Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door charlene08, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Gelukkig is het achter de rug met een mooi resultaat! Je hoort het vaak dat 1 kant veel pijnlijker is dan de andere, wel gek eigenlijk he. Gelukkig begon je met de beste kant anders had je misschien niet meer verder gedurfd joh.

En wel balen dat het ICSI moet zijn, maar aan de andere kant, gelukkig is er wel genoeg voor de ICSI :) Heb zelf altijd het idee van als ze het zaadje er gewoon al in doen dan is er tenminste alles aan gedaan ofzo..
    Ook wel gelijk duidelijk waarom het nog niet gelukt is op de natuurlijke weg met zo weinig zaadjes he...

Nou doe het rustig aan, zorg goed voor jezelf het zal nog wel even napijn geven..en hopelijk zondag supermooi nieuws! Spannend telefoontje hoor brr.

2. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Lieve meid,

Ook via hier nog even zeggen dat je een TOPPER bent! Het is allemaal niet niks hoor! Zeker ook respect voor je mannetje, hij moet het allemaal maar doen zo op commande in het zknh en dan ook nog v/e tweede keer. Pfft... meid wat een spanning en wat rot van de pijn. Je bent een flinkerd! Je hebt je er goed doorheen geslagen, dus respect ook zekerrrr voor jou! Houd het doel voor oge...:) Ik hoop op een super goed nieuws telefoontje zondag!

Dikke knuff, Moon

3. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Wat een verhaal cyb! Het klinkt al heel pijnlijk als ik het zo lees, laat staan hoe het voor jou gevoeld moet hebben. En wat balen dat het zaad te weinig was voor ivf. Wel mooi dat er 9 eitjes zijn, is het nu ook zo dat als die eitjes goed bevrucht worden dat ze dan bewaard worden, omdat ze niet allemaal worden terug geplaatst?
    Doe rustig aan, zodat je goed kan bijkomen voor de tp.

4. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Hey meiden! Alles gaat hier redelijk goed hoor :) Buik is nog wel flink gevoelig maar te doen.
    @JufD: wij hopen inderdaad ook op een paar mooie cryo's om in te vriezen en een verse embryo om terug te plaatsen. In mijn geval mag er altijd maar 1 embryo/cryo terug geplaatst worden ivm mijn baarmoeder afwijking en het litteken wat er in zit.
    Dus we gaan voor een mooie tp komende zondag en hopelijk nog wat mini's die ingevroren mogen worden :) Ik hou jullie op de hoogte!

@Lief: Tja aan de ene kant balen dat t geen ivf is geworden maar goed, moet ook eerlijk zeggen dat het me weinig uit maakt :) Zolang er maar bevruchting is, dan ben ik al blij :)

@Moon: Thnx meis :) ben ook onwijs blij dat dit achter de rug is! Ookal deed het verrekte pijn, een 2e keer zou ik niet over twijfelen maar gewoon doen... omdat ik weet dat je de dag erna de pijn niet eens meer zo goed kunt herinneren... ja je weet dat t erge pijn deed, maar hoe die pijn precies voelde, dat ben ik alweer kwijt gelukkig!
    maar goed we gaan gewoon voor in 1x raak :p Althans dat is mijn motto :p

5. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Haha hopelijk gaat t met de pijn van de bevalling net zo ;)

Maar fijn dat het meevalt nu, je leest soms verhalen dat het toch nog flink heftig kan zijn met na pijn.

En idd we gaan voor een paar cryo's hoor dan heb je tenminste nog wat achter de hand, anders hangt alles zoooo af van 1 terugplaatsing. Ik duim!

6. Flippo123

Vanmorgen om 10:15 werd ik door de laborante van het UMC gebeld.
    Deze mw klonk erg zakelijk en eigenlijk werd ik daar direct al een beetje zenuwachtig van... ze klonk zo negatief

Van de 9 eicellen waren er 7 bevrucht.
    1 was 8 cellig en zag er mooi uit, deze zou terug geplaatst worden.
    De 6 anderen waren 4 cellen en troebel, niet goed dus... deze zijn vernietigd.

