Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door charlene08, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Lief hoe istie met jou meid? Hopelijk voel je je een stuk beter!

Juf? Hoe is het gegaan met de huizen???

Carrie? Hoe istie? Hoe was de verjaardag van je mooie meid?

2. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Flippo, jammer dat het deze maand niet gaat lukken om die hysteroscopie te doen, maar gelukkig laten ze je niet je cyclus afwachten. Ik hoop toch dat iui 5 je iets positiefs gaat brengen.

@Moon, ben benieuwd of je nu door die hogere dosering nu ook al een groter eitje hebt. Want jij hebt toch ook met die lagere dosering een redelijk snelle eisrpong?
    En de huizen waren wel leuk, maar ons droomhuis zat er niet tussen, dus we zoeken rustig door. Wel kan ik nu ik deze huizen bekeken heb mezelf wat beter voorstellen in een ééngezinswoning, lekker burgerlijk:p

Nicholas zijn tandje is eindelijk door, hij is nu de trotse bezitter van een (klein stukje) linker ondertand:D En van de rechter is ook al een puntje door, dus ik denk dat die over een paar dagen ook zijn kopje op gaat steken. Ik ben wel benieuwd hoe dat gaat bevallen, borstvoeding en tanden:cool:
    En vandaag ben ik me rot geschrokken, ik was in de keuken fruit voor Nicholas aan het klaar maken, Nicholas was met de slang van de stofzuiger aan het spelen, draai ik me om en zie ik hem gewoon staan:$ Hij steunde met zijn handen op de stofzuiger, maar hij stond gewoon echt op zijn benen.

Lief en Carrie, hoe gaat het met jullie?

3. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@All:
    De uitgangsecho ging alweer anders dan verwacht.
    Links 2 cystes van 3-4cm en rechts 1 van 4cm. In totaal dus 3 cystes.
    Net bloed moeten laten prikken op
    -Progesteron
    -LH
    -Oestrogeen
    -HCG
    Vanmiddag krijg ik te horen hoe en wat nu verder, het lijkt er namelijk op dat ondanks de pregnyl mijn eitje niet springt en dat is niet gebruikelijk...
    Het zal ook eens normaal verlopen :p
    Vanmiddag de update, na mijn telefonische afspraak...

4. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.051
    2.858
    113
    Echt dikke excuus voor niet reageren op jullie, even maar allemaal een dikke knuffel!

Hier gaat het nog altijd shit. Nog altijd bij mn moeder, na een paar betere dagen vorige week is het afgelopen dagen weer bagger. Vandaag maar alleen op thee zodat ik niet uitdroog. Mn nichtje is verloskundige zij komt me even tjekken vanavond (bloeddruk, afvalstoffen in urine). Maar omdat ik vandaag thee binnen houdt denk ik dat ik zo aan een infuus kan ontkomen.. maar wel fijn dat ze het even komt nakijken.

Ben inmiddels zeker 4 kg afgevallen dus ik lijk wel een anorexiapatient ;)

Over een week weer de echo maarja.. die is in Enschede en als het zo blijft gaan gaat dat niet lukken 3 uur in de auto. We zien wel.. ik hoop alleen maar dat er nog een hartje klopt want als ik dit voor niks moet doorstaan geloof ik dat ik niet nog een keer zwanger worden aandurf na 2 jaar wachten een miskraam dan ook nog van die helse beginweken, dat hoeft voor mij niet meer..

Jammer genoeg is het nu nog te vroeg om het hartje te horen kloppen, anders kon mn nichtje dat ook doen.

Tot snel en dan hopelijk beter nieuws, joh als ik me weer beter voel dan ga ik mezelf toch volproppen met eten!! Ik droom er bijna van ;)

5. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Flippo: allereerst een hele dikke megaknuffel! Wat een ellende! Hoe kan het toch elke zo gaan? Waarom zoveel pech!? Hoe kan het toch dat je steeds zo snel die cystes krijgt? Hoe groot zijn je eitjes dan nu? En wat vreemd dat je eitje niet springt, ondanks de pregnyl! Als het indd zo is, dan is het wel meteen een logische verklaring waarom je nog niet zwanger bent, maarja..wat dan? Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt meid! Heb je al een telefoontje gehad weer?

