Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by charlene08, Jul 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,040
    2,851
    113
    Wat heb je gedaan dan?? Haha je hoort het wel eens vaker ja dat iemand daar wat langer mee rondloopt, hopelijk krijg je gewoon ff spalk ofzo en geen gips!

En daarom zette ik er ook bij: foto komt nog van marktplaats, zo dom ben ik niet :D

2. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@Lief: Ow hahaha heb ik gewoon helemaal overheen gelezen :p Ben ook een beetje Blont en nog wat moe van vannacht (berijkbare dienst gehad en moest komen opdraven)... Maar t ledikantje op zich is wel helemaal top meis (stiekem mijn eigen smaak ook :))

Over mn voet... tja nog ff 40 minuutjes wachten en dan weten we hoe en wat :) Zolang t maar goed heelt en ik er zo min mogelijk last van heb vind ik alles prima :)
    Er zijn ergere dingen in het leven!

3. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    @Lief, wat een leuk ledikantje! En ik moet toegeven dat het eerste wat ik dacht ook was; roze lakentjes! Maar toen las ik dat het een plaatje van marktplaats was:) En ik ben niet blond, maar gewoon super nieuwsgierig:D
    Heel veel plezier met je ouders.

@flippo, een gebroken voet, hoe krijg je dat voor elkaar? Toch knap dat je daar al 4 weken mee rond loopt(pijn?). Ik hoop voor je dat het niet in het gips hoeft.

4. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Lief: wat een super ledikantje! Zou ik hebbe kunnen uitkiezen..precies mijn smaak. Haha ik ben ook vd details en zag het rose ook, maar dacht al...t is foto van marktplaats haha! Leuk joh! Kan me voorstellen dat jullie vaak naar de "babykamer" gaan hihi zou ik ook zeker weten doen. Leuk leuk leuk!

Ik lees wel met jullie mee maar had zelf niet veel te melden..Tot vandaag haha! Ik voelde allerlei dingen en het leek op "een komend ei pijn", dus eigenlijk vd gein een ovutest gedaan en wat denken jullie? Gewoon POSITIEF!!! We hebben gisteren al gevreeën (toen ik het dus nog niet wist), met nadruk op gevreeën en NIET geklust haha is het stiekem toch klussen geweest! Vandaag en morgen dus ook nog maar ff "vrijen/klussen" haha. Ik heb (nog) niet tegen mijn vriend gezegd; wil hem ff lekker laten genieten van "ongedwongen" seks en het idee dat we "toch geen kansen maken nu". Haha...dat geeft hem ff wat meer rust en kans om te genieten omdat we natuurlijk voor de operatie helemaal niets mochten uitspoken, zelfs niet met condooms haha. Het moet niet gekker worden! Ga vanavond en morgen ook nog eens testen, ff kijken wat ie dan aangeeft. Het leuke is alleen dat ik werkelijk geen enkel idee heb, al sla je me dood, op welke cd ik zit??? In sept laatste ongi, toen maar 2 dagen en ook nog eens 2 dagen te vroeg. Daarna niets meer en nog steeds dik bms, dus provera geslikt en daarna niet meer ongi geworden... En dan te bedenken dat ik dus ook al vanaf begin sept GEEN hormonenshit meer spuit. Ik en zelf een eisprong..???!! LOL

Nou ja..misschien is het een verassingsei en leidt het ook tot verassingen..:)

