Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by charlene08, Jul 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,039
    2,845
    113
    Ben vandaag maar weer met ovulatietesten begonnen, had er toch nog 11 dus ;) Nog wel vrij vroeg misschien maar ben benieuwd wat die etospillen misschien gaan doen. En omdat ik rare ongesteldheid had vind ik het lastig te bepalen wat dag 1 was. Hou maar gewoon aan dat ik nu op dag 8 zit dus echt dat ik geen bruinverlies maar rood had.
    Nog hartstikke negatief dus we gaan weer vrolijk verder ;)

Nog nieuws hier??

2. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Dag allemaal,

Lief: succes met de ovutesten; hopen dat je gauw posi test! Ennuh in de tussentijd gewoon flink aan de klus meid ;)

JufD; hoop dat het deze ronde dan lukt met de ovutesten en zo niet...dan indd maar tempen... Ik heb dat nog niet gedaan moet ik zeggen.

Lief: ik hoop voor je dat die ovutesten wat uithalen en zo niet...verzamel dan maar veel bewijs vd huisarts, dan hoop ik dat je verder komt. Maar...ten eerste hoop ik natuurlijk dat dat niet nodig is!

Miekie: Nog steeds klinken jouw klachten wel verdacht...;) Hoooop het zo voor je! Maar wat je zegt...ook ik raak soms het geloof dat het gaat lukken dit jaar kwijt. :(

Ik had gisteren een heel klein beetje roseachtig/dun "bloed"verlies...De keer daarop dat ik naar het toilet ging was het zo goed als weg. Nu helemaal niks meer, behalve vanmiddag weer een heel klein beetje van het zelfde...Totaal geen menstruatieklachten of wat dan ook, maar ook nog steeds geen andere klachten...Ik snap het echt niet meer....????? :(:(:(:(:( Echt kl*te...mijn collega, die het al zoooo lang probeert kwam er van het weekend achter dat haar zoveelste IUI niet gelukt is...ze mag nu nog 1 keer en dan komt er een gesprek over hoe of wat...echt verschrikkelijk, zeker omdat ik nu ook ff in een onzekere fase zit.. zwanger? niet zwanger? Ik kon wel janken! Maar ik heb me kalm gehouden; ik wilde haar niet nog verdrietiger maken. Mijn hoofd stond er echt allemaal niet naar vandaag, dacht alleen maar aan haar, aan de situatie waar ik nu in zit.... en als klap op de vuurpijl is gisteren mijn andere collega 4 weken te vroeg bevallen, wel alles goed gelukkig! Echt super!!!! Maar zo dubbel...bij mijn ene collega blijdschap en bij de ander verdriet om iets wat om het zelfde gaat.! Ik leef altijd al zo met haar mee, maar nu helemaal..ze moest eens weten!...Soms zou ik willen zeggen tegen haar dat wij ook bezig zijn en het nog niet wil lukken, maar dat doe ik maar niet omdat ik niks te klagen heb. Ben nog jong...ben nog niet zo heel lang bezig enz enz. maar het verdriet wat zij voelt gaat mij door merg en been...:(

Maar goed..indd keep on smiling ennuh....blijf allemaal positief !! :)

Liefs, Moon

3. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

heey meiden!

Hier alles zijn gangetje!
    Ik had eergisteren eer gisteren in ene "verhoging"!! 37,1!
    Weet nu ff niet meer wat ik waarvan moet denken om eerlijk te zijn! Ik denk dat ik de 24e gewoon oversla om te testen en ergens wacht tot ik op dag 45 of 50 zit ofzo! Vandaag me wel weer niet helemaal lekker gevoeld.. geen griep ofzo, maar mn hoofd zit gewoon erg vol met afstuderen enz! En na 2 dagen geen misselijkheids klahten te hebben gehad was t vanmorgen weer lekker aanwezig :S... ik snap t allemaal niet meer en ik ga ook nergens meer van uit om eerlijk te zijn... je lichaam is maar een raar ding en kan rare dingen met je doen :S

@Moon: Dat lichtrose verlies waar je het over hebt... had ik oook!!! Maar dan op 6 en 7 november, echt per dag maar een mini beetje maar wel duidelijk aanwezig! En wat rot voor je collega zeg! Lief dat je met haar mee leeft zal ze nodig hebben! En idd wat dubbel zo voor die ander! Moeilijke situatie nu!

