Thanks Ik voel me alweer wat beter. Klachten vallen ook echt reuze mee, wat branderig gevoel nu alleen, maar niet constant. Ja ik vond het wel handig van de assistente haha, hoefde ik niet nog eens weer van mn werk terug te fietsen voor een afspraak etc, en ik denk dat die pil verder weinig kwaad kan, stel dat dat het niet is. Mag alleen niet zwanger zijn, maar dat had ik dus al getest dat dat niet zo was Ik vind het wel fijn dat een paar mensen het wel weten hoor. Mijn nichtje (bijna verloskundige) weet het, mn beste vriendin en mijn collegaatje. Zij hoorde vandaag trouwens dat ze in het nieuwe jaar het ICSI traject in gaan Misschien ben ik daarom ook even van slag, vind het zo erg voor haar. Het is ook iets wat ik zo graag wil.. zo'n zwangerschap en kindje. Er is niks meer op de wereld wat ik liever wil. Dan maakt het het zo eng dat het misschien wel eens niet zou kunnen lukken. Achja, morgen weer een dag, en hopelijk lach ik er over paar dagen om en heb ik nergens meer last van en vind ik dan ook gewoon ff mn ei met testen en raak ik gewoon de derde ronde zwanger met die gekke etospillen
Hey Meiden, Lief: balen zeg! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt en dat het indd geen chlamydia is, maar zoals je zelf zegt: dat kan dan toch eigenlijk niet!? Sterkte iig! Miekie: raar iets dat lichaam he....wij hebben wat dat betreft een beetje hetzelfde...ik had een heel klein beetje bloedachtig verlies en daarna nog 1 keer een beetje en toen 2 dagen niet en ineeens viel het met bakken eruit Maar...voor mij nu gelukkig alweer een stuk minder. De momenten van posi en nega ken ik; het ene moment denk ik ach niet teveel mee bezig zijn, komt allemaal goed, zo lang zijn we nog niet bezig. Het andere moment denk ik soms wel eens waarom heb ik uberhaupt ooooooooit de pil geslikt? Helemaal niet nodig, want ik word toch niet zwanger! Maarja...die gedachten moet je echt loslaten...Ik hou me vast aan het feit dat we allemaal nog jong zijn, nog niet heel lang bezig zijn en dus nog alle tijd hebben IK hoop dat de ongi gauw weggaat, dan kunnen we weer flink aan de klus en op zoek naar onze eieren! Liefs, Moon
Hoi! @Lief: wat vervelend allemaal! Hopen dat je snel beter bent en je ei vindt en weer aan de slag kan! Maar inderdaad is dit forum er om lekker van je af te schrijven. @Jufd: ik heb het ook nog aan niemand verteld dat we bezig zijn en wil dat nog even zo houden. Maar daarom is het juist zo fijn om er hier met 'lotgenoten' over te kunnen praten Bedankt allemaal! Hier is het lichte bruinverlies zo goed als verdwenen. Ik blijf het raar vinden. @Lief; jij vertelde dat je ook een dag flink rood had, ik heb dat niet gehad dus weet niet of ik dit als ongesteldheid kan beschouwen. Ik ga misschien het weekend er toch nog een testje tegenaan gooien (tegen beter weten in eigenlijk want ik heb verder nergens last van en de test van maandagochtend was wel echt negatief ). @Miekie: fijn dat je weet waar je aan toe bent en hopelijk vanaf nu een regelmatige cyclus!
@Moon25: je hebt helemaal gelijk, we zijn nog niet zo lang bezig dus we moeten de kop niet laten hangen! Geduld is een schone zaak (maar wel heel moeilijk!!!)