Liefs, Moon

5. Flippo123

@JufD: Het gebroken voet verhaal hahaha... Een dikke 3 weken terug tijdens het stoeien met manlief kreeg ik een deur erg had tegen mn voet. Hij was vrijwel direct dik en erg blauw. Het deed wel pijn, maar niet zo erg dat ik dacht: laat ik ff bij de ha langs gaan :p 3 weken later was het blauwe goed weg getrokken, was nog wel vrij gevoelig en kon al die tijd ook niet meer op hakken lopen en mn allstars zaten ook niet echt lekker meer.
    Daarnaast had ik op de zijkant van mn voet (aan de kant van mn kleine teentje) een bult zitten die erg hard aan voelde.
    Dus toch maar even bij de huisarts langs. Deze dacht direct dat het gebroken was en stuurde me voor een foto naar het ziekenhuis. Eind van de middag kreeg ik een telefoontje dat mijn voet niet gebroken was maar ik een bloeding onder mijn botvlies heb gehad, dit voelt net zo aan en kan ook vrij gevoelig zijn. Gebroken is het dus gelukkig niet, alleen gaat het wel lang duren voordat dit weg trekt jammer genoeg.
    Nog een paar daagjes en je grote kleine man wordt alweer 1 jaar!!!! Spannend meis :D Al erg druk met alle voorbereidingen e.d.??

@Moon: Posi ovutest! Aftellen dus maar weer naar je NOD! Zou mooi zijn als dit een verrassingsei gaat worden meis! Ik duim voor je :) Maar goed, je hebt toch altijd wel zelf een eisprong gehad? Alleen kwam ie altijd wat laat toch? Of heb ik t nu verkeer begrepen?

@All: Vandaag nog 4 weken en dan eindelijk weer een bezoekje aan t ziekenhuis, kijken hoe mn baarmoeder hersteld is denk ik en hopelijk krijgen we dan ook te horen hoe en wat nu verder.
    Ik begin nu toch te merken (onddanks mn goed humeur wat ik had) dat het wachten me op begint te breken... het is alweer 4 maanden geleden dat we de laatste IUI hebben gehad namelijk, en we moeten nog een paar maanden wachten voor we aan de ICSI mogen beginnen. Al die verloren maanden terwijl iedereen anders die ik in de MMM ken veel korter in de MMM bezig is en al veel verder is! Best wel frustrerend!
    Ik hoop echt dat dit de laatste hobbel is en dat mn baarmoeder gewoon gaat herstellen nu na die operatie...
    Ik heb overigens een filmpje van mijn operatie mee gekregen, schrok er toch wel van hoe groot die wond is...

6. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    @Flippo, wat een beetje stoeien wel niet kan veroorzaken!
    En wat vervelend dat je zo lang moet wachten voor je weer naar het ziekenhuis moet. Ik hoop dat het daarna allemaal snel gaat voor je en je deze elende snel achter je kan laten.
    Leuke foto's heb je trouwens in je album gezet:D

@Moon, het zou toch mooi zijn als dit ei het gewoon gaat worden Moon! Ik ga heel hard voor je duimen.

Ik ben op dit moment helemaal in de ban van Nicholas zijn verjaardag, wat een hoop geregel is dat nog zeg. Verder ben ik een hele trotse moeder, want mijn kleine kerel staat los! Dus misschien komt het eerste stapje los ook nog wel voor zijn eerste verjaardag.
    En ik ben druk bezig met mijn gewicht, jullie hadden misschien op de foto's wel al gezien dat ik erg slank ben en daar probeer ik nu iets aan te doen samen met een dietiste. Ik krijg nu een soort vloeibare bijvoeding in de hoop dat ik daardoor dan een paar kilo aan ga komen. Aankomende dinsdag ben ik er een week mee bezig dus dan ga ik mezelf weer wegen en dan hoop ik dat er iets is aangekomen.

7. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,040
    2,851
    113
    Knuffel Flippo, wachten is k.u.t!! En succes met het pootje natuurlijk, wat een verhaal :D

Moon zomaar een verrassingsei! Wat fijn, misschien brengt ie wel geluk, ik gun het je van harte!

Juf, toch niet van die vieze nutricia achtige drinkvoeding he :D Die kreeg ik dus omdat ik zo afgevallen was door het overgeven, maarja.. hij is supervies dus misselijk al helemaal niet te doen. Heb afgelopen weekend de doos weggegooid :D Ik zit nog 1 kg onder mijn startgewicht (weeg nu dus 57) dus heel netjes!
    Heb je er echt last van dat je zo licht bent? Vervelend hoor want aankomen is echt suuupermoeilijk voor sommige mensen, net zo moeilijk als afvallen voor anderen. Hopelijk werkt dit!

