Moon nog gebeld voor een uitgangsecho? Die voetendinges lijkt me heeerlijk ik hou er van als mensen aan me frunniken Flippo, operatie komt echt dichtbij he! Nog steeds in de blije mood? Met dit weer krijgt iedereen wel weer even een extra energie zetje volgens mij, tis gewoon zomer joh! Jammer dat ik niet op terras kan zitten enzo maarja. Onder de parasol op het balkonnetje gaat wel. Ik krabbel langzaamaan wat op, heb niet meer het idee dat mn maag deze zwangerschap nog normaal zal gaan functioneren maar als ik alles wat ik er in stop binnen kan houden scheelt dat natuurlijk qua energie en gewicht Ga me voor de 20 weken afspraak wegen, ben benieuwd. Heb nu wat pasta gegeten vanavond maar als ik warm eten eet dan krijg ik echt pijnlijke maagzuur brr. Vind die 20 weken echo echt spannend, en als dan alles goed is (en het geslacht nog eens bevestigd ) gaan we heerlijk los met kopen! Bij die grote babywinkels heb je vast stoelen of bankjes, en anders loop ik gewoon telkens even naar buiten om te zitten ofzo. Vandaag voor het eerst even met vriend naar klein winkelcentrumpje hier gereden en heb daar 2 schattige dingetjes gekocht, de eerste aankopen Maar kan ze niet showen ze zijn namelijk roze of blauw Het was echt fijn om even in winkels te zijn, maar ben nog wel heel snel duizelig enzo en dan ga ik jammer genoeg hyperventileren (heb vroegah paniekaanvallen gehad dus had het wel verwacht). Maar even gezeten op een bankje en gewoon verder gegaan, enige wat helpt moet daar weer even doorheen! Morgen weer bloedprikken voor de schildklier, maandag telefonische afspraak over de uitslag
@Lief, nou het klinkt alsof het in ieder geval een heel stuk beter met je gaat dan in het begin Misschien kan je dan de tweede helft van je zwangerschap lekker gaan genieten en van alles gaan ondernemen. Ga je ook nog op een zwangerscgapscursus of lijkt dat je niks? @Moon, ik hoop dat de voetreflextherapie helpt bij je, maar het is al fijn dat je er zo van geniet. Ik heb vandaag van het stralende weer genoten samen met Nicholas. We zijn lekker naar de speeltuin geweest en morgen gaan we zwemmen. Heerlijk, toch nog een beetje zomer Ik heb weer nieuwe foto's van Nicholas in mijn album gezet
Wat een heerlijke dag was het vandaag! Ik heb nu echt het gevoel dat het eindelijk zomer is. Nicholas moest vandaag naar het cb voor prikken en meten en wegen. Hij kreeg in elke been een prik en hij gaf geen kik, wat een stoere vent is het toch. Tijdens hetr wegen kwamen we er achter dat Nicholas niet is aangekomen, maar zelfs is afgevallen Hij is in een maand tijd ongeveer 500 gram verloren. Ik deed er nog heel grappig over, maar de verpleegkundige vond het toch niet zo grappig. Zij maken zich er grote zorgen om, maar ik gelukkig niet. Hij heeft genoeg babyvet dus het komt vast goed. hij si nu 80 cm lang en weeg 11.440 kg. Genieten jullie ook allemaal van het mooie weer of moesten jullie werken?
Eerst maken ze zich druk dat hij wat zwaarder is en nu weer dat ie niet zwaarder is geworden, wat willen ze nou Zal wel komen omdat ie lekker aan het bewegen is! Zolang hij gewoon redelijk eet, drinkt en niet ziek is zal het allemaal wel meevallen. Valt me vaker op dat dat consultatiebureau voor meer stress dan geruststelling zorgt. Ik heb wel wat onder de parasol op het balkon gezeten, wel lekker opzich maar mij maakt het ook niet zo heel veel uit als het winter wordt Vandaag wil ik wel even een rondje lopen of fietsen ofzo als het goed gaat, eerst maar eens douchen en zien hoe het gaat. Durf nog niet zo goed alleen dat soort dingen te ondernemen en vriend is werken en bezig met zijn afstuderen dus die wil ik niet storen
@Lief, dat is ook zo, dat het cb voor meer stress zorgt. Elke keer als ik daar ben geweest maak ik me weer ergens druk om. Maar deze keer kan ik het gelukkig goed naast me neer leggen. En ik kan me voorstellen dat je nog niet alleen durft, dat moet je denk ik ook nog niet willen hoor! Heb je niemand in de buurt wonen die even een stukje met je wil lopen? Want vaak kan je wel heel erg opknappen van de frisse buitenlucht. En is je vriend al bijna klaar met studeren of duurt dat nog even?
