Huh? Ik heb het gekopieerd en geplakt vanuit mn bericht op de zwclub hier en nu krijg ik een raar lettertype? Haha LOL
Fijn Moon!! En lekker door met IUI nog ff geen IVF. En af en toe doet zo'n pauze je ook even goed dus volle moed vooruit Hoop zo dat het snel raak is!!
Wat fijn om te lezen dat het goed is gegaan Moon! Je gaat je altijd toch zorgen maken, dus ik kan me voorstellen dat jullie nu opgelucht zijn. En meteen door met iui4, gelukkig was je lichaam daar al helemaal klaar voor @Lief, wat leuk dat je zwangerschapsgym gaat doen, ik vond het altijd erg leuk. Ik hoop dat er wat leuke meiden in je groepje zitten, want dat is natuurlijk wel een leuke manier om aan nieuwe vriendinnen te komen. @Carrie, wat jammer dat jullie allemaal ziek zijn geworden na de vakantie. Maar gelukkig is het vliegen jullie meegevallen, vond Sanna het leuk? Nicholas lijkt weer helemaal beter, sinds maandag heeft hij nergens meer last van gehad. Ik hoop dat hij nu een tijdje ziekte vrij is, want wij hebben onze portie nu wel gehad
@Lief, wat een mooie buik heb je, je groeit echt goed! @Moon, we hebben de taart bij het taartenhuis besteld, hij was niet alleen leuk maar ook erg lekker
Juf haha dat geloof ik dat ie lekker was. Nog zonde om op te eten eigenlijk haha! @All: Ik ging vanmorgen op controle bij de gyn en ineens zat er al een eitje van 17,5 mm, dus...vanav de pregnyl zetten en woensdag alweer IUI4! Het gaat weer met een sneltreinvaart hier dus Wel vreemd...vorige week zaten er 5 kleine (minder dan 10mm) eitjes LINKS (mijn goede kant) en die waren allemaal niet gegroeid, terwijl er vorige week RECHTS (mijn slechte kant) niets zat...nu ineens 1 goed ei RECHTS..Ondanks dat het mn slechte kant is gaan we toch IUI doen, want er is tenslotte altijd een kans dat het eitje overspringt en het alsnog naar de goede kant gaat. Ik zeg dus elke dag even tegen mn eitje dattie naar LINKS moet We konden ook afbreken, maar dat vinden we zonde: elke kans is er 1 en die grijpen we dan ook! Spannend dus weer! Liefs, Moon
@Lief: Mooie foto meis Echt een prachtige buik! @Carrie: Dat is waar ook jullie waren op vakantie! Goed te lezen dat jullie t naar jullie zin hadden @JufD: Feest was erug geslaagd dus! Lukt het ondertussen al wat met aankomen? Ik heb nog wel een paar kilo die je gratis en voor niets over mag nemen (probeer juist iets af te vallen haha) @Moon: Mooi joh dat je alweer voor IUI-4 mag gaan meis! Mijn duimen draaien weer overuren voor je! @All: Volgende week donderdag weer naar t ziekenhuis, ben benieuwd. Verder ben ik erg druk geweest met mn verjaardag, werken en leuke dingen. Morgen grote presentatie op mn werk geven, heb samen met de kwaliteitsfunctionaris van mijn bedrijf een pilot gedraaid mbt risico-analyse en daarvan gaan we de resultaten presenteren. Daarnaast draai ik zelf nog een onderzoek binnen mijn bedrijf mbt het nut van een physician assistant aangezien ik zelf die opleiding wil gaan volgen en heb een patiënt die erg veel tijd en aandacht vraagt in de zin van scholing en informatie verstrekking. Ik kan dus mijn lol wel op haha! Naast dit alles, ff over t ziekenhuis e.d., mijn mannetje kan jammer genoeg volgende week donderdag niet mee met t gesprek. Wel hebben we afgesproken dat we willen vragen of ik niet alvast op de wachtlijst kan, ben het wachten wel zat en als ik tot de intake van januari moet gaan wachten zijn we zomaar 5 maanden verder voor we weer van start kunenn, en die 2 maanden die we daarmee in kunnen korten met nu alvast op de lijst te komen vind ik wel erg aantrekkelijk! Maar goed overall.... ik voel me goed. Zit op CD ?? ik weet het echt niet en wil ook niet terug tellen om te zien waar ik zit. Liefs