Lief: allereerst ook voor jou een dikke megaknuffel! pfft..wat een ellende zeg! Ben je zwanger, kun je er nog niet van genieten. Je weet waar je het voor doet, maar ik kan me voorstellen dat je graag zeker wilt weten dat alles goed is met de kleine, zodat je ook echt weet dat je het allemaal daarvoor doet. Misschien een kleine geruststelling: ik ken iemand in mijn omgeving die ook zo mega mega ziek is geweest tijdens de eerste 3 maanden van haar zwangerschappen..Zij is uiteindelijk meerdere keren aan het infuus gelegd, maar is innmiddels de trotsa mama van een zoontje en een dochtertje..Het komt uiteindelijk dus goed. Heel goed dat je bij je moeder bent gebleven. Kan je vriend anders geen zorgverlof opnemen ofzo, zodat je toch thuis kunt zijn en naar de echo kunt? Is wel belangrijk. Maar ik snap dat, hoe je je nu voelt, dat niet zo makkelijk gaat. Sterkte ermee meid!

JufD: :-D Whaa Nicholas die staat ! Wat goed! Haha kan me voorstellen dat je denkt huh??! Zo sta je fruit klaar te maken en zo staat je kleine man haha leuk zeg! Heb je een foto kunnen maken/filmen? Of ging hij toen weer lekker eigenlijk zitten/liggen? Voor je het weet staat ie los en loop je de hele dag achter hem aan haha!

Vanmorgen weer fm gehad. Ik had 2 eitjes van iets meer dan 10mm, dus nog klein, maarja we zitten dan ook pas op cd8. Verder nog wat meer kleine eitjes, maar die doen hopelijk uiteindelijk niet mee. Gewoon met 1.5 ampul doorgaan en vrijdag weer fm. Dan ws. na het weekend groot genoeg en afspraak maken voor IUI2, maar goed..eerst afwachten want het kan tenslotte nog alle kanten uit. Een eitje zat dit keer heel diep/hoog, hij zag het op het laatste moment, maar pfft...dat was wel ff een raar gevoel zeg, ik dacht dat die echostaaf zowat mijn mond uit zou komen, au! Niet fijn! Maarja, voor het goede doel maar weer he :)

3 days down...2 to go! En dan vakantie :-D

6. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    De 1e verjaardag van Sanna was super!
    Bedankt voor de felicitaties!
    Het was wel heel druk en helaas heel slecht weer zodat we op een kluitje binnen moesten blijven. Maar Sanna heeft genoten vd taart, aandacht en kado's. 's Avonds kon ze eerst niet slapen en moest nog even rustig met al haar nieuwe speelgoed spelen.

Lief: wat zul je je rot voelen, vreselijk om zo ziek te zijn. Hoop dat je toch gauw voor de echo kunt gaan, dan zie je waar je het voor doet! En hopen dat deze periode gewoon voorbij gaat zodat je kunt genieten en energie voor tien hebt. Doe het vooral rustig aan!

Flippo: het zit je weer niet mee zeg, wat gaan ze nu doen aan de cystes? En wat zeggen ze nu over de/het baarmoeder(vlies)? Heel veel sterkte! Hoop op betere berichten!

Juf: wat stoer dat Nicholas al ging staan! :D
    Dat heb ik Sanna nog niet zien doen ;) (beetje half maar het komt wel)

Moon: eitjes lijken goed te gaan dus goede kansen weer, zet 'em op!!!
    Gelukkig zeg dat je schoonpa goed nieuws had, dat soort toestanden moet je niet hebben.
    En alvast fijne vakantie! Wat gaan jullie doen?

Ik heb vandaag nog een minivakantie geboekt. We gaan in aug 5 dagen naar Zeeland in een chalet op een camping (luxe camperen dus incl ontbijt ;)
    Nog tips lief? We zitten in Oostkapelle.
    En in sept gaan we met z'n 2en naar Parijs! Spannend eerste weekend zonder onze kleine meid.

7. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Flippo, Heb je al meer info gekregen? En wat een elende weer dat je nu weer cyctes hebt, ik hoop maar dat ze daar snel iets aan kunnen doen.

