Het is gewoon wachten... I know oh flippo das ook klote zeg! Pfft had gehoopt dat je niet zoveel last zou hebben! Arme meid dikke knuff
@Moon: tja ik moet er blijkbaar erg veel voor over hebben om een kans te krijgen zwanger te mogen worden en vooral te blijven!
@Lief, fijn dat je nog niet hoeft te werken, dan kan je gewoon de tijd nemen om weer helemaal aan te sterken. @Moon, wat balen meid dat je lichaam zo raar aan het doen is. Ik hoop voor je dat het snel maandag is. @Flippo, wat vervelend dat je zo een last van de medicijnen hebt. Ik hoop voor je dat de cycte weg is en je snel weer verder kan met de behanndelingen. Geniet allemaal van het weekend meiden!
Ja flippo, het is ook echt niet leuk meer We moeten er zoveel voor doen (jij nu al helemaaal!!!!) en nog steeds zonder resultaat...gelukkig weet jouw lichaam wel hoe het moet, alleen moet de beeb wel blijven plakken! Ik weet het zeker: NA de operatie, als je helemaal hersteld bent, moet het gewoon heel snel gaan lukken, dat kan niet anders.. Houd vol meid!! Hier is het bruin weer zo goed als gestop. Steekjes en lichte buikpijn blijven...Maarja ook daaat heb ik aleens eerder gehad, dus het zegt allemaal niks, al voelt het niet als ongipijn, maarjaaaa ooook daaat zegt weer niets! Ik moet het echt proberen los te laten, maar dat is nog niet makkelijk! Ik durf gewoon niet meer naar het toilet..pfft! Ik stel het zo lang mogelijk uit. Baal er zo van, de ene keer nergens last van en ineens is de ongi er, de andere keer allerlei dingen gevoeld, en voel je de ongi echt aankomen. Nu de hele tijd steekjes/lichte buikpijn gehad en komt het bruin ineens op dag 10 na iui al om de hoek kijken! Grrrr elke keer anders, dat stomme lichaam ook he! Ik ben flink aan de schoonmaak, ff afleiding . Mijn vriend zei nog: schat alles is al schoon, je bent al een poets, dus dat is niet nodig! Maar nu haha...lekker muziekje op en gaan met die banaan!! Soort van therapie zeg maar haha! Straks natuurlijk ook nog ff vd zon (proberen te) genieten! Morgen gezellig naar mijn ouders en zusje, lekker met de hele bubs daar naar de kermis, gezellig! Altijd leuk om oude vrienden weer eens te zien en gezellig een drankje te doen! Ook een goede afleiding dus Jullie nog plannen?
Helaas heeft het weer niet zo mogen zijn....Zelfs 3 eitjes zijn niet genoeg om zwanger te raken Net mega ongi geworden, en flinke buikpijn en rugpijn. Lang niet meer gehad en dat ook nog eens 2 dagen te vroeg....... HSG en de 4e IUI dus in aantocht..Ik heb nog een beetje hoop met de HSG, maar verder....blergh!
Klote Moon Ik duim voor de HSG.. ergens hoop je niet dat daar iets uitkomt maar het zou wel dé verklaring zijn..
Ik denk niet echt dat er iets uitkomt maar wie weet zit er net n mini obstakeltje ofzo... Dan de iui en wie weet anders weet ik t ook echt niet meer
Tja, moon ik duim onwijs voor je... Mochten de IUI's t niet worden is er altijd nog de weg die ik nu in moet slaan genaamd ICSI of IVF....
Bij mij kwam er ook helemaal niks uit Moon, en toch... daarna 2 keer snel zwanger, ik blijf het betwijfelen of er toch niet iets dichtgeslibt was ofzo.. En inderdaad anders is er nog IVF, je zit gelukkig nog niet op het eindpunt godzijdank. Mja blijft hartstikke klote. Is het ook niet zo dat er gemiddeld wat meer IUI behandelingen nodig zijn om zwanger te raken? IUI heeft niet zo'n grote kans van slagen he? Ik ben vandaag 16 weken zwanger.. zo raar om dat te typen, besef nog altijd niet echt dat ik zwanger ben, omdat alles zó anders is. Zit al 10 weken binnen, niet meer werken, zie ongeveer alleen mn vriend en ik ben gewoon meeste tijd hartstikke ziek, zwak en halfdood geweest. Hopelijk nu eens de goede kant op, maar ik durf er niet meer zo in te geloven. Als ik nou eens een paar kilootjes kon aankomen he... dan zou ik misschien weer eens iets in huis kunnen doen en eens even naar buiten. Ik kan niet eens helpen in het huishouden!
