Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by charlene08, Jul 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@jufD: Meis, denk je wel een beetje om jezelf? Dikke knuffel voor je...

@Moon: We hadden elkaar al gesproken :p maar super dat die HSG door gaat... ookal duim ik keihard dat hij gewoon niet nodig gaat zijn en dat 3x scheepsrecht mag zijn voor jullie!

2. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Juf meid, gaar ie wel? Zorg indd goed voor jezelf hoor meis!

Hangt dat in de lucht ofzo? Die dipjes! Pfft

flippo we hadden elkaar indd al gesproken :) maar het lijkt mij indd ook niet niks die operatie pfft! Zorg jij ook goed v jezelf hoor!

Vanav gezellig uit wezen eten met vrienden, was erg gezellg! :)

Oh ik heb zo geen zin om te werken, vraag me steeds meer af of ik niet war anders ga doen, maarja.... Wat en hoe hè?!

Trusten you all!

3. Carrie78

Carrie78 Actief lid

Oct 14, 2009
    394
    0
    0
    Lief: wat fijn iets van je te horen en dat je een mooie echo hebt gehad! Rustig aan en als je weer meer prikkels kan/mag verdragen dan zien we je wel weer verschijnen!

Jufd: gaat het nog niet helemaal lekker door de hellp? Of gewoon even wat minder? Hoop dat je je snel beter voelt en dat het werken straks goed bevalt. Bij mij gaat dat nig wel es op en neer en dat komt door het moeizame project en doordat ik de goede balans vinden soms lastig vind.

Moon: volgens mij een kwestie van hooguit een paar maanden hoor, alles zo netjes dus dat gaat gewoon een keer lukken. Ik hoop het heel erg want het lijkt me zo mooi de blijdschap hier te kunnen delen.

Flippo: nog een best traject voor de boeg maar dat kan gewoon niet voor niets zijn dus positief blijven samen, en ik blijf voor jullie duimen. Veel sterkte alvast met de operatie, is weer niet niks. Rustig aan.

Hier alles goed. Sanna had laatste tijd wat moeite met in slaap komen en eten masr dat lijkt alweer voorbij te zijn. Denk dat het vooral helpt door zelf rustig te blijven en haar nergens toe te dwingen. Maar soms weet je echt even niet meer wat je moet dus dan is het fijn als het weer even gewoon makkelijk gaat.
    Zeeland was heel leuk, op het strand geweest met Sanna en dat vond ze wel wat. Ik zal weer es een foto plastsen maar typ nu vanaf m'n telefoon.
    Iedereen alvast goed weekend!!!

4. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Hey!

Carrie: Ik hoop dat je gelijk hebt... :) Gelukkig dat Sanna nu weer goed eet/slaapt. Volgens mij hebben ze indd altijd wel ff een periode iets niet willen, en dan is geduld indd de schoonste zaak...maarja haha dan heb je het drukkk drukkk drukkk met thuis, werk enz. en dan kan ik me voorstellen dat dat best lastig is hihi.

Ben benieuwd naar de fotos van je mooie meid! :p

Hier verder geen nieuws...weer begonnen met de Menopur, dus de hormonsters kunnen weer flink aan de slag :)

Liefs, Moon

5. Flippo123

@All: srry ff ego :p
    Bijzonder...
    Zit nu op cd26 en begin rose te verliezen, heb de hele dag/avond al last van mn onderbuik... Zo erg zelfs dat ik tijdens mijn werk vanavond een warmtekruikje mijzelf toegeeigend heb.
    Zou ik dan voor het eerst sinds 26 maanden een normale cyclus hebben... en dan nog belangrijker... een NORMALE cyclus ZONDER hormonen!
    Zou ik dan na 26 maanden eindelijk ontpilt zijn :p

We wachten af maar het lijkt er op dat mn ongi er aan komt!

6. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    @Flippo, dat is dan toch bijna een wonder te noemen, dat na 26 maanden je cyclus goed op gang gaat komen, maar het zou wel mooi zijn. Ik hoop voor je dat dit het begin is van een stroom aan positieve dingen.

@Carrie, ik ben benieuwd naar je foto's, vind ik altijd leuk om te zien. En lastig he, die gebroken nachten, vooral als je moe bent is het moeilijk geduldig te blijven. Moeilijk eten kennen we hier nog niet, maar dat is aan Nicholas te zien:p

@Moon, moeilijk is dat, als je geen zin meer in je werk hebt en iets anders wilt. Vooral met verantwoordelijkheden als een huis enzo is het vaak toch moeilijk om nog een nieuwe carriere te gaan beginnen. Is er iets wat je graag zou willen doen of wil je gewoon iets anders maar weet je nog niet wat?

Met mij en mijn dipje gaat het wel op dit moment. vandaag hebben we een erg leuke dag gehad en dan lijkt het net alsof er niks aan de hand is, maar ik weet ondertussen dat het dan over een paar dagen toch weer toeslaat. Waar het mee te maken heeft? Het is denk ik een samenspel van een heleboel dingen, maar toch wel voornamelijk het Hellp syndroom en zijn nasleep. Ik heb me vanaf het moment dat ik in het ziekenhuis werd opgenomen groot gehouden en na de bevalling helemaal. Want iedereen zei steeds dat ik zo blij moest zijn met mijn gezonde zoon(en dat ben ik ook!!) en ook dat ik er zelf zo goed af was gekomen. Maar ondertussen voelde ik me gewoon doodziek en in de war van alles wat me was overkomen. Dit gevoel heb ik maanden lang weggestopt en ik merk dat het er nu allemaal uitkomt. Ik denk dat het ook komt omdat ik nu bezig ben met het organiseren van Nicholas zijn verjaardag en ik het allemaal dus een beetje herbeleef. Ik hoop maar dat ik het straks na zijn verjaardag allemaal een plekje kan geven.
    Sorry voor mijn klaagverhaal meiden, maar het voelt wel fijn om het even van me af te schrijven:)

7. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,051
    2,858
    113
    Iedereen mag hier klagen ;) Let wel op jezelf hoor, kan je er met je man of zus ofzo een beetje over praten? Neem iemand in vertrouwen dat lucht op :) En het is echt niet gek hoor! Ik weet heel zeker dat ik deze eerste maanden ook nog heel hard moet gaan verwerken... ik heb momenten gehad dat ik oprecht dacht dat een miskraam de oplossing zou zijn.. en dat na 2 jaar proberen. Zo diep heb ik gezeten. Heb zelfs 1 keer gezegd dat het me niet kon schelen of ik de volgende ochtend nog wakker zou worden (dat was de dag voor mn opnamen en toen was ik dus totaal uitgedroogd en mezelf aant vergiftigen ;)).

En ik bedoelde totaal niet dat ik niet meer terug wilde komen, maar ik moet het kúnnen. Gisteren niet gespuugd en dus brood binnen kunnen houden en dan kan ik vandaag ff laptoppen :)

Moon bij jou gaat het ook maar door en door he... gelukkig nu wel die HSG ingepland.. geen fijne ingreep heb ik altijd gelezen maar het is maar kort gelukkig, en hopelijk heeft het hetzelfde effect als bij mij ;)

Flippo, dan pakken ze ook mooi gelijk door met die ICSI erna! Wel heftig weer eerst operatie en opnamen enzo hoor.. sterkte. En fijn dat jullie nog wel het gevoel hebben dat jullie het nog aankunnen, ICSI is heel erg heftig..

Groetjes allemaal weer! Ik zet mijn echo foto's even in mijn album.

8. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    Lief, wat goed dat je er weer bent! Mooie echo's hoor meid, je hebt nu al een prachtig kindje:) Ik hoop maar dat jij je snel beter gaat voelen zodat je ook nog een beetje kan gaan genieten van die kleine in je buik, want ik kan me voorstellen dat het zo niet leuk is.
    Hebben ze in het ziekenhuis ook verteld wat je hebt of is dit een extreme vorm van zwangerschapsmisselijkheid?
    En heb je zelf al een idee of je een jongetje of een meisje krijgt of ben je daar nog helemaal niet mee bezig?

Echt goed praten over het hele gebeuren kan ik niet echt, omdat de meeste mensen het meteen afdoen met het feit dat Nicholas en ik gezond zijn en dat ik daar maar blij mee moet zijn. Ik probeer het nu van me af te schrijven(soort dagboek), zodat ik mijn gevoelens toch ergens kwijt kan, en tot nu toe vind ik dat wel erg fijn.

9. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Ha lief! Wat mooi de echo's ik heb ze net ff bekeken en reacties geplaatst, wat geweldig! Ik hoop zo dat je snel echt kunt gaan genieten van dat kruimeltje in je buik! Ahaa...je bedoelde dat je niet kón komen :) LOL volgens mij dachten we allemaal dat je bedoelde dat je niet meer (vaker) wilde komen hih, sorry miscommunicatie! Maar ik begrijp het hoor..als je je er niet toe in staat voelt om uberhaupt iets te doen of een prikkel te krijgen moet je al helemaaal niet op de laptop/pc en naar het forum :p haha! Hopelijk blijft het nu beter gaan en kun je wat meer binnenhouden, want je had al zo'n mooi slank lijntje, dus heel veel bij te zetten had je niet denk ik...Zorg goed voor jezelf en je kleintje en laat vooral ook goed voor je zorgen :)

Juf: ik snap je helemaal! Ik kan me helemaal indenken dat het er nu allemaal uitkomt...zeker nu het "normale" leventje alweer even aan de gang is. In de eerste weken/maanden ben je zooo bezig met uitzoeken hoe het leven met een kleintje is en is het zo wennen en zo anders, dat ik me kan voorstellen dat je je eigen gevoel op dat punt even opzij zet. Hoe dan ook..vroeg of laat komt het eruit, zoals nu het geval is. Jammer dat het moeilijk is om er met mensen over te praten omdat ze zeggen ach je bent toch gezond en je hebt een gezonde zoon, natuurlijk dat is wel zo, maar jij hebt wel echt heel diep moeten gaan en moet echt heel erg bang en beroerd zijn geweest. En je bent echt heel erg ziek geweest. Dat heeft uiteraard te maken met de zwangerschap/bevalling/geboorte van Nicholas, maar staat er in mijn ogen ook los van, terwijl de andere mensen alleen maar kunnen kijken naar hoe het nu is (jij gezond, zoon gezond). Ik kan me voorstellen dat je je zo beroerd voelde destijds en dat je doodsangsten hebt uitgestaan, voor zowel jouw gezondheid als de gezondheid van Nicholas, dus dat maakt grote indruk en moet je echt ff verwerken. Ik denk dat je op zo'n moment je leven ook echt ff aan je voorbij ziet gaan..En je man? Kan je met hem ook niet erover praten? Hij heeft tenslotte zijn eigen vrouw zo zien lijden....Lijkt me echt vreselijk. Maar tegelijkertijd...mannen zijn en blijven mannen he hihi :). Goed dat je het van je afschrijft, zowel hier als in een dagboekje. En als je de behoefte hebt hier...gooi het eruit hoor! Het is allemaal niet niks en dit moet je echt verwerken en een plekje geven. Maar dat kan niet zo maar! Heel veel sterkte en een dikke knuff!

