5 oktober is ook nog best snel, spannend en wat je zegt, zonder tussenschot en met ICSI, dan MOET het gewoon lukken want blijkbaar kan jij dus wel zwanger raken van jullie embrootjes Wel 'fijn' dat de test snel negatief is en je nu duidelijkheid hebt, op curettage enzo zit je ook niet te wachten, zo doet je lijf het netjes zelf. Blijft natuurlijk VET VET klote, maar blijkbaar is ICSI de weg die jullie zullen moeten bewandelen op weg naar een kindje.. helaas. We hebben een pretecho afgesproken op 20 september hoor ja zeg ga een 8 weken wachten op een hartje of echo En ik heb natuurlijk al wel veel echo's gehad, alleen de laatste was op 11 weken 5 dagen en de volgende pas met 20 weken. Zit gewoon een gek lang gat tussen de vorige en volgende afspraak, ja zit een telefonische afspraak tussen ivm schildklier mja daar heb ik qua kindje weinig aan Moon, hang in there!! Ben het even kwijt weet je al wanneer je voor een HSG mag (mocht deze IUI mislukken wat ik uiteraard niet hoop).
@Lief: Fijn nu weer wat vaker van je te lezen meis Tja klote is het maar aan de andere kant had een zwangerschap met mijn baarmoeder afwijking ook voor de nodige problemen gezorgt e.d. dus misschien is het maar goed dat het zo gelopen is. 5 Oktober vind ik zelf nogal ver weg... weer 2 maanden waarin we geen behandeling hebben gehad (laatste iui was half juli namelijk) maar goed misschien moet ik niet zeuren. We hebben tussendoor nog 2 afspraken in het ziekenhuis staan. 19 september controle afspraak bij mijn eigen gyn voor de cyste en de operatie en ICSI door te spreken en op 26 september de voorlichtingsavond voor de IVF/ICSI. Dus wel leven weer even van afspraak naar afspraak
Flippo: knap van je dat je je zo goed houdt! En zoals lief zegt...kennelijk is ICSI dan toch de weg voor jullie...Je KUNT zwanger worden, dus dat is het probleem niet meer, nu nog een plakbeeb, zoals ik je al een paar keer zei . Go girl! De HSG staat "gepland" voor de 2e week van de eerstkomende cyclus mocht deze IUI niet gelukt zijn..Uiteraard hoop ik daar niet op! Ik wil dat deze IUI dik en dubbel raak is! MAar goed haha dat heb ik niet vh zeggen. Als ik ongi word moet ik meteen op dag 1 bellen (deed ik altijd al vd uitgangsecho) en dan meteen een afspraak vd HSG...Afwachten dus. Nog 1,5 week ong en dan weten we het.. Zit ff met een dilemma, of nou ja, dilemma zo zwaar weegt het niet haha maar toch. De vader van mn beste vriendin is sport/manueel therapeut en kan voetreflexzone therapie. Mijn vriendin had het met hem over onze kinderwens die op de een of andere manier maar niet in vervulling lijkt te gaan en nu heeft hij aangeboden mij gratis en voor niets meerdere behandelingen te geven...Ik ben niet zo van de "alternatieve" therapieën en geneeswijzen, maar goed...baadt het niet dan schaadt het ook zeker niet. Maar nog een iets: ik kan er nietttttt tegen als mensen aan mn voeten zitten whaaaaaaaaaaaaaaaaa ik word dan echt geekkkkkkkkkk :-D. Ik denk dat ik het wel gewoon ga doen, maar pfft...haha dat wordt nog wat! je grijpt op een gegeven moment ALLES aan he
Ik zat net ff te googlen op voetreflextherapie&kinderwens...en ik lees best wel wat positieve verhalen van inmiddels ZWANGEREN....Nou ja, misschien zit het wel tussen de oren, maar goed...kwaad kan het niet, toch?!
