Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door charlene08, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Dat wordt shoppen Juf ;D

Ik heb wat nieuwe foto's in de albums gezet. Die buikfoto van vandaag is wel met schilderkleren hoor, ga de deur schilderen maar buik is te zien!

2. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Vandaag de groeiecho en afspraak gehad, moet toch over 2 weken alweer voor een groeiecho omdat hoofd en romp wat achterblijven. Het heeft wel onze lange benen haha die lopen vér voor. Als het zo door groeit is het allemaal prima, maar het mag niet verder afbuigen, daarom houden ze het even in de gaten.

Schildklier, suiker en bloeddruk waren allemaal goed verder :) Bloeddruk was 95-55 vond ik zelf wel wat laag maar goed :p

Groetjes!

3. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Jee wat gaat de tijd snel!
    Wij hebben ook leuke sinterklaas gehad. Sanna vond de muziek ook geweldig en danst er op los. Ook cadeaus uitpakken kan ze al zelf. Sowieso heeft ze veel ontwikkeling doorgemaakt. Ze kan eindelijk een paar pasjes los lopen. En ze zegt steeds meer woordjes en praat ons na.

Lief: je groeit gelukkig mooi ondanks alles. Maar kan me voorstellen dat je uitkijkt naar de bevalling.

Juf: wat goed dat je al wat bent aangekomen, hoop dat je je lekker in je vel gaat voelen. Fijn dat het met nicholas zo lekker gaat, de dreumes.

Moon: alweer in een nieuwe ronde, het gaat wel vlug elke keer maar zou het je zo gunnen dat het nu een keer raak mag zijn! Heel veel geluk en rustig aan verder!

4. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Hej carrie! Leuk weer wat van je te horen! Wat leuk dat het zo goed gaat met Sanna en dat ze zo vooruit gaat elke keer :) Heerlijk toch!

Lief indd mooie foto's hoor, zoals ik ook al bij de foto's postte. Het is wel rot dat je je de hele zw door niet echt goed (of zelfs beroerd) hebt gevoeld, maar je hebt met die mooie buik zo wel echt een prachtig lijntje (snap natuurlijk dat het niet de gezonde manier is!). Echt zo mooi hoe je buik groeit, en ook al echt mooi rond!

Juf: heerlijk als Nicholas zo goed slaapt haha. Kun jij ook weer ff bijtanken. Leuk dat de sinterklaas geslaagd is! Maar indd ook vermoeiend..die kids gaan allemaal stuiteren dan he haha. Een arbeidsdeskundige is een persoon die in gesprek gaat met mijn vriend en zijn werkgever om te kijken op de werkvloer (dus tijdens het werk) en daarna bekijkt of er eventueel met (ergonomische) aanpassingen het werk "makkelijker" of "lichter" gemaakt kan worden. Als dat niet mogelijk is zal de arbeidsdeskundige bekijken of het werk nog wel passend is voor mijn vriend en zo ja, bemiddelen tussen mijn vriend en de werkgever om gewoon weer op een goede relatie te komen (of dit nog mogelijk en wenselijk is weet ik niet, ,maar het is het proberen waard) en zo niet, dan begeleidt de arbeidsdeskundige mijn vriend naar ander, passend werk. Dit kan zijn dmv eerst een opleiding/cursus volgen (als je dus een hele andere richting op moet) en helpt bij het daadwerkelijk vinden van dat werk en die dan ook weer met de nieuwe werkgever in gesprek gaat en op de werkvloer gaat kijken om ervoor te zorgen dat er dus echt goed, passend werk gevonden wordt waar mijn vriend het naar de zin heeft en de nieuwe werkgever tevreden is...Wij zelf denken dat de bouw niets meer voor mijn vriend is, gewoonweg lichamelijk te zwaar met zijn whiplash. We horen nu ook van steeds meer mensen om ons heen dat ze zich elke keer weer verbaasd hebben over hoe snel en hoe lang mijn vriend alweer aan het werk was en dat ze niet konden geloven dat hij het volhield. Mijn vriend is echt een doorzetter en geen klager, dus als hij zegt dat hij iets niet meer kan, nou...dan is het ver! Het is echt heel rot als hij echt ander werk moet gaan doen, maar hij is pas 30 en moet nog zolang..Het is niks voor hem om steeds weer in de ziektewet te zitten. Is dus even afwachten hoe het gaat lopen, maar a.s. dinsdag hebben we een gesprek met mijn baas die dus met onze zaak bezig is. Dan gaan we alles in gang zetten en weten we hopelijk snel hoe het nu verder gaat.

