Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door charlene08, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Lieve Flippo...ook hier heel veel sterkte! Ik ben blij dat de operatie goed is gegaan. Maar wat klote dat je pas in januari vd icsi mag en dat je tussendoor weer een hysteroscopie moet ondergaan :( Is dat weer onder narcose? Of kan dat ook zo? Heb op inet gelezen dat het ook wel zonder narcose wordt gedaan...? Meid, het komt goed, blijf er vertrouwen in hebben. Ik vind het zo erg voor je dat je zoveel ellende moet doorstaan. Het is gewoon klote en het is gewoon niet eerlijk. Maar meid, echt waar, het komt goed, het komt goed! Hele dikke knuff (het liefst had ik je die persoonlijk gegeven maar dat gaat helaas niet!).

2. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Flippo, fijn om te horen dat de opratie goed is gegaan Flippo, ik hoop dat je snel weer op de been bent. Maar wat ontzettend balen dat je pas in januari voor icsi kan gaan, het zit je ook niet mee:(

@Moon, wat slordig dat ze niet eerst even kijken waar je voor komt voor ze dat vragen. Die balie-mevrouw bedoelde het vast niet vervelend, maar voor jou is zoiets natuurlijk pijnlijk.

@Lief, ik kan noch niet goed zien of Nicholas krullen krijgt, maar ik hoop het wel:D Het begint nu aan alle kanten wel te krullen, maar volgens mij kan dat babyhaar nog veel veranderen.
    En toen ik zwanger was kon ik me ook helemaal nog niet voorstellen dat ik echt een kindje zou krijgen, en nu is het soms nog onvoorstelbaar. Dan kijk ik naar Nicholas als hij aan het spelen is en dan ben ik gewoon helemaal verwonderd over het feit dat hij echt mijn kindje is.
    Geniet maar lekker van je koprollende mini-lief, het lijkt nog lang te duren, maar voor je het weet zijn de 9 maanden om en heb jij een prachtig jongetje/meisje in je armen liggen.

3. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Alles ok met julie meiden? Wat een herfstweer he! Pfft...ff wat anders dan de afgelopen dagen :-S

Hier nog steeds geen ongi te bekennen..Morgen de gyn maar weer bellen, zucht!

Morgen hebben we met het werk een personeelsuitje! Het is de laatste tijd weer allemaal wat leuker/positiever op het werk; een paar anderen en ik hebben kennelijk toch de ogen geopend van onze bazen, want we hebben ze flink de waarheid verteld en nu..nu heerst er een heerlijke, gezellige en positievere sfeer, dus ik heb eigenlijk super zin in morgen! :)

Liefs, Moon

4. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Moon, wat fijn dat het weer wat gezelliger is op je werk. Ik hoop wel dat jullie iets gaan doen dat binnen is, want met dit weer zijn buiten activiteiten niet te doen.

Ik lees net mijn eigen bericht van hier boven en mijn mond valt open, schrijf ik nog met ch :$ Ik ben toe aan vakantie:p
    Nicholas heeft weer last van diarree, ik heb hem vandaag 4 keer schone kleding aan moeten doen omdat hij onder de poep zat. Ik hoop maar dat hij niet ziek aan het worden is.

5. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Juf hahahahaha ik had het ook gezien en ik dacht nog: FOEI een juf die nog met ch schrijft hhihi! Ach..kan altijd gebeuren hahaha. Ik type heel veel voor mn werk en als ik dan iets nalees zie ik soms ook bv. ik vindT hahaha met dt!

Personeelsuitje was leuk! We gingen met de spelersus van VVV Venlo naar Drempt, naar een wijnboerderij, waar we een wijnproeverij kregen en daarn een kookworkshop. Echt prachtig daar, heel landelijk en een prachtige boerderij met geweldig lieve en passionele eeigenaars!

Door de gezelligheid heb ik alleen niet meer het zknh gebeld..dat is echt stom! Ik ben nog steeds niet ongi, grrrr!!!! Ik had gister wel wat buikpijn dus misschien dat het er toch aan komt?

6. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Ik schaam me ook diep hoor, Moon:D Fouten met d/dt kan ik altijd wel begrijpen, dan kan het ook nog een tikfout zijn. Maar nog met ch, ik weet echt niet hoe ik daar op gekomen ben:)
    En wat een leuk idee voor een teamuitje, wijn proeven en koken, klinkt heel gezellig.

Die arme Nicholas is toch weer ziek geworden, hij heeft net zichzelf en zijn bed helemaal onder gekotst. Gelukkig viel hij na het schoonmaken weer snel in slaap.

7. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.851
    113
    Nou onze mini is helemaal goedgekeurd bij de 20 weken echo! Echt ik was zenuwachtig joh!!

Over 4 weken weer een afspraak en over 6 weken een echo om de groei te tjekken en een afspraak en even schildklier weer prikken.

Nu kunnen we gaan shoppen ;) Zet een fotootje in mijn album.

8. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@Lief: Wat goed te lezen dat de 20 weken echo goed is! Man man wat vliegt de tijd zeg.... je zit alweer op de helft!

@Moon: Ben benieuwd vanmiddag!

@All: Herstel gaat redelijk goed, merk wel na een iets drukkere dag dat ik weer erg moe ben maar goed dat gaat wel weer over.
    24 november pas weer terug naar t ziekenhuis voor controle en dan word de nieuwe hysteroscopie afgesproken, hopelijk kan die ergens in december en anders in januari.
    Daarna word de intake voor de IVF/ICSI ingepland en dan nog ongeveer 2 a 3 maanden wachttijd... eerste kans zal dus ongeveer pas minimaal maart 2012 vallen... Valt wel tegen moet ik zeggen maar goed niets aan te doen!

9. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.851
    113
    Pff ook nog wachttijden..... daar zou ik moedeloos van worden. Dat verschilt wel per ziekenhuis geloof ik he?

10. Flippo123

@Lief: Idd verschilt wel per ziekenhuis... sommige hebben 3 maanden wachttijd, maar voor ICSI moeten er nog wat testen gedaan worden en daar zit je gewoon aan vast. In principe hebben ze in mijn ziekenhuis alleen een aanmeldingslijst zeg maar... dus geen wachtlijst.

Het enigste wat ik wel jammer vind is dat we nu voor de 3e keer kerst en oud en nieuw zonder kans op een wondertje moeten doorbrengen, maar dat zal moon ook wel herkennen!

11. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.851
    113
    Maar ik denk dan: argh doe die onderzoeken dan nu alvast haha.

En ik herken die feestdagen zonder zwangerschap/kindje ook nog goed hoor.. doet rond die tijd extra pijn.. heb vorig jaar toen 2 symbolische knuffeltjes in mijn kersthangerboom geval gehangen weten jullie dat nog?

Vind het ook ongeloofwaardig dat dat bij mij dit jaar anders gaat zijn. En gun jullie dat ook supererg!

12. Flippo123

@Lief: Haha ja idd, dat had ik ook gehoopt maar die onderzoeken kunnen pas als mijn baarmoeder hersteld is jammer genoeg :(

Kan me idd nog wel herinneren dat je die 2 knuffeltjes er in had hangen :) Je had toch het jaar daarvoor die mooie "kersttak" gemaakt of was dat iemand anders?
    Lijkt me idd echt een onwerkelijk gevoel dat jullie deze kerst en jaarwisseling met een mooi buikje en wondertje in de maak door gaan brengen :)
    Ik hoop dat dit voor ons de laatste kerst en jaarwisseling is zonder wondertje... een 4e keer, weet niet of ik dat trek :p

13. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Lief, wat fijn dat alles goed is met je mini, nu kan je helemaal los gaan met het kopen van roze/blauwe spulletjes:D Gaat het met jou nu ook weer wat beter of blijft het nu een beetje hetzelfde?