Fijn dat je het gewoon lekker naast je neer kan leggen, als het niet goed met hem gaat merk je het vanzelf hoor! Laatste loodjes van het afstuderen! Daarna gaat ie wel promoveren hoor maar ach, dat gaat hij onder werktijd doen dus maakt mij niet uit of hij nou daarmee bezig is of patiënten behandeld als hij maar betaald krijgt Hij moet alleen eigenlijk ook nog ergens een hbo master afronden, mja die ligt al eeuwen hartstikke stil, dit is een universitaire master dus ben wel trots als hij het straks echt klaar heeft! Allemaal naast het werk gedaan dus is ook wel een hele investering geweest de afgelopen jaren.. Vriend gaat vast mee hoor als ik het vraag, maar verder heb ik idd hier niet echt iemand, maar geeft niet, durf wel hier in de straat een beetje te lopen of een klein stukje fietsen als vriend vanmiddag thuis is en in de buurt is maar ben niet zo heel fit vandaag dus we zien wel! Heb nog nieuwe buikfoto in mn album gezet, begint echt wat te worden he! Nog maar een ruime week en dan de 20 weken echo, spannend.
@Lief: Wat fijn te lezen dat je je eindelijk wat beterder gaat voelen meis... Hopelijk kun je nu dan eindelijk lekker gaan genieten Leuke buikfoto heb je geplaatst, je ziet nu echt al wel duidelijk een mooi bolletje mag je trots op zijn! Spannend die 20 weken echo!!! Vind je t niet moeilijk je mond te houden mbt het geslacht? Wat voor werk/studie volgt je vriend eigenlijk? @JufD: Pfff.... niet te veel naar luisteren dat CB! Jij ziet toch dat t goed gaat met je kleine man? En zolang hij er gewoon gezond uit ziet zou ik me ook niet druk maken over het afvallen! @Moon: Voor jou schiet het nu ookalweer op he... nog een dikke 2 weken en dan mag je voor die laparascopie! Spannend hoor meis... hopelijk herstel je snel! Je kent mijn verhaal... ik vond t wel een beetje tegenvallen de 1e week, maar daarna ging het herstel wel lekker snel voor mijn gevoel @Carrie: Hoe is het met jou dan meis? @All: Voorzichtige kleine zenuwen gaan nu toch wel een klein beetje komen mbt de operatie... nog 4 dagen! Vanmiddag komen mijn 2 kleine neefjes van 3,5 en 1,5! Ze blijven lekker een nachtje logeren, helemaal zin in! Nu nog even de zon in duiken hoor
@Lief, wat een mooie buik is het al geworden, volgens mij krijg jij straks een hele mooie ronde buik. Leuk jurkje heb je ook aan op de foto Gelukkig komt je 20 weken echo er nu snel aan, dan kan je daarna lekker los gaan met leuke dingen kopen voor je mini-lief. @Flippo, nog maar 4 dagen, spannend hoor! Kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent, het is toch niet niks. Leuke dag gehad met je neefjes?