Nicholas is bijna jarig he? Alles klaar, je hebt nog maar 3 dagen haha. Spannend hoor, verwacht wel foto's :D

Hoe is het eigenlijk met je zus?

Hier staat inmiddels de commode ook in het kamertje, de kinderwagen is besteld (toch de maxi cosi mura in het bruin geworden) en de berging is opgeruimd. Nu kunnen we dus weer verder, moet nog wel veel aan dat rommelkamertje gebeuren ;) Verder paar heerlijke dagen met mijn ouders gehad, eindelijk een positiespijkerbroek gekocht, maar vervolgens ook 3 dagen moeten revalideren :) van al die drukte. Maar vandaag gaat het wel weer. Ik blijf wel misselijk enzo maarja zolang dat dragelijk is.. Zet nog wel een paar nieuwe fotootjes in mijn album.

Fijne zondag nog!

8. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Flippo: hahaha wij hebben ook wel eens van dat soort acties samen ja. Dan ben je zo aan het stoeien, en dan zeg je nog tegen elkaar "oke nu stoppen want dalijk gebeurt er wat" en dan gebeurt het hahaha gelukkig dat het niet gebroken was!

Juf: Ja!! Wat goed van Nicholas! Voor je het weet looptie zo weg ja. Hihi wat leuk zeg, en dat nog net vóór zijn verjaardag! Super! Kan me voorstellen dat je druk in de weer bent; je wilt natuurlijk een TOPverjaardag voor je mooie jochie! Groot gelijk! Je mag van mij wel wat kilootjes hebben als je wilt haha. Ik ben erg benieuwd hoe de bijvoeding bevalt en of je er indd een paar kilo mee aankomt.. Spannend!

Hier niet veel nieuws. Nog steeds aan het wachten. Wel flink geklust vanwege mijn "verassingsei" dus we zullen zien. Ik hoop wel dat die testen niet op de een of andere manier beïnvloed zijn door de operatie of de provera of wat dan ook, maar goed. We zullen zien. 9 november de afspraak, krijgen dan ook gelijk de uitslag vd echo vd nieren. Nog even afwachten dus. Verder is mijn vriend woensdag jarig :) Hij wordt 30...!! Toch wel heel bizar...Hij wilde graag papa zijn vóór zijn 30e..dat heeft ie altijd al gezegd, maar helaas...dat heeft niet zo mogen zijn :( Hopelijk wordt hij nu gauw papa..:)

Liefs, Moon

9. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,040
    2,851
    113
    Juf, er is er 1 jarig hoera hoera :D Gefeliciteerd met je kleine man!

En bij Moon is het ook feest dan als ik het goed begrijp? Gefeliciteerd! Mijn vriend wordt 21 november 30, ook hij heeft het dus niet voor zn 30ste gehaald om papa te worden ;) (en in mijn geval: dat moet ook niet meer gebeuren!:$).

Moon wanneer is je NOD van je verrassingsei?

10. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    @Lief, ik moet inderdaad van die vieze nutridrink flesjes drinken, wel 3 op een dag! In het begin kreeg ik ze echt niet weg, maar ik moet zeggen dat ik er nu wel aan gewend ben. Ik heb je foto's bekenen en jij ziet er heel goed uit, wat een mooie buik al voor 23 weken. En wat leuk dat het kamertje nu vorm begint te krijgen. Het leukste is nu dat je steeds even het kamertje in kunt gaan en heerlijk kan gaan dromen over hoe het straks zal zijn:)

@Moon, gefeliciteerd met de verjaardag van je vriend!

Vandaag was het dan zover, Nicholas is 1 jaar! Het begon al heel vroeg vandaag toen ik hem wakker had gemaakt, zodat we nog het cadeau konden geven. Hij werd helemaal wild van de slingers en ballonnen die er hingen:D Het cadeau(wheelybug) vond hij wel leuk, maar de ballonnen leuker. Na mijn werk zijn we naar Artis gegaan en dat was erg gezellig. Ik heb vandaag ook veel aan vorig jaar gedacht, maar helemaal niet negatief. Juist meer met een gevoel dat het oke is, het is gegaan zoals het is gegaan en het is nu klaar. Ik hoop dat ik dit gevoel vast kan houden en dat het hele Hellp gebeuren nu gewoon een stukje van mijn geschiedenis is geworden.
    morgen zal ik even wat foto's van mijn dreumes plaatsen:)

11. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Meiden! Sorry voor mn late reactie!!

