Owww juf arme Nicholas! Hopelijk knapt hij nu snel op! Die kleintjes zijn toch snel ziek he.. en dan ook nog een longontsteking brr. Maar met de juiste medicatie en heel veel mamaliefde komt het vast snel goed. Flippo, tja.. moet je zelf weten ik ga je niet volgen op een ander forum ofzo ik heb mn handen al vol om deze bij te houden Ik wens je wel heel erg veel succes en hoop het dan via Moon ofzo te horen als je zwanger bent! Want dat moet en zal echt een keer lukken daar geloof ik in en duim ik voor
Jeetje Flippo, dat is wel heel definitief. Ook ik zit niet op andere fora en facebook, maar we horen het hier vast via Moon als er mooi nieuws is. Ik wens je al het beste toe. @Lief, hoe is het werken gegaan?
Ja ging goed hoor! Wel moe van aaal dezelfde vragen, heb nogal wat collega's en iedereen komt dan uiteraard vragen hoe het is Later hield ik het maar op: goed hoor. Haha. Werken opzich is niet zwaar natuurlijk achter bureau, zit thuis ook veel achter de laptop, ben alleen wel heel mijn routine kwijt maar ach. Vind de reis erheen en weer terug zwaarder En ben nog wel lui met de bus gegaan! Mn bekken enzo wil momenteel niet echt mee en alles trekt in mn buik en doet beetje zeer enzo dus voel me niet bepaald mobiel haha. Vrijdag ga ik het op de fiets proberen, lopen is gewoon niet zo lekker nu ff, zal wel groeispurtje zijn van mijn buik ofzo. Merk wel dat ik er echt uit ben en ook niet zo heel veel zin heb om me super te verdiepen omdat ik er over een paar weken toch weer uit ga voor mijn verlof, slecht he Ben echt ff helemaal uit die werkwereld. Maar ik doe altijd veel controlewerk en dat kan ik gewoon doen hoor. Vandaag komt onze nieuwe bank!! Zin in.
Wat fijn dat het werken goed is gegaan. En ik kan me voorstellen dat je er geen zin in hebt om je er weer helemaal in te verdiepen, je hoofd zit nu natuurlijk ook al vol met iets veel belangrijkers, je babyEn stoer dat je op de fiets naar je werk wilt gaan, toen ik ontdekte dat ik zwanger was, was dat meteen een mooi excuus om niet meer op mijn fiets te stappen
Lief wat fijn dat t wel goed ging met werken! Groot gelijk dat je je niet echt meer gaat verdiepen in het werk... Zoals juf ook zegt je hebt iets veel belangrijkers aan je hoofd, jullie kleintje! T gaat meer gewoon om t therapeutische, ff eruit, onder de mensen. De rest komt na het verlof wel weer! HEbben jullie trouwens al geregeld hoe jullie t straks gaan doen als de kleine er is? Juf hoe istie met Nicholas? Hopelijk gaat het weer goed met m! En verder? Lekker in de sinterklaassferen ? Hier niet veel nieuws... Voel nog helemaal niets maar wel weer veel last van nattigheid.. Begint wel erg spannend te worden nu want woensdag nod.. Maar normaal zou het roze morgen alweer moeten beginnen.. Hoop het niet!!! Nu flippo er niet meer is hier ben ik nog als enige over Maar ook onze grootste wens gaat ooit goedkomen Dat moet gewoon! We wachten nog maar even af.... Fijne dag!