Meiden! Lief, wat fijn dat je weer wat vaker kunt schrijven hier. Goed te lezen dat het iets beter met je gaat! Mooi buike hoor, op de foto's! Kleine lief groeit goed, dat zie ik wel Hopelijk kun je steeds meer en voel je je snel helemaal beter, zodat je echt kunt gaan shoppen en kunt gaan genieten. Veel buitenlucht doet wel wonderen indd, dus ik hoop dat het lukt om steeds een stukje verder alleen naar buiten te gaan, en anders gewoon vriendlief kidnappen hihi! Juf: Waat?? Wat zeggen ze toch allemaal op de raare cb! Pfft..jouw mannetje ziet er lekker uit hoor! Pfft..hij beweegt nu uiteraard meer, dus allicht dat ie wat afvalt! Zolang hij goed eet, drinkt en niet ziek is, zoals lief zegt, is er niets aan de hand. Goed dat je het zo naast je neer kunt leggen. Wat willen ze daar nu toch?! Pfft...wel heel stoer dat hij geen kick geaf, en dat nog wel met 1 spuiten in de benen, arme jongen! Carrie, hoe istie met jou meid? Lekker aan het genieten vd kleine en het mooie weer? Flippo: ja voor jou schiet het echt op! Ik volg je daarna snel . Spannend allemaal ja! Maar je weet wat ik je meermalen gezegd heb he Komt goed!!!!! Ik heb nog steeds geen afspraak vd uitgangsecho kunnen maken. Ben gewoon nog steeds niet ongi! Om gek van te worden weer! Ik snap er niets van. Mijn buik voelt echt heel vol, alsof er van alles uitmoet, maar ik heb vorige week 2 dagen heeel klein beetje bruin gehad, echt heel weinig, en dat was het. Wil dus echt een afspraak en dat ze maar kijken wat er nu weer aan de hand is, want als er nog dik 8mm bms zat, kan dat niet met dat beetje bruin eruit zijn gekomen?! Kortom: weer vaaaag hier! Mijn kijkoperatie/laparascopie schiet indd ook al op. Ik ben eens benieuwd hoe het allemaal loopt. Ik vind iig wel dat Flippo en ik na onze operaties EINDELIJK eens snel zwanger moeten worden en ook blijven! Gisteren een heerlijke dag gehad, lekker met een vriendin in Utrecht wezen shoppen! Lekker geterrast en lekker gegeten en weer van alles gekocht.. (moet echt ff stoppen nu hahaha, te erg!). Mijn vriendinnen doen er alles aan om me te laten genieten en nergens aan te hoeven denken, super gewoon! Fijne dag allemaal vandaag! Het wordt wederom prachtig weer!
Raar weer bij jou Moon! Laat ze maar mooi even binnen gluren wat er nu weer aan de hand is. Flippo, heeeel veel succes en sterkte volgende week! En meiden jullie moeten idd gewoon direct na al die nare operatieshit zwanger raken, mag nou wel een keer he... wij duimen hier keihard in ons topicje hoor! @jurkje op foto, ja die had ik al als gewoon jurkje maar ik leek er altijd al beetje zwanger in hij accentueert de buik dus goed haha, klein beetje valsspelen mag he
Lief :-D Hahaha! Nou, leuk toch! Maar ook zonder dat jurkje..je hebt echt al een buikkie hoor meis Bij mij is het indd raar...Echt om gek van te worden :-S
Vandaag gyn gebeld en het schijnt normaal te zijn dat de ongi soms wat langer op zich laat wachten na de Provera..Nu dus nog deze week afwachten en als ik dan nog niet ongi ben de gyn bellen. Ik bel gewoon vrijdag al, als het er dan nog niet is. Wel frapant..maarja misschien moet het wel zo zijn..Want..morgen over 2 wk is de operatie.., dus als de ongi komt kan ik v/e uitgangsecho bellen en beginnen met spuiten ondanks de operatie, want dan heb ik nooit mn eisprong meer voor de operatie Wie weet is er wel een reden voor..? hihi Nouja, eerst maar ff afwachten, want je weet nooit wat mijn lijf nu weer voor me in petto heeft, maar..van mij mag het nog wel ween paar daagjes wegblijven, zoals jullie zullen begrijpen Hoe istie verder? Liefs, Moon
@Moon, dan duim ik voor je dat het nog een paardagen duurt Maar mag je na de operatie al meteen doorgaan? @Flippo, heb je de zenuwen nog een beetje onder bedwang? @Carrie, hoe gaat het nu met jou en Sanna? @Lief, een beetje valsspelen om je buik meer te laten zien mag hoor Geniet er maar van! Nicholas zijn vijfde tandje komt alweer door, deze keer zijn voortand links. Gelukkig heeft hij er bijna geen last van.