@Lief: Info HG misschien is dit iets voor je? Dit klinkt namelijk echt als HG... vriendin van me heeft het ook gehad tijdens haar zwangerschap. Ben aan de ene kant onwijs blij voor je maar aan de andere kant vind ik het zo rot te lezen dat nu dat je eindelijk zwanger bent je er niet echt van kunt genieten door die rottige misselijkheid... Zon mooi wonder wat in je groeit wat overschaduwd word door die misselijkheid... Knuf voor je meis! @All: morgen over een week weer naar t ziekenhuis voor een poli afspraak.. gaan we eens zien hoe t zit met die cyste, maar voor de rest weet ik niet echt wat er besproken gaat worden... Morgen over 2 weken de info avond voor IVF/ICSI... spannend... maar ook erg confronterend. Ik hou me maar voor ogen dat er nog een kleine kans is dat we dit jaar zwanger af zouden kunnen sluiten als alles goed gaat...
Flippo: er is zeker nog een kans dat je zwanger dit jaar afsluit! Daar gaan we gewoon voor, met z'n 2en! Vanmorgen weer een enerverende ochtend in het zknh doorgebracht...Het moet niet gekker worden!! Ik kwam voor een uitgangsecho, dus ging ervan uit dat wederom alles goed was en ik weer kon starten met de Menopur. Liep dat ff anders! Tijdens de echo was heel duidelijk te zien dat ik nog flink dik bms had...Toen de vraag: weet je zeker dat je niet zwanger bent???! Uhm...ja dat weet ik zeker. Ongi was wel anders dan anders, vroeger en heel hevig de eerste dag en daarna bijna niks meer. Ik moest naar het lab voor een zw test (wel het laatste wat je verwacht!). Ik kreeg weer even hoop en dacht misschien is het toch...Maar helaas zw test negatief Gelukkig ging ik er al van uit dat ik niet zwanger was, ik was immers ongi, maarja toch ondanks dat je het weet weer ff een tegenvaller. Wat hij nu wel is (geweest) geeen idee. Het kan zijn dat er toch iets gezeten heeft....Zou mooi zijn, weet ik iig zeker dat mijn lichaam het kan, maar goed of het echt zo is...geen idee. Heb ik weer he! Het bms was heel duidelijk zichtbaar Geen begin met Menopur maar begin met Provera, hello Flippo! Ben je flink ongi geweest, al is het maar 1 dag, moet ik dat spul weer slikken voor 10 dagen en daarna wederom ongi, zodat (hopelijk) alles eruit komt. Pfft wat een gedoe wat een gedoe! Nu dus pas na de komende ongi na de Provera beginnen aan IUI4. Wel heb ik a.s. vrijdag de HSG al, dus dat is wel lekker snel. Hebben we dat maar weer gehad. En verder...afwachten :-S Liefs, moon
@Moon: Wat een enerverend ochtendje idd... ik herken ze wel Zou een mooi idee zijn idd als er echt wat heeft gezeten... En ik zal aan je denken komende vrijdag meis! Heb begrepen dat een HSG niet altijd even prettig is... Maaaar ik hoop dat hij voor je mee valt! Aan de ene kant balen dat je IUI nu later is, aan de andere kans fijn want nu kan je onbezorgt dat leuke weekend in toch? Dikke knuf voor je en ik denk aan je! @All: Ondertussen minder vaak last van opvliegers, nu gemiddeld 1x per dag en snachts geen nachtzweten meer of iets dergelijks. Bloeden begint langzaam aan wat minder te worden, mocht ook wel na in totaal 3 weken bruin/rood verloren te hebben. Komende maandag naar t ziekenhuis... ben erg benieuwd hoe het staat met de cyste en hoe en wat met de operatie... Een weekje later naar de info avond voor de ICSI en dan kan het hele nieuwe avontuur van start gaan.... spannend...