Precies zo is het maar net! Wat is nou een paar maanden op een mensenleven, en het duurt sowieso gemiddeld een half jaar tot een jaar ofzo. Wij slaan hier een maandje over. Gewoon om even zeker te zijn, wil eerst zelf goed in mn vel zitten lichamelijk. Voel me vandaag al wat beter en hoop gewoon dat die pil zijn werk doet en zo niet, laat ik het verder onderzoeken. Ga nog wel proberen mn ei te vinden, ik wil toch graag 1 keertje een positieve ovulatietest zien als bewijs dat ik een eisprong heb Het zal bij ons sowieso wat langer duren, vriend is zooo druk, ik kan hem moeilijk bij zijn werk wegslepen het bed in omdat we seks MOETEN hebben. Nee zo werkt t gewoon niet. Die druk gaat eraf, we zien het wel en gaan gewoon uit van 2010. Mooi jaar om zwanger te raken vind ik zo 8) Voor jullie vind ik 2009 mooier trouwens, dus zet em op
Hey Dames, Ff illegaal hier hahaha Zo is het maar net; geduld is een schone zaak...Maar ooo zo moeilijk hahaha. Lief: net paaseieren zoeken heel veel succes iig! Hoop dat je je ei vindt! Verder is het goed als de druk eraf is denk ik...die arme man ik zie het al voor me dat ie van zijn werk gesleept wordt hahaha Knap dat je het nu zo ziet en heel veel geluk! Carrie: met een test weet je iig wel waar je aan toe bent...Sterkte meid! Fijn weekend alvast! Liefs, mOon
Goeie avond!!! Hier nog even een mailtje van mij!! Het is idd heel erg fijn om hier alles van je af te kunnen schrijven hoor! En vooral omdat je je verhaal bij elkaar kwijt kunt en mekaar ook begrijpt aangezien we met zn alle in t zelfde schuitje zitten! Hier een kleine update... Na gisteren een beetje bruin verlies te hebben gehad en ikd acht dat mn ongi wel zou beginnen,,,, vandaag weer een dag helemaal niets!! pfff mn lichaam is een raar ding! Ik heb wel al een dag of 5 heeeellleeee gevoelige tepels... mn bh zit er niet lekker door, maar dat kan ook zijn van een ongi denk ik die er aan kan komen... We zullen wel zien en als t hier bij blijft ga ik ergens eind volgende week ofzo een test doen... Fijn weekend meiden! Ik ga morgen nog een dagje werken en dan zondag en maandag weekend vieren Bye bye!
Goeiemorgen! Inderdaad fijn om hier alles met elkaar te delen op het gebied van een kindje krijgen. Miekie: strange maar heeeele gevoelige tepels.... misschien een teken? Ik zou indd ook nog ff afwachten of de ongi komt en anders testen! Ik duim voor je!!!! Fijne dag allemaal! Ik ga straks weer aan de klus bij mijn zussie in haar huis, texen en daarna de toko poetsen! Liefs, Moon
Halloooo!! Hier een illegaal mailtje vanaf mn werk Hoe is het met jullie daar? Lekker weekeind aan t vieren? Nog erg veel last lief? En hoe gaat het met jullie met de zoektocht naar de paaseieren ? Zolang t maar niet zo lang gaat duren tot aan de echte paaseieren zoek tijd (of hoe ik het ook duidelijker kan omschrijven ) Ik ben nog steeds aan t tempen... werdt vanmorgen alleen ff roet in t eten gegooid... Had mn temp opgenomen, en vond het al zo raar dat het helemaal donker was in de slaapkamer (wekker geeft veel licht namelijk normaal) maar ik met mijn slaperige hoofd had dat niet door... Naar de wc gegaan.. kreeg het licht niet aan, dacht ook in ene aan de donkere slaapkamer dus dacht aan een stroomstoring ofzo! Liep ik de gang in en probeerde daar het licht aan te doen, en floep daar igng het licht aan! Dus ik naar de stoppenkast... was de 2e aardlekschakelaar omgeslagen! Naar boven gelopen (wij slapen beneden en hebben de keuken en woonkamer e.d. boven namelijk)... want de groepen die nog meer op die schakelaar zitten waren de keuken en de bijkeuken waar de droger en wasmachine staan.. Bleken dus de droger en wasmachine kapot te zijn gegaan vanacht! Wasmachine pompt niet