Onze hoop is dus gevestigd op deze emmy...
    Over 15 dagen mag ik testen... dat word lang wachten....

Bij positief resultaat moet ik bellen voor de afspraak voor een echo.
    Bij negatief resultaat bellen voor een afspraak om deze behandeling te evalueren en te kijken wat er eventueel anders moet/kan. Dan moeten we een cyclus rust houden en dan zouden we ergens in maart weer van start kunnen.

Maar goed, ik heb goede hoop voor deze tp, en ik hoop dus heel hard op een zwangerschap!

Op naar 23 januari!

De tp was vanmorgen om 11:45, heb op dit moment dus een mooie 8 cellige emmy warm in mn buikje zitten!

7. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Wat een goed en tegelijk minder goed nieuws. Super dat je Emmy er in zit en dit moet gewoon jullie kindje worden, lekker broeden! Gaan spannende dagen worden.... Maar oprecht jammer dat er geen cryo's zijn dan heb je voor je gevoel toch wat achter de hand nu moet je meteen het hele circus opnieuw mocht het niet lukken.

Is ook niks van te zeggen he... de een heeft 17 eicellen, de ander maar 5, de een heeft wel 6 cryo's de ander weer geen 1. Bij veel is het gewoon de eerste TP raak en sommige hebben er al wel 10 gehad voordat ze zwanger raken. En helaas blijft er ook en klein groepje met lege handen.. ieders grootste angst. Blijft een wonderlijk gebeuren die voortplanting..

Mijn icsicollegaatje is met haar laatste cyro tp bezig.. zij heeft wel altijd véél cryo's gehad bij haar 2 pogingen maar niks blijft hangen... zo sneu. En ze weten niet of ze nog wel een derde icsi gaan doen, ze heeft nl nogal horror pogingen gehad..

Hier vandaag alweer 33 weken, wat hebben wij toch geluk gehad.. Nu er elke week een weekje bij komt durf ik er ook eindelijk wat in te geloven, want als t nu geboren wordt dan red t kindje het waarschijnlijk gewoon, hiervoor durfde ik nog nooit helemaal toe te geven, zo bang dat het alsnog mis zou gaan..

8. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Cybje, wat goed dat je een teug plaatsing hebt gehad, ik duim dat jullie emmy 9 maanden lang veilig in je buik blijft zitten. Succes met wachten!

@Lief, 33 weken alweer, wat gaat dat toch snel. Nog heel even en dan kan je gaan genieten van mini-lief en ben je hopelijk ook van je misselijkheid af.

Ik moet morgen weer aan het werk na een vakantie van 2 weken, dat is toch altijd weer een beetje wennen.
    Nicholas is afgelopen week weer ziek geweest, hij heeft zelfs 2 dagen niks gegeten en bijna niks gedronken. Dat was toch wel een beetje eng, want hij wilde zelfs niet aan de borst drinken terwijl hij daar normaal aan verslaafd is. Gelukkig is hij nu weer helemaal de oude. Ik hoop wel dat dit voor voorlopig het laatste griepje is geweest, want het lijkt wel alsof hij de laatste tijd vaker ziek dan niet ziek is.

9. Flippo123

hey meiden... hoe is t hier?
    Met mij gaat t redelijk... nadat ik gisteren een pijn en kramp vrije dag heb gehad is het nu in alle hefigheid weer terug...
    Straks weer de utrogestan bollen inbrengen... hoop geen bruin of rood te zien, maar zo voelt t wel! :(

10. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Erg spannend cybje.. gewoon niet leuk meer die wachttijd na een TP :( En dan die bollen dan weet je ook diréct of er bruin is dat weet ik dan weer wel van dat bollengebruik.. Bij mij kwam er overigens geen bruin of bloed door de bollen heen, pas 3 dagen na het stoppen dus hopelijk is dat bij jou ook zo! En dan natuurlijk gewoon geen bruin of bloed meer voor 8 maanden ;) Ik duim.

Hoe is het bij jou Moon?