Ja we zitten nu allemaal een beetje in andere fases he.. jij nog altijd niet zwanger, juf en carrie al een vrij groot kindje, ik zwanger.. wel jammer want als je in dezelfde fase zit is dat toch makkelijker kletsen! Ik ga weer gewoon keihard voor je duimen hoor Moon En je bedoeld met opvang enzo wat we gaan doen? Ik ga di, woe, do werken en dan gaat kindje naar het kinderdagverblijf wat naast mn vriend zijn werk zit. Hij gaat kindje dan dus ook brengen en ophalen dus als ik moet werken moet ik 's ochtends wel ff zorgen dat kindje helemaal klaar is enzo (vriend is in in de ochtend een zombie) maar daarna fiets ik gewoon naar mn werk als vanouds en uit mn werk hoef ik ook niet te haasten ofzo, kan nog ff boodschapjes halen en koken en dan komt vriendlief met kindje thuis. Wat mij betreft ideaal
@Moon, spannend weer voor jou! Ik duim heel hard voor je dat er morgen geen roze is en dan woensdag een mooie positieve test. Ik hoop het echt voor je meid, je hebt lang genoeg gewacht! @Lief, dat is goed geregeld, dat je vriend de kleine brengt en haalt, dan kan jij lekker rustig aan doen. Want vooral het halen van het kdv zorgt vaak toch wel voor wat stress. En ik vind het eigelijk ook wel weer leuk dat we allemaal in een andere fase zitten, zo gaat het in het echte leven immers ook. Ik ben bewust niet met de november mama's mee gaan kletsen omdat het me juist zo saai lijkt als je allemaal hetzelfde meemaakt. Maar ik snap wel dat het soms ook fijn kan zijn om wat herkenning te vinden in een topic. Nicholas is vandaag weer bij de arts geweest en hij is weer helemaal in orde. Hij heeft in 1 long nog slijm zitten, maar dat moet hij er gewoon uit hoesten. Op mijn werk zit ik helemaal in de Sint sfeer, de kinderen zijn er helemaal van uit hun doen, zo spannend vinden ze het Maar thuis vieren wij geen Sinterklaas, zodra Nicholas groter is natuurlijk wel weer. Vieren jullie allemaal Sinterklaas met gedichten, cadeaus enz?
En moon?? Juf, dat is waar hoor, maar besef me wel dat ik aan de leuke kant sta, voor moon en flippo moet het wel eens lastig zijn dat zij nog altijd niet zwanger zijn en wij wel zegmaar Fijn dat Nicholas weer bijna beter is! Hier geen sint, geen kindjes in de familie, komt dan weer wel als ze het begrijpen zegmaar. Hier dit jaar wel kerst en dat is voor het eerst! Gezellig met broertjes+schoonzusjes erbij dus met zn 8en zijn we dan. Hebben lootjes gedaan, maar doen geen gedicht of surprise verder. Heb stiekem ook voor iedereen nog een cadeau gekocht, staat zo leuk al die cadeaus ingepakt hier Hier vanavond weer zwangerschapsgym en woensdag en vrijdagmorgen werken. Blijf me nu beetje hetzelfde voelen, wel redelijk maar als ik maar 1 nachtje minder slaap heb ik gelijk het gevoel dat ik niks meer aankan enzo. Maarjaaa.
LIef dat ik bedoelde ik indd haha qua werk en opvang enz. wat ideaaal dat je vriend het kindje ken brengen/halen en dat de opvang naast de deur van zijn werk zit. Beter kan niet! Goed geregeld Ik vind het ook zeker leuk dat we hier over van alles en nog wat kunnen kletsen het is alleen wat minder leuk dat ik, helaas, de enige ben nu hier die nog niet zwanger is of is geweest...Maar ik vind het erg leuk om jullie verhalen te lezen en jullie te blijven volgen, dat sowieso! Je "kent" elkaar toch al zo'n 2,5 jaar en we hebben heel wat gedeeld! Gelukkig dat het weer beter gaat met Nicholas. Nu hopen dat het slijm ook gauw weg is, zodat hij weer helemaal topfit is. Hier vanmorgen bij het afvegen een heel klein beetje bruin gespot....Ben dus bang dat het weer game over is. Ik heb wel al de hele dag steken