@Flippo, goed om te horen dat het herstel goed verloopt, blijf goed naar je lichaam luisteren hoor. En maart pas weer een nieuwe kans, jeetje meid, wat duurt het toch lang allemaal voor je.
    Kerst is altijd een extra emotionele periode vind ik, en dat zal voor jullie zeker wel gelden. Ik hoop voor jou dat je volgend jaar kerst een lief klein hummeltje in je armen kan houden, het zou kunnen als je in maart start met icsi, ik hoop het echt voor je.

14. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Lief: wat fijn dat de echo goed was! Ik hoop dat je je inmiddels goed genoeg voelt om echt te gaan genieten vd kleine en zoals juf zegt helemaal lossss te kunnen gaan met babyshoppen!

Juf: haha..acht dat gebeurt de beste :) Wat rot dat Nicholas toch weer ziek is geworden.. Arm manneke! Ik hoop dat het imiddels beter gaat!

Flippo ik herken het zooo he..Pfft ook ik vind het steeds moeilijker, helemaal als ik aan de komende feestdagen denk. Bij mij zou er in principe nog een kansje zijn maarja..pfft ik heb ook alleen maar pech, dus of ik daarin moet geloven?! Hoe dan ook hoop ik dan dat dit de laatste feestdagen zijn dat jij en ik niet zwanger zijn. Volg jaar wil ik dat we of al een kindje hebben en zo niet, dan iig zwanger zijn!! We gaan ervoor meid!

Hier alles wel ok. Nog steeds geen ongi en de kans is groot dat die ook niet meer gaat komen. Gisteren de gyn gebeld en die zegt dat het soms wel eens wil voorkomen...Ik moest weer vd zekerheid een zwtest doen, maar wéér negatief :( (had ook niet anders gedacht hoor, maar toch..je hoopt stiekem toch dat dat 2e streepje komt...). Vd zekerheid op de dag vd kijkoperatie nóg een keer een zwtest doen. We hebben ook een vrijverbod gekregen. Zelfs met condoom mag nu niet...omdat alleen condoom niet 100% veilig is als hij bv scheurt ofzo en ik mag absoluut niet zwanger zijn/dat er een eitje bevrucht is...Klote allemaal want even dacht ik dat we misschien gewoon deze maand nog onze 4e IUI kregen, maar helaas..dit wordt een cyclus zonder hormonen en dus ook ws. een oneindig lange cyclus. Na de operatie hebben we een afspraak over hoe nu verder en dan maar hopen dat er niets ernstigs gevonden is en dat we gewoon snel door kunnen met IUI (of wat het dan ook mag zijn). Mijn emoties gaan een beetje op en af. Ik voel me op zich goed hoor, maar tegelijkertijd, als je dan weer hoort dat buren een kleintje hebben gekregen en er een mooi groot geboortebord tegenover ons huis staat, dan weer hoort dat die en die zwanger zijn pfft...de moed zakt me dan in de schoenen. Hoe is het mogelijk dat het niet wil lukken? Hoeveel moeten we nog doorstaan? Hoe lang moeten we nog wachten? Maar goed, we proberen het maar los te laten. Ik wilde dat het volg week woensdag was, dan was alles al achter de rug en hadden we (hopelijk) meer duidelijkheid.. Zucht!

Carrie hoe is het trouwens met jou meid??

Lief,s MOon

15. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Oja.. en als klap op de vuurpijl morgen ook nog eens op kraamvisite..pfft

16. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Even snel een berichtje...

Hectisch weekje. Sanna beetje ziekig. Eerst door prik bij het CB een week eerder en nu doorkomende tanden waar ze erg last van heeft. Gisteren belden ze van het kdv of ik haar eerder kon komen ophalen. Vooral 's nachts is ze in de weer, vermoeiend! En dan ben ik ook nog eens alleen thuis. Overdag gaat het wel redelijk, is ze gewoon vrolijk. Ze eet en drinkt goed maar is snel moe.
    Morgen heb ik een personeelsuitje. We gaan raften... schijnt er heftig aan toe te gaan. Ik hoop dat ik het achteraf leuk heb gevonden :D
    M'n ouders komen oppassen, erg fijn. En dan komt m'n man donderdagavond weer thuis gelukkig.