En wat mijn werk betreft ach...het werk wat ik doe (juridisch secretaresse) is echt super, en zit echt in mijn hart. Het er zijn voor de mensen (in mijn geval allemaal slachtoffers van (verkeers/bedrijfs)ongevallen, medische fouten enz. is echt het mooiste wat er is. Je bouwt echt een band op met de meeste mensen en je doet echt iets voor ze..want je staan ze in de zaak bij (althans de advocaat waar je voor werkt), maar omdat wij als secretaresse echt een goede ondersteuning en eerst steunpunt zijn is het heel dankbaar werk. Ook het secretartiele en het juridische gecombineers is erg leuk. Het is meer het kantoor an sich, en dan met name de bazen...Vroeger was het echt één kantoor en met zn allen de schouders eronder, nu is het ieder voor zich en god voor ons allen en de bazen slaan helemaal door in het begrip "tijd is geld". Er is geen tijd meer voor sociale dingen en je moet het echt zélf maken met je collega's. Nou gaat dat prima, ik heb in de meeste gevallen alleen maar topcollega's, waarvan er 3 zelfs vriendinnen zijn, maar er zijn er 3 bij die de sfeer compleet verzieken. De bazen willen dit niet zien, hebben oogkleppen opgezet (bewust), omdat ze gewoon geen zin hebben in gezeur. Zij vergeten dat wij met zn allen in één ruimte zitten en zij zich lekker kunnen terugrekken in hun eigen kamer..De ziel is er een beetje uit zeg maar..ik ben juist een persoon dat absoluut van hard werken houdt, maar vind het sociale aspect met collega's, bazen en juist ook cliënten erg belangrijk. Er zijn er nog een paar (oa die 3 collega's/vriendinnen), maar de bazen en de rest vd collega's hebben dit echt niet (meer). Dit brengt me zo vaak aan het twijfelen, je krijg stank voor dank en door de stress vd drukte vd bazen wordt er regelmatig iemand om niks de grond in geboord...En dat stoort me enorm. Ik houd het vol door mijn lieve collega's en de leuke client contacten en de inhoud van het werk, maar verder...blergh...Heb niet concreet iets anders in gedachten, al lijkt me alleen al hetzelfde werk op een ander kantoor super, maarja..je weet niet hoe het daar is he. Ook trekt de zorg me steeds meer..bv. werken in huizen waar kinderen met (lichamelijke en/of geestelijke) beperkingen begeleid wonen (mijn schoonzusje zit daar nu sinds januari jl. en ik krijg dit nu dus van erg dichtbij mee..zo'n dankbaar en mooi werk). Als ik daar geweest bent heb ik zoveel energie! Maar goed, om me zomaar om te scholen, nog los vd kinderwens, pffft...ik ben toch iemand van zekerheid. En tsja, met een flinke hypotheek en in de (dichtbije hoop ik) toekomst met kindjes. Ik moet gewoon de knop omzetten en er het beste van maken. Het ene moment lukt dat beter dan het andere moment, maar heb nu echt zo genoten van de vakantie, met name op Malta, dat ik me echt afvraag is dit nog wel wat ik wil?! Maar goed als ik maandag weer eenmaal aan het werk ben zal het ook wel weer gaan hoor hihi. Ik ga iig snel 1 dag minder werken in afwachting van of ik ooit parrtime kan gaan werken omdat we een kindje krijgen...Ik had met mn vriend en mijn vriendinnen en ouders afgesproken dat, als ik na de vakantie nog niet zwanger ben, ik een dag minder ga werken (dus 32 u ipv 40 u), zodat ik per week 1 dagje voor mezelf heb en niet met al het gedoe op kantoor bezig hoef te zijn, zodat ik daar hopelijk iets meer rust in vind. Dat ga ik dus snel regelen, het liefst de komende week al, als ik het zo snel geregeld krijg :p.

Nou het was lekker om het ff van me af te schrijven :)

Liefs, Moon

10. Carrie78

Carrie78 Actief lid

Oct 14, 2009
    394
    0
    0
    Heb een paar nieuwe foto's geplaatst!

Het is goed om je verhaal van je af te schrijven, dan kunnen de dingen soms een stuk duidelijker worden en het hoofd even leeg maken.

Lief: mooie echo's!!!