En hoest met JufD, Nicolas een beetje fit weer?

Hier tja.. we modderen gewoon door. Morgen laatste 'werkdagje' en dan officieel verlof, dat voelt wel heel fijn moet ik zeggen! Ook al was het maar 2 keer 2 uurtjes ik móest me voor mn gevoel wel elke keer zo opladen voor die dagen. Nu hoeft t ff niet meer allemaal fijn.

Vriend is momenteel aant schilderen in de babykamer dus eindelijk komt daar ook schot in. De kinderwagen is ook binnen (nog wel zonder bak, die komt later jammer genoeg) en ik heb slagroomsoesjes met chocolade en muisjes gemaakt en in de vriezer gedaan voor het kraambezoek straks (heel simpel hoor al ingevroren soesjes snel in de vloeibare chocolade dopen, muisjes strooien en snel de vriezer weer in). Maar heb iig weer iets gedaan vandaag, want vanaf zaterdag was het hier echt dikke bagger en kwam ff niet uit dat dipje omdat ik slecht blijf slapen en die misselijkheid ook zn tol blijft eisen.

Maandag weer echo en afspraak gyn! Dan ben ik ook 34 weken geweest dus mag ik hier in het ziekenhuis bevallen mocht het al gaan gebeuren, gek idee hoor! Besef het eerlijk waar nog altijd niet echt.. het is zó anders als dat ik het me voorstelde toen ik zo graag zwanger wilde worden, het blijft namelijk heel onwerkelijk, je voelt het niet écht vind ik?! Maar misschien ben ik daar raar in hoor :p

11. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Cybje, ik hoop dat er geen bruin/rood komt meid, ik duim voor je. Dat lange wachten lijkt me echt heel zwaar, ik hoop voor je dat de dagen snel voorbij gaan.

@Lief, wat fijn dat je echte verlof nu begonnen is, ik hoop dat je er een beetje van kan genieten. En dat onwerkelijke gevoel herken ik wel hoor, maar dat blijft nog wel een tijdje. Zelfs als de baby er is blijf je steeds verbaasd dat hij/zij gewoon uit je buik is gekomen en dat het echt jouw kindje is.

Met Nicholas gaat het nog steeds niet helemaal goed. Hij is sinds hij ziek is geweest ontzettend rustig en wil steeds op schoot of gedragen worden. Terwijl hij normaal ontzettend druk is en nog geen seconde stil kan zitten. Dus ik denk dat hij nog niet helemaal lekker in zijn vel zit. Ook vind ik hem erg dun geworden, morgen moet ik naar het cb dus dan zullen we zien hoeveel hij is afgevallen. Ik hoop maar dat het niet teveel is, want ik heb toch liever een Nicholas met een lekker rond gezichtje:)

12. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Cybje er komt geen rood en ook geen bruin! Ik heb zo'n goed gevoel erbij..Dit moet 'm zijn!! :) Nog ff volhouden en dan hopelijk die posi test. Ik duimmmmmmmmmmmmmmmmmm

Juf wat rot dat Nicholas nog steeds kwakkelig is zeg. Hopelijk is hij snel weer helemaal fit, want dit is niet leuk zo :( Arm manneke! Heel veel beterschap ermee!

Lief...wat gaat de tijd hard he, ongelofelijk! Heb je nog nieuwe buikfotós? En de resultaten van de babykamer :p Ben heel erg benieuwd! Wel echt rot dat de zwangerschap niet zo is gelopen waar je op gehoopt had. Zo lang ben je bezig met hopen en dan is het eindelijk zover en dan kan je er al die tijd niet optimaal van genieten :( Maar als de kleine er eenmaal is maakt dat alles goed, daar ben ik van overtuigd! Doe rustig aan en blijf goed voor jezelf en je kleintje zorgen. Voor je het weet is mini lief er :)