Maandag weer fm en dan ben ik benieuwd of we woensdag weer de IUI hebben...Spannend!!

Morgen gaan we gezellig de kerstboom zetten en kerstkaartjes schrijven :-D

Liefs, Moon

5. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Carrie, wat goed dat Sanna nu ook losse stapjes zet, voor je het weet rent ze door het huis heen:D En leuk dat ze nu ook begint te praten, dat lijkt me zo gezellig.

@Lief, fijn dat alles weer goed was met mini-lief en dat ze hem/haar goed in de gaten houden. Heb je nog besproken met de gyn of het mogelijk is dat je naar een verloskundige gaat?

@Moon, jeetje, dat klinkt toch wel heftig! Maar het lijkt me voor hem ook wel zwaar om met een whiplash in de bouw te werken. Ik hoop dat jullie een goede oplossing kunnen vinden.

6. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Juf, nee want omdat t nu achterloopt mag ik niet eens weg ;) Ik vind het best spannend hoor die volgende echo.. zie mezelf al plat moeten ivm de groei ofzo..

Gelukkig beweegt het de laatste dagen als een gekke, dus het zal allemaal wel goed gaan daarbinnen.

Vandaag wat geschilderd in de babykamer maar ik kan t gewoon niet meer allemaal pff.. gelijk dan weer veel misselijker.. ik ben die maag zo spuugzat he.

Nog ongeveer 11 weken, maar zou ze het liefst slapend doorbrengen, heb het echt helemaal gehad. Godzijdank zitten er nog wat gezellige feestdagen tussen anders zat ik er echt doorheen.

7. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Nog even volhouden Lief, het langste stuk heb je al gehad. En klussen in de babykamer moet je misschien toch maar aan anderen over laten, want het is natuurlijk niet goed als je daarna weer meteen zo een last krijgt van je maag.
    De volgende echo zal vast weer goed zijn, al snap ik natuurlijk dat het voor jou ontzettend spannend is, want het laatste wat je er nu nog bij wil hebben is dat je dan ook nog plat moet de rest van je zwangerschap. Ik ga voor je duimen dat je kleine uk een groeispurt maakt, zodat het weer mooi op schema loopt.

Ik ben vandaag dan toch maar begonnen met de kerstversiering ophangen, en nu de lichtjes weer voor de ramen hangen is het toch wel weer gezellig. Alleen de boom heb ik nog niet neer gezet, want ik ben heel bang dat Nicholas daar echt niet vanaf kan blijven.

8. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Wat is het stil hier. Hoe gaat het met iedereen?

Ik begin steeds meer zin in de kerst te krijgen, vooral omdat je hier overal op straat van die gezellige lichtjes en versiering ziet. en ik kijk ook heel erg uit naar de kerstvakantie, ik moet nog maar een week werken en dan heerlijk 2 weken vrij:D

9. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Rustig hier ja haha!

Zeker leuk die kerstsfeer. Al is het voor mij een beetje dubbel op dit moment. Maar goed, ik vind de kerst altijd reuze gezellig en we hebben leuke dingen in de planning met familie en vrienden, dus dat gaat goedkomen. Ik heb ook lekker een weekje vakantie tussen kerst en oud&nieuw :) Ik hoop dat we een mooi eindejaarscadeautje krijgen.