@Moon: als jij je er goed bij voelt moet je het gewoon doen! Ik zit er over te denken om naar een accupunturist te gaan, heb een adres gekregen op de IVF poli waar meerdere vrouwen naartoe doorverwezen worden...
@Flippo, wat klote meid! Eindelijk een positieve test en dan mag het niet zo zijn Maar wat de anderen zeggen is helemaal waar, je weet nu dat je zwanger kan worden. Ik hoop dat dit jullie toch weer wat moed geeft op een goede afloop, ondanks dat het gewoon heel klote is. Sterkte meid. @Lief, leuk dat je er weer bent! Ik hoop hier steeds meer van je te lezen, want dat betekent ook dat jij je steeds beter voelt Wat leuk dat je met een angelsound naar het hartje van de baby luisterd, ik kan me voorstellen dat het erg geruststellend voor jou is om te horen(en natuurlijk ook gewoon leuk). Gaan jullie tijdens de pretecho ook naar het geslacht van de kleine kijken of blijt dat een verrassing? @Moon, over dat voetreflex gebeuren zou ik niet twijfelen als ik jou was, gewoon doen! Het is sowieso niet schadelijk voor je, dus je kunt er alleen maar iets mee winnen. Ik heb er zelf wel een goede ervaring mee, op het einde van mijn zwangerschap heb ik dat laten doen omdat Nicholas nog niet was ingedaald. En of het toeval was of niet, een paar dagen later was hij netjes ingedaald. Maar ik hoop natuurlijk dat het niet meer nodig is voor jou, mijn duimen draaien. @Carrie, hoe gaat het met jou? Ik heb de afgelopen dagen heel hard gewerkt om mijn nieuwe klas op te zetten, en gelukkig is het allemaal weer op tijd gelukt. Nu lekker weekend en dan begint maandag het nieuwe schooljaar. Ik heb er zin in
Ik ben een weekend niet langs geweest en dacht dat ik vast pagina's bij moest lezen, maar jullie zijn helemaal niet zo spraakzaam geweest Hoe is het met iedereen? Ik heb de eerste schooldag er weer op zitten. Het was weer erg leuk met al die nieuwe kinderen. Nicholas heeft het echt heel erg naar zijn zin op het kdv, zodra hij daar binnen komt gaat hij meteen spelen. Ik ben zo blij om te zien dat hij het daar leuk heeft.
@jufD: Je kunt nu dus eindelijk weer lekker van start met je eigen klas! Heerlijk!!! @All: Lekker weekendje weg geweest ter ere va de 80e verjaardag van mijn stiefoma Was super gezellig. Vandaag mijn spuit decapeptyl gehad, kom maar op met die opvliegers en nachelijk zweten enz enz enz... je moet er wel echt alles voor over hebben een kindje te mogen krijgen zeg... Naja hopen dat de komende operatie de laatste operatie in rij mag zijn en dat we snel met ICSI van start kunnen (november hopen we zelf) en dan eindelijk een keer een blijvende positieve test... Ik ben het wachten zoooo zat... Vind dat moon en ik nu lang genoeg gewacht hebben en dat het nu gewoon eens onze tijd mag zijn! Moon en ik hebben op medisch gebied al zo veel moeten doorstaan, wanneer is het genoeg? Wanneer hebben er genoeg artsen aan mn lichaam gezeten, is er genoeg van binnen met een echo of camera gekeken? Wanneer heb ik genoeg spuiten in mn buik gezet en wanneer heb ik genoeg negatieve testen in mijn handen gehad? Wanneer is het genoeg?