Juf: Allereerst alsnog VAN HARTE GEFELICITEERD met je knappe zoontje!!! Ik realiseer me nu pas dat het indd op dezelfde dag was als mijn mannetje hahaha! Gelukkig hebben jullie een mooi dag gehad!

Lief: Nou..jouw man is dus eigenlijk wel voor zijn 30e papa he..hihi mini jullie zit tenslotte al een hele tijd in je buikkie haha. Maar ik snap wat je bedoelt natuurlijk :)

Hier een extra cadeautje gekregen na de verjaardag van mijn vriend: eindelijk ongi!!! Ongelofelijk maar waar! Wel vreemd na mijn verassingsei...veel te vroeg erna eigenlijk maarja ik ben zo blij dat ik eindelijk ongi ben geworden! Helaas een week te vroeg want de afspraak is pas 9 nov...heeft ook geen zin om evt een uitgangsecho te plannen want we weten niet waar het voor ons naartoe gaat..nouja dan maar weer een maand "pauze". Ik ben blij dat ik nu iig wel weer een idee ga krijgen van mijn cyclus...En dan maar afwachten tot a.s. woensdag...begin langzamerhand wel de kriebels te krijgen nu...maar goed we wachten het maar af.

Liefs, Moon

12. Flippo123

Stil is het hier zeg... :p

@Moon: Suc6 morgen meis, hopelijk krijg je een hoop duidelijkheid en kunnen jullie snel weer van start :)

@Lief: hoe gaat t met je en jullie mini :)? Mijn mannetje haalt t voor zn 30e al helemaal niet meer aangezien manlief alweer bijna 33 wordt. Wij zijn begonnen toen hij 30 was :p (en ik 24).

@Carrie: Hoe is t met jou meis? Hoor al zon tijd niets meer van je :)

@JufD: Hoe is de verjaardag gegaan van jullie grote kleine man :)? Was het een mooi feest!!!???

@All: Tja weinig te melden... geen actie, geen kans op zwangerschap dus tja :p nog 2,5 week en we mogen eindelijk weer eens naar t ziekenhuis.
    Heb even zitten tellen...
    24 november controle afspraak, dan hopelijk december de 3e hysteroscopie en dan hopelijk in januari de intake voor de ICSI.
    De wachtlijst voor ICSI is 3 maanden dus de eerste kans op een wondertje zal pas in april/mei van start gaan. Duurt allemaal nog erg lang dus en zal tot die tijd ook erg weinig te melden hebben.
    Aangezien dat mijn cyclus bagger is van zich zelf, mijn mannetje maar 0,3 miljoen zaadjes heeft (dus heel erg veel te weinig en dan ook nog eens 95% antistoffen wat de boel dood maakt ) zal er in die tussentijd ook geen reeele kans zijn op een zwangerschap.
    Vandaar dat ik erg weinig hier schrijf.
    Ik kan niet meer met jullie mee schrijven, heb geen kindje, ben niet zwanger en sta nog zeker een maand of 5/6 stil om uberhaupt zwanger te raken.

Zal 24 november nog ff schrijven hoe de ziekenhuisafspraak is gegaan en zal dan de volgende afspraken hier nog ff komen vertellen.

13. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,040
    2,851
    113
    #3433 Lief, Nov 7, 2011
    Last edited: Nov 7, 2011
    Nouja er is hier ook niemand anders zwanger dus dan kan ik er ook wel mee stoppen ;)

Maar denk wel dat je aan andere topics dan soms meer hebt :) Merk dat ik zelf wel vaak even rondlees maar ook weinig te melden heb.