Vanmorgen weer fm gehad, cd13, en eindelijk een perfect ei aan de linker (goede) kant en heel mooie perfect dik bms. ZOndag de IUI! Vind het zooo spannend, spannender dan normaal! Ik hoop zoo dat dit 'm eindelijk wordt! Zou een geweldige start van 2012 zijn. Weet alleen niet goed wat ik moet doen..De vorige keer is de eisprong er zomaar tussendoor gepiept. OFficieel 2 a 3 dagen geen geklus voor de IUI, om optimaal top zaad te hebben, maar aan de andere kant wil ik niet het risico lopen dat we door het niet klussen de eisprong missen en dan IUI doen terwijl het eigenlijk te laat is. Zit in dubio...Gisteren nog wel geklust dus het zou hoe dan ook goed moeten zijn, maar toch. Ik ga gewoon elke keer ovutesten doen dan weet ik iig hoe of wat. Maar wel moeilijk moeilijk, wat is goed???! Pfft...ik wil zooooo graag dat het nu eindelijk eens gaat lukken!!!!!!!

Liefs, Moon

13. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Iui5 zit er weer op... Goed ei aan de goede kant, topzaad.. Simpel toch eigenlijk???! :) Hopelijk nu eindelijk raak!

14. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Supersimpel Moon! Dat moet je lijf nu maar gewoon begrijpen, hup zwanger ;D Nee gekkigheid ik ga me sufduimen.

15. Flippo123

Lieve moontje... DIT MOET NU TOCH EEN KEER GOED GAAN????
    Ik ga weer onwijs voor je duimen meis :)

@Lief: Hoe is t met je meis? Nu echt dagen aan t aftellen denk ik??? Geniet er nog ff van voor zover het kan!

@JufD: Hoe is het met je kleine mannetje! Hij moet niet te veel afvallen idd! Ziet er juist zo lekker schattig en gezond uit!!! :D

16. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Moon, Ik duim voor je!!

@Cybje, Hoe gaat het nu met je, nog steeds last van krampen?

@Carrie, hoe gaat het met jou en Sanna?

Met Nicholas lijkt het weer beter te gaan, hij is weer lekker druk en lacht de hele dag, gelukkig maar. Vrijdag op het cb is hij gemeten en gewogen, hij weegt nu 11.765 kg en is 84cm lang. Hij is dus niks aangekomen, maar gelukkig ook niet afgevallen. Wel blijft hij maar in de lengte groeien, die lange dweil van me:D

17. Flippo123

@JufD: Goed te lezen dat t beter gaat met kleine Nicholas! Heerlijk groot word hij al zeg :D Wil je weer een keertje een foto in een prive albumpje zetten? Benieuwd hoe ie er nu uit ziet!
    Hoe gaat het trouwens met aankomen? Ik heb nog wel wat kilootjes voor je over :) (nee das flauw en een geintje natuurlijk) Maar ik hoop oprecht dat het goed gaat!
    Hoe het met mij gaat...
    Ben echt ongelovelijk moe, hele zere/zware borsten, lichte ongi krampen/weeig gevoel..... maar goed het zegt niets, aangezien dit ook bijwerkingen zijn van de utrogestan.
    Nog 4 dagen wachten tot mn NOD :p Dus nog ff spannend!
    Gelukkig moet ik veel werken, dus die tijd kom ik wel goed door :)
    En Moontje houd me erg veel gezelschap via de Whatsapp :)

18. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Haha cybje :p Goede afleiding is het halve werk :) En je weet wat ik gezegd heb...!

Juf gelukkig dat het dus gewoon weer goed gaat met Nicholas! Ben indd net als cybje ook heeeeel benieuwd naar n nieuwe foto :p

Ik heb gister best wel buikkramp gehad en links bij m'n eierstok pfft nu ook nog niet helemaal weg maar wel minder gelukkig! Ze gingen er ook zo diep in pfft dacht dat het door m'n mond eruit zou komen hihi.

19. Flippo123

Eerste mini beetje bloed is gespot...

20. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Neee.. hoop zo dat het niks betekent, maar dwars door de utro ook nog eens heen.. getsie. *duimt*

Hier straks naar de gyn zal daarna weer eens updaten :)

Deel Deze Pagina