Flippo... Goede vraag! Ik ben t ook zat! Elke keer die eklendecelke keer die hoop elke keer die mokerslag! Maar we gaan door, t komt goed... Ooit! Juf wat fijn dat t zo goed gaat net nicholas op t kdv! Dan laat je m toch met een gerust gevoel achter! Oook fijn dat de eerste schooldag weer goed is gegaan! Ik heb nog steeds regelmatig steekjes en ben nog steeds flink nat. Maarja ik probeer er niet overna te denken, want je weet t toch niet! Nog 1 week.... Mn zwangere vriendin was er vandaag, was fijn om dr te zien! Had kei veel leuke kadootjes v dr gekocht. Toen ik thuiskwam had mn vriend ff n dip bij t zien v die schattige dingetjes.. Hij was er helemaal stil van en zei dat het toch wel erg moeilijk is. Hartverscheurend we moeten positief blijven en hopen.... En we hoooooopen het zooooooo!! Morgen naar mn beste vriendin en dan de voetreflextherapie Ga t gewoon doen, zeker na de positieve reactie v juf hihi ik ben benieuwd! Dat wordt nog wat, ik en mn gevoelige pootjes hahaaaa liefs moon
Wat een rust hier... Nou ik heb mijne 1e voetreflextherapie erop zitten. Ik vond het erg ontspannend en heel bijzonder hoe het menselijk lichaam werkt...Volg week weer een behandeling..Ik ben benieuwd!!! Verder..nog elke dag regelmatig krampen/steekjes en af en toe een ongi gevoel, elke dag weer, maarja...zegt nikssssss heb ik vaker gehad. Ik word onderhand alweer helemaal gekkk als ik erover nadenk. Probeer dat zo min mogelijk te doen maarja...da's nog niet zo makkelijk Nog ff volhouden hihi. Hoest met jullie meiden?' Liefs, Moon
Ha, ik heb weer hele slechte lopendebandkotsdagen (letterlijk) gehad zondag en maandag. Als het dinsdag nog was geweest was ik weer aant infuus gegaan denk ik want vocht blijft er dan ook niet in. Gelukkig kon ik toen dinsdag weer vocht binnen houden en vandaag gaat het eigenlijk wel weer 'goed'. Niet te peilen.. maar wel mn zuurverdiende kilo's weer gone Heb even 2 buikfoto's in mn album gezet.. stelt nog niks voor dus De eerste is toen ik nog maar pas zwanger was en toen had ik al redelijk licht gewicht voor mijn doen toevallig hoor.. tweede is van vandaag. Moon: sterkte!!! Wachtweken zijn de hel, zeker als je ook nog een behandeling hebt zoals jij. Tot wanneer moet je wachten? Flippo jij ook natuurlijk wachten is sowieso kut en wachten op iets waarvan je niet eens zeker weet of je het wel mag krijgen is echt verschrikkelijk. Duim heel hard voor jullie meiden! Juf, gaat het goed daar met werken weer en je dipje al beetje te boven nu of zit het nog hoog?
Flippo: jeetje wat heb je weer wat meegemaakt! Veel sterkte, je gaat er goed mee om zeg, heel knap. Moon: super spannend, zou eigenlijk nu raak moeten zijn he... 3x scheepsrecht enzo... De voetmassage zal zeker geen kwaad kunnen, veel succes (ik kan er ook niet tegen als iemand aan m'n voeten zit haha). Juf: fijn dat het werken weer zo leuk is en dat nicholas het naar z'n zin heeft op het kdv. Leuke leidsters? En hoeveel werk je nu? Gaat het verder goed? Lief: leuke foto's! Begint een klein bolletje te komen, mooi mooi mooi. Hoop dat je weer even wat goede dagen krijgt en dat je aan kan sterken. Kan me voorstellen dat je geen puf hebt. Je hoeft nog niet te werken hoop ik. Hier alles goed! Vrijdag gaan we naar Paris!!! Echt veel zin in. Uitgebreid uit eten, uitslapen, winkelen, terrassen en rondlopen. Sanna krijgt ook vast een leuk weekend met alle aandacht van opa en oma.