Wat moeilijk dat wachten en dat onzekere.. ik word gewoon depressief als ik het alleen al lees :( bahbah zou willen dat ik je even zwanger kon toveren, maar dat gaat helaas niet.. Sterkte en hou je taai!

Moon, ook al wachten.. het is 1 groot wachtproces dat zwanger willen worden (en daarna zwanger zijn ;)). Hopelijk bij jou wel sneller actie!

Het gaat wel goed hier, maar niet stralend en fit zwanger. Ben er gelukkig mee uiteraard maar ik ben eigenlijk nu al sinds juni chronisch ziek zegmaar, dat is niet echt fijn ;) Ook emotioneel is het af en toe best pittig.. ook ik zag het gezellige babyshoppen enzo voor me en dat gebeurd nu toch vooral online of even snelsnel in de winkel.. zonder dat ultieme geluksgevoel. Maarja het is niet anders, het genieten doen we dan maar na de bevalling he. Wil er ook niet teveel over typen, want ik weet natuurlijk dat zowel Moon en Flippo zo met me zouden willen ruilen :) Dat besef ik ook goed hoor, maar toch ik had het zoveel mooier voor me gezien! Vandaag controle gehad en dat was prima, wel even hb en suiker geprikt, volgende keer nog eens de schildklier en dan bij de volgende afspraak alle uitslagen + een groei echo. Baarmoeder lijkt wel prima op schema met het voelen en het hartje deed het ook nog goed, mini schopte wel elke keer de doptone weg dus heb hem niet zo duidelijk gehoord, was ook niet zo nodig haha.

Afgelopen vrijdag heeft mn nichtje ook geoefend met echoen op mij, zij is VK en moet het nog leren, niet alle vk's mogen zomaar echo maken dan moet je eerst een examen doen enzo. Was wel leuk en ook leuk om te zien hoe moeilijk het eigenlijk is!! Alles zag er goed uit op de echo en ik geloof het geslacht nu écht haha.

Volgende week ga ik weer naar de bedrijfsarts en ga proberen een paar uurtjes te werken, zal niet meer dan 3 per week ofzo zijn in het begin maarja.. met fietsen erbij en het sociale contact met de collega's ben ik denk ik daarna kapot ;) Ik zit ook maar hele dagen hier in mn uppie natuurlijk.. geen vriendinnen hier, familie op 3 uur reizen, krijg wel wat bezoek en vriendlief natuurlijk na werktijd maar daarom lijkt t me goed om toch wat te werken, dan maar nogal therapeutisch ;)
    Mn maag blijft gewoon moeilijk en dat kost veel extra energie, maarr ik kan alles weer eten en ik zit nu sinds deze week weer écht op mn startgewicht (haha 24 weken en dan pas weer je oude gewicht ;)).

Juf hoe is dat bij jou gegaan met de drankjes?? En waar blijven de foto's van Nicholas :p

14. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Flippo ook hier nog eens..het is echt klote gewoon die rot wachttijden. Echt frustrerend en bijna niet te doen. Maar onthoud wat ik je gezegd heb meid :)

Lief snap heel goed dat je je het heel anders had voorgesteld. Logisch ook. Ik had voor jou ook gehoopt dat je echt kon genieten vd zwschap. Natuurlijk snap ik dat je helemaal gelukkig bent, maar je krijg gewoonweg niet de kans om er optimaal van te genieten. Dat mag je zeker best zeggen hoor meid, want ik snap het echt. Natuurlijk zou ik zo willen ruilen, maar nog liever zou ik er wel echt alleen maar van kunnen genieten. Jij hebt hier dus ook gewoon echt pech mee, en dat is gewoon rot! Dus daar mag je het wat mij betreft gewoon over hebben hier :) Die kleine van jullie is gewoon nu al lastig, dat belooft wat :p hahahaha! En vwb dat stralend zwanger zijn...als ik je laatste foto zie, zie ik echt wel een stralende mooie zwangere vrouw! Je ziet er echt goed uit hoor, ennuh...ik wilde dat ik ook zo'n lijntje had. Niet op de manier zoals jij het nu hebt moeten doorstaan natuurlijk, maar wauw..jij hoeft straks geen grammentje af te vallen haha! Ik zag de kinderwagen en maxi cosi in je album staan! Echt mooi!