Jufd: het zou fijn zijn als je het een plek kunt geven en het niet meer hoeft weg te stoppen. Je hebt gewoon heel veel meegemaakt. Rustig aan!

Moon: herkenbaar jouw werk-problematiek, ik zit ook wel eens te denken dat ik iets anders wil maar wat?! Maar het is al heel fijn om minder te werken, betere balans enzo...

Flippo: zou wel echt fijn zijn een regelmatige cyclus! Weer een stapje...

Hier verder alles rustig, lekker weekend gehad. Helaas morgen weer werken :p

11. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    #3251 jufD, Aug 21, 2011
    Last edited: Aug 21, 2011
    @Moon, Je reactie doet me echt goed, fijn om te lezen dat jij wel inziet hoe het voor mij is, want je beschrijft precies wat er in mijn hoofd omgaat. Mijn man en ik proberen er wel samen over te praten, maar op dat punt is hij toch echt een man(praten en luisteren zijn niet zijn sterkste punten:p).

En wat een nare situatie op je werk zeg, de sfeer en collega's zijn altijd zo belangrijk om een beetje fijn te kunnen werken. Gelukkig heb je nog 3 collega's waar je wel goed mee bevriend bent, anders is het helemaal moeilijk om daar elke dag weer heen te gaan.
    Nog aan een studie gaan beginnen lijkt me erg moeilijk met een hypotheek en aanstaande zwangerschap. Niet alleen omdat je dan toch minder geld te besteden hebt, maar ook qua belasting.
    Ik denk er ook wel eens aan om weer te gaan studeren, maar ik durf het ook niet aan hoor. Je werk klinkt trouwens wel heel interessant en misschien werkt het wel om minder te gaan werken.

@Carrie, wat een leuke foto's, en wat heeft Sanna al veel tanden! Heeft ze daar veel last van gehad?

12. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    Hoi meiden, hoe is het met iedereen?

Ik ben vandaag met nicholas naar het consultatiebureau geweest. En hij is nu 77.5 cm lang en weegt 11.930 kg. Ik had gelukkig na een lange tijd eindelijk mijn eigen verpleegkundige weer en dat was toch wel fijn. Ze vond dat Nicholas heel goed groeide en was positief verbaasd toen ze hoorde dat ik nog borstvoeding geef.

13. Flippo123

@JufD: meis... denk vooral om jezelf... JIJ en JIJ alleen weet hoe je je voelt en dat is de werkelijkheid... Luister vooral naar jezelf, je eigen gevoel en gedachten in plaats van naar alle anderen...
    Alles wat je hebt mee moeten maken met die bevalling en dat HELLP is erg heftig en al die maanden ben je gewoon maar door en door gegaan... Luister naar je zelf meis.
    Naast het hele medische verhaal moeten de mensen om je heen ook niet vergeten dat je een tijd zonder werk hebt gezeten, gedwongen... dat is ook niet niks! Een dikke knuf voor je in ieder geval :)
    Wel fijn te lezen dat alles weer helemaal goed was op het consultatie bureau :) je hebt een pracht van een zoontje, geniet er lekker van, maar vergeet jezelf er niet bij :)

@Carrie: Fijn te lezen dat alles goed met je gaat meis :D! Is je 1e werkdag weer bevallen?

@Lief: Wat een prachtige echo's meis :) *Zwijmel* Hopelijk begin je je inderdaad wat beter te voelen, ik gun het je zo dat je lekker vol op die grote roze of blauwe wolk mag zitten en met volle teugen kan gaan genieten van alles van je zwangerschap :)

@Moon: Hoe is t met jou meis? Hoe zit je nu in je cyclus ondertussen? Hopelijk groeit alles mooi en kan je snel je volgende IUI krijgen... Ik denk aan je en duim voor je!
    Je werk problemen... tja ik herken het wel een klein beetje... van mijn vorige werk... Doe waar je je zelf goed bij voelt meis... volg je hart!