@Lief, wat naar dat je nog steeds zo ziek bent, ben je wel al naar de huisarts geweest? Snel beter worden en lekker veel gaan eten, dan vliegen de kilo's er hopelijk snel aan.
    En ik hoop dat je wel naar je echo kan, het zal je vast goed doen om je kleintje weer even te zien.

@Carrie, wat fijn dat de verjaardag van Sanna leuk was, wel jammer van het weer. En lekker dat jullie nog even op vakantie gaan en een weekendje weg zonder sanna, dat zal wel spannend zijn. heeft ze al een keer bij iemand anders geslapen?

@Moon, fijn dat je eitjes weer lekker groeien. Voel jij je alweer wat beter met die verhoogde medicatie?
    En ik heb van het moment dat hij voor het eerst stond nog net een foto met mijn telefoon kunnen maken, maar het is meer een soort actiefoto geworden, want hij valt net op dat moment weer om.
    Hier een foto van vandaag, hij had zich aan de bank opgetrokken, ik sta er deze keer bij om hem op te vangen want hij had eerder die dag al een flinke klap gemaakt(zie zijn mooie rode oog:()

Nicholas kan ik nu echt geen seconde meer alleen laten, hij is levensgevaarlijk:p Hij trekt zich overal aan op. Zo heeft hij al een grote plantenbak met zich meegenomen in zijn val, hij zat helemaal onder de aarde, maar gelukkig raakte de pot hem niet. Elke keer als hij valt schrik ik me een ongeluk, jammer genoeg kan ik hem niet een beschermingspak aangeven, maar ik vind het zo naar om te zien dat hij zich pijn doet. Gelukkig is hij een hele stoere jongen, hij huilt maar heel even en gaatt dan lachend nog een keer dezelfde kapriolen uithalen:D

8. Flippo123

@All: ff kort berichtje, vanmiddag om 15:00 voor hysteroscopie en t.n.o. geen IUI ivm die cystes.
    Man man man wat baal ik zeg... waarom kan er gewoon niets normaal of goed verlopen? Hopelijk valt de uitslag na de hysteroscopie mee, daar ben ik t meest gespannen voor...

9. Flippo123

@All:
    Nou nou en we zijn weer thuis hoor....
    fff wat is dat een klote en pijnlijk onderzoek zeg...
    Normaal gesproken zijn ze zon 30 minuten bezig... hoe mensen dat vol houden.... ik heb geen enkel idee!!!
    Bij mij duurde het in totaal maar 4 minuten.
    Wel super interessant om op beeld zo je baarmoedermond en baarmoeder te zien, het was ook wel het beetje afleiding wat je nodig hebt hoor!
    Gaat die scope er in, word er een water kraantje open gezet... alles word nat en je voelt het water gewoon tussen je billen door weg lopen... brrr koud....
    En dan komen ze met de scope bij je baarmoedermond, dan begint de pijn...
    Een indringende pijn die aan heeft blijven houden tot de scope er weer helemaal uit is.
    Het beeld wat te zien was was dat ik heel duidelijk vanaf de baarmoedermond een splitsing heb van mijn baarmoeder door een groot tussenschot.
    Het is een dik tussenschot wat er voor zorgt dat de 2 helften van mijn baarmoeder zo klein zijn dat ze er niet eens in kon met de scope.

Na de scopie gaf mijn ivf-arts aan het geheel met dr. Zonneveld te gaan bespreken en vandaag of morgen krijg ik te horen hoe nu verder.
    wat in ieder geval duidelijk is dat ik zoiezo geen 2-ling mag krijgen ivm dat dit niet gezond voor mij is en daarnaast dat de kindjes het niet kunnen overleven of veels te vroeg geboren gaan worden.
    Waarschijnlijk krijg ik komende maandag nog een HSG en moet later het tussenschot operatief verwijderd gaan worden. Ook ons behandelplan gaat waarschijnlijk aangepast worden omdat met IUI de kans op een meerling tot meer aanwezig is.

Update dus weer wanneer ik meer weet....

10. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Flippo, gelukkig heb je dat nare onderzoek er nu op zitten en gelukkig duurde het bij jou geen 30 minuten. Maar dus toch een tussenschot in je baarmoeder, kunnen ze dit zomaar weg halen? En hoe zat het met de cyctes, hebben ze die meteen al weg gehaald?
    Ik hoop dat ze nu met een goed behandelplan komen en dat er hierna voor jou alleen nog maar positief nieuws is.

