Moon: succes morgen!!! Klinkt erg goed een ei van 20 mm. En dan vanaf zaterdag lekker naar Malta, geniet ervan. Ben benieuwd hoe het daar is. Flippo: mooi gedicht en erg ontroerend, veel sterkte en veel goede hoop en geluk voor de toekomst. Juf: snelle jelle is jouw mooie mannetje hoor! En lekker die cupcakes! Speciale gelegenheid? Lief: hoe gaat het? Ben je nog bij je ouders? Ik hoop dat je je iets beter gaat voelen. Hier alles goed. Sanna heeft zich gisteren in de zandbak (in eigen tuin!) voor het eerst tot staan opgetrokken, had ze meer grip in het zand natuurlijk. Mooi om te zien Verder zijn we een beetje moe vh weekend en werken, was weer druk en Sanna kon vrijdag- en zondagavond niet in slaap komen. Nu dus vroeg naar bed, wel een beetje zonde vh mooie weer. Maar morgenavond wordt het weer laat, dan ga ik naar een openlucht-theater. Gelukkig woensdag weer lekker dagje thuis. Blij dat ik nu altijd op woensdag en vrijdag thuis ben.
Jeeej Carrie! Sanna staat dus ook al! hihi voor je het weet loopt ook zij het hele huis door hihi, leuk joh!! Knappe meid! Hoe was het openlucht-theater? Morgen weer lekker vrij indd. Kan me voorstellen dat dat echt lekker is, ook de vrijdag. IUI2 is vanmorgen goed gegaan en gelukkig wederom topzwemmertjes . Heb nu wel al een aantal uren flinke steken in mijn onderbuik/lies. Nu dat laange laaange afwachten weer. Ben blij dat we op vakantie gaan zaterdag, ff afleiding en alles losloaten. Dan 14aug D-day..Spannend spannend! Ga nog ff de ramen wassen en dan lekker in het zonnetje zitten. Liefs, mOon
Ha meiden, heb vanaf vrijdag t/m gister in het ziekenhuis gelegen.. ik moet nu nog steeds zoveel mogelijk prikkelloos (weinig tv, radio, internet, mensen om me heen en vooral RUSTEN) en dan blijven drinken en eten weer wat gaan opbouwen, en proberen niet te kotsen natuurlijk Dus ik ga snel weer, maar dan weten jullie dat ik nog leef
Arme lief...jeetje zeg! Fijn dat je ff iets hebt laten horen, maar denk nu maar even aan jezelf! Rust goed en probeer met kleine beetjes te blijven eten en drinken. Zorg goed voor jezelf en je kleintje he!! Dikke knuff!
@Lief, jeetje meid wat erg! Ik hoop echt dat het snel beter met je gaat zodat je lekker van je kleintje kan gaan genieten. Doe rustig aan en laat je lekker verwennen. Heb je wel al een nieuwe echo gehad? @Carrie, wat leuk dat Sanna ook staat. En een zandbak in je eigen tuin, wat heerlijk! Lastig blijven die gebroken nachten he, slaapt Sanna meestal wel door? En de cupcakes heb ik gewoon zomaar gemaakt. Ik zocht een leuke nieuwe hobby, iets dat ik thuis kan doen ivm Nicholas en wat niet teveel energie kost (ik ben lichamelijk nog steeds niet helemaal hersteld van de Hellp). En toen maakte iemand een grap over dat ik taarten moest gaan bakken, dit ben ik gaan doen en ik vind het nog leuk ook @Moon, fijn dat de iui goed is gegaan, nu kan je gaan aftellen tot zaterdag en dan lekker op vakantie. Ik heb wel foto's van de cupcakes gemaakt, ik zal ze laten zien als ik mijn nieuwe laptop binnen heb.
