie uiteindelijk heengaan :)

19. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Carrie, fijn dat Sanna weer door de keuring is gekomen:p En dat staan komt vanzelf wel, de een is sneller dan de ander. Heb je nog een leuke foto van haar?

@Moon, lekker dat je eitjes weer goed groeien, succes weer vrijdag bij de gyn, ik hoop dat ze dan nog groter zijn geworden en je eerste iui kan beginnen.

@Lief, leuk dat je er weer bent:) Wat jammer dat je mentaal niet helemaal in orde bent(beetje rare zin, maar je snapt me vast wel:)). En vergeet niet dat je hier altijd je verhaal kwijt kan hoor meid, daar zijn we toch voor! Carrie en ik hebben onze zwangerschappen ook met jullie gedeeld en dat gaan Moon en Flippo straks ook doen, dus dat mag jij ook hoor. Heb je al aan je familie verteld dat je zwanger bent of wacht je daar nog even mee?

@flippo, succes morgen bij de gyn!

vandaag weer lekker gewerkt en ik moet zeggen dat het weer begint te wennen:D Ik werk nu 3 dagen in de week, maandag, dinsdag en woensdag. Dat is wel gek hoor, mijn werkweek zit er nu alweer op. Mijn zus past nu nog op Nicholas als ik op mijn werk ben, tot de zomervakantie en daarna gaat hij naar het kinderdagverblijf. En Nicholas vind het allemaal prima, zodra hij mijn zus ziet begint hij te lachen dus dat zit wel goed. Zodra ik thuis kom van mijn werk wil hij wel meteen dat ik hem pak en dan klampt hij zich wel aan me vast, dus misschien mist hij me wel een beetje(of dat hoop ik stiekem wel een beetje:p).

20. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Haha Juf, ik weet wel zeker dat je kleine je man je heeft gemist hihi. Wel heel schattig! En ook fijn dat het zo goed gaat met hem en je zus. Dan ga je toch met een gerust hart naar je werk he, ondanks dat je hem natuurlijk ook mist!

Flippo: Hoe istie meid?? Hoe was het bij de ivfarts vandaag?

Lief: Zoals juf zegt: je kunt hier altijd met je verhaal terecht hoor, ook nu je juist zwanger bent! En zoals je zegt: tegen de tijd dat Flippo en ik zwanger zijn doen wij het zelfde. Hoop dat je je mentaal ook snel goed voelt en lekker kunt gaan genieten, dat heb je dik en dubbel verdiend hoor! Niemand zeurt hier, wel of niet zwanger, dus gewoon lekker je verhaal van je af schrijven, geen probleem :)

Helaas is de IUI bij mijn collega wederom mislukt...Ze zo n goede hoop (en ik eigenlijk ook) en toch gaat het weer mis :( Zo klote voor dr!

Hier verder alles goed. Wel het idee dat mn eitje(s) flink aan het groeien zijn, heb echt weer het gevoel alsof mijn eitje(s) op springen staat binnen een aantal dagen. Ben benieuwd hoe het er morgen uitziet bij de fm. Voor ik het weet is dalijk IUI 1 al een feit een dezer dagen..Maar goed, het kan ook nog ff duren natuurlijk!

Vanavond gezellig op bezoek bij mn schoonzusje :)

Liefs, Moon

Deel Deze Pagina