11. Flippo123

@jufD: Of ze het kunnen en willen weg halen krijg ik hopelijk morgen te horen, ben zelf ook erg benieuwd!
    De cystes kunnen ze niet met een hysteroscopie weg halen, de cystes zitten buiten mn baarmoeder op mn eierstokken, die moeten ze echt door een sneetje in mn buik weg halen als ze zelf niet weg trekken, dus dat wachten we eerst even rustig af, over 3 weken moet ik zoiezo weer voor echo komen daar voor om te zien of ze kleiner zijn geworden of misschien zelfs al wel helemaal weg zijn (ik hoop t!!)

12. Flippo123

@All:
    Zojuist telefonisch contact gehad met de IB-arts van gisteren.
    Een HSG is niet nodig omdat vorig jaar juli tijdens de laprascopie gezien is dat mijn baarmoeder er aan de buitenkant volledig normaal er uit ziet, het is dus echt een tussenschot.
    Ze gaat komende dinsdag in het gyneacologisch team ons probleem en de hysteroscopie bespreken en dan belt ze me weer terug.

Ook nog gehad over het vroege bloeden, zij gaf aan dat ze voor de LF 14 dagen rekenen vanaf de pregnyl, nou dat had ik nog nooit gehoord! Maar goed als je dat zou aanhouden kom ik gemiddeld op een LF van 11 dagen uit, goed genoeg dus om zwanger te raken.
    Ze willen als de cystes weg zijn en deze cyclus afgerond is weer verder gaan met IUI met puregon en pregnyl. De puregon mag niet hoger dan 50EH om er zeker van te zijn dat er maar 1 eiblaasje tot groei zal komen om een 2-ling zwangerschap zo veel mogelijk uit te kunnen sluiten.
    Dat worden weer ellelange IUIcyclussen dus... pfff.... weer 7x terug komen voor echo's enzo...

Verder moesten we een afspraak maken bij onze hoofdbehandelaar dr. Bos om ons traject te bespreken. Ik bellen naar de poli voor een afspraak te maken, kunnen we pas 19 september terrecht! Weer 2 maanden wachten! Naja het moet dan maar.

Tussenschot willen ze in principe niet weg halen, dat halen ze pas weg als ik meerdere miskramen zou krijgen tijdens de behandeling... op naar de komende mislukkende behandelingen dus maar en komende mogelijke miskramen... goh wat is de toekomst toch rooskleurig...
    Sorry voor mijn negatieve gepraat maar kan er weinig aan doen, ik kan dit allemaal gewoon niet door een roze bril zien...

Over 3 weken dus een echo om te zien of de cystes hopelijk weg zijn en op 19 sept. een afspraak bij onze hoofdbehandelaar... op naar september dus maar!

13. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Oh Flippo, wat erg allemaal zeg :-S Maar...vd ene kant..je kúnt dus wel gewoon zwanger worden! Ik snap dat je het niet meer rooskleurig ziet..pfft. Maar meid, probeer toch positief de komende rondes weer in te gaan, wie weet waar het toe leidt. Voor nu: eerst die rotte cystes weg! Betekent dit dat je nu dan ook geen Puregon meer spuit op dit moment? Of nog wel? Welke CD zit je nu? Wat klote ook weer die wachttijd zeg! Kan dat echt niet anders daar? Ben je geen spoedgeval ofzo? Pfft ik mag toch echt niet klagen met hoe dat in mijn zknh gaat.. Lijkt me echt frustrerend. Maar kop op meid! KEEP UP THE GOOD HOPE!! Dikke Knuff

