@Lief: Fijn meis dat je hier weer terug bent Jammer dat het mentaal niet helemaal top gaat maar dat is ook wel weer te begrijpen... je stond immers al met 1 been in de IVF... Maar goed die grote roze wolk komt vanzelf voorbij gedreven en dan kan je er op sringen en er niet meer van af gaan @JufD: Fijn dat je nu weer een beetje begint te wennen Lijkt me ook wennen na zon lange tijd thuis te hebben gezeten Maar wel lekker dat je na woensdag alweer weekend hebt! Pff... jalours @Carrie: Goed te lezen dat je lieve kleine meid weer door de keuring heen is gekomen Geniet er lekker van! Nog even en jullie kunnen haar 1e verjaardag alweer gaan vieren! SPANNEND!! @Moon: Spannend dat je alweer bijna je FM hebt meis inderdaad.... voor je t weet heb je IUI-1 al achter de rug en mag je op de wachtbank plaats nemen Ik duim voor je meis! @All: Vandaag een soort van verhelderend poli gesprek gehad... Hysteroscopie zal plaats vinden in de cyclus na mijn 4e IUI poging en als ik dus terug ben van vakantie. Maar nu komt het mooie... Ze willen de hysteroscopie niet helemaal voor de baarmoeder afwijking doen, maar om te kijken of ik een poliep heb.... Ze denken namelijk dat het "tussenschot" misschien een poliep is en dat de 12mm dikke baarmoederslijmvlies wat ze gezien hebben misschien ook wel de poliep is... Daarnaast komt ook dat er tot nu toe bij de IUI nooit een mooi 3 laags baarmoederslijmvlies is gezien, het is altijd glad en egaal, dus maar 1 laag. Of dit kwaad kan wilde hij geen antwoord op geven... Nou lekker dan daar zit ik weer met mijn onzekerheid... Het verhaal dat mijn progesteron niet stand houd na de eisprong was hij wel even van onder de indruk maar wil nu weeeer bloed gaan prikken op progesteron (alsof dat nog niet vaak genoeg gedaan is pfff...) En wil me nog steeds geen utro of pregnyl extra gevan... Maar goed hij maakte overal netjes notities van en maandag tijdens mijn FM zal ik er weer eens naar vragen!
Hmm wat n verhaal weer...wat stom dat hij wel à zegt en geen b! Als het een poliep zou zijn dan kan die wel weggehaald worden toch?deels dus wel duidelijkheid maar deels dus ook niet?! Hmm bij de volg cm indd weer vragen ! En ja hoeveel bloed hebben ze nodig?! Zo zie je wel echt dat t overal anders is.. Lief kreeg wel utrogestan! Lief kun je niet ff wat utrogestan gaan dealen haha?! Hmm afwachten hoe t allemaal loopt. En vermindert die ene laag de kansen? Ik zou t weer allemaal vragen bijnde volg fm ja.
Hoi! Flippo: wat een verhaal! Maandag weer terug dus, hopen dat je dan meer helderheid krijgt. Als het een poliep is, dan is er makkelijk iets aan te doen? En wanneer ga je op vakantie? Ook nog weg? Moon: mooie eitjes, groeien maar! Succes morgen!!! Lief: fijn dat je vriend je zo goed bij kan staan! Nog even en je krijgt je eerste echo en wees blij dat je alleen nog maar gevoelige borsten hebt waarschijnlijk straks misselijk bleeh... Maar voor het goede doel! Jufd: je kan toch 3 dagen werken dus? Dat is wel net goed he? Ik werk ma, di en do; ook heel fijn. En wat schattig dat hij zich zo vastklampte. Sanna begint nu heel soms zelf te knuffelen of een kusje te geven, zo lief vind ik dat! Maar ze is niet zo knuffelig, ze wordt er denk ik gek van haha! We zullen aankomend weekend wel weer foto's maken en dan zal ik haar weer even showen. In het begin maak je echt veel foto's en dat wordt wel minder. Wel met m'n telefoon maar dat is toch mindere kwaliteit, wel handig voor het maken van filmpjes. We hebben toch een hotel geboekt in Delft, lijkt me een mooie oude stad en het is niet zo ver rijden. Het weer wordt goed, dus lekker wandelen, terrasje zitten en beetje winkelen!
@Flippo, nou meid zo kom je met alleen maar meer vragen te zitten. Wat lastig dat ze dan wel vertellen dat je geen 3 laags slijmvlies hebt, maar dat hij dan niet wil vertellen of dit gevolgen heeft. En dan ook weer bloed prikken, ik snap dat ze alles goed moeten nakijken, maar volgens mij heb jij daar al wat emmers bloed achter gelaten. Ik hoop dat het maandag allemaal wat duidelijker gaat worden en dat je toch iets van utro ofzo gaat krijgen. @Moon, succes weer morgen met de fm. En bijna je eerste iui, vind je het spannend? @Carrie, wat lief dat ze al kusjes kan geven! Het lijkt me zo leuk als Nicholas dat ook kan, maar hij is niet echt een knuffelkont, dus ik ben bang dat hij er zuinig mee zal zijn. Veel plezier in Delft, geniet van het lekkere weer. Ik heb morgen mijn personeelsuitje, ben heel benieuwd wat we gaan doen!
Haha geen knuffelkonten dus die kids v jullie hihi! Das jammer!! Geniet v jullie weekend carrie! Heerlijk! Wij gaan volg weekend weer een weekend weg naar Almere, zin in!! Tenzij de IUI dan zou zijn... Maarja geen idee nog dus hsha! Juf heel veel plezier morgen! Indd benieuwd wat jullie gaan doen! Ik vind t heel spannend zo de eerste weg naar IUI maar het geeft me deels ook wel een rustig gevoel op de een of andere manier. Bijna weekend!
2 eitjes v 15mm... Gaat dus beetje traag voor 2 dagen, maarja zondag weer cm en dan hopelijk mooie eitjes en op naar de Iui.. Ff afwachten dus nog hoestie met jullie? Hoe was het juf?
@Moon, ik hoop voor je dat ze zondag wat meer zijn gegroeid zodat je snel je eerste iui krijgt. Mijn teamuitje was erg leuk! We hebben een soort speurtocht gedaan in het centrum en daarna zijn we heerlijk gaan eten. Het was erg gezellig en voor het eerst in lange tijd was ik pas heel laat thuis, dat heb ik vanochtend wel even gevoeld toen Nicholas wakker werd
Leuk juf! Haha kan me voorstellen dat t dan wel vroeg is ja de volgende ochtend, das iets minder hihi. Hopelijk ben je inmiddels een beetje bijgekomen ! Om half12 fm... Benieuwd! Vanmiddag komen mijn schoonbroertjes en gaan we met ze naar de bios en daarna, 3x raden.... Naar restaurant de gouden boog haha! Fijne dag allemaal!
Weer eens vd verandering traag hier...1 eitje doet niet meer mee en het andere eitje was nu iets meer dan 16 mm... Dus nu steeds 1,5 ampul menopur en morgen weer een fm...Hopen dat het eitje dan groot genoeg is. Naja mag niet klagen, zit op cd12, maar toch, het ging snel en nu weer zo traag, maarja..geduld geduld en..elke ronde is weer anders he. Ik ga voor een mooi ei morgen! Liefs, Moon
Ik denk dat ie even goed langzaam moet rijpen voor je allereerste (en gelijk geslaagde!) IUI Maar snap dat je ongeduldig bent Succes!!
@Moon, jammer dat je ei zo langzaam is deze keer, maar misschien is het daardoor wel een extra goed ei! @Lief, hoe gaat het nu met je? Weet je al wanneer je de eerste echo hebt?
@Moon: Echt traag kan ik t niet noemen Maar goed ik heb ook telkens pas een ei van 16mm rond cd20/22.... Op naar een super ei en een geslaagde 1e poging... @All: Morgen 1eFM van de 4e IUI.... ben benieuwd hoe t zal lopen.
Jij ook succes Flippo, ben heel benieuwd wat die hogere dosis doet! Juf, ik heb de 14de de echo Het gaat wel, ben nog niet dolenthousiast, heb af en toe wat licht bruinverlies.. en met de vorige keer in mijn achterhoofd is dat gewoon iets waar ik met vlagen panisch benauwd van word, maar heb vrijdag nog wel een knaltest gehad (zie album) dus ik probeer maar vertrouwen te hebben. Wel of geen bruin/bloed, wel of geen knaltest het heeft allemaal toch geen garanties.. mijn lijf en die mini moeten het doen, ik kan alleen maar proberen positieve vibes te geven Genieten kan ik er nog niet van, maar dat haal ik dan later wel in (na de 26 weken ofzo hihi).
Ik mag eigenlijk ook niet klagen nee maarja je bent al snel verwend en gewend door de snelheid v normaal maarja wie weet hebben jullie gelijk hihi succes flippo! Ik denk aan je! Lief wat leuk dat je er weer ff bent! Die knaltest zegt genoeg meis... ik hoop dat je snel echt kunt genieten! Op jaar de echo ter bevestiging! Knuff
@Lief: Dat is een prachtige test meis Ik denk dat t wel goed zit! Hopelijk kun je snel op die grote roze wolk gaan zitten @Moon: Tja dat is ook zo Maar ik hoop dat je snel een super ei hebt meis @All: Vandaag FM1 gehad, heb links 1 eitje van 10mm en rechts 1 van 11mm. Links zitten nog heel erg veel kleine eitjes en rechts is volledig rustig op dat 1e eitje na dan. Op naar donderdag, dan heb ik FM2.... Hopelijk groeien ze nu wat sneller dan de voorgaande IUI's want ik ga volgende week zaterdag op vakantie
Flippo: ok, het begin is er! Op welke cd zit je nu? Ik ga voor 2 mooie snel groeiende eitjes voor flippo!! Go go go!! Ennuh..stel dat je eigenlijk nog terug moet voor een fm en je bent op vakantie? Wat dan? We gaan natuurlijk voor mooie eitjes VOOR vakantie en IUI voor vakantie, maar stel dat? Ik vraag me dat ook af omdat wij in augustus gaan...het liefst gaan we gewoon door in augustus, maarja..ben bang dat dat niet gaat, tenzij....? Mijn eitje was vanmorgen ineens 20mm (daar is toch ook werkelijk niets van te begrijpen he haha), dus...woensdagochtend onze eerste IUI. Heel spannend!! Moeten al om 08:15u in het zknh zijn, dus we moeten vroeg aan het werk hihi. Hoest met Carrie en Juf? Liefs, Moon
@Moon, oh wat spannend meid, je eerste iui! Heel veel succes woensdag, ik ga heel hard voor je duimen dat de eerste iui meteen raak is. @Lief, wat fijn dat je zo vroeg al een echo krijgt, ik hoop dat als je dat mooie kleine mini liefje hebt gezien je wat meer kan gaan genieten. @Flippo, ik hoop dat je snelgroei eitjes hebt deze keer en dat je nog voor je vakantie je iui krijgt. @Carrie, en al druk bezig met het plannen van Sanna's verjaardag? Ik heb vandaag weer lekker gewerkt en Nicholas heeft een leuke dag gehad met mijn zus. Ik vind het nu ook echt weer fijn om naar mijn werk te gaan, gewoon even lekker met iets anders bezig zijn. Hij kruipt nu ook weer een stuk sneller, want eerst schoof hij op zijn buik maar nu kan hij ook echt op handen en knieen. En hij is een echte boef, want hij gaat altijd heel snel naar de kasten toe en trekt daar dan alles uit, en als ik dan nee zeg gaat hij heel hard lachen Ik hoop niet dat dit iets zegt over hoe het straks gaat als hij groot is
Haha juf wat een boefje die Nicholas ja hihi ik ga ervan uit dat het goedkomt en dat hij niet zon bengel is als hij groot is whaaa haha! Goed dat je het ook wel weer fijn vindt om lekker aan t werk te gaan! Thnks vh duimen
Ik kom jullie weer ff stalken! haha Ik vind het toch wel erg spannend allemaal nu...pfft. Voor ik het weet is het zover. Hoop dat alles goed zal gaan morgen en dan weer die 2 laaaange weken wachten. Ik hoop zo dat het gaat lukken! Maarja...je moet niet teveel hoop hebben, dus ik probeer het echt los te laten, maar makkelijk is het niet hihi. Ben er zo wel helemaal klaar voor, heb echt zoiets van kom maar op! Ff lekker een egoberichtje, sorry! Hoe istie met jullie meiden? Liefs, Moon