Knap dat je weer een paar uurtjes wilt gaan werken. Zou indd wel fijn zijn als het lukt, lekker eruit, al is het alleen maar ff therapeutisch thee leuten met je collega's. En dan langzaam aan weer wat dingetjes doen. Maar niet te veel, rustig aan! Gelukkig dat je wel alles weer kunt eten, dat scheelt.

Carrie indd ja, allang niets meer gehoord! Alles wel goed hoop ik?

Juf jaa de foto's van Nicholas, where are they!? :p

Liefs, Moon

15. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    Hoi meiden,

hier ben ik weer na een rare drukke week. Nicholas zijn feestje is jammer genoeg niet gegaan zoals we hadden gehoopt. Het is een lang verhaal, maar ik zal proberen het in het kort te vertellen.
    Vorige week zondag heeft Nicholas koorts gehad, maandag was hij weer helemaal in orde, dinsdag en woensdag was er ook nog niks aan de hand. Donderdagmiddag merkt mijn moeder opeens op dat hij warm is, temperatuur opmeten en die was 39.7. Langs de huisartsenpost en die zeiden dat er niks aan de hand was. Vrijdag ochtend was Nicholas weer beter, maar vrijdagmiddag had hij opeens weer koorts, nu 39.8. Wij waren toen al bang dat we zijn verjaardag af moesten gaan zeggen, maar we wilden afwachten hoe hij er zaterdag aan toe zou zijn. Zaterdagochtend was nicholas weer beter(36.8), dus wij waren blij want dan kon zijn feestje doorgaan. Toen de eerste visite om 13.00 uur kwam begon nicholas rood te worden en hangerig, en natuurlijk had hij weer koorts, 40.0 deze keer:$ Huisartsenpost weer gebeld en we moesten proberen om in een half uur tijd urine bij hem op te vangen en dan meteen naar het ziekenhuis. Ik schrok daar heel erg van en was natuurlijk in tranen.
    omdat we toen al een huis vol visite hadden besloten we snel de taart aan te snijden en de cadeaus open te maken omdat we toch een half uur moesten wachten. Dat moest allemaal heel snel en Nicholas was erg ziek dus hij heeft daar niet echt van kunnen genieten. In het ziekenhuis konden ze weer niks vinden, alleen een beetje opgezetten klieren in zijn nek en een onrustig oortje. Dus toen zijn we terug naar zijn feestje gegaan en wonder boven wonder begon hij zich weer beter te voelen. Op het einde heeft hij echt nog leuk kunnen spelen met de andere kindjes, dus dat was wel fijn.
    Zondag heeft hij ook nog de hele dag koorts gehad, maar vandaag is hij al de hele dag in orde. We weten dus nog steeds niet wat het was, maar ik hoop dat hij nu gewoon weer beter is.
    Ik baalde eerst ontzettend dat hij ziek was op zijn eigen feestje, maar uiteindelijk is het best nog heel gezellig geweest. Het was in ieder geval geen standaard saai feest:)
    Er staan wat foto's in mijn album, maar ik heb er nog niet zoveel omdat vooral andere mensen foto's hebben gemaakt. Zodra ik wat leukere heb plaats ik die natuurlijk.
    En allemaal bedankt voor de felicitaties!

16. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    @Flippo, dat lange wachten ook, als ik je verhalen lees lijkt het alsof je al langer aan het wachten bent dan dat je daadwerkelijk geholpen bent. Ik hoop voor jou dat er snel wat vaart in gaat komen, want ik kan me indenken dat je hier ook zo moedeloos van wordt, vooral omdat je weet dat de kans zonder hulp heel klein is.
    Maar ondanks dat alles vind ik het wel leuk dat je hier met ons kletst hoor Flippo, ondanks al onze verschillende situaties.