Moon: toch weer die spanning en lastig zo'n lange cyclus waarvan je niet weet wat je kan verwachten. Gelukkig gaat er straks iets gebeuren en wie weet daarna gewoon snel zwanger!

Flippo: dat valt inderdaad even tegen zeg dat je pas in maart waarschijnlijk aan de beurt komt voor IVF. Maar dan is het gewoon de eerste keer raak hoor! Veel sterkte!

Lief: mooie echo! Jullie weten al wel wat het is he? Houden jullie het voor jullie zelf? Heerlijk dat je lekker kan gaan shoppen. En hoe voel je je verder?

Jufd: hoe gaat ie nu met Nicholas? En bevalt het werken je nog goed? Straks een weekje vakantie of niet?

Ik moet nog anderhalve week en dan gaan we naar Gran Canaria!!! Zoveel zin in...
    Sanna is nu flink bezig met staan en pasjes zetten (nog niet los hoor). Ze doet het rustig aan, vind ik helemaal niet erg ;)

Nou toch weer een heel verhaal, groetjes!!!

17. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Sanna 14 maanden

18. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Wauw! Wat een mooi meisje! En wat groot al..hihi ik vind nog steeds dat ze erg veel op mama lijkt :p

Wat sneu dat ze weer ziekjes is..En dan je man ook nog weg, pffft..kan me voorstellen dat het hectisch is. Probeer tussen de bedrijven door ook nog een beetje aan jezelf te denken :)

Ik heb al behoorlijke kriebels moet ik zeggen..pfft ik heb toch echt een angst overgehouden al al dat gedoe van mijn oor als kind destijds :( Maar goed, het komt vast goed! Vandaag op kraamvisite geweest bij een collega, wat een schattig meisje hebben ze ze. Geweldig! En dan vrij direct daarna het telefoontje over hoe laat ik dinsdag in het zknh moet zijn.. beetje dubbel was dat :( heb echt ff mn gedachten moeten loslaten! Ik moet om 08:15u in het zknh zijn dinsdag, dus dat is wel fijn lekker vroeg!

Liefs, Moon

19. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Carrie, zo te horen heb jij het lekker druk! Is het die bmr prik waar ze last van heeft? Daar hoor ik namelijk veel mensen over.
    En wat een leuke foto's, wat een leuke meid is Sanna!! En Moon heeft gelijk, ze lijkt echt veel op jou, maar dat hoor je zeker heel vaak.
    Met Nicholas gaat alles goed, hij is alleen sinds hij naar het kdv gaat vaak wat ziekig, maar dat hoort erbij zeggen ze.

@Moon, fijn dat je zo vroeg in het ziekenhuis moet zijn, dan ben je er maar vanaf. Moet je ook nog blijven of mag je meteen naar huis?

Mijn vakantie is vandaag begonnen, heerlijk:D Even weer een weekje om bij te komen en weer op te laden.
    Vandaag zag ik waarom Nicholas de laatste tijd weer zo ziekig is geweest, 2 nieuwe boventanden komen door. Toch grappig, zo had hij niks en zo heeft hij een mond vol!

20. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Haha juf leuk die tanden voor je het weet bijtie in je vingers haha!! Lekker dat je vakantie hebt joh, kun je indd weer ff lekker opladen. Geniet ervan!

Ik moet die dag wel blijven, maar mag op enig moment weer gewoon naar huis, dus is gewoon een dagopname. Ik moet geplast, gedronken en gegeten hebben voordag ik mag gaan, maar neem van mij aan dat ik dat meteen ga doen nadat ik terug ben op de kamer en weer enigszins op aarde ben haha! Plassen lukt me altijd, drinken ook en dat eten zal ook wel goedkomen hihi :)

Deel Deze Pagina