@All: Jaja dacht ik een normale cyclus te krijgen... nou niets is minder waar :p Haha hoe kon t ook :p
    Nee zit vandaag op CD31 en t roze is sinds zaterdag verdwenen even als de ongi krampen...
    gelukkig heb ik morgen een echo om te zien hoe het er allemaal van binnen uit ziet en hoe het stat met de cystes! Wie weet waren die krampen en roze wel van t knappen van een cyste... Ben benieuwd!
    Morgen ook naar de anesthesist en de pre-operatieve screening.
    Heb een voorlopige operatie datum gekregen, 5 oktober!
    Na de operatie krijg ik een maand een spiraaltje om te voorkomen dat de operatiewond in mijn baarmoeder gaat verkleven. Als dat spiraaltje verwijderd word na dat maandje gaan we direct van start met de ICSI.
    26 September hebben we de info avond voor het hele gebeuren... Begin t nu wel een klein beetje spannend te vinden :)
    Komende zondag als ik nog niet ongi ben ga ik een testje wagen trouwens... zit dan op CD35, dat is wel een van mn langste natuurlijke cyclussen dan zeg maar...

PS: het is wel stil hier :p moest ons topicje helemala van de 5e pagina af plukken :p

14. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    Ik vroeg me ook al af waar iedereen was, maar om nou 3 keer achter elkaar te posten. Dat staat wel heel zielig:p
    Bedankt voor je lieve bericht Flippo, wat fijn dat ik van jullie allemaal zoveel begrip krijg:)
    En spannend weer voor jou, nu gaat het echt allemaal beginnen. Als alles dus goed gaat dan begin je begin november met de icsi, maar eerst natuurlijk die operatie nog. Wel fijn dat jullie eerst een informatie avond krijgen, dan kunnen jullie je echt goed voorbereiden op wat er komen gaat.
    Jammer dat je toch geen korte cyclus had, ik ben benieuwd zondag, het zou natuurlijk toch kunnen dat je zwanger bent!

15. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Flippo: misschien ben je wel gewoon zwanger joh!? Whaa...ik ga nog harder duimen (als dat al kon hahaha). Meis...jij maakt het elke keer weer spannend he!

Juf: Uiteraard begrijp ik je helemaal, fijn dat mijn reactie je even goed deed. Maar zo is het toch ook?! Ik vind het iig fijn dat je het met ons wilt/kunt delen en als je daar de behoefte aan hebt, blijf dat doen..Nogmaals een dikke knuff! Wel super dat alles goed was met die knappe zoon van je :) Zo zie je maar.. goed dat je je hart gevolgd hebt en weet dat het wel goed zat met hem. Geniet indd met volle teugen van hem, en vergeet je zelf daarbij ook niet, zoals Flippo al schreef.

En lief, meid? Voel je je al wat beter? Hoever ben je nu precies? Ennuh..hoe is het met je buikje? Al dikker? Wanneer krijgen we buikfoto's?

Carrie: wat een mooie foto's weer van je meisje! Wauw...m.n. die met haar verjaardagskroon...wauw! Een echt meisje en ik vind dat ze sprekend op haar moeder lijkt :p En wat wordt ze al echt groot he..het baby is er helemaal vanaf, het is echt een dametje hihi, leuk!

Hier is alles wel ok. Beetje klotedag vandaag...vandaag precies een jaar geleden dat we onze eerste afspraak bij de gyn hadden...en nog geen steek verder! Mijn zwangere vriendin heeft haar 20weken echo gehad (20 weken alweer!!!!!!! en ik???!), maar wel heeeel mooi en bijzonder: ze krijgt een jongetje!!! :) Ik ben heeel blij voor haar, zeker ook omdat alles goed is en alles erop en eraan zit, maar toch...:( Morgen heb ik mn eerste fm weer...ben benieuwd! En sorry dat ik er ff niet was, maar ik ben weer aan het werk en het zijn echt mega drukken dagen geweest. Gelukkig is het morgen alweer donderdag, en voor je het weet weer weekend :) Het is ondanks alles toch ook wel weer fijn om in het ritme te zitten..En: we hebben besloten nog eind dit jaar, of begin volgend jaar een aantal dagen naar New York te gaan! Zin in!!! :p We hadden echt zoiets van, als dit onze droom is, dan moeten we er nu voor gaan, want met een kleintje doe je dat misschien toch iets minder snel, nog los vh feit of je er dan nog wel geld voor hebt.. Dusss...we gaan lekker!