Heel veel succes en sterkte morgen Flippo! Moon dat zou wel mooi uitkomen dan, soms kan je ook mazzel hebben Ik duim voor je. Juf, alweer zijn 5de tandje, jeetje ik kan me niet voorstellen dat IK zoiets ooit ga meemaken met mijn kindje.. dat ik uberhaupt een kindje krijg.. terwijl ik momenteel toch echt trapjes of koprollen voel in mn buik
Lieve flippo: ook hier nog eens: heel veel sterkte en succes morgen! Je weet dat ik aan je denk en als er iets is...je weet me te vinden Hele dikke knuff en ik duim voor je dat alles goed gaat!!!! X Lief: wat leuk dat je mini lief al zoveel voelt. Ik hoop dat gevoel ook ooit (en het liefst snel ) mee te maken. Heel bijzonder! Geniet ervan meid! Ennuh..dat vijfde tandje bij jouw kindje komt er vast, en als mini lief er eenmaal is, ook al weer snel haha kijk maar naar hoe snel dat met Sanna en Nicholas gaat haha. Juf: Alweer zijn 5e tandje jeetje..haha hij wordt echt groot he! Ik ben vandaag naar het Pre Operatief Bureau geweest vd voorbereiding vd laparoscopie. Ook ff flink gebaald daar grrr! Ik weet dat het standaard is, maar eerst krijg je zo'n vragenlijst: bent u zwanger? Nou NEEE want anders was deze hele shit niet nodig. Denk je dat gehad te hebben, kom je daar en krijg je nogmaals de vraag: en u bent niet zwanger? NEEEEE mensen wat kom ik hier doen????!!!!!! Oja..ik zie dat u voor een laparoscopie gaat...whaa kijk dan eerst mens!! Maar goed, sorry haha ff mijn frustratie geuit en ik heb het inmiddels weer losgelaten maar gvd wat kun je daar dan weer ff door uit het veld geslagen zijn zeg :-S En verder..nog steeds geen ongi.... Liefs, Moon
@Moon: Dikke knuf voor je meis... ik herken t idd wel... voor de preoperatieve screening van vorig jaar en de screening van dit jaar werd t me idd ook gevraagd... beetje frustrerend! @All: kort ff, ben best wel een klein beetje nerveus voor morgen... laat wel weer wat van me horen als t goed gaat.
Operatie is goed gegaan heeft 2uur geduurt, heb er een film opname van mee gekregen. Jan2012 pas start icsi ivm herstel en ik moet in november weer een hysteroscopie krijgen. Lange weg dus en 2011 zoiezo geen zwangerschap meer voor ons. Op naar 2012 en nu lekker slapen. XxX
Beterschap en doe het rustig aan Tussenschot is nu dus verwijderd en spiraal geplaatst? En waarom nog een keer operatie? Balen dat 2011 nu ook alweer game over is.... dat 2012 maar wél eens jullie jaar mag zijn.
@Lief: Spiraaltje is niet geplaatst, ze hebben een of andere gel ingespoten wat beter zou moeten werken... Nog een keer een hysteroscopie is om te zien of er daadwerkelijk geen verklevingen zijn gekomen. Ik moet eerlijk zijn dat het me nu, nu ik weer goed wakker ben e.d., het me wel ff vies tegen valt dat ik nu al weet dat 2011 game-over is.... weer een jaar voorbij :S ben er een beetje verdrietig door om eerlijk te zijn.
Ja kan ik me goed voorstellen hoor! Je stelde je toch in op eerder ICSI dan valt dat weeeer maar eens tegen. En het klinkt zo definitief he dat 2011 ook weer over is.. Ok dus als alles goed gaat is die 2de dan alleen ff gluren