@Moon, dat zal wel even schrikken geweest zijn zeg, dat je nog zo een dik slijmvlies had en dan een zwangerschapstest moet gaan doen. Wel fijn dat je vrijdag al je hsg hebt, dan kan je daarna weer snel verder. @Flippo, gelukkig heb je minder vaak last van die opvliegers, want dat lijkt me wel vervelend. Ik hoop dat je maandag te zien krijgt dat die cyste weg is. En die info avond komt nu wel dichtbij, spannend hoor, dan gaat het allemaal echt weer voor je beginnen. @Lief, al 16 weken zwanger, wat gaat dat snel he. Wel balen dat je nog steeds zo misselijk bent, ben je na zo lang wachten eindelijk zwanger en dan kan je nog niet genieten. Al hoop ik dat je ondanks dat je zo ziek bent toch ook wel geniet van dat kleine wonder in je buik. Zijn jullie al bezig met een kamertje of kan je dat helemaal nog niet? @Carrie, hoe is het met je meid? En hoe was je weekend in parijs? Ik heb een erg drukke week, ben me alleen maar aan het haasten. En Nicholas lijkt ook haast te hebben, want in 3 dagen tijd zijn er 2 tanden doorgekomen! Maar eigenwijs als hij is, komen zijn tanden in een heel andere volgorde door dan normaal is. Nu snap ik wel hoe het komt dat hij al zo een tijd last heeft van diarree.
Flippo, HG is gewoon 2 keer gediagnostiseerd in het ziekenhuis hoor, dus weet wel dat ik dat heb, maar heb geen behoefte aan info erover verder, word ik alleen maar depri van Jij aan het begin van een nieuw en zwaar avontuur.. spannend. Moon, dat was weer ff schrikken joh, en veel succes vrijdag, schijnt idd geen pretje te zijn, maar je weet tenminste weer wat beter of het vanbinnen allemaal goed zit. En de pijn is kort volgens mij, succes!! Juf, nee zijn behalve de dingen die je echt moet regelen, nergens mee bezig. Wilde dat sowieso pas na de 20 weken echo hoor dus dat ligt niet heel erg aan het ziek zijn. Namen, kamertje en spullen heb je na de 20 weken nog tijd zat voor. Hoop alleen dat ik zelf actief kan meeshoppen en helpen, daar ga ik wel voor! Aanstaande dinsdag een korte pretecho, hopelijk daarna even stoppen bij de prenatal als ik me goed genoeg voel, maar dat kan ik pas op de dag zelf zeggen. Wordt mijn derde uitje naar buiten sinds ik zwanger ben (behalve de ziekenhuisafspraken/opnames).
Ha! Net weer voetreflextherapie gehad! Was weer fijn! Alles van de gebeurtenissen gister is bezonken en ik voel me eigenlijk gewoon goed! Ik vind t wel ff lekker zo.. Ff geen gespuit geen fm's gewoon ff rust aan en in m'n lijf! Natuurlijk slik ik elke dag provera maar verder niets, het geeft echt ff rust Gewoon ff een vertraging, die gezien het weekend weg met pap mam zusje en schoonbroertje ook nog eens goed uitkomt (ik zou anders zeer ws de iui juist in dat weekend hebben!), om daarna weer in alle rust en met goede moed te starten met iyi4 met een schone baarmoeder en doorgespoten eileiders... wie weet! Alles heeft n reden zei n vriendin v me... Op z'n vroegst dus pas over ruim 3 à 4 wk iui4 en daarvoor en daarna meteen behandelingen voetreflextherapie... Ik ga ervoor! Lief goh wist niet dat je ook daadwerkelijk had wat flippo zei! Ik Ben blij dat we flippo hebben; zij weet zoveel! Haha! Wel echt rot dat je dat hebt meis heb ff de info waar flippo naar verwees gelezen; niet niks maa het komt goed hoor! Ik hoop dat je snel opknapt en straks lekker t kamertje en alle andere dingen zelf kunt shoppen!
CArrie hoe was Parijs?? En is alles goed gegaan met sanna bij opa en oma? Juf nog steeds aan het rennen vliegen en sjezen? Zorg wel goed v jezelf hè meidje! En jeeej wat n tandjes ineens voor Nicholas haha! Hopelijk heeft hij er niet teveel last van!!