Liefs, Moon

16. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,051
    2,858
    113
    Ja sorry dat ik nog niet helemaal kan helpen het topic actief te houden, vaak als ik heb bijgelezen dan heb ik niet meer de puf te posten, gelukkig posten jullie naar elkaar toe elke keer de dingen die ik ook denk dus dan wordt het in elk geval gezegd!

Hier gaat het wel, lijkt alsof het nu wat stabieler blijft en ik geen terugval meer krijg, hoop het zo! Ik kan nog niet warm eten ofzo hoor, en mn maag functioneert nog lang niet normaal, maar heb al paar dagen niet gespuugd dus alles wat er dan in komt blijft er tenminste lekker in. Aankomen lukt dus ook nog niet, maar ja alles stapje voor stapje.

Buikfoto moeten jullie vermoedelijk wachten tot 30 weken ofzo whaha, ik weeg nog 52 kilo ofzo dus moet eerst nog eens boel kilo's terug aankomen voor ik op een voor mij normaal gewicht zit. Er is dus ook nog niks te zien :) Maarja je weet het niet, we wachten het af.. die baarmoeder zal ooit wel boven het schaambot uit gaan piepen en dan ga je het wel zien, dun of niet.

Mijn schildklier is nu goed op orde met 1 tabletje, bloeddruk was oke, wel wat laag maar beter dan te hoog, maar verder geen hartje geluisterd/echo gehad. Nu mag ik pas 10 oktober terug dan heb ik de 20 weken echo+afspraak. Jeetje.. tussendoor alleen nog keer bloedprikken en telefonische afspraak over de schildklier.
    We gaan dus maar met 16 weken ofzo een pretecho laten doen, van bijna 12 tot 20 weken wachten met een hartje horen of zien is eeeecht veel te lang! Snap het ook niet zo goed, vroeg nog aan de assistente of het wel goed was, maar ze zei dat je in het begin niet zo vaak hoefde te komen.. Nou zag op de website van een willekeurige verloskundige dat je om de 4 weken komt daar! Best raar maarja.. het zal wel.. als er iets is bel ik wel en als we die pretecho hebben kunnen we even gluren of alles nog goed gaat daarbinnen. Gewoon een simpele 2d echo hoor, wil helemaal geen lange echo en 3d vind ik niet nodig.

Nou dat was even mijn update, moon en flippo ik duim voor jullie, Moon alweer op voor IUI 3 en heerlijk NY aant plannen :D en Flippo richting enge operatie en ICSI, nou snap dat je dat best spannend vind allemaal! En juf lekker van je af blijven schrijven jouw gevoel lijkt me supernormaal en dat moet je gewoon lekker kwijt kunnen en wat heerlijk dat je zo'n gezonde knul hebt. Van Carrie ook weer mooie foto's gezien!

17. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Lief: Je mag wel wat kilo's van mij hebben :p Ik heb er wel een paar die ik kwijt wil hihi. Fijn dat het beter gaat, maar jeetje...je hebt wel echt diep moeten gaan..pfft! Hoop dat je snel weer "normaal" kunt eten en aankomt. Dat buikje komt vanzelf...! :) Zorg goed voor jezelf en mini lief!

Vandaag weer fm gehad: 1 eitje van 15mm en 1 eitje van 13mm. Zaterdag weer terug voor fm en dan ws. datum IUI3 plannen. Gaat wel echt snel allemaal..pfft! Maar goed, eerst maar eens afwachten, want met mijn lichaam weet je het maar nooit he ;)

Hoe istie met de rest vd meiden? Flippo? Juf? Carrie?

