Nou Moon, ik vind het ook spannend voor je! Ik hoop dat het morgen allemaal goed gaat en dat die 2 wachtweken snel voorbij gaan. Moet je morgen na de iui gewoon werken of heb je dan lekker een dagje vrij?
Moet eigenlijk gewoon werken, maar afgesproken dat ik kijk hoe het gaat. Maar goed, afgaande op de verhalen vd andere iui-ers ga ik ervan uit dat het goed gaat en ik dus gewoon kan werken.
Gyn heeft ook niets gezegd verder en het stelt uiteindelijk qua behandeling ook niet zoveel voor in principe dus ga ervan uit dat werken gewoon kan
Ff heel kort, want heb zo afgesproken met mn beste vriendinnetje IUI is heel goed gegaan. Uitslag vh zaad was heel goed (ging ik wel van uit hoor, maar toch altijd...spannend!). Viel reuze mee en ik mocht ook nog een tijd blijven liggen, wat ook erg fijn was. Nu weer de lange twee weken afwachten..wat nu echt slopend gaat worden. Merk dat we toch echt hoop hebben, maarja...het kan zo anders lopen he...Geduld maar! Liefs, Moon
@Moon: Meis mijn duimen draaien op volle toeren voor je hoor! Spannend! @All: Morgen FM2.... ben benieuwd! Zit morgen op CD14, hoop dat er dan een mooi groot genoeg ei zit...
Hoi allemaal! Hier alles goed. Druk met werk, opvang-feestje, afspraken etc. Morgen een dagje shoppen in Groningen met een vriendin. Sanna gaat naar opa en oma En nieuwste ontwikkeling: Sanna kan zelf vanuit kruipstand weer zitten en gaat dan blij in haar handjes klappen! Optrekken en staan zal wel het volgende zijn. Moon: wat spannend je eerste iui gehad! Duimen draaien! Flippo: hoop op mooie grote eitjes voor je! Juf: fijn dat het werken zo lekker gaat en dat nicholas het zo goed doet! Boefjes zijn het inderdaad maar van je eigen boefje kun je een hoop hebben haha! Lief: heb je nog vakantie? Nog leuke dingen gedaan? Ik ga nog even naar je knaltest kijken, maar dat moet goed zitten hoor! Kijken jullie trouwens ook babyboom? Vind het wel leuk en ook vaak ontroerend.
Ha meiden even een snelle zwaai van hier, we zijn paar dagen weg geweest, en nog geen idee hoe de rest van de vakantie er uit ziet. Tot nu alles ok, op af en toe beetje bruinverlies na, ben misselijk dus hoop dat dat goed teken is. Nog even beetje voorzichtig tot echo Moon, goede score, hopelijk goede uitkomst, sterkte met je wachtweken, lijkt me hels! Flippo, hopelijk is tweede FM ook goed! Carrie en Juf, heerlijke verhalen van jullie kindjes, wat gaan ze hard he
Hoi meiden, Het weekend is weer begonnen, heerlijk! Vandaag ben ik weer lekker met Nicholas gaan zwemmen, hij geniet echt ontzettend van het water. Morgen naar mijn moeders verjaardag, dan kan nicholas weer eens met zijn neefje spelen. @Moon, fijn dat alles goed is gegaan, nu afwachten. Ik duim voor je. @Flippo, ik hoop dat le eitjes goed doorgroeien en dan snel iui. @Carrie, wat leuk dat Sanna steeds meer zelf kan, voor je het weet loopt ze aan je hand mee. Ik kijk ook naar babyboom, maar heb tot nu toe elke aflevering zitten janken, sinds ik moeder ben geworden ben ik zo een emotionele doos @Lief, wat lekker dat jullie een paar dagen weg zijn geweest. En wat fijn dat je misselijk bent, dan weet je toch dat er echt van alles in je lichaam bezig is voor je kleine beebje.