Ben benieuwd Juf Hoe dingen soms weer zoo dubbel kunnen zijn he: 2 vriendinnen van mijn zusje waren allebei zwanger. De ene is vandaag bevallen van een gezonde zoon; de andere is vorige week haar kindje verloren...Het kindje, ook een zoontje nota bene!!, is met 8 maanden in de buik overleden..Ze voelde ineens geen leven meer en bij de vk bleek indd dat het hartje niet meer klopte... Ze is ingeleid en moest bevallen van een dood kindje, verschrikkelijk gewoon! Die 2 meiden zijn ook nog eens elkaars beste vriendinnen en waren dolblij dat ze allebei én zwanger waren én allebei rond dezelfde tijd (de ander 4 weken later) waren uitgeteld. En nu dit...Ze weten niet wat er precies is gebeurd..Dat lijkt me ook zo moeilijk. Echt vreselijk gewoon! Je wordt weer ff met de benen op de grond gezet als je dit nieuws hoort...pfft Moet er echt vaak aan denken zeg, pfft. Een kindje krijgen is en blijft een wonder.... Hoe istie verder met jullie meiden? Hier verder geen nieuws; afwachten afwachten afwachten...en probeer er zoveel mogelijk NIET mee bezig te zijn, al is dat wel moeilijk. Zeker met het bovenstaande en het feit dat ik vandaag heb gehoord dat 2 meiden van mijn oude school ook zwanger zijn/waren; de ene is afgelopen week bevallen en de ander is net zwanger. Toch weer ff slikken Maar ik doe mijn best en ga gewoon alleen maar lekker proberen te genieten en er niet teveel over nadenken. Nog ff en dan lekker naar Malta. Wilde vandaag het huis aan kant doen, maar het was zo'n stralend weertje, dat ik vanmorgen de ramen heb gewassen, buiten heb gestreken en de tuin buiten heb gedaan en daarna lekker in mijn bikini in de tuin ben gaan liggen . Dat poetsen komt morgen wel dan gaat het weer regenen Liefs, Moon
Jeetje Moon, wat erg om te horen. Ik heb een keer een documantaire gezien van een stel waarbij ook het kindje in de buik was overleden. Volgens mij heb ik het hele programma zitten huilen. Zoiets is gewoon niet eerlijk en hoort ook niet voor mijn gevoel. Hier was het alleen in de ochtend mooi weer, in de middag was het hier donker maar wel erg warm. Ik hoop wel dat de zomer hier nog even door gaat komen, want tot nu toe vind ik het maar erg somber.
Juf, wat je zegt: het is indd niet eerlijk zoiets! Ja "zomer" weer is echt niks nee. Pfft..wij hebben nog geluk gehad met 2 a 3 dagen mooi weer deze week, maar verder alleen maar grijs, donker en regen, blergh! Volgende week wordt het alweer net herfst hier Gelukkig zijn wij nog verzekerd van een week goed weer in Malta. Wel echt kei balen voor alle mensen hoor!! En dan zul je zien dat na de vakanties het ineens stralend weer is :-S Nou, ik ga vandaag nog ff de laatste dingen poetsen en dan de koffers verder inpakken. Morgenvroeg om 06:30uur (gaaap) rijden we naar Schiphol. Ik wil degenen die vakantie hebben dan ook een hele fijne vakantie wensen, ondanks het weer. Geniet lekker! Voor lief: heel veel sterkte meid! Ik hoop dat je je snel beter voelt en kunt gaan genieten van kleine lief in je buik! Voor Flippo: ik hoop eindelijk eens goed nieuws 17aug, maar dan ben ik alweer terug . Ik heb wel de ZSP app op mijn telefoon, maar heb besloten tijdens de vakantie echt alles ff los te laten, dus ik spreek jullie volgend week weer! Voor allemaal een hele dikke knuffel en tot snel! Liefs, Moon
@Moon: Hele fijne vakantie meis !!! En wat naar om te lezen van die vriendin van je zeg.... pfff dat is echt een nachtmerrie! Een collegaatje van me heeft met 42 weken een dood geboren kindje gehad @JufD: Ik hoop ook dat de zomer zich nog even gaat laten zien dit jaar... IK WIL ZON @Lief: Wat naar meis... ik hoop dat je snel op knapt en kunt gaan genieten van je wondertje! Wanneer heb je weer een echo? @All: Morgen weer een telefonisch consult, dan kunnen ze me gaan vertellen of ze wat aan het tussenschot gaan doen of niet. Volgende week weer een echo om te zien of de cystes weg zijn... ik hoop het zo. En daarna hopelijk op naar de volgende IUI. Ben wel benieuwd hoe lang deze cyclus zal zijn... Op naar ronde 23, maand 27...