Flippo: heerlijk om zo bezig te zijn met leuke dingen en het lekker druk te hebben met van alles en nog wat he. Dat is echt DE afleiding gewoon. Maar..jouw afspraak schiet nu inmiddels ook op! Groot gelijk dat je vraagt of je al op de wachtlijst mag. Heel slim plan. Dat moeten ze maar gewoon doen. Ze weten tóch dat het ICSI gaat worden, dus moet kunnen lijkt me. Gewoon op aandringen! Wel jammer dat je man niet mee kan Krijgt hij geen vrij? Hmm..balen, maar allleen kun je het ook, absoluut, go girl!! En hier morgen IUI4...Alweer om 08:15u in het zknh zijn. Zie wel een beetje op tegen de 2 lange wachtweken pfft..Ondanks dat ik weet dat de kans kleiner is dan als er een eitje aan mijn linkerkant zou groeien, heb je toch weer de hoop. Maar zoals de gyn zeg: elke kans is een kans, hoe klein doe soms ook lijkt..het hoeft maar 1 x raak te zijn..! Ik probeer mijn verwachtingen niet te hooggespannen te maken en gewoon "rustig" die 2 weken af te wachten...Voor morgen zijn we iig helemaal klaar: WE GAAN ERVOOR! LIefs, moon
@Moon, heel veel succes morgen! Ik hoop dat je eitje nog even snel naar de goede kant schuift(kan dat nog?) en mijn duimen draaien voor je. @Flippo, Ben je jarig geweest? Gefeliciteerd! Als ik wat kilo's van je had kunnen overnemen had ik het zo gedaan Maar ik ben tot nu toe bijna 3 kilo aangekomen, dus langzaam maar zeker kruip ik naar mijn streefgewicht toe. Moeten er bij jou veel kilo's af? Het zou toch mooi zijn als je nu vast op de wachtlijst geplaatst kan worden voor icsi, ik hoop dat het gaat lukken. Ik ben de afgelopen week erg druk geweest met werk, deze periode is altijd heel druk met sinterklaas en kerst, maar ook met toetsen en oudergesprekken. Maar ik ga met heel veel plezier naar mijn werk, en dat is toch het belangrijkste. En dan nog iets belangrijks, Nicholas loopt los Natuurlijk heeft hij voor het eerst echt los gelopen op het kdv, toen ik hem op kwam halen liet hij het meteen zien door naar me toe te lopen.
Flippo: nog gefeliciteerd met je verjaardag!!!! En hoop voor jullie dat er alvast op de wachtlijst ingetekend kan worden! Moon: heel veel succes morgen! Duimen draaien, spannende weken toch weer. Jufd: Jee wat gaat ie hard!!! Goed hoor! Go Nicholas! Sanna loopt nog niet eens los, zij is dan ook een beetje laat (net als ik vroeger haha) maar ik zie het nu wel elk moment gebeuren zoals ze nu bezig is. Leuk hoor al die ontwikkelingen. Lief: mooi buikie hoor, hoe gaat ie nu? Leuk dat je gaat gymmen, ben benieuwd hoe je het gaat vinden. Hier alles goed. Iedereen is weer fit. Twee dagen gewerkt en nu twee dagen thuis, heerlijk. Morgen halve dag thuiswerken en er komt een vriendin met dochtertje van bijna 2 op visite. M'n man zit weer in Brussel en komt donderdagavond pas thuis, ga ik dus ipv donderdag op vrijdag werken. Goed geregeld! Maar toch ben ik liever vrijdag vrij, lekker lang weekend. Jullie al plannen voor het weekend?
@Carrie: Mijn plannen voor t weekend : werken werken werken en nog eens werken Maandag als jullie allemaal weer richting werk vertrekken dan begint mijn weekend ben er ook wel aan toe dan denk ik... voel een griepje opkomen :S
@Carrie, leuk he, al die ontwikkelingen. En dat lopen van Sanna komt wel, kinderen doen alles in hun eigen tempo. Praat Sanna wel al veel? Nicholas praat voornamelijk chinees ofzo @Flippo, ik voel hier ook een griepje opkomen, maar ik hoop dat ik het de baas kan blijven door wat extra vitamine te slikken. @Moon, hoe is het gegaan? @lief, hoe gaat het met jou? Ben je alweer gaan werken of is dat nog niet gelukt?
Ha meiden, hier alles ok hoor. Wisselt nog altijd beetje maar over het algemeen is het gewoon te doen. Wel 70% Lief ipv 110% Lief maarja Ik leer maar rustiger aandoen en accepteren Ik ga vanaf volgende week 2x2 uurtjes werken, of althans.. proberen. Ben benieuwd! Verder niet zoveel nieuws, babyspullen en kamertje worden langzaamaan wat meer klaar, maar we moeten nog flink wat doen en kopen hoor. En vriendlief heeft zn schouder geblesseerd met een val.. dus nu mag ik straks als nog zelf alles schilderen en tillen wedden De zwangerschapsgym was wel grappig, wel leuk om meiden te ontmoeten die ongeveer even ver zijn, ik blijf wel gaan in elk geval, goed voor mn bekken en rug die oefeningen. Wel druk voor mij ineens, 1 dag naar die gym, 2 dagen werken en dan gewoon mn huishouden en boodschappen er nog bij, ik ben natuurlijk NIKS meer gewend dus ben benieuwd hoe het zal gaan! Groetjes!