in mijn buik/liezen. Voor zover ik me herinner heb ik dit nooit gehad tijdens/rond een nod, maarja...bij mij is het elke keer anders en bruin is nog nooit goed geweest bij mij, dus tsja...moet mezelf maar niet vd gek houden Toch ff moeite mee....wéér een kerst zonder zwanger te zijn/een kindje te hebben, wéér een jaar waarin we hebben gezegd DIT wordt ons jaar...Wéér een jaar voorbij. Het gaat allemaal zoooo snel en er is zoooveel gebeurd en gedaan en nóg mag het niet zo zijn..We kunnen in december ws wel nog een keer voor IUI gaan (ff afhankelijk van hoe het loopt, want tussen kerst en oud & nieuw is het lab dicht ...), maar dan weten we toch pas in januari a.s. of ik zwanger ben, dus zwanger in 2011 wordt hem sowieso niet meer... Liefs, MOon
@Moon, ik blijf heel hard voor je duimen Moon, maar het is wel balen dat je alweer een beetje bruin hebt gehad. @Lief, toch fijn dat je wel weer dingen kan doen, want toen je in het begin zo ziek was, was ik echt bang voor je dat je de hele zwangerschap ziek in bed door zou brengen. Kan je nu, ondanks dat je toch nog ziek bent, wel genieten van je zwangerschap? Of overheerst het ziek zijn? Dat we toch alweer 2.5 jaar met elkaar "kletsen" zeg, niet te geloven. En ik kan me voorstellen dat het voor jou niet leuk is Moon, dat je nog niet zwanger bent en wij wel al (zijn geweest). Je wacht al zo lang, en andere gaan je voor, en jij moet maar blijven wachten Maar ik weet gewoon zeker(het moet gewoon) dat jij ook heel snel een mooie test hier mag komen laten zien(het liefst morgen natuurlijk) Maar ik hoop wel dat we je niet een vervelend gevoel geven met ons geklets en soms ook geklaag over de kindjes. En als dat wel zo is moet je het gewoon zeggen. Ik vind het in ieder geval heel fijn om hier mijn hart te kunnen luchten over van alles en nog wat en ik vind het ook super leuk om jullie verhalen te lezen. Want na al die tijd leef ik wel ontzettend met jullie mee!
Moon, bruin is stom.. nog even afwachten maar ik geloofde er idd ook nooit meer in met bruin hoor. En hoe zwaar weer de feestdagen en het jaar afsluiten zonder zwangerschap Knuffel voor jou! Juf, vooral de ochtenden zijn fijn, en kan ik er echt wel van genieten, einde van de dag is vaak wat minder, dan vervloek ik het nog wel af en toe en kan ik niet snel genoeg bevallen zijn. Maar nu over het algemeen genomen is het gewoon te doen allemaal, maar eerlijk: zal blij zijn als ik paar weken na de geboorte zit dat ik weer écht kan opknappen zegmaar. Gisteren zwangerschapsgym, ging heel goed en ga zo op de fiets naar het werk voor 2 uurtjes! Dus voel me wel klein beetje weer normaal mens zo haha. Heb in tegenstelling tot vorige week ook veeeeel minder last van mn banden, spieren, bekken en harde buiken. Was echt ff rotweek! Blijkbaar een groeispurtje ofzo.
Ik vind t juist leuk jullie verhalen te volgen dus klets gewoon door op de manier zoals jullie deden hoor meiden Ik kan alles kwijt aan jullie dus jullie uiteraard ook aan mij! Helaas is het hier weeeeer niet gelukt
Alsof het nog allemaal niet genoeg is, is mn mannetje gistermiddag kermend vd pijn in zijn nek/rug naar huis gekomen...Hele hoop gedoe met zn baas, zn baas wil dat ie alleen staat op het werk, terwijl arts/therapeut zeggen dat dat nog niet kan ivm klachten vh ongeval, toch moest ie..heeftie een halve week gedaan en nu is hij letterlijk gebroken, helemaal terug bij af. Morgen precies een jaar geleden dat het ongeluk gebeurde en weer helemaal terug bij af, terwijl het best goed ging, en dat allemaal door die #$%^&*()baas van m! Wat zou er nog meer misgaan..??!