@Lief, ik vind het zo rot voor je dat je niet gewoon lekker zwanger kunt zijn, niet gewoon lekker kan genieten. Maar ik ben het wel eens met Moon, al voel jij je niet stralend zwanger, je ziet er wel stralend zwanger uit! Maar dat het emotioneel zwaar voor je is dat geloof ik meteen. Het is toch heel wat, wat er nu allemaal met en in je aan het gebeuren is. Aan de ene kant ben je natuurlijk blij omdat je een kindje krijgt, maar aan de andere kant ben je ook gewoon heel ziek.
    Wat goed dat je heel voorzichtig weer wil gaan werken, het zal ook wel fijn voor je zijn om weer even in een andere omgeving dan thuis te zijn en weer andere mensen om je heen te hebben.
    En Lief vergeet niet dat je hier alles gewoon van je af mag schrijven, jij zit nu ondanks dat je zwanger bent in een zware periode en dat mag je best vertellen, ik denk dat iedereen hier dat wel begrijpt:)

@Moon, spannend die afspraak woensdag, dan krijg je toch te horen hoe het allemaal verder zal gaan voor jullie. Ik hoop dat er een goed behandelplan uit gaat komen. En wat gek dat je ongi zo snel is gekomen na dat verrassingsei, maar wel fijn dat je cyclus het in ieder geval goed doet. Succes woensdag!

@Carrie, lang niks van je gehoord, gaat alles goed?

17. Carrie78

Carrie78 Actief lid

Oct 14, 2009
    394
    0
    0
    Hey!!!

Ik was op vakantie!
    Heerlijk gehad op Gran Canaria. Vliegreis ging ook goed, viel 100% mee.
    Mooi weer daar dus elke dag zwemmen, Sanna heeft genoten!

Helaas toen we afgelopen weekend weer terug waren werden we allemaal ziek, buikgriep, dus minder leuke afsluiting van een geweldige vakantie. We zijn nu weer redelijk ok, Sanna nog niet helemaal de oude. Hopelijk slaapt ze vanavond weer lekker door.

Juf: nog gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Nicholas!!!
    Wat jammer dat hij zo ziek was, zul je altijd zien. Ze kunnen dan zo'n hoge koorts hebben ineens. Gelukkig dat het nu beter gaat.

Moon: hoe ga jij nu? Ik heb nog niet alles teruggelezen. Je zit op de wachtbank? Nog gefeliciteerd met je vriend!

Flippo: hoe gaat het met je? Beetje rust in de tent? Goed hersteld al?

Lief: jeueu! Terug op gewicht, nu lekker aankomen. Hoop dat je je toch nog echt goed gaat voelen deze zwangerschap! En ga je nog yoga dien ofziiets? Heel ontspannen vond ik.

Groetjes en ga nu even foto's kijken!!!

18. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,040
    2,851
    113
    Ik begin volgende week met zwanger fit. Gewoon een normale zwangerschapsgym, ben benieuwd, hoort er toch een beetje bij he haha. Is wel van 7-8 's avonds dus dat wordt op die dag een boterham eten, want met warm eten kan ik niks ;) Mja ik doe gewoon wat ik kan. En hoop dat ik misschien wat leuke meiden leer kennen, want ondanks dat ik hier al 4 jaar woon heb ik, behalve collega's, nog niet echt nieuwe vriendinnen gemaakt.

Fijn dat jullie vakantie zo leuk was!

19. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Juf: Wat rot dat Nicholas niet lekker was op zijn verjaardag :( Je stelt je er toch iets anders van voor, maar kindjes kunnen zo maar opeens van het ene op het andere moment koorts hebben of ziekjes zijn. Gelukkig dat jullie (en hij) er uiteindelijk toch nog een leuke gezellige dag van hebben gemaakt, maar schrikken is het wel! PFft..hopelijk wordt zijn 2e verjaardag een stuk minder hectisch en kan hij er dan volop van genieten (en jullie natuurlijk ook!)