meer... droger koelt niet meer af... lekker is dat zeg :S... Nou mijn lieve schoonvader komt van de week even kijken of hij hem kan maken (hij is nogal handig) en t weekeind kunnen we de was bij mn schoonouders brengen gelukkig!! en gelukkig had ik bijna de hele was al gedaan en weg gewerkt gister avond! Zat nog maar 1 was in de droger en een in de wasmachine (beddegoed e.d.) dus dat was me t avontuurtje wel! Vanavond gaan we naat Antwerpen... mn zus en zwager zijn vandaag 1 jaar getrouwd en ze geven een feestje (ook voor hun verjaardag e.d.) dus daar heb ik wel zin in! Hier verder geen nieuws... kan nog geen aandelen in always of o.b. nemen als jullie begrijpen wat ik bedoel.. Het blijft dus tot nu toe uit... dus we wachten maar weer verder! Fijn weekeind nog he! T grappige is dat ik dat elke keer zeg maar ik kan het toch niet laten om even weer bij te lezen
Niet echt klachten.. ik begin me al af te vragen of het psychisch is ofzo haha. De schrik zit er gewoon nog zo enorm in van de vorige keer dat ik bij alles gelijk totaal bang ben weer 1 of andere onverklaarbare soa te hebben. Ik denk dat het goedkomt Het is sowieso geen blaasontsteking (meer) want plassen is normaal We doen hier nog ff geen seks, tenzij er een positieve ovutest komt, dan wegen we het ff af wat we gaan doen. Heb natuurlijk wel een pil geslikt die NIET mag bij zwangerschap, dus zou dan wel zeker moeten weten dat daar niks meer van in mn lijf zit ten tijde van een evt bevruchting. Ei nog niet gespot dus hier! Maar zit nog maar op dag 13, wil nog niks zeggen want een cyclus van 28 zal t wel weer niet worden denk ik. En Miekie, waarom ga je niet gewoon testen joh die van de kruidvat kosten maar 2,50 per stuk Hou ons niet zo in spanning haha. Hoe bevalt dat tempen? En wat enorm vervelend van je wasmachine en droger Poeh dat zou hier wel ff een financiële tegenvaller zijn als dat zou gebeuren (nou hebben we geen droger maargoed ) Oh trouwens: die zere tepels heb ik altijd na mijn eisprong tot weekje voor ongesteldheid, zou je toch niet misschien een langere cyclus hebben of wijst je temp anders uit? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je 6 nov je eisprong had? Dan zou het nu 15 dagen later zijn en nu pas echt je NOD toch?
tja daar zit misschien wel wat in Ik heb mezelf voorgenomen dat ik nog een tijdje wacht met testen, idd om mijn ongi af te wachten met die gekke cyclussen van mij Voor het zelfde geld duurt het nog 30 dagen voor ik ongi wordt! Als ik kijk naar mijn 1e cyclus die was ook 64 dagen lang! Nee ik denk ookal zijn de testen goedkoop (heb ze wel thuis liggen ondertussen ) dat ik toch nog een tijdje wacht... Ik weet het namelijk niet meer en heb geen zin in een teleurstelling Dus bij deze ga ik er gewoon vanuit dat ik weer zon gekke lange cyclus heb !!!!
Hoi! Heb weer een zootje testen in huis gehaald. Deze keer ovulatietesten van clear blue, wat zijn die dingen duur! Verder nog twee huismerk-zwangerschapstesten en een digitale test van clear blue. Morgenochtend ga ik een testje (huismerk) doen voor alle zekerheid. Verwacht wel dat deze negatief zal zijn, hoop het natuurlijk niet. En anders hopen dat ik m'n ei vind deze maand Fijn weekend allemaal!
Hoi meiden, Nou, ik heb het voor deze maand maar opgegeven, heb een aantal keer vergeten(en geen zin) die ovutest te doen dus ben er maar mee gestopt. Merk toch dat het me een beetje tegenstaat als het allemaal "moet" en ik er zo mee bezig ben. Dus ik denk dat ik ook volgende maand geen testjes ga doen, maar het gewoon allemaal maar zijn gang laat gaan, want ik wil het wel leuk houden. @Miekie, wat vervelend dat je wasmachine en droger stuk zijn. Gelukkig heb je een handige schoonvader. Fijn weekend allemaal!