@Moon, wat goed dat je die voetreflextherapie bent gaan doen! Ik hoop dat het je gaat helpen. @Lief, ik heb je foto's even bekeken, maar ik zie volgens mij toch wel al een klein beginnend buikje hoor. Vaak ga je vanaf een week of 20 wel flink groeien, dus die dikke buik komt snel genoeg. Fijn dat je vandaag weer een goede dag had, nu hopen dat het goed blijft gaan. @Flippo, logisch dat je het wachten zat bent hoor, je wacht ook al zo lang. Ik hoop dat het einde van het wachten in zicht is voor je. @carrie, jullie weekendje weg komt nu wel heel dichtbij, lekker hoor. En Sanna gaat vast heel erg verwend worden door haar oma en opa. Ik werk nu 3 dagen en dat bevalt tot nu toe erg goed, hoeveel dagen werk jij? Mijn eerste werkweek zit er weer op, en ik vind het heerlijk om weer aan het werk te zijn. Mijn dipje is weer naar de achtergrond verdwenen sinds ik weer aan het werk ben. Ik heb nu zoveel andere dingen aan mijn hoofd dat ik nu gewoon geen tijd meer heb om daar de hele dag mee bezig te zijn. Weer werken heeft voor mij dus alleen maar voordelen
Haha Juf dat is wel vaak zo met werken hoor, je ziet er tegenop maar het helpt voor alle Carrie veel plezier dit weekend!!! En ik hoef de komende 6 weken sowieso van de bedrijfsarts nog niet te werken nee eerst stabieler worden en thuis alles weer een beetje normaal krijgen, heb ik dan energie over dan gaan we weer naar werken kijken.
Lief fijn dat je nog lang niet aan twerk hoeft, je moet indd echt eerst bijkomen en aansterken! Jij en je kleintje zijn t belangrijkst! Gister ineens in t toilet een heeeeeeeel klein beetje lichtbruin!!!??????? Met afvegen ook heeeeeeel weinig nog..???! Veeel te vroeg! Wat is dit nu weer??! Grr ik wilde dat t maandag is! Om gekkkk van te worden!
Net weer naar het toilet en weer een beetje bruin...Het ruikt anders dan normaal (sorry vd details)....Zucht! Wat is dit??? Maandag mn NOD, zul je zien is mijn lichaam weer eens raar aan het doen omdat ik dacht te weten hoe en wat...grrrr!
Ik word echt gek hier! Baal er zo van op dag 10/11 na iui ineens bruin???! Net op receptie v bruiloft geweest en daar waren de Opa&oma vh doodgeboren kindje ook.. Toen kwamen de ouders vh andere pasgeboren kindje binnen..echt verdrietig! Toen kwam n vroeger vriendin v me binnen die zwanger blijkt te zijn Vd 2e (al 30 weken!) terwijl haar andere kindje net n paar mnd geleden 1 is geworden... Ff teveel!!! Snik
Arme moon Knuffel.. en bruin zegt niks.. ik had bruin als het mis was en bruin toen het goed was.. helaas kun je alleen maar dat ellendige wachten..
@Moon: Balen meis... maar goed wat lief ook zegt... zij had ook bruin toen het wel goed was... en Carrie herinner ik me ook! @All: Ik weet dat ik nu geen cyclus heb door de decapeptyl, maar zit nu op dag 10 na de start van mn laatste ongi en sinds gisteren bloed ik alweer... Ben net 5 dagen van het bloeden af pfff... niet leuk! Daarnaast word ik iedere nacht badend in het zweet wakker, krijg gemiddeld genomen 2x per dag een flinke opvlieger, heb erg pijnlijke borsten, pijn in mijn botten van mijn armen en benen... nee lekker die nieuwe medicijen! 19 september eindelijk weer eens zien hoe het staat met mn cyste, hij was 2 weken terug nog 5,5cm, hopelijk is hij nu weg... We gaan dan ook de hele operatie nog even door spreken, ben benieuwd! 26 september de info avond voor de IVF/ICSI.... ik ben benieuwd... Wil eigenlijk wel weer verder als je na gaat dat mn laatste IUI alweer bijna 2 maanden geleden is! @Lief: hoe voel je je meis?