Wat is het stil hier de laatste tijd, dat komt vast door de vakantieperiode. Hoe gaat het met iedereen? Wij gaan woensdag weer naar een huis kijken, vind het deze keer erg spannend, want toen ik de foto's van dit huis zag was ik meteen verliefd. Nu hopen dat het in het echt net zo leuk is.
@JufD: Spannend!!!! Ik heb nog een leuk huis in de aanbieding Ons huis staat alweer vanaf mei 2010 te koop Maar ik hoop dat dit huis waar jullie gaan kijken je droomhuis is meis
@Flippo, we reageerden bijna tegelijk Ik hoop ook voor je dat de cystes weg zijn, dat zou mooi zijn. En heb je verder geen last van dat tussenbschot dan, omdat ze er misschien niks aan gaan doen?
@Jufd: ik heb idd zelf geen last van t tussenschot, daarom zijn ze er ook pas zo laat achter gekomen Ze doen er misschien niets aan omdat er niet is vast gesteld dat het zwanger worden moeilijker maakt. Het enigste wat wel vast staat is dat je kans op een miskraam van 10% omhoog gaat naar 80%... dat is voor mij precies de reden waarom ik het wel weg wil hebben omdat ik er niet op zit te wachten om eindelijk een keer zwanger te raken en dan een miskraam te krijgen en dus ook een behandeling voor mijn gevoel verspild te hebben.
Wat raar dat als dat tussenschot de kans op een miskraam zo verhoogd, dat ze er dan toch aan denken om er misschien niks aan te doen. Ik hoop voor jou dat ze het gewoon weg gaan halen, want 80% kans op een miskraam is echt heel veel. En na al die jaren geduldig wachten is dat niet iets dat je er dan ook nog bij kan hebben. En wat balen dat jullie huis al zo lang te koop staat, komen er wel kijkers of dat ook niet?
@JufD: het is eigenlijk wel logisch dat het de kans op een miskraam verhoogd want als het eitje zich in nesteld op het tussenschot dan gaat het fout omdat de doorbloeding van dat tussenschot niet goed genoeg is. Dit zijn de miskramen in een vroeg stadium... dan heb je de miskramen nog in een later stadium als het kindje wat groter is door onder andere ruimte gebrek of een open scheurende baarmoeder.
@All: Zojuist gebeld door mijn IVF-arts! Ze hebben na een week nagedacht te hebben en mijn casus vandaag weer in het gyneacologisch team besproken te hebben besloten om het tussenschot toch weg te halen! Ik moet eerlijk zeggen dat ik echt onwijs opgelucht ben dat ze dit besloten hebben, het geeft mij een veel beter gevoel! Ze zei letterlijk dat de kleine risico's die aan die operatie hangen niet opwegen tegen de zware nadelen van het tussenschot laten zitten! Donderdag heb ik een telefonische afspraak met mijn hoofdbehandelaar en dan krijg ik tekst en uitleg en hopelijk ook de datum. Wat kan een mens blij en opgelucht zijn zeg!
Wat een opluchting zal dit voor je zijn Flippo! Fijn hoor, dat ze er iets aan gaan doen. Ik hoop voor je dat je al snel geholpen kan worden, zodat je daarna weer verder kan gaan met je behandelingen. Ik ben vandaag met Nicholas naar het kinderdagverblijf geweest voor het intake gesprek. Nicholas had het er erg naar zijn zin, hij begon meteen met speelgoed te spelen en de boel te verkennen. Hij heeft ook even bij een van de leidsters gezeten en dat ging allemaal prima. Over 3 weken dan heeft hij zijn eerste wendag, ik hoop dat dit net zo goed gaat als vandaag.
@jufD: spannend zeg! Hopelijk krijgt hij het inderdaad helemaal naar zijn zin daar !! Mijn neefjes zitten er ook (3,5 jaar en 20 maanden) ze hebben beide een vriendinnetje... zooo schattig hahaha
Wat lief dat ze een vriendinnetje hebben! Dan mag ik wel oppassen met Nicholas, want dat is een echte charmeur