@Moon, wat balen dat het weer niet gelukt is En wat k*t dat je man nog zo veel last heeft van het ongeluk. Hij kan toch maar beter rustig aan doen, want je nek en rug moet je niet zo jong al verpesten. Wat kunnen bazen soms toch lekker begripvol zijn! @Lief, wat fijn dat je weer een beetje je normale leven kan oppakken. En gelukkig zijn er toch momenten op de dag dat je van je zwangerschap kan genieten, maar ik denk toch wel dat het voor jij heerlijk zal zijn als je straks bevallen bent. Denk je al veel na over de bevalling of ben je daar nog helemaal niet mee bezig? @Carrie, hoe gaat het met jou en Sanna? Vandaag kwam Sinterklaas op het kdv, erg leuk. Nicholas was eerst heel druk bezig met dansen en klappen op de muziek(hij is een echte uitslover!). Maar toen hij bij Sinterklaas op schoot moest wist hij niet hoe stevig hij zich aan mij vast moest houden Morgen moet ik weer naar de dietiste, ik ben heel benieuwd of ik een beetje naar verwachting ben aangekomen.
Moon wat klote van die baas van je vriend zeg.. jeetje.. wat zijn er toch kutbazen, als ik dan zie hoe goed mijn werkgever reageert op mijn 'ziek zijn' dan mag ik in mn handjes klappen. En nu? heeft hij nog wel therapie enzo? Juf, wat leuk van Nicholas! Zie het helemaal voor me. Hier vieren we verder geen sint, maar wel kerst dus daar heb ik al helemaal zin in! Succes bij de diëtiste, ben je daar eigenlijk op eigen initiatief heen gegaan of omdat het moest van huisarts oid? De bevalling: ik kijk er naar uit hoor, angst zal misschien nog komen als het dichterbij komt maar voor nu neuh.. ik weet niet wat ik kan verwachten dus laat het wel over me heenkomen. Zie er echt niet tegenop. Ik heb donderdag een groeiecho en daarna een afspraak, dus ben benieuwd hoe alles gaat daarbinnen. Ook uitslagen van hb, suiker en schildklier. En als alles goed is ga ik vragen of ik ook naar een verloskundig mag overstappen, ben dat ziekenhuis en erheen/in parkeergarage etc spuugbeu. Verloskundige zit gewoon in de wijk, veel praktischer en durf die ook eerder te bellen als er iets is dan naar het ziekenhuis, die drempel is veel hoger op 1 of andere manier. Vandaag komt schoonpaps om wat dingen in het kamertje te doen en dan kan ik daarna eindelijk verder, wel fijn dus! Ik slaap wel beroerd.. heb veel last van mn bekken/rug in de nacht, kan echt niet lang in dezelfde houding liggen, dan word ik wakker om om te draaien blijkbaar, maarja zo ben ik wel minimaal 6 keer per nacht wakker ofzo, poeh. Blijkbaar voorbereiding op straks haha.
Ik ben op eigen initiatief naar de diëtiste gegaan, omdat ik het zat ben om zo dun te zijn. Ik kan bijna geen kleding kopen, vooral broeken zijn een ramp. En verder merk ik dat is heel vatbaar ben voor griepjes enzo. Dus ik hoop zoveel aan te komen dat ik in een maat 36 pas(maar of dat haalbaar is weet ik niet) en dat ik meer weerstand krijg. In jou geval kan ik me voorstellen dat je uitkijkt naar de bevalling, dan ben je eindelijk ook van dat ziek zijn af. Ik hoop voor je dat je naar een verloskundige mag overstappen, dat lijkt me toch net wat persoonlijker dan een gyn. En 6 keer op een nacht wakker, nou dat lijkt me geen pretje. Ik hoop toch dat je snel weer wat beter kan slapen, want als de kleine er straks is komen er nog genoeg gebroken nachten
