Gelukkig dat het weer goed met je gaat juf! En indd... Nicholas wordt al een echt kereltje Wat spannend dat ws zijn eerste tandje eraan komt... Wat zal dat er scheetig uitzien straks hihi! Carrie hoest met jou meis?
Het is goed Alles op termijn en een kloppend hartje, hij heeft verder niks gemeten ofzo maar zei gewoon dat het goed was (en dat het er 1 was ) Meet onze mini: (ik zie ook alleen vlekken hoor..) http://img695.imageshack.us/img695/9548/echo1472011001.jpg Ik voel me vooral heel erg misselijk Moet er ook bij overgeven nu, jottem. Maargoed nu weet ik iig dat ik het ergens voor doe. Het moet nog wel even doordringen hoor.
Ff kort berichtje van mij... Vanmorgen IUI4 gehad. We hadden 2 eitjes dus waren best posi... Tot we de hoeveelheid zaadcellen ho orden; een schrikbarende 300.000 zaadjes maar. De kans op zwangerschap is nu heel erg klein (normaal 8% met iui, 1 a 2%..) Op naar mn ongi dus maar en daarna de kijkoperatie...
@Lief, wat een prachtig mini-liefje Meid, wat heerlijk dat het allemaal goed is gegaan. Nu moet het alleen nog tot je door dringen dat dit kleine wonder echt in jou aan het groeien is, maar als je zo misselijk bent en steeds moet spugen zal je dat snel genoeg beseffen Heb je het idee dat je nu kunt beginnen met genieten? En weet je al wanneer je voor het eerst naar de verloskundige mag? @Flippo, wat balen van de zaadjes meid! Ik blijf voor je duimen hoor, want elke procent kans is er 1(al kan ik me indenken dat dit voor jou niet zo voelt).
Dankjewel lieve Juf Ik heb eerst met 10 weken nog een termijn echo in het ziekenhuis en info over evt nekplooimeting etc, en vermoed dat ik daarna een VK kan gaan zoeken blijf dus nog ffetjes hier. En ik heb het overgeven tot nu gelukkig tot 1 keer per dag weten te houden En het dringt wel langzaam door maar ben nog wel bang dit mooie wonder weer kwijt te raken. Maar voor nu is alles goed dus daar focus ik me maar op!
Lief, wat geweldig om mini-lief te meeten hihi Prachtige beeb!! Ik ben zo blij voor je! Ga genieten meid, het zit goed, en ik verzeker je: dit liefje blijft plakken!! Dikke blijdschapsknuff voor jou! Flippo: Wat ontzettend balen! Maar...zoals JufD zeg...elke procent kans is er 1...Ik snap dat je je er erg rot over voelt, maar sluit niks uit...een zwangerschap is een wonder, en de wonderen zijn de wereld nog niet uit, dus ook zeker niet met 1%. Keep up the good hope meid! Dikke troostende hoopgevende knuff! Liefs, Moon
@lief: mooie echo meis, hopelijk kun je het nu een beetje gaan geloven en "genieten" van je zwangerschap... Die misselijkheid lijkt me echt klote @all: tja 1% is een kans... 20x zo klein als het normaal zou moeten zijn... Ik zie t niet rooskleurig in... Voor mijn gevoel ligt mijn wens nog verder bij me vandaan als dat ik dacht... Naja op naar mn ongi tijdens vakantie, zo geen zin in... Op naar de 26e maand... Op naar de 2e kijkoperatie... Op naar of de 5e iui of 1e ivf/icsi... Op naar nog een stap verder weg van mijn wens. Klinkt misschien erg verdrietig maar goed zo voel ik me ook...
@Lief, kan me wel indenken dat je nog steeds bang bent om je kleintje weer kwijt te raken, maar probeer je inderdaad maar op het positieve te richten. wat fijn fat je met 10 weken weer een echo hebt, dan ga je echt verschil zien met nu, dan lijkt je kleintje al veel meer op een echte baby. En met mijn zus gaat het jammer genoeg niet goed, zij en haar vriend zijn uit elkaar sinds vorige week. Hij kon niet omgaan met al dat ziekenhuis gedoe en had het er ook allemaal niet voor over(best een ingewikkeld verhaal, maar dit is het in het kort). Best een grote schok voor haar(en alle andere mensen). Ze is nu heel down, omdat ze bang is dat ze nu nooit meer een kindje zal krijgen.
Jeetje juf, wat erg zeg! Het is allemaal niet makkelijk en je moer er indd samen voor kunnen gaan... Pfft vreselijk!
Ow juf wat naar *gooit wat antizenuwen richting Moon* ben druk bezig met wat eten en drinken proberen en vervolgens weer uitspugen dus ben er ff wat minder
Arme lief de beeb houdt je dus nu al lekker bezig! Dat belooft wat haha hij/zij doet het dus goed! Hoop wel dat je je snel beter voelt meid! Knuff
Ik denk trouwens dat ik nu al weet dat het m deze ronde niet wordt...Ik heb eens goed bijgehouden elke keer wat voor "klachten" ik heb, en ze zijn elke keer een aantal dagen voor het rose/bruin en de ongi hetzelfde...ik merk het aan de afscheiding, ik merk het aan jeukende boobs en ik krijg altijd last van kleine puistjes op mijn gezicht...Dat heb ik nu ook, dus 1 + 1 = 2 ben ik bang...grrr!!!!
Is iedereen lekker van het weekend aan het genieten? Ik heb vandaag een luie dag gehad, beetje spelen met Nicholas, beetje bankhangen. Morgen moet ik weer werken en dan is het de laatste week voor de vakantie begint, wel gek, ik ben net weer begonnen met werken en dan nu alweer vakantie. @Lief, veel succes met eten, ik hoop dat je iets kan vinden wat wel binnen wil blijven. @Moon, tot wanneer moet jij nog afwachten Moon?
Moon, wat balen meid dat je alweer rose hebt Ik blijf toch nog even voor je duimen, want het is nog geen rood. Nicholas is het volgens mij zat dat hij nog geen tanden heeft, want er komt niet 1 tandeje door, maar 2! Je ziet 2 witten strepen op de plek waar zijn ondertandjes horen, ik ben benieuwd hoelang het nu duurt voor ze echt door zijn.
Hoi! Lief: mooie echo!!! Ziet er goed uit, op naar de volgende. Moon: wat balen nu al rose, is het al je nod? Je gevoel was al niet goed maar je blijft toch hopen he? Flippo: duimen draaien hoor ook al is de kans deze keer klein, en hoop dat je ondanks alles van je vakantie kunt genieten. Juf: 2 tandjes joepie! Heeft ie er last van gehad? Lekker joh alweer vakantie, gaan jullie nog weg? Hier alles goed! Morgen ben ik jarig en zondag wordt Sanna 1 jaar! Ongelooflijk dat ik vorig jaar zwanger lag te wezen en hoe zo'n klein meisje je leven veranderd heeft (op een leuke manier!).
Carrie van harte gefeliciteerd!! Fijne dag meid!! morgen is m'n echte nod maar rose begint altijd paar dagen eerder. T wordt al erger dus morgen of overmorgen is het weer zover Dus weer op naar iui2, zucht.
@Carrie, gefeliciteerd! Hoe jong ben je geworden? En Sanna alweer bijna 1, het gaat toch snel he! Ze is dan officieel geen baby meer, maar een dreumes. Ik hoop dat jullie beide een leuke verjaardag hebben/krijgen. En Nicholas heeft tot nu toe nog geen last van die doorkomende tandjes, ik merk alleen dat hij wat slechter eet in de avond. @Moon, een dikke knuffel voor jou meid!