@Lief: Ik ga hopen voor je dat je je ei gaat vinden deze rit!!!

@jufD: ik ga ook voor jou duimen natuurlijk!!

@Moon: Waar blijf je nu! En hoe gaat t met je???

Liefs
    Miekie

4. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Hello...

Nou....helaas...bij mij gaat het niet helemaal zo als bij jou Miekie....ben vanmiddag dus gewoon ongi geworden............:x:(:x:( Echt kl*te! Maarja..op naar de volgende ronde! Het vreemde is dat ik nog steeds helemaal geen menstruatieklachten heb...ik ben dus 7 dagen later ongi geworden dan verwacht...Houd ik de volgende ronde maar weer rekening mee om een teleurstelling te voorkomen. Baal als een stekker. Ondanks dat ik er niet van uit ging is het nu weer een feit dat is echt kl*te.

Zou je niet toch testen de 24e miekie? ;)

Hoest met jullie verder ?

Liefs, Moon

5. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    Hoi meiden,

Gister was ik 6 maanden getrouwd, dus dat hebben mijn man en ik s'avonds gevierd. Hij had een prachtige bos met rozen voor me gekocht, zo mooi! Verder gaat alles hier z'n gangetje, alleen begin ik me weer ziek te voelen. Het lijkt wel of mijn weerstand dit jaar echt slecht is, elke keer als ik me weer wat beter voel komt de volgende verkoudheid alweer opzetten. Ook nu heb ik weer een hoofd vol snot:x zo voelt het in ieder geval, maar ik ga gewoon vrolijk door.

@Moon, wat k*t!! Kan me voorstellen dat je er onwijs van baalt, ondanks dat je er niet van was uitgegaan dat het raak was.

@Miekie, de 24ste niet testen? Je kan ons toch niet allemaal laten wachten?:D Nee hoor, grapje. Ik snap best dat je zolang mogelijk wilt wachten met testen. Maar ik blijf erbij, je klachten klinken echt wel heel goed! Ik duim voor je.
    Wanneer moet je trouwens afstuderen? Kan goed begrijpen dat dit nu al je aandacht in beslag neemt, succes.

Nou, nog geen spoor van Carrie te bekennen, zou ze goed nieuws hebben?

6. Carrie78

Carrie78 Actief lid

Oct 14, 2009
    394
    0
    0
    Bonjour!

Terug van een geweldige week Frankrijk en weer bijgelezen. Leuk dat jullie zo benieuwd zijn!
    Maar helaas heb ik geen heuglijk nieuws :( Ik ben afgelopen vrijdag al een soort van ongesteld geworden (veel eerder dan verwacht). Eigenlijk heb ik precies hetzelfde als Lief. Het begon met lichtroze en daarna een beetje bruinverlies t/m vandaag. Ik snap er niks van :(
    Gisterochtend voor de zekerheid een test gedaan en die was hartstikke negatief dus ik ga ook weer voor een nieuwe ronde. Super balen natuurlijk maar het is niet anders.
    Ga ook weer met ovulatietesten aan de gang maar dan van een ander merk (niet Kruidvat want die schijnen vaak vals positief te testen).

Volgens de gemiddelde berekeningen zou ik morgen ongesteld moeten worden dus ik wacht deze week nog af en anders tel ik weer vanaf afgelopen vrijdag. Het is trouwens wel toevallig dat ik altijd op vrijdag ongesteld wordt.

@Miekie: klinkt wel als... heb je eigenlijk al een keer getest of nog helemaal niet?
    @JufD: Beterschap, niet ziek worden hoor!
    @Moon: Balen zeg! Ons lichaam houdt ons gewoon voor de gek, want we willen het zo graag allemaal
    @Lief: het is wel heel toevallig dat onze cyclus en gedoe met ongesteldheid deze ronde precies hetzelfde verloopt.
    (ik heb ook lang kort lang kort en nu dan vage bruine ongesteldheid)

7. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,039
    2,845
    113
    Nou bereid je dan maar voor.. dat duurde bij mij 9 dagen ofzo :$ eerst 3 dagen bruin (weinig) toen 1 dag wel flink rood, daarna weer 4 dagen beetje bruin.

