Nou alles was goed we hieven nu geen groeiechos meer! Bij mij nog ff extra bloed geprikt omdat ik zo beroerd en zweverig ben maar zal wel gewoon pech hebben. Verder druk met babykamer (nja vriend en schoonpaps ik niet ) Mijn andeel komt straks met wassen en inrichten wel We moeten samen nog 1 muur behangen.maar de andere is lichtgrijs, rolgordijn en lamp hangen en de inbouwkast is af. Mn moeder komt deze week.ff flink.poetsen en dan kan de rest (ivm.geheimhouden geslacht dus nog niet ingericht+behang gedaan). Fotos volgennlater..laptop is gecrasht en t lukt me nu niet vanaf foon.
@All:.... gisteren dik ongi geworden... Ik baal.... Straks t UMC maar bellen voor een afsrpaak te maken om deze behandeling te evalueren en te kijken wanneer we verder kunnen/mogen.
Gisteren dus gaan bloeden. Als ik het er over heb, tja dan gaan de tranen lekker de loop. Maar ondanks dat ik me verdrietig voel en teleurgesteld ben sta ik nog steeds positief in het hele ICSI traject. We hebben immers nog 2 behandelingen tegoed! 7 februari hebben we een evaluatie gesprek over de afgelopen behandeling en gaan we kijken wanneer we weer van start kunnen. Een frisse nieuwe start dus waar we vol goede moed aan gaan beginnen. Vol goede moed kijk ik er naar uit. Het spuiten, dat doet me niet meer zo veel... en heb weinig bijwerkingen Tja de punctie... daar zie ik wel wat tegen op maar goed, pijn is tijdelijk en het was zo achteraf ookal was t erg pijnlijk wel te doen. Heb er geen trauma's aan over gehouden De terug plaatsing... peanuts De wachtweken... tja lang... maar goed daar is niets aan te doen. Ik vond het wachten zo achteraf ook prima te doen, en het lukt me goed er niet te veel mee bezig te zijn. We gaan dus voor een mooie 2e poging. Ik dacht laat jullie even weten dat ik ondanks mn verdriet nog steeds positief ben en dus de moed en hoop niet op geef WE GAAN ER VOOR!
Cybje You Go Girl! Precies that's the spirit! Goed naar me geluisterd Ik vind het zo erg voor je! Maar ben blij dat je vol goede en positieve moed weer verder gaat. We gaan gewoon voor in 2x raak, moet gewoon! Dikke Knuff voor jou! Lief: wat fijn dat alles weer goed was! Ik ben heel benieuwd naar de babykamer Jammer dat je niet zoveel kunt doen als je zelf zou willen en dat je nog steeds zo beroerd bent. Jouw aandeel komt straks indd wel met de was en aankleding en....als de kleine er straks eenmaal is heb je nog lekker lang verlof om ervan te kunnen genieten Houd nog ff vol meid! Juf: Zo zie je maar weer dat alles goedkomt En niks afgevallen of bijkomen is prima! Haha jouw manneke is gewoon een supersterk manneke! En ik ben indd ook heel erg benieuwd naar foto's Carrie hoe is het met jou en Sanna? Hier niet veel te melden..Weer in de wachtfase. Ik merk dat ik erg emotioneel ben, al vanaf meteen na de IUI. Ik weet niet wat het is, maar heb ook veel gevoelens tegelijk pfft. Mijn collega haar laatste IVFpoging mislukt, mijn vriendin inmiddels bevallen van een gezonde zoon, 2 andere bekenden bevallen, Cybje haar poging niet gelukt. Kortom..heel veel gebeurtenissen zo dicht bij elkaar en ook tegelijkertijd weer zo ver van elkaar af..Maar goed ik ben wel erg positief over de IUI en hoop gewoon op goed resultaat. Merk wel dat ik mijn hoop echt gevestigd heb op deze ronde dus dat zal wel een flinke teleurstelling zijn als het mis is....Ik weet dat ik er rekening mee moet houden dat het niet lukt maar die hoop die hou je...Ik hoop dus op POSITIEF nieuws! Liefs, Moon
Hoi!!! Daar ben ik ook weer eens. De weken vliegen hier om maar alles gaat goed. Sanna loopt er lekker op los en is erg vrolijk, ze kan nu steeds meer en praat ons na. Cyb: wat jammer dat de 1e poging niet gelukt is! Wel heel goed dat je positief blijft, dat kan je alleen maar helpen. Heel veel succes met poging 2. Moon: het moet gewoon een keer lukken hoor, nu gelukkig een goed ei aan de goede kant. En doe vooral wat je zelf goed vind voelen want dat is altijd het beste! Lief: fijn dat alles er goed uit zag, ik ben zo benieuwd wat je krijgt we zullen het over een aantal weken weten... Jufd: gelukkig dat Nicholas zo'n lekker gewicht heeft, dan kan ie wel wat hebben. Ik heb trouwens geen idee hoeveel Sanna nu weegt en hoe lang ze is. We moeten denk ik binnenkort weer naar het CB maar we zouden gebeld worden als ze 1,5 jaar is en dat is ze nu bijna.
Moon succes weer met wachten.. ik hoop zoo zooo hard voor je. Cyb, wat kut. Wat fijn dat je er ook nog positief naar kan kijken maar het blijft gewoon kut, excuse my language Hopelijk brengt ICSI 2 jullie een hoop meer geluk! Carrie, superleuke foto's! Wat een vrolijk meisje zo gek dat wij straks ook zo'n exemplaar rond hebben kruipen/lopen etc Even daargelaten of er een piemeltje aan zit ja of nee Zal even paar vorderingsfotootjes van de babykamer in mn album zetten, moment
Lief haha dacht ik bijna dat ik je had...en dan begin je ineens over een piemeltje ja of neee whaaaa hahahahahahaha! We zullen geduldig moeten afwachten! Ga nu ff de pics checken en dan volgt een nadere reactie
Zooo gecheckt! Wat is Sanna een mooi en vrolijk meisje zeg! Echt leuk joh! Ze wordt echt al groot'...! Fijn te horen dat alles zo goed gaat. Wat zal het grappig zijn dat ze jullie napraat hihi. Lief: kamertje wordt mooi! Haha dacht ik kan vast wel iets traceren voor een jongen/meisjes maar helaas...Al heb ik wel iets rose in de kast gezien...maarja..ook blauw en jongens kunnen tegenwoordig ook rose hebben he hihi. Toch zegt mn gevoel dat het een meisje wordt Maar ach, wat maakt het uit? Als het maar gezond is Nog ff en dan is hij/zij er!
Ja en weet je dat is gewoon ons eigen beddengoed wat daar in ligt hahahha. Wij hebben verder alleen een kledingkast dus beddengoed blijft in de kinderkamer liggen! Na die foto heb ik die achterwand en planken nog helemaal bekleed met kitsch plakfolie en nu liggen/hangen alle spulletjes er in (nog ongewassen hoor, maar die kast kan op slot en mn moeder komt morgen haha).
Haha lief niet direct omdat ik