Helaas is de IUI nog niet geweest...Het loopt weer eens anders dan anders, altijd als ik me erop vastpin dat het dit keer wel weer hetzelfde als de vorige keren loopt. Heb nog elke keer de IUI op dag 14 gehad en vandaag zit ik op cd 15 en was er bij alweer de 3e fm niet veel te zien...Maandag jl. zat er links een ei van 12mm...ik dacht YES aan de goede kant! Vandaag was die weer eens foetsie, althans niet te zien op de echo, en zaten er rechts allemaal kleine eitjes (VERKEERDE KANT!! grrr!!). Dus...zaterdagochtend weeeeeer fm. Dan weer naar zknh in Venlo omdat alleen daar de verlosafdeling is en het dus weekend is. Komt rot uit, want morgenavond feestje van mijn beste vriendin. Maar ach het is voor het goede doel dus we gaan er maar weer voor he :) Er is nog geen man overboord, maar het wordt wel krap want tussen kerst en oud&nieuw is het lab dicht...TOt overmaat van ramp heeft mijn vriend ook nog eens een prostaatontsteking ws. (hij zit doordat hij thuis zit weer niet echt lekker in zijn vel en is volgens mij echt bevattelijk voor dit soort dingen pfft..dan een ontstoken teen, dan blaadonsteking en als gevolg daarvan weer dit), dus kwaliteit vh zaad kan wat minder zijn. Mijn mannetje heeft gelukkig TOPzaad dus ik hoop dat het niet zoveel van invloed zal zijn. Maar goed eerst afwachten of en wanneer de IUI uberhaupt plaatsvindt. Ik baal er wel echt van dat het weer allemaal zo loopt, maarja ik weet ook dat ik nog niet eens mag klagen met mijn cyclussen de laatste tijd, dus dat doe ik dan ook maar niet :)

We gaan er maar weer voor en dan zien we wel. Heb wel alweer 11 gaatjes erbij in mijn buik door al het gespuit! En sinds vandaag spuit ik weer 1,5 ampul ipv 1...

Liefs, Moon

10. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Juf ik vind kersttijd ook altijd zooo leuk met al die lichtjes :D Heb alleen nog nooit een boom gehad sinds we hier wonen, volgend jaar komt ie écht, dit jaar helemaal geen puf voor. Heb alleen kaarsen staan en een schaal met knalkleur kerstballen.

Moon wat balen weer allemaal, het zit je vriend trouwens ook écht niet mee he. Nou hopelijk toch snel nog IUI! Want idd de tijd wordt dan weer krap met die sluiting van het lab, ik duim!

Hier: ik lees wel regelmatig hoor maar heb zo weinig te melden.. mn leven bestaat vooral uit rusten, slapen, niet kunnen slapen door mn bekken, heeeel af en toe even werken, eten, misselijk, zwangerschapsgym en weer rusten. Dus niet bepaald boeiend ;) Hopelijk kunnen we zondag nog een rondje prenatal/praxis/ikea doen voor de laatste dingetjes. Maar dan moeten we er wel voor parkeren en moet ik goed geslapen hebben dus.. ik plan maar niet teveel.

Vanaf 1ste kerstdag t/m oud en nieuw ben ik lekker bij mn ouders, vriend moet toch werken tussen de feestdagen door dus dan is dat voor mij veel gezelliger, zal wel de laatste keer zijn want het is 3 uur rijden dus daarna durf ik dat denk ik niet meer ;) Heb daar wel zin in.
    Hij is er dan wel eerste kerstdagen en met oud en nieuw hoor zo kom ik ook makkelijk heen en weer met de auto. Hopelijk komt er geen sneeuw of rare uitslag van mn echo ofzo want ik wil dat het doorgaat!

ps hier heeft het net gewoon gesneeuwd he!

11. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Lief, Heeft het gesneeuwd bij jullie? Dan krijgen we misschien toch nog een witte kerst, hier is het vandaag alleen maar heel nat geweest.
    Fijn dat je naar je ouders kan, dat is voor jou toch veel gezelliger dan alleen thuis zitten.
    Wanneer is je volgende echo?

@Moon, wat balen dat je nog geen iui hebt gehad. Elke keer als je denkt dat het allemaal volgens plan gaat, dan gaat het toch weer anders. Ik duim voor je dat het toch nog gaat lukken voor het lab dicht gaat.
    Heb je er veel last van dat je weer meer medicijnen moet spuiten?

12. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Ff snel: nog steeds geen goed ei hier :( Dinsdag weeeer fm..

13. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Bah dikke knudde moon. *gaat eitjesdans doen*

14. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Haha lief! Thnks! Morgen weer fm, spannend!! Zijn jullie nog naar de prenatal geweest? HoPelijk lekker kunnen shoppen :)

Juf en carrie hoest met jullie!