Hej meiden, Hoe istie hier? Juf wat knap dat je op eigen initiatief naar de diëtiste bent gestapt. Mensen denken vaak dat alleen "dikkere" mensen problemen hebben, maar ook als je te "dun" bent kan dit spelen. Ik vind het knap van je en hoop dat je snel een aantal kilo's aankomt. Pfft...wat het maar een kwestie van doorgeven, dan gaf ik je er zo een paar: jij blij en ik blij :-D Hihi...helaas werkt het zo niet. Heel veel succes ermee! Hoe is het met Nicholas? Weer bijgekomen van alle sinterklaasdrukte verder? Lief: Hoe is het met je? Redt je het met de zwgym en het werken enz? Ik hoop dat het steeds een beetje beter gaat! Ennuh..komen er nog nieuwe buikfoto's? Ben wel benieuwd Ik ben gisteren weer begonnen met de Menopur. Volg maandag weer een afspraak en dan ws. volg week woensdag alweer IUI5...gaat hard he! Ik heb nog elke keer op dag 12 Pregnyl moeten spuiten en op dag 14 de IUI gehad, dus de gyn ging ervan uit dat dat dus nu ook wel zo zal zijn. Je weet het maar nooit met mij, maar goed...we zullen zien haha! Mijn vriend zit helaas nog steeds thuis. Het gaat nog steeds niet beter. Volg week hebben we een gesprek en wordt er een arbeidsdeskundige ingeschakeld. Ik hoop dat 2012 eens een keer een goed jaar mag worden, want we hebben toch wat ellende gehad, bah bah! Maar goed we gaan maar positief door, dat is het enige dat we kunnen doen. LIefs, Moon
Gaat snel idd Moon, maar dat is goed, vaart erin houden voor die beep! Wat ontzettend rot voor je vriend.. hopelijk komen jullie met die arbeidskundige dan verder (geen idee wat zo iemand doet ). En hopelijk mag 2012 echt een fantastisch jaar worden! Juf ik zag vanmorgen 61,4 op de weegschaal ik heb even een rondedansje gedaan haha. Nou heb ik normaal geen problemen met mn gewicht (gewoon goed niet te zwaar niet te licht) maar was in een veel te licht bmi terecht gekomen door dat spugen dus hoop dat jij ook blij naar de weegschaal kon kijken bij de dietiste! Maat 36 is toch wel heel handig om te hebben en ook voor je weerstand idd! Moon je hebt gelijk ik zal binnenkort weer eens een buikfoto maken! Verder is het nu stabiel, maar wordt dus niet meer beter. Maar ja.. leefbaar en ik zing het wel uit, jammer alleen dat ik nu dus al een week of 24 elke dag misselijk ben/last van mn maag heb.. dat is laaaaaaaaaang Beetje chronisch ziek gevoel. Maar die 2 keer 2 uurtjes werken gaat en zwangerschapgym ook. Ik kan ook lekker weer alleen mn huishouden en boodschapjes doen, dus voel me weer vrijer. Nu maar hopen dat de kleine niet binnenkort tegen mijn maag gaat duwen zodat de hele heisa opnieuw begint.. ben ik wel heel bang voor stiekem. Donderdag groeiecho, afspraak met de gyn en intake van de kraamzorg, dus hele babydag!
@Moon, fijn dat het zo snel gaat bij jou, want zonder lange wachttijd zijn dee behandelingen al vervelend genoeg. Balen dat je vriend nog steeds thuis zit! Wat kan een arbeidsdeskundige voor hem doen? @Lief, het is voor mij echt bijna niet voor te stellen dat je alweer zolang misselijk bent, ik vond 17 weken al vervelend! Gelukkig gaat het met je gewicht nu goed en kan je ook al weer een stuk meer dan in het begin. Veel succes donderdag met de babydag, ik hoop dat je van de gyn naar de verloskundige mag. Nicholas is weer helemaal bijgekomen van Sinterklaas, de laaste 3 dagen slaapt hij zelfs heel goed. Hij is steeds maar 1 keer per nacht wakker, dus ik ben heel blij Ook gaat hij steeds meer los lopen, van alle ontwikkelingen in het afgelopen jaar vind ik dit toch wel een hele leuke. Hij is echt helemaal baby af nu hij kan lopen. Zelf ben ik trouwens ook heel blij dat ik nu zo lekker aan het aankomen ben, ik merkte vandaag dat mijn spijkerbroek erg strak zat, dus ik ben extra blij!