Carrie: Ik wist indd dat jullie op vakantie waren, maar leek alleen heel lang te zijn geloof ik op de een of andere manier? Hahahaha. Fijn dat jullie zo genoten hebben! Wel rot dat jullie allemaal ziek waren bij terugkomst. Gelukkig gaat het alweer een stuk beter. Doe het nog rustig aan!!

Lief: Goed dat je de zwgym gaat doen ja, en wie weet leer je er leuke meiden kennen. Jammer dat je nog niet echt nieuwe vriendinnen hebt gemaakt daar, maar wie weet komt dat vanzelf wel nu. Ik hoor van veel mensen hier in de buurt dat ze altijd wel een aantal meiden/vrouwen blijven zien na de zwgym/yoga..Schijnt echt heel leuk te zijn en een band te scheppen, dus wie weet :)

20. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    En dan mijn verhaal...

Met mijn nieren is niets mis, alles is helemaal goed (pfjieuw, je weet het wel, maar toch een enorme opluchting!!!). De volgroeide kant van mn bm, de linkerkant, is groot genoeg voor het dragen van 1 kindje. Indd liever geen 2ling, maar dat wisten we eigenlijk al. Dit betekent alleen dat we iets minder risico mogen nemen, dus niet te hoge dosering hormonen en niet te veel eitjes, omdat er uiteindelijk maar 1 mag springen. De kans op een iets vroegere geboorte is indd aanwezig, maar hij kent ook vrouwen die zelfs 41 wk zw waren bij een nog kleinere bm! Ligt er dus aan hoe het loopt..hij verwacht bij mij, qua grootte dat als ik zwanger raak het kindje rond de 37 wk geboren gaat worden, maar dat is puur een schatting en ook geen enkel probleem als het zou zijn. Omdat er rechts (mijn slechte kant) dus wel een eierstok zit, maar alleen maar een heel klein knobbeltje wat mijn eileider rechts moet voorstellen, is het wel zo dat ik een iets verhoogde kans zou hebben op een bbm zw, maar die kans is klein en controleerbaar. Als er rechts eitjes groeien maken ze op dat moment een afweging wat ze doen, omdat de eitjes dus over kunnen springen en uiteindelijk de goede kant gaat werken... Maar dat wordt dus op het moment dat het zo zou zijn besproken. Verder is er geen enkel iets wat een zwschap in de weg staat en hebben ze dan ook besloten dat we gewoon door kunnen gaan met IUI..Dat betekent dat we dus gaan starten met hormonen spuiten voor IUI4, en wel vandaag!! Helemaal blij!!! 3 nov is mn ongi doorgebroken en heb vandaag gewoon een uitgangsecho gehad. Alles zag er goed uit, er zaten zelfs aan de LINKER (mijn goede kant!!) 5 beginnende eitjes, weliswaar nog allemaal kleiner dan 10mm, maar het begin is er (en dat zonder hormonen twee maanden lang, gekker moet het echt niet worden hahaha). Ik zet dalijk dan ook weer mn eerste spuit menopur! Wel maar 1 ampul ipv 1,5 omdat ze even weer van voren af aan willen beginnen om te kijken wat de juiste dosering is en we toch iets minder risico moeten lopen, verder alles dus gewoon hetzelfde. Nu a.s. maandag weer op controle en dan wordt bekeken hoe ze groeien met 1 ampul. Mocht het toch te langzaam zijn dan evt hogere dosering, maar wel met strengere controle (dus eerder terug). Mochten ze op schema groeien, dan zo doorgaan. Al met al toch echt een enorme opluchting!! Ik was zo zenuwachting vandaag...bang voor slechts nieuws...bang voor afwijking mbt mn nieren, bang voor ik weet niet wat, er spookte zoveel door mn hoofd. Niet normaal! Mijn vriend was ook helemaal zenuwachting. Het leek na afloop alsof er 10000000 miljoen kilo van onze schouders afviel. We zien het dan ook weer positief is, en we beginnen weer met frisse moed. Die 2 mnd rust heeft me uiteindelijk toch echt wel goed gedaan en hebben nu dan ook echt zoiets van kom maar weer op! We gaan ervoor :) Nu hopen op een snelle plakbeeb :)

Share This Page