Juf: Wat een gaaaave foto! Joehoe haha! Echt leuk, dat koppie ook van hem hihi, super super! Ik snap dat je hem het liefst een pak met allemaal kussens aan doet haha. Maar...ze leren het letterlijk met vallen en opstaan. Hopen dat Nicholas zich niet al te veel pijn doet elke keer, arm manneke! Mijn hoofdpijn is nu iets minder, maar nog wel elke dag aanwezig. Achja ik weet iig waar het door komt he hihi, dat scheelt al een hoop. Het is vh goede doel zeggen we dan maar he. En ik had er de vorige keer overheen gelezen: mijn cyclussen zijn heel goed nu met de Menopur/Pregnyl, alleen zijn de resultaten heel wisselend; de ene keer krijgen mn eitjes meteen in het begin een groeispurt en groeien ze daarna maar heel langzaam door, en de andere keer zijn ze in het begin heel traag en daarna heel snel. Was dus dubben om of door te gaan met om elke dag 1, 1,5 en dan weer 1 enz. of meteen elke 1,5. Nu ik dit dus doe merk ik er wel meer van, maar toch (zie hieronder) groeien mijn eitjes niet megahard nu. Kan dus weer een langere aanloop zijn en daarna weer een groeispurt, maar wel netjes volgens het schema..Vorige IUI was op CD15, en de maanden daarvoor was mijn eisprong ook zo rond CD15/16 ong. dus gewoon netjes. Dit keer ben ik ook wel blij dat ik meteen 1,5 mocht, om te voorkomen dat ik dalijk net zo'n gedoe krijg als Flippo bv, dat je wel 6 of 7 keer voor een fm moet, zeker omdat we volg wk zaterdag op vakantie gaan..Dan kan uiterlijk vrijdag de IUI plaatsvinden, zouden mijn eitjes dat niet redden, dan wordt het geen IUI, dus ook een beetje het zekere vh onzekere zeg maar :). In mijn zknh zijn ze heel soepel, ze controleren het wel heel vaak, maar heel veel kan en mag, dus echt superfijn!

Carrie: jammer dat het weer niet goed was ja op de verjaardag van Sanna. Rotweer was het! Maar goed dat jullie toch een hele leuke dag hebben gehad. Wat zal Sanne op hebben gekeken ja van al die cadeaus en al dat bezoek, speciaal voor haar hihi. Wat goed dat jullie nog lekker weg gaan, en daarna nog een weekend met zn 2tjes! Geniet er maar van hoor, lekker eruit, eerst nog met de grote meid en daarna ff met zn 2tjes, ook erg lekker. Als snap ik dat je Sanna ook heeel erg zult missen.

Vanmorgen weer fm, het gaat nog niet heel hard, maarja het is ook pas CD10. Zondag weer terug. 1 eitje van iets meer dan 11mm en 1 eitje van 13 mm. Ik ben benieuwd dus hoe het er zonder weer uit gaat zien..We hebben nog tm volg vrijdag om IUI2 te doen, dus moet lukken (I hope, zonder gekke dingen iig!).

IK HEB NU GEWOON LEKKER DRIE HELE WEKEN VAKANTIE!! Jippieeeeeej! Morgen gezellig dagje naar CenterParcs, mijn schoonouders/broertjes zitten daar. En het zusje van mijn vriend is nu bij ons logeren tm maandag, gezellige dagen dus :). Hebben besloten om vele leuke dingen te gaan doen en er dus flink op uit te trekken, en dan volg wk zaterdag op naar Malta!

Liefs, Moon

14. Flippo123

@Moon: ik ga keihard duimen voor mooie groot genoege eitjes de volgende FM meis :) Je weet dat t zomaar in eens hard kan gaan he :p
    Ik spuit idd geen puregon nu, mag niet zolang je cystes hebt anders heb je weer kans op dingen zoals vorig jaar en daar zit ik niet op te w88 :p
    Geniet lekker van je vakantie meis, je hebt het dubbel en dwars verdient!!!

15. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Thanks flippo. Ja ik dacht het al, maar vroeg he met toch af. welke CD zit je nu? Echt allemaal meid ,maar indd die ellende van toen zit je zeker niet op te wachten! Ik duim ook nog steeds voor jou meis!

16. Flippo123

Zit nu op CD5

17. Flippo123

Our infertility cannot be seen
    But we feel it everyday
    The hurt the anguish and despair
    Doesn’t go away

We are grieving all the time
    For something we never had
    I never thought that was possible
    To lose something that was never there – to feel so sad

We hate to feel this way
    We hate to cry these tears
    We hate to wonder how long this will take
    Will it be months or years?