Liefs, Moon

18. Flippo123

@Moon: Whaaa hahahaha ben jij ook al aan t plannen voor NY???? Mijn zusje en ik gaan ook naar NY :p
    De datum voor ons is al geprikt, 28 april t/m 6 mei!!!
    Nog wel een beetje onder voorbehoud natuurlijk want tja er kan natuurlijk een zwangerschap tussendoor komen :p
    Mooi dat je eitjes zo goed groeien meis :) Op naar een super IUI!!! PS: moet je echt vragen hoe t met me is :p? We hadden gisteren tijdens mijn ziekenhuisdagje nog lekker ge-whatsapped :p

@Lief: Pff je weegt idd echt licht! Je kan wel wat kilootjes van mij krijgen :p Nee onder gekheid, hopelijk kan je snel een mooie buik zien meis, en ga je de kleine voelen trappelen...

@All: Gisteren van 9:00 t/m 13:00 in het ziekenhuis geweest voor diverse poli afspraken mbt de komende operatie.
    Al die afspraken gingen prima behalve de conrole echo voor de cyste... Pfff... t zal ook eens :p
    Ik heb nu nog maar 1 cyste ipv 3, maar die ene is wel door gegroeid naar 5,5cm.
    Mijn eigen gyn belt me een deze dagen om haar op haar eigen spreekuur tussendoor te plannen (ze zit altijd vol aangezien ze eigenlijk voor t grootste deel een oncologische gyn is) Maar ze wil me persoonlijk in de gaten houden mbt de cyste zodat ze zelf kan beslissen of ze de cycste eventueel ook operatief gaat verwijderen, net als vorig jaar in t vorige ziekenhuis gedaan was.
    Ik hoop persoonlijk dat hij vandaag of morgen gewoon knapt, doet wel ff pijn maar dan ben ik er vanaf :) En het bespaart me weer een grotere operatie en voorkom 3 extra littekens op mijn buik :)

19. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Flippo :-D dalijk komen we elkaar tegen in New York of all places haha! Was indd n overbodige vraag.... Haha ik was al helemaal op de hoogte innd :p

Hoest met de rest dan :p?

20. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    @Lief, wat fijn dat je nu niet meer spuugt, dat is de eerste stap in de goede richting. Ik hoop dat je snel ook weer wat kan eten zodat je een beetje aan kan komen. En ik vind oook dat je wel heel lang moet wachten op de volgende afspraak bij je vk, meestal is het om de 4 weken in het begin. Gewoon lekker een pretecho doen, dan kunnen jullie een keer extra naar jullie kleintje kijken.
    En maak je maar niet druk over je buikje hoor, want ik weeg nog minder dan jij en bij mij begon je het rond de 17 weken echt al goed te zien, dus dat komt bij jou ook helemaal goed. En wat ik een groot voordeel vond van wat dunner zijn is dat je de baby al vrij snel heel goed kan voelen, dus ik hoop dat dit bij jou ook zo is.

@Moon en Flippo, ik ben helemaal niet jaloers hoor, dat jullie lekker naar NY gaan:cool:

Ik ben voor even weer verpleegster geworden, want Nicholas is ziek. Ik denk dat er tandjes aankomen, want zijn billen zijn vuurrood en hij heeft diarree. En dat is niet alleen zielig voor hem, maar ook voor mij want ik heb voor mijn gevoel wel 100 keer zijn luier verschoond:p Ook slapen lukt niet meer, gister werd hij om 23.00 uur wakker en wilde niet meer slapen. Ik heb toen dus tot 1.30 uur met hem in de woonkamer gezeten, hij helemaal vrolijk en lekker aan het spelen. Ik hoop maar dat hij maandag weer helemaal in orde is, want dan moet hij gaan wennen op het kdv.

Share This Page