@Lief, je krijgt het er druk mee! Ik hoop dat het werken goed gaat en dat je ondanks dat het druk gaat worden er ook een beetje van kan genieten. Wel vervelend dat je vriend zijn schouder heeft geblesseerd, gelukkig hebben jullie nog even de tijd om de babykamer af te krijgen.
Flippo succes donderdag Zou zeeeker vragen of je op de wachtlijst mag alvast, ben er alleen bang voor als je altijd overal alle verhalen leest... voor ons lijkt dat heel logisch maar voor hun blijkbaar niet. Maar ik duim ervoor hoor! Want beter naar een datum toeleven dan naar een groot zwart gat kijken. Juf bij jou hectisch zeker in de klas met de sint in het land Die kinderen worden helemaal gek dan he. Alles goed verder, al wat kilootjes aangekomen? Hoeveel wil je eigenlijk aankomen? En met Nicolas alles goed? Carrie ook weer druk aan het werk, met Sanna ook alles goed? Moon weer eens op het wachtbankje... succes meid, en hoop moet je altijd houden, de teleurstelling is toch groot of je nou probeert niet te hopen of niet.. En het kán ook zomaar alle onderzoeken gewoon prima om een zwangerschap te hebben, ik duim. Hier morgen weer voor het eerst naar het werk, wel maar 2 uurtjes maar ach. Heb een rotweek gehad, meer misselijk en moe, gisteren ook nog eens overal pijn, bekken, rug, buik en ook nog harde buiken, ik was er helemaal klaar mee. Maar vandaag gaat het gelukkig beter! Wel voor de zekerheid niet naar zwangerschapsgym gegaan, met het uitzicht dat ik morgen wilde werken en vrijdag eigenlijk ook en mn nichtje komt dit weekend ook nog, ik dacht ik doe het maar ff rustig aan. Mn nichtje is die verloskundige dus wel leuk dat ze komt zij is ook de enige die het geslacht weet omdat ze een echo heeft gemaakt bij mij dus kan ik eindelijk alle kleertjes enzo showen . Schoonvader komt zaterdag de kast fixen, daarna kunnen we gaan schilderen, rolgordijn is besteld, wiegje is in huis... dan gaat het echt opschieten. En 8 december weer naar de gyn+ echo, ook wel fijn gevoel weer ff die controle, ook al groeit mn buik goed en beweegt t lekker hoor, ik kom zelf alleen amper aan dus dan is het fijn toch te horen dat t kindje het wel goed doet (ga ik vanuit ). Groetjes
Hey meiden, Eindelijk weer eens een bericht van mij. IUI ging goed! Goede uitslag en ik was vrij relaxed, dus..wie weet Juf: haha zeker dolle boel met al die kids die aan het stuiteren zijn vanwege de sint en zijn piete. Toch wel een leuke tijd. Lief: Wat goed dat je morgen gaat werken. Ik hoop dat het je goed bevalt. 2 uur is meer dan genoeg om mee te beginnen. Heel veel succes iig! Goed dat je van tevoren rust neemt. En indd heel leuk dat je nichtje komt en dat je alle kleertjes kan showen! Flippo nog ff en dan is het zover. Ohw wat moet ik aan je denken! Ik vind het zo spannend en hoop zo dat je al op de wachtlijst mag. Houd nog ff vol meid en dan hopelijk duidelijkheid! Hier nog een dikke week en dan weten we hoe of wat...Zo spannend. Ik moet er veel over nadenken weer, maar goed we proberen het maar los te laten. Heb het iig heerlijk druk en genoeg aan mijn hoofd (ook wat mindere dingen helaas, maar goed) en we gaan maar door he Lief,s Moon
@Lief, weet ook niemand van je familie het geslacht van je kindje? Wat knap dat jullie het zo geheim kunnen houden, het lijkt me vooral lastig dat je nu aan bijna niemand al je nieuwe spulletjes kan laten zien. Gelukkig komt je nicht en dan kan je alles showen! Veel succes met werken morgen! @Moon, ik duim weer voor je! @Flippo, heel veel succes donderdag ik hoop dat ze je op de wachtlijst gaan plaatsen. Hier gaat het even niet zo goed. Afgelopen zondag is Nicholas weer ziek geworden, dus zijn we voor de zoveelste keer met hem bij de arts geweest en hij heeft een longontsteking! Geen wonder dat hij al zo een tijd ziek is en hoest. Hij krijgt nu medicijnen en we hopen dat hij snel weer beter is.
Meiden, ik ga stoppen op dit forum.... Ik verwijder mijn account hier ook omdat ik al eerder geroepen heb te stoppen hier maar puntje bij paaltje kom ik toch iedere dag hier weer terug... Ik merk dat ik door dit forum me te veel blijf focussen op het zwanger worden en me verhalen van anderen te erg aan blijf trekken en dat is naar mijn gevoel niet goed voor mezelf. Ik blijf in gedachten bij jullie hoor Liefs