It kills us to see other families
    It’s a reminder of what we aren’t
    We should smile for them and be happy
    But we just can’t

It hurts us to listen to parents
    Saying a crying baby is the pits
    We should be so lucky to have a crying baby
    We wouldn’t mind a bit

We would sit and admire our baby
    This amazing thing that we created
    We would embrace this baby with so much love
    And talk about how long for this we had waited

We wouldn’t mind the dirty nappies
    Or the many sleepless nights
    We would just be grateful to have our bundle
    That we would hold so tight

We wouldn’t complain about feeding
    Or having our lives turned upside down
    Nothing could get rid of our smiles
    From having our baby around

We hope the wait is over soon
    And that our baby will be here
    Then the day will come
    That we can finally shed happy tears

18. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Moon, ik hoop dat je eitjes nog even een goede groeispurt gaan maken en dan kan het tijdens je vakantie goed in gaan nestellen:)

@Flippo, van je gedichtje ben ik even stil. Door dat soort dingen te lezen realiseer ik me hoeveel geluk ik heb met Nicholas, maar ik besef me ook meteen hoeveel pijn het jou(en al die andere vrouwen) moet doen dat jullie nog steeds geen kindje hebben. Ik bewonder je doorzettingsvermogen(en dat van Moon natuurlijk), want ondanks alle tegenslagen blijf je er toch steeds weer voor gaan. En ik blijf hopen dat het wachten voor jullie snel voorbij is en dat ook jullie een prachtig kindje in jullie armen mogen verwelkomen.

Mijn prachtige roze laptop is gisteren stuk gegaan, er was gewoon geen teken van leven meer:( Ik zal denk ik dus wat minder vaak reageren op jullie, maar ik lees via mijn telefoon wel gewoon mee hoor. Als alles goed gaat is mijn nieuwe laptop er over een week of 2/3.

19. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Flippo...slik...Zo herkenbaar! Ik voel de pijn gewoon terwijl ik het lees, snik...

Jufd: wat balen dat je mooie, roze nog wel hihi, laptop kapot is! Hopelijk komt de nieuw snel!

Gisteren goede fm: eitje van 20mm! Dus..morgen IUI2! Om 08:15 moeten we weer op het lab zijn en om 09:30uur de IUI...denken jullie aan me ;). Spannend..IUI2 op 2 augustus 2011...misschien helpt de combi 2??! We vinden het weer erg spannend! Maar wel ideaal..daarna lekker op vakantie, lekker genietenen alles proberen los te laten. We komen 13/08 terug en 14/08 zou het eerste rose tevoorschijn moeten komen.. Wel fijn, geen ongi tijdens de vakantie zelf! En dan maar hopen hopen dat ik geen rose krijg...!!

Zijn zaterdag dagje naar mijn schoonouders op CenterParcs geweest, was erg gezellig! Maar..ook heel moeilijk tegelijk. Je ziet daar zoooveel zwangeren/baby's niet leuk meer. Pfft..ik had echt het gevoel dat iedereen zwanger was of een baby had en wij als enigen niet :(. Op de terugweg was ik er ff helemaal van af. Zo zie je maar, het wordt echt elke keer moeilijker. Maarja we geven de hoop niet op en gaan gewon door. OOIT moet het onze tijd zijn, en hopelijk heel snel!!

Vandaag mijn eerste echte officiele vakantiedag! Yess! Lekker een beetje uitgeslapen. Mijn mannetje gaat zo sporten en ik ga lekker aan de poets en strijk. Vanmiddag gezellig met mn mannetje naar het centrum, shoppen vd vakantie. Nog de laatste dingetjes halen en gezellig lunchen en naar de markt.

Fijne dag allemaal!

LIefs, Moon

20. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Moon, ik duim voor je morgen, je tweede iui op 2 augustus dat moet wel geluk brengen.
    Heel veel plezier op vakantie, geniet er van, rust lekker uit en ik duim dat je zwanger terug komt:)

Ik heb van het weekend cupcakes gemaakt en die geprobeerd te bekleden met marsepein. Voor een eerste keer zagen ze er best leuk uit, maar voor ik het zo goed kan als Lief moet ik wel nog flink oefenen:D

Deel Deze Pagina