Liefs moon

15. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Spannend vandaag dus, ik duim!

Ja we zijn nog naar de Prenatal en Praxis geweest zondag, had genoeg geslapen ervoor ;) en we hebben nu gewoon alles binnen! Ook nog even matrasje bij de Ikea opgepikt voor het ledikantje. Uiteraard vast wat kleine dingen vergeten ofzo maar dat komt dan wel in de kraamweek, lekker rust nu aan mijn hoofd, als ik me dan nog weer zo rot voel als afgelopen week hoef ik er in elk geval niet meer uit!
    Vriend heeft wel me met de auto van de Prenatal naar de Praxis naar de Ikea gereden haha, is gewoon op zo'n meubelplein maar zag het niet eens zitten die helemaal over te steken ;D

De babykamer wordt in januari verder aangepakt door vriend+schoonvader, hebben behang voor 1 muur en verf voor de rest. En de kinderwagen komt ook in januari.

T komt nu wel dichterbij allemaal :) Donderdag weer een groei echo, maar te voelen aan hoe pijnlijk alles dus afgelopen dagen is geweest is t wel gegroeid ;)

16. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Moon, wat balen dat er nog geen ei was, ik hoop dat de echo vandaag wel positief was?

@Lief, fijn dat je alles nu in huis hebt, jullie zijn er dus helemaal klaar voor. Ik zag net aan je banner dat je alweer 30 weken zwanger bent, het gaat echt snel, nog maar heel even en je kleine uk is er!
    Succes donderdag met de echo, ik hoop dat de kleine nu een grote is geworden:D

Morgen mijn laatste dag werken en dan heb ik vakantie, heerlijk even bijkomen(hoop ik:)). Morgen heb ik ook kerstdiner op school, dat vind ik altijd zo leuk, gezellig met de kinderen eten.
    Verder ben ik hard op zoek naar een vakantiehuis in Nederland, want eind mei willen we met de familie een paar dagen weg, dus als jullie nog leuke plekjes weten?

17. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Juf Limburg is heeeel leuk en heeeel mooi :p

Helaas geen iui v ons... Bij de fm was er geen goed ei te bekennen terwijl m'n bms kei mooi en dik was! Dus: eisprong stiekem ineens toch geweest ws.... Progesteron geprikt en morgen of vrijdag de uitslag! Wel balen maar we hebben, onbewust dus, wel veel geklust dus er is n kans... Wie weet is dit wel DE verrassing waar we op wachten als uit t bloed indd blijkt dat eisprong geweest is... Blijft irri maar afgaande op alle symptomen achteraf zou t kunnen. Spannend dus weer!

Morgen nog een dag werken, maar wordt n leuke dag! Samen met m'n baas kerstborrel geregeld, dus morgen alles versieren en klaarmaken en tussendoor nog n beetje werken :) En dan lekker vakantie!

18. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Moon wat balen weer! Maarrr dus nog wel een kansje, hopelijk laat het bloed zien dat er wel een eitje gesprongen is!!

Hier was de echo goed, blijft een kleintje (op de onderlijn) maar was wel tegenover de vorige keer gewoon stug door gegroeid dus dan is het prima he. Nu pas met 34 weken weer terug voor echo en controle.

Hele fijne feestdagen voor jullie allemaal! Ik ga een weekje naar mijn ouders dus zal niet zoveel online zijn :)
    En moon voor jou ook een dikke knuffel voor de feestdagen, hopelijk laat het bloed een eisprong zien want dan is er wel gewoon een kans!

ps juf ik heb geen ideetjes, Zeeland is natuurlijk altijd leuk ;) maar heb zo geen idee van een vakantiehuis :p

19. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

*cybje breekt ff in*

Heeeel af en toe terug van weg geweest...
    jaja kom maar met de opmerkingen :p
    Flippo is weer terug maar onder een andere naam.... en op een zeer laag pitje.

Maar goed ik dacht ik meld t hier ff...

IVF-1 gaat volgende week van start.

20. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    He wat goed dat dat nu al zo snel kan! Dat is wel even anders of sneller gegaan dan je dacht of niet?

Deel Deze Pagina