Ik heb trouwens zelf nog wel een zwangerschapstest gedaan, ook al had ik gezegd dit NOOIT te zullen doen als het niet heel duidelijk zou zijn :D En die was vet negatief. Nouja weet ik het in elk geval zeker, want ik vond het zo vaag.

Maar dan gaan we nu beide gewoon door naar de volgende POSITIEVE ronde vind je ook niet 8) Ik ben deze ronde ook begonnen met de etospillen, hoor je ook goede verhalen over dus wie weet. Ik gebruik trouwens de senistest ovutesten, schijnen goed te zijn (ook al kon ik mn ei dan vorige maand niet vinden, wil niks zeggen over de testen natuurlijk ;)). Of de matcare testen die blijkben ook goed te zijn.
    Ik ben vandaag vergeten te testen nja was toch nog erg vroeg in mn cyclus.

@Moon, superbalen joh!
    @JufD, beterschap en nog gefeliciteerd!
    @Miekie, nou jij bent deze ronde dan onze laatste hoop op roze :p

8. Flippo123

Goeie morgen meiden!
    Mijn lichaam heeft me echt voor de gek gehouden... toen ik net naar het toilet toe moest had ik bij het afvegen helder rood bloed, dus vandaag zal mn ongi wel doorzetten!
    Aan de ene kant natuurlijk klote... maar aan de andere kant ben ik wel blij aangezien deze cyclus nu maar 33 dagen was!!! Zouden die etos pillen dan nu echt werken :p?

@Moon: Meid ik leef met je mee hoor! Maar daarnaast nieuwe ronde nieuwe kansen.. we zijn gewoon met zn alle rond kerst zwanger!

@jufD: Nog gefeliciteerd joh! leuke dag gehad dus :p En balen dat je telkens zo grieperig bent joh! had ik aan t begin van t jaar ook... maar dat bleek achteraf te komen doordat mn stembanden ontstoken waren en daar pas na een goede maand wat aan gedaan werd!

@Carrie: Jammer dat er geen positief nieuws was! Naja net als ik bij moon al zijn... we zijn gewoon met zn alle rond de kerst zwanger!!!

@Lief: Heel vee succ6 met je ovutesten! Hoop dat je deze ronde je ei kan vinden joh! Vanaf welke dag kan je die gaan doen eigenlijk?
    en moet dat elke dag rond dezelfde tijd of maakt dat niet uit? Ik zit er ook aan te denken om er toch maar mee te starten.... (naast het tempen dan natuurlijk!)

9. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Hallo allemaal!

Miekie: Dankje meid! Balen zeg! Ik dacht echt dat je zwanger was, nav de klachten die je noemde. Ik leef ook met jou mee! Shit...nou...we delen het leed wel..iedereen is alweer door voor de volgende ronde nu geloof ik :( Nou...voor ons allemaal dan nieuwe ronde nieuwe kansen en inderdaad...we gaan er voor: IN DECEMBER/ROND KERST ALLEMAAL ZWANGER!!!! :) Dat lichaam van ons is echt een bizar iets :( zucht...haha

JufD: Inderdaad nog gefeliciteerd! Was ik in mijn vorige bericht vergeten :) Sorry!

Carrie: :( Voor jou ook weer een tegenvaller! Balen zeg! Zoals Miekie zegt: we gaan dr met zn allen voor om met kerst zwanger te zijn!

Lief: succes met de ovutesten! Ik gebruik ze van Clear Blue, die schijnen ook erg goed te zijn. Ennuh...ook ik ken nu het gevoel van bijna leeglopen tjezus minus zeg! :) Kan beter aandelen nemen van OB hahaha :D Word ik nog rijk ook hahaha

We gaan ervoor in december, met zn allen!! :)

Liefs, Moon

Liefs, Moon

10. Flippo123

pfffffff ik wordt er echt helemaal gek van....
    Ik heb dus al wel 1x helder rood bloed gehad bij afvegen... vanacht...
    Vandaag geen spoor meer er van te bekennen!
    Hopen dat t nu maar door zet dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben!

11. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    Hoi dames,

Welkom terug Carrie. Wat ontzettend jammer dat het geen goed nieuws was!

@Miekie, wat vervelend dat je nu nog zo in onzekerheid zit. Hoop voor je dat je snel wat meer duidelijkheid krijgt.