Zie album voor de zwangerschapstest van vanmorgen!!! Een streep Ik had het to-taal niet verwacht vanwege dat bruinverlies en een eerdere negatieve test (te vroeg getest?). Morgen voor alle zekerheid nog een digitale test doen. Want zal je zien dat deze huismerk-testen vals positief geven. Volgens de bijsluiter zijn ze meer dan 99% betrouwbaar en anders zou er geen streep verschijnen. Deze is ook wel niet zo sterk als de controlestreep (alhoewel in het echt iets duidelijker) maar dat maakt ook niet uit volgens de bijsluiter dus... zou het dan toch gelukt zijn??? Ik hoop het zo!!!
Goeiemorgen dames! Carrie: Ik hoop het!! Whaaaaa...spannend!! Gauw die test halen en nog eens testen!! JufD; vervelend! Kan me voorstellen dat het je tegen gaat staan zo. Het moet zeker geen "moetje" worden. Gewoon zeer regelmatig klussen, dan is de kans dat je je ei hebt (gehad) en je geklust hebt, groot. Heel veeel succes! Miekie: knap dat je zo relaxed bent hihi. Hou vol! Ennuh...indd..je lichaam is erg vreemd, voor je het weet heb je ineens een langere cyclus (net als ik dit keer) en ga je van alle denken. Voor de komende maand heb ik me voorgenomen me ook niet meer gek te laten maken...Nu nog hopen dat t me lukt hahaha 8) Fijne zondag! Liefs, Moon
Whaaaa dies hartstikke positief joh!!! Zwangerschapstest is al positief als je een minimaal streepje ziet, hoeft helemaal niet donker te zijn, en die van jou is hartstikke donker. Ben benieuwd naar de test morgen maar met dit resultaat (binnen afleestijd?) durf ik je al wel te feliciteren hoor. Die digitale zijn volgens mij wel vrij gevoelig dus kun je ook wel gewoon vandaag nog doen zonder ochtendurine
Ja binnen een minuut al een streepje en deze werd steeds duidelijker (volgens bijsluiter moet je na 3 minuten aflezen maar kan een positief resultaat binnen een minuut verschijnen). Nadat ik een foto had gemaakt was ie net zo vet als de controlestreep maar dat is buiten de tijd. Dus eigenlijk denk ik ook wel dat ie positief is Morgen wil ik zo'n digitale doen, dan weet je ook hoe lang je zwanger bent. En dan nog hopen dat het goed blijft gaan, je hoort zo vaak dat het mis gaat. Dus ik vertel verder nog niemand iets (behalve m'n man en jullie haha)
Echt super Weer iemand van ons clubje erbij! Heb je verder nog symptomen eigenlijk? Jij had ook bruinverlies he? Het is jammer dat ik ook 1 dag rood had anders maakt ik ook nog een kansje
Heey carrie!!! Super gefeliciteerd joh!!!! Dat is echt een hele duidelijke streep! echt geweldig! Heb je verder nog klachten e.d. en hoelang na je bruinverlies heb je getest? Hier nog steeds alles rustig geen tekenen van rood, en lange cyclussen ben ik wel gewend met mn 64 en 47 dagen
Carrie: Yeah!! Morgen vd zekerheid nog de test, maar hij t streepje is zooooo duidelijk!!! Whaaaa....hoop dat je goed nieuws hebt morgen, dan feliciteer ik je dan officieel Zo...nu wij nog, andere dames hahaha!!! Ik vind t zelf moeilijk om dit keer mn ei te vinden; normaal altijd cyclussen van gemiddeld 28 dagen, nu ineens 35 dagen...weet niet wanneer ik moet testen..kijk wel ff wat mn gevoel zegt...liever te vroeg testen dan te laat, maar goed...we zien wel. Liefs, Moon