Dankjewel! Heb een leuke verjaardag gehad met slingers, ontbijt, mooie kado's, trakteren op het werk, middagje vrij, uit eten, visite van vriendinnen en een hoop berichtjes en kaartjes. Ik ben 33 jaar geworden Zondag een echt verjaardagsfeest van Sanna. Ik hoop dat we naar buiten kunnen maar we zullen zien. Hierbij nog weer even een foto van Sanna met al haar tandjes
Wauw! Carrie wat een mooie meid!! Wat een schattig mooi koppie hihi ! Niet te geloven dat ze zondag alweer jarig is! Juf: Nicholas al bijna 2 tandjes hihi voor je het weet bijt ie zo in je vinger :-D Jeetje...wat worden ze groot he, allebei...Nicholas en Sanna! Onvoorstelbaar hoe snel dat gaat! De ongi is vandaag weer losgebarsten helaas. Vrijdag weer naar de gyn, en dan weer door met spuiten en op naar IUI2..met een beetje geluk dus nog vóórdat we me vakantie gaan. Dat zou super zijn. Ik was in mijn hoofd er vorige week al van uitgegaan dat deze ronde m niet zou worden, dus ik was voorbereid. Natuurlijk weer teleurstelling en weer verdriet, maar op dit moment zijn er zoveel dingendie spelen dat mn hoofd zo vol zit. Pfft afgelopen week te horen gekregen dat mijn schoonvader zeer waarschijnlijk zaadbalkanker heeft...A.s. vrijdag weten we hopelijk meer. Ongelofelijk hoe dit als een mokerslag bij ons binnenkomt. Dan nog een beetje gedoe met het werk van mijn vriend, omdat zijn baas niet weet of hij dit werk nog wel volhoudt. Het gaat zo op zich goed hoor, maar het is en blijft zwaar werk. Hoe het loopt zal de tijd moeten leren. Gelukkig is zijn baas wel heel blij en tevreden over hoe het nu al gaat, maar we moeten er rekening mee houden dat het in de toekomst toch niet meer vol te houden is. Ook dit komt ff als een mokerslag binnen. Zeker al je bedenkt, dat wij echt van die mensen van zekerheid zijn...allebei vaste baan, vast contract, pensioenopbouw enz. Maarja...dat is niet alles he. Gezondheid is het belangrijkste. En dan als klap oop de vuurpijl deze ronde weer niet zwanger. Mijn hoofd zo vol. Heb het idee dat ik al dagen als een soort spook ronddwaal en niet alles meer helder/bewust mee krijg. Maar goed, het belangrijkste is nu de uitslag van mijn schoonvader. De rest ga je wel relativeren. Gisteren ff goed gekletst met mn vriend en mn ouders en dat heeft er wel voor gezorgd dat we toch maar met positieve moed doorgaan en van alles dus maar het beste hopen. Als je dat niet doet wordt je gek. Al met al weer een hoop gedoe en je vraagt je soms wel af wanneer he geluk ons eindelijk weer eens toelacht... Nog 1,5 week en dan vakantie...wat zal dat heerlijk zijn! Liefs, Moon
@Moon, jeetje wat een nieuws zeg, van je schoonvader, veel succes daarmee. Ik hoop dat je snel wat rust krijgt en heerlijk vakantie kan nemen. @Carrie, wat een prachtmeid!!! En ze ziet er al zo groot uit, echt een meisje en niet meer een baby. En zo te lezen heb jij een leuke verjaardag gehad, ik hoop voor jullie dat het zondag een zonnige dag gaat worden, maar zelfs met regen zal het voor jullie toch een speciale dag worden. Ik zal ook even een nieuwe foto van Nicholas in mijn album zetten, want dat is ook alweer te lang geleden.