Moon, ik ben het helemaal met je eens, in december/rond de kerst zijn wij allemaal zwanger!!!

Mijn zus is ondertussen de 5 maanden al voorbij en ze krijgt een ontzettende dikke babybuik! Als ik dat zie denk ik maar een ding: dat wil ik ook!!!
    Ik heb trouwens nog steeds mijn ei niet gevonden met die stomme testen, dus ik ga er maar gewoon vanuit dat ze allemaal stuk waren, ook die van vorige maand:p Maar ik test toch stug door, want wie weet komt het nog:D

12. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,039
    2,845
    113
    Hoihoi,

Wat is dat toch met die eieren van ons ;) Ik vergeet ineens steeds te testen deze ronde. Maar komt ook omdat ik denk dat ik blaasontsteking heb, dus daar was ik ff goed ziek van (letterlijk en figuurlijk) want dan zou wel betekenen dat ik een maand oversla.. (ik zie het iig niet zitten daarmee seks te hebben + dat ik dan aan de antibiotica zal moeten..) Ik ben er gevoelig voor en heb het vaker helaas, morgenochtend even urine langs brengen. Is het geen blaasontsteking.. dan is het wel iets anders daaro dus ik weet t niet. Bah. Vind het ook weer geen schimmelinfectie want dan heb je volgens mij vaak ook jeuk of niet? Dat heb ik nog nooit gehad namelijk.

Ga zo nog ff ovutestje doen, maar beetje tegen beter weten in.

@ ik weet niet meer wie het vroeg, moet je idd elke dag doen rond zelfde tijdstip. Sommige meiden doen als ze een vaag streepje krijgen, 2 keer per dag, want je kan je LH piek missen anders.

Sensitest ovulatie-calculator. Bereken online je ovulatie of eisprong. Wanneer kan ik zwanger worden? Doe de check hier kan je zien vanaf welke dag je het moet doen ongeveer.

Sensitest en matcare kun je zo bestellen op internet en zijn de goedkoopste (de dipsticks tenminste) en ze vinden ze hier op het forum betrouwbaar.

13. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,039
    2,845
    113
  14. Carrie78

Carrie78 Actief lid

Oct 14, 2009
    394
    0
    0
    Nog steeds licht bruinverlies hier bleeeh...

@Lief: erg vervelend van je blaasontsteking, ik heb er dit jaar ook al een aantal gehad maar de laatste tijd gaat het goed (afkloppen!). Een antibiotica-kuur kan je wel meteen helpen en zou volgens mij niet belemmerend zijn voor het proberen zwanger te worden.

15. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,039
    2,845
    113
    Ik weet niet of antibiotica slecht is, maar pijn daaro is niet bevorderlijk voor seks :D

Maar ik ben weer wat blijer, het lijkt wel af te zakken. We zien het morgen wel even, denk dat ik voor de zekerheid even laat testen. Kan in elk geval gewoon slapen, heb ook wel eens een nacht rondjes gelopen (ik krijg het meestal gelijk heel heftig, heb ook al keer nierbekkenontsteking gekregen erdoor).

En mn eisprong is als het goed is toch pas over dag of 5 dus dat moet dan nog wel lukken :p

Vervelend dat je nog bruinverlies hebt.. ik had t ook helaas vorige keer.

16. Flippo123

@lief: Bedankt voor de uitleg en de linkjes!!! Maar wat vervelend voor je zeg die ontsteking! Hoop dat je antibiotica snel aan gaat slaan (zal ip binnen 48 uur moeten aanslaan) Dus hopen dat je snel geen last meer hebt zodat je deze maand wel kan klussen bij je eisprong!! (owja en antibiotica is ip niet slecht... je moest aleen toen je de pil nog gebruikte dan extra voorzorgmaatregelen nemen omdat de pil dan niet betrouwbaar is :p)

@Carrie: hoop dat t snel over is voor je!

Hier geen veranderingen... geen bruin geen rood... vind t vreemd... misschien dat t morgen ofzo door gaat zetten? Kweenie wat t dan ander zou moeten zijn om eerlijk te zijn!

17. Flippo123

Ff een kleine update hier vanaf mn werk...
    Vandaag al de hele dag bruinverlies dus mijn ongi is begonnen!
    Teleurgesteld maar ook blij want mn cyclus is wel degelijk korter nu!!