Hoi meiden, Ik moest ons topic zoeken, want we waren wel heel ver weggezakt zeg. Ik lig thuis zielig ziek te zijn ik heb een voorhoofdsholte ontsteking en daardoor heel veel hoofdpijn. Maar gelukkig voel ik me al beter dan de afgelopen dagen. Hoe gaat het hier met iedereen?
Wat vervelend Juf, dat doet zooo'n pijn. Heel veel beterschap en gelukkig dat het al iets beter gaat. Hier misselijk, hele dagen, echt niet tof. Hoop zo dat de echo donderdag goed is dan weet ik tenminste waar ik het voor doe! Ben zo blij dat ik vakantie heb.... Zat ook al te wachten op flippo nieuws over de FM's maar denk dat ze niet zoveel zin heeft om te schrijven, of wanneer ging ze nou op vakantie? Moon, voel je al iets is het te doen qua spanning?
Wat vervelend dat je zo misselijk bent Lief, ik hoop voor je dat het na 12 weken af gaat nemen. Maar zoals je zegt, het is voor een goed doel(maar daardoor natuurlijk niet minder vervelend). Wat bij mij goed hielp tegen de misselijkheid, vooral als je ook moet spugen, is biscuitjes eten, gewoon van die simpele droge. Nog 2 dagen tot je echo meid, zelfs ik vind het spannend Laat je wel een foto zien van je mini-liefje?
Uiteraard, maar ik vind het nog vreemd dat IK een echo ga krijgen.. geloof het nog steeds niet zo haha. Heb zoiets van die gyn zegt straks: maar mevrouw u bent helemaal niet zwanger, hoe komt u daar nou bij.. En ik ben echt de hele dag misselijk, maar nog wel zonder overgeven (al scheelt dat soms echt niks dan sta ik echt te kokhalzen). Ben een hele slechte spuger dus ik hou het allemaal heeeel lang binnen, misschien zou het wel opluchten als ik het eens kon. Ik heb idd kaakjes en verder haalt mn lieve vriendje alles waar ik ook maar 1% zin in heb haha. Maar ik weeg al niet zo veel en val nu al af dus ik probeer er echt steeds wat in te proppen, denk ook dat je je nog rotter voelt als je niks eet dus we dwangvoederen maar een beetje, maar na iets eten moet ik echt even plat op de bank. Drinken gaat ook slecht maar merk dat spa rood wel redelijk gaat. Mijn geliefde thee lukt dus echt niet dat was toch wel altijd mijn troostdrankje. En gisteravond had ik even een paar uurtjes dat het goed dragelijk was dus daar hoop ik vanavond ook op! Maar zoals ik al zei, als alles gewoon goed gaat daar vanbinnen dan knok ik me er uiteraard gewoon doorheen hoor, maar voelt u nog zo dubbel, beetje ongeloof en je dan toch beroerd voelen
Wat is het hier rustig! Ik heb het heel druk gehad, dus niet in de gelegenheid geweest te reageren, maar ben wel af en toe komen spieken Juf wat balen zeg!! Gelukkig gaat het wel al beter. Het heerst echt zeggen ze he..heel veel zieken. Rust maar goed uit meid! Verder wel alles ok? Met Nicholas? Hier eigenlijk geen nieuws. Zijn lekker een weekendje weg geweest naar Almere, lekker geshopt en geterrast en lekker gegeten. Heerlijk ff afleiding! Begin de spanning wel een beetje te voelen...komende maandag de dag dat het rose/bruin weer zou moeten komen..offuh eigenlijk vooral NIET zou moeten komen. 20 juli verwacht ik de ongi. Probeer er zo min mogelijk aan te denken Mijn collega is jl. vrijdag bevallen van een gezond dochtertje, alles is goed met moeder en kind! Toch weer ff confronterend, omdat de kraamvisite er ook weer aan zit te komen dus, maar..ik probeer zo positief mogelijk te blijven. Ook is een meidje dat ik van vroeger ken, en ik heel toevallig in het zknh met mij iui tegenkwam, zwanger. Toen wist ik dat nog niet. Ik heb dr al vaker gezien, maar nooit echt meer gepraat. Ook zij heeft de nodige moeite gehad om zwanger te raken dus...het is nog mogelijk! Dat geeft de burger weer moed. Verder ben ik heel heel moe. Maar dat zal nergens mee te maken hebben hoor :-D Iedereen lijkt moe en/of ziek te zijn haha. En zal met de drukte te maken hebben gehad. Nu ff deze week iets meer rust gelukkig, al is het wel druk op het werk omdat de vakanties begonnen zijn. Meiden hoe is het met de rest? Lief? Heb je al tegen je vrienden/fam gezegd dat je zwanger bent? En hoe reageerden ze? Ben erg benieuwd hoe het met je gaat!!! Veel liefs Moon
Haha moon heb net hele verhalen getypt hoe het gaat toch Mijn ouders weten het al vanaf dat de test nog niet eens klaar was omdat ik dus alleen testte en mn vriend niet kon bellen. Ook schoonouders en mijn beste vriendin weten het en ze zijn allemaal blij maar ook nog voorzichtig nuchter Verder gaan we het pas later vertellen hoor! Misschien de broers/zusjes inlichten als de echo donderdag goed is, moeten we maar even zien. Hopelijk voelt het dan wat echter. Kan me voorstellen dat het bij jou spannend is, je weekendje weg klinkt wel heel fijn! Kan me ook voorstellen dat het moeilijk is die zwangeren/kindjes in je omgeving.. al die mensen die je voor gaan Maar hoop dat je er mee om kunt gaan op 1 of andere manier zodat het voor jezelf ook dragelijk blijft allemaal. Ik ga heeeeel hard voor je duimen, want jij gaat een paar heeeel spannende stress dagen tegemoet!
@lief: hopelijk ga je je snel beter voelen! Heel veel plezier bij de echo morgen! @all: morgen om 10:00 IUI4, zaterdag avond ga ik voor 2 weken op vakantie. Verder zal ik hier minder zijn om mezelf wat meer rust te geven.
Lief sorry! Had kennelijk niet alles gelezen hier hihi! Morgen echo, spannend! Weet zeker dat t goed zit! Hopelijk kun je na je echo eindelijk echt gaan genieten! Ennuh... Ik ben wel benieuwd naar kleine lief. Dus als je een foto Vd echo wilt plaatsen... Heel graag flippo heeeeel veeeeel suc6 morgen! Ik heb vandaag echt n gevoel dat t bij ons niet gelukt is... Nergens op gebaseerd maar het is een echt gevoel nouja afwachten maar hè! Liefs moon
@Flippo, heel veel succes morgen met je iui, mijn duimen draaien voor je. En geniet van je vakantie, veel plezier. @Moon, wat jammer dat je het gevoel hebt dat het niet is gelukt Ik hoop maar dat je gevoel er heel erg naast zit en dat je deze lange wachttijd een beetje door kan komen. @Lief, heel veel succes morgen bij de echo. Ik hoop dat je er samen met je vriend van kan genieten en dat jullie een prachtig mini beebje te zien krijgen. @Carrie, hoe is het met jou en Sanna? Hier gaat het weer een stuk beter, ik ben vandaag ook gewoon weer naar mijn werk gegaan want ik voelde me niet ziek genoeg meer om thuis te blijven. En het is zo druk de laatste weken voor de vakantie, dus ik had nog genoeg te doen. Met Nicholas gaat ook alles goed, hij groeit alleen zo snel! Gister had ik opeens het idee dat hij gewoon geen baby meer is maar echt een kind begint te worden. Hij heeft nu een klein wit plekje in zijn mond, dus ik denk dat er een tandje aan zit te komen, ben benieuwd hoe hij er straks uit ziet met een tandje, lijkt me erg grappig