Juf wauw wat een mooie knul!!! Echt n jochies koppie leuk joh! En een ondeugende blik hihi! Sanna en Nicholas zouden een mooi koppel zijn samen haha! Morgen weer naar de gyn en werken en dan lekker weekend! Dan heeft manlief al vakantie maar ik moet volg week ook nog an die arbeit Morgen wel n gezellg feestje en zondag weer! Ff iets leuks ff afleinding Liefs moon
@Moon, bedankt! Hij heeft inderdaad een heel ondeugend hoofd, maar dat past wel bij hem want hij is ook een echte boef. En hij en Sanna, nou dat zie ik wel zitten hoor, zo'n mooie schoondochter Moeten we alleen Carrie nog overhalen Succes morgen bij de gyn, is het weer voor een echo of iets anders? @Lief, hoe gaat het nu met je meid? Hang je nog steeds boven de wc of kan je alweer iets binnen houden? Morgen mijn laatste dag werken en dan begint de zomervakantie, nu hopen dat het ook een beetje mooi weer gaat worden. En ik heb zin in zatrerdag, dan ga ik 3 huizen bekijken, zo spannend!
Willen jullie verhuizen juf? Wat lekker morgen je laatste dag! Gaan jullie nog op vakantie? Ik mort morgen weer v een uitgangsechoom te zien of alles goed is en ik dus weer met spuiten kan beginnen! Indd ja lief hoe is het meid?! Ik hoop ook dat je je beter voelt! Liefs
Ja we willen graag verhuizen. We wonen nu in het centrum van Amsterdam en we merken steeds meer dat dit toch niet ideaal is met een kind. We hebben bijvoorbeeld een vrij klein huis, maar 65m2 en we kunnen hier geen auto kwijt. Maar ook buitenspelen is straks voor Nicholas niet mogelijk hier. Dus we hebben besloten dat we buiten Amsterdam een huis willen kopen(wel met pijn in mijn hart hoor). Hoe was je echo Moon? Ik hoop dat je weer met een nieuwe ronde kan beginnen.
Oja juf, dat snap ik wel. Oke heel veel plezier en succes dan vandaag! Ben benieuwd of er een huis tussenzit waar jullie hart naar uitgaat. Snap dat het met pijn in je hart verhuizen is straks, maar...voor zo'n knap ventje doe je alles he Ennuh...ik denk dat het geen enkel probleem is Carrie over te halen: ik weet zeker dat zij zo'n knap ventje wel als schoonzoon wil Misschiein heb je het touwens al verteld hoor, maar kan het ff niet terugvinden zo, gaan jullie nog op vakantie? Of ff lekker doorsparen voor jullie nieuwe droompaleis!? Uitgangsecho was wederom goed, gelukkig. Gisteren dus weer met spuiten begonnen en met volle moed weer door naar de volgende ronde! Wel heel vreemd, normaal heb ik een vrij korte, maar wel heel heftige menstruatie (sinds de hormonen), maar dit keer een vrij korte en helemaal geen heftige...De gyn zei dat dat altijd weer anders kon zijn. Nou ik hoop dat het zo blijft, wat een verademing haha! Daarnaast toch weer opgelucht: mijn schoonvader heeft geen kanker, gelukkig!! Het is ws. echt wel een flinke ontsteking, maar daar krijgt hij nu andere medicijnen voor! En met het werk van mijn vriend is de lucht ook weer geklaard; was ff een miscommunicatie/misverstand, waardoor wij dachten dat zijn baas hem kwijt wilde omdat hij nog niet 100% kon functioneren, maar dat blijkt juist niet zo te zijn, maar kwam er bij zijn baas wat anders uit omdat hij zich onterecht aangevallen voelde door de re-integratiedeskundige..Pfft..dat zijn dus 2 opluchting van de 3..nu de 3e nog...wie weet deze ronde Gisteren gezellig feestje gehad! Vandaag thuis en in de tuin een beetje rommelen/poetsen en morgen feets van mijn neefje, die terug is uit Mexico (= daar een half jaar geweest) en dan nog maar een weekje werken jaaaahoe!!!
Ha meiden sorry voor de radiostilte, maar ik ontwaak momenteel uit een soort hel Ik was zó ziek... kon niks meer binnenhouden en heb uiteindelijk zetpillen van de huisartsenpost gehad op zondagmiddag. Mijn moeder is zelfs voor me komen zorgen (vriend moest weer werken) en ze heeft me daarna meegenomen naar Zeeland, daar ben ik dus nu. En ik ben gelukkig goed opgeknapt! Kan weer beetje eten en drinken en heb gisteren zelfs een hele dag niet hoeven spugen! Was echt 3,5 kg sowieso afgevallen (en weeg er niet zo heel veel) in een paar dagen tijd, ik wist gewoon van voor niet meer dat ik vanachter leefde. En ik was ook wel aant uitdrogen enzo want hield geen druppel binnen. Maar het gaat nu goed, vriend komt dit weekend hierheen en neemt me zondag mee terug. Moet maandag wel weer aan het werk na 4 weken 'vakantie' dus even zien hoe en of ik dat ga doen. Zit nu op 2 zetpillen per dag dus misschien ligt het ook daar aan dat het zo goed gaat. Ik moet wel zeggen dat het wel eng is dat het nu zo ineens veel beter gaat, ben dan weer als de dood voor een miskraam... maarja. Ben wel blij dat ik me beter voel iig! Ben echt even heel diep gegaan. Van onze vakantie is dus totaal niks terecht gekomen.. de eerste week was ik veel alleen omdat vriend nog moest werken, dit was een week vol stress omdat het toen die vorige keer toen al mis begon te gaan. Tweede week zijn we 3 nachtjes naar Belgie geweest waar we echt 1 hele leuke mooie dag hebben gehad, maar daarna werd ik al zo misselijk. Nou en daarna was het de hel en toen waren mijn 4 weken vakantie over... achja als er een lief kindje uit voortkomt heb ik het er uiteraard voor over gehad, maar die angst dat het mis kan gaan zit nog heel diep. Met 10 weken hebben we weer een echo.. Moon een dikke knuffel en heel veel sterkte en geluk bij je nieuwe IUI poging! Carrie, alsnog gefeliciteerd en wat heb je een mooie dochter Juf, oeh verhuizen buiten amsterdam, hele stap maar denk dat vooral Nicolas je heel dankbaar gaat zijn als hij kan buitenspelen Ook jij hebt een pracht van een zoon, enne... zo groot is hij nu toch ook niet? Omdat ze telkens zeiden dat hij zo zwaar was. Gewoon lekker ding hoor. En een hele fijne vakantie! Hopelijk word het weer beter ja, want wij hebben 4 weken kou en regen gehad (op paar dagen na ). Niet dat ik er wat van meegekregen heb hoor haha.
Lief wat een verhaal!! Pfft zorg goed v jezelf en je kleintje en laaat je door je moeder en vriend ook maar goed verwennen! Als werke niet gaat gewoon ziek melden hoor! Denk aan jezelf! Sterkte! Dikke knuff
Carrie! Proficiat met de 1e verjaardag van sanna!!! ik wens jullie een mooie dag toe! Geniet ervan! X
@Carrie: Aller eerst jij onwijs gefeliciteerd met de 1e verjaardag van je kleine meid! Wat een mooie foto zeg! Geniet er van vandaag!!!!! @Lief: Wat naar te lezen dat je zo ziek bent geweest zeg pff.... en wat ongelooflijk balen dat je vakantie dus daardoor niet echt vakantie was Pas op jezelf meis... je gezondheid is t aller belangrijkste! Hopelijk ga je je snel beter voelen en kan je met volle teugen gaan genieten en plaats nemen op de grote roze wolk! @JufD: Verhuizen vanuit Amsterdam... tja ik kan t me voorstellen... Vriendin van me woont ook in t centrum van Amterdam... niet echt de plek om een kindje alles te kunnen bieden idd... maar kan t me ook voorstellen dat t je aan je hart gaat om daar weg te gaan! Hopelijk vinden jullie je droomhuis! @Moon: Ongelooflijk dikke knuffel voor je meis... ik weet hoe t voelt... met de IUI als die mislukt is de teleurstelling toch net ietsje groter dan anders omdat je er zo veel voor hebt moeten doen... Dikke knuf en ik duim voor je voor de volgende poging!! @All: Nou bruinverlies is sinds gisteren (9dpo) weer begonnen IUI4 is dus ook mislukt... Op naar de hysteroscopie en daarna de laatste 2 IUI behandelingen mocht dat nog door gaan ivm t slechte zaad... Pffffffft
@Carrie, gefeliciteerd met Sanna haar eerste verjaardag! Ik hoop dat jullie een mooie dag hebben, geniet ervan. @Flippo, balen dat het bruin weer is begonnen. Weet je al wanneer die hysteroscopie is? @Moon, wat zullen jullie blij zijn geweest met het nieuws van je schoonvader! En natuurlijk ook met het werk van je vriend, dan hoeven jullie je daar geen zorgen meer om te maken. En wij gaan denk ik niet op vakantie omdat we in mei al zijn geweest, maar als het hier heel slecht weer blijft boeken we misschien nog wel een last minute, maar niet te ver weg. @Lief, wat een verhaal meid! Pas goed op jezelf en je kleintje hoor, dus als je nog niet beter bent moet je ook niet gaan werken hoor, eerst goed uitzieken. Wel rot dat je vakantie nu alweer voorbij is en je er niet echt van hebt kunnen genieten. En wat fijn om eens van iemand te horen dat Nicholas niet zo groot lijkt, wij vinden hem zelf ook niet zo groot maar dat komt denk ik omdat wij aan hem gewend zijn, want hij is wel heel groot hoor. Maar gelukkig wel in propertie, hij is dus niet alleen zwaar maar, ook lang. hier is zijn groeicurve, dan kan je zien dat hij al zwaarder is dan een gemiddeld kind van 1 jaar
@jufD: Ik zie dat ie wel een beetje bovenin zit... maar ik vind Nicolas er goed uit zien hoor! Gewoon een gezonde baby toch? @All: vandaag is t bloeden echt begonnen jammer genoeg. Morgen ochtend t ziekenhuis bellen voor de afspraak voor de hysteroscopie...
@Flippo, Wat balen meid dat het bloeden weer is begonnen Nu hopen dat je die hysteroscopie snel kan krijgen, dan ben je daar maar weer van af. Ik heb net even op google gekeken wat het ook al weer was, maar er staan verschillende dingen op. Wat gaan ze bij jou doen, kijken hoe je baarmoeder er van binnen uitziet?
@jufD: Ze gaan kijken hoe de baarmoederafwijking die ik heb er uit ziet, eventueel een mogelijk tussenschot weg halen, een poliep (of poliepen) weg halen, mn baarmoederslijmvlies weg halen zodat t opnieuw op kan bouwen en opnieuw mn eileiders door spuiten. Hierna krijgen we te horen of we door kunnen gaan met de 5e en 6e IUI, of wat de andere opties zijn evenals of de kans op zwangerschap reeel is (ligt aan de baarmoederafwijking)
Pfft Flippo: ook hier nog ff, klote allemaal! Maar hopelijk heb je wel volledige duidelijkheid na de hysteroscopie. Dan weet je waar je af en aan bent, en wie weet helpt het wel..tussenschot evt weg, poliep(en) als die er zitten weg, nieuw bms. Ik hoop dat het snel kan plaatsvinden, zodat je er ook weer snel vanaf bent. Ik duim voor goed resultaat en goed nieuws!! Dikke knuff! Juf: Nicholas zit er indd boven, maar ik moet ook eerlijk zeggen dat, als ik dat mooie ventje zie, ik echt niet denk dat het een dikkerd is! Ik denk dat dat indd komt doordat hij ook in lengte groot is, wat natuurlijk wel fijn is. Ik zou me geen zorgen maken, hij ziet er goed uit, het is gewoon een lekker ventje Don't Worry, Be Happy! Ik moet zeggen dat ik deze ronde echt flinke hoofdpijn heb, pfft! Ik denk dat het komt omdat ik nu al meteen elke dag 1,5 ampul spuit, terwijl ik normaal om en om 1 en 1,5 deed. Nu gaat het (hopelijk) wel sneller, zodat we nog voor de vakantie onze 2e IUI kunnen doen. Kan ook goed zijn dat het ergens anders aan ligt hoor, maar ik heb het echt vanaf vrijdagavond, toen ik de eerste spuit weer gezet heb. Achja..je moet er iets voor over hebben he Ben heel benieuwd hoe het er woensdag weer uitziet. Carrie hoe was de eerste verjaardag van je mooie meid? Liefs, Moon
@Flippo, het klinkt wel heftig hoor. Maar het is denk ik wel goed dat ze je baarmoeder eens goed gaan bekijken. En fijn dat ze meteen eventuele problemen zoals een poliep meteen weghalen. Succes meid, ik hoop dat dit je echt gaat helpen. @Moon, wat balen dat je hoofdpijn krijgt van die medicijnen, het zal vast komen van die hogere dosering. Je lichaam moet dat toch allemaal maar verwerken. Ik hoop voor je dat het snel minder zal worden. Ik vind het ook niet erg hoor, dat Nicholas zo groot is, zolang hij maar in proportie blijft. Al hoop ik stiekem wel dat hij vroeg gaat lopen, want een baby van 11 kilo de hele dag tillen is best zwaar, ik heb er hele gespierde armen van
@all: Vanmiddag eindelijk na 2 ochtenden en 1 middag van het kastje naar de muur gestuurd te zijn geweest is duidelijk dat ze deze maand geen plek hebben voor een Hysteroscopie... In eerste instantie wilden ze me gewoon een cyclus laten wachten, nou good luck met mijn onberekenbare eigen cyclus... Na lang overleggen en heen en weer gebeld te hebben mogen we nu bij gods gratie toch aan IUI5 beginnen. Morgen ochtend (ALWEER) naar het ziekenhuis bellen om deze in te gaan plannen, althans de 1e FM dan en de hoeveelheid puregon die ik moet gaan spuiten. Ik ben zo benieuwd hoe deze gaat verlopen, wanneer mijn eisprong nu weer zou zijn en hoeveel zaadjes we hebben... hopelijk wat meer dan de vorige keer want anders betekent t geen IUI6 maar IVF/ICSI... Al met al heb ik er nog steeds niet echt vertrouwen in ivm die nog niet duidelijke baarmoederafwijking (tussenschot of dubbele baarmoeder) en dat verkeerd opgebouwde baarmoederslijmvlies van maar 1 laag wat er 3 hogen te zijn. Ook zit er waarschijnlijk 1 of meer poliepen die nog weg gehaald moeten worden... Dus tja... Zat nog even aan de afgelopen 4 IUI's te denken... ik heb daar gewoon 14 maanden over gedaan over 4 behandelingen, wat belachelijk lang zeg terwijl je er normaal 6-8 maanden over doet... gewoon t dubbele! Naja zoals t er nu uit ziet zal FM1 rond woensdag 3 augustus zijn.. Ik ben benieuwd....
Flippo: snap dat het moeilijk is om er vertrouwen in te hebben, maar je weet het nooit he..Wel fijn dat je toch uiteindelijk dan met IUI5 kunt beginnen! Wel rot dat de hysteroscopie niet meer deze maand kan plaatsvinden, maar wie weet is IUI5 wel gewoon raak. Ik hoop indd ook dat er genoeg zaadjes, en vooral ook goede zaadjes, zullen zijn! Het is indd rot dat het zolang bij je duurt en het is ook rot dat er soms zo'n lange wachttijden zijn bij jouw zknh. Vreemd hoe dat kan verschillen per zknh. Wat dat betreft heb ik denk ik echt wel geluk met mijn zknh...kan elke keer meteen door, of het nu OI is of IUI. Je hebt zoveel pech elke keer en zoveel teleurstellingen.. Ik hoop echt dat dit nu eindelijk eens jullie ronde mag zijn en dat het gewoon raak is! dikke Knuff meid. Ik mag morgen weer v mn eerste fm..ben benieuwd! Toch weer spannend, zeker nu ik meteen met 1.5 ampul ben begonnen..Hoop niet dat dat weer iets geks met zich meebrengt. Liefs, Moon