????Zouden die etos pillen dan nu echt werken????

18. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,039
    2,845
    113
    Wonderpillen ;) Mja je weet het niet, misschien kwam je lichaam inmiddels gewoon weer wat op gang ook wel zonder die pillen he.

Nou.. ik had geen blaasontsteking, urine was schoon (het voelde ook wel wat anders als anders dus dat geloof ik wel op zich, of misschien kleine infectie dat mn lijf het zelf heeft opgelost ofzo). Heb nu wel een pil voor evt schimmelinfectie meegekregen (gewoon inslikken 1 pil). Maar ik kan me bijna niet voorstellen dat dat het is (geen jeuk, afscheiding ofzo).. maar wie weet. Kreeg het gewoon van de assistente dus heb geen dokter gezien.

Ik vind het echt doodeng.. ik heb namelijk chlamydia gehad.. en het voelt nu weer een beetje zo :$ Maar die eerste keer was al totaal onwaarschijnlijk, ik kan dat toch eeecht niet nog een keer hebben. Mijn vriend gaat écht niet vreemd en ik ook niet.

Vorige keer heb ik het opgelopen toen ik nog nooit echt seks had gehad (knap he) en heb het 2 jaar gehad zonder klachten, en toen kreeg ik vage klachten en bleek het dus dat te zijn. Vriend tot 2 keer toe getest, bij huisarts en GGD, maar hij had het in die 2 jaar tijd helemaal niet overgenomen van mij :( Ik heb me 3 maanden na de behandeling nog eens laten testen bij de GGD om zeker te zijn dat het weg was, en dat was het. Het was dus van een jongen voordat ik met mijn vriend kreeg, waar ik echt bijna niks mee heb gedaan.. hij moet het met zijn hand hebben overgebracht in 5 seconden ofzo ;) om het maar ff plastisch uit te drukken, maar hoorde later wél dat hij het in die tijd het had, dus het zal dan wel.

Zucht ik ben ff niet zo blij. Ik ben al zo bang dat het schade heeft aangericht aan mn eileiders ofzo, en nu weer vage klachten dan moet je daar gelijk aan terugdenken. Mja het kán echt niet.

Nja moet maar positief denken dat het gewoon een schimmeltje kan zijn of evt toch blaasontsteking. Even kijken of dit gaat werken en anders gewoon maar terug naar de huisarts.

Dus hier maar ff geen seks.. ovutesten geven toch ook nog niet positief aan dus het zal wel.. ik geloof nu even niet dat ik ooit mijn ei vind en ooit zwanger raak eigenlijk.

*morgen weer vrolijker hoor, moest t ff kwijt*

19. Flippo123

Lief, ik hoop heel erg voor je mee dat het allemaal snel weer over gaat joh! Wat vervelend allemaal zeg! Ik ga in ieder geval heel erg voor je duimen meid!
    Hopen dat morgen weer t zonnetje voor je gaat schijnen!

20. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    @Lief, Dat is zo fijn van zo een forum, dat je hier gewoon lekker even je baalmomenten kwijt kunt.
    Vind het trouwens wel gek dat je van de assistente pillen voor een schimmel hebt meegekregen, zonder dat je de arts hebt gezien, maar ja ze zal er wel verstand van hebben moet je maar denken. Hou het wel goed in de gaten, en als je gevoel zegt dat er iets niet goed zit gewoon terug naar je arts!

Dat gevoel van nooit je ei vinden en nooit zwanger raken ken ik(jammer genoeg). Ik heb er echt met vlagen last van, het ene moment denk ik dat het maar nooit gaat gebeuren en de volgende dag bekijk ik het weer van de positieve kant. Voordat ik stopte met de pil had ik nooit gedacht dat het zo zou zijn, met al die onzekerheden. Maar ik denk dat het erbij hoort als je iets zo graag wilt(dat kan ik nu makkelijk zeggen omdat ik het vandaag allemaal weer positief zie:D) Ik denk wel dat ik binnenkort aan iemand ga vertellen dat wij bezig zijn, lijkt me toch erg fijn om daar met iemand over te praten, zeker op de dagen dat ik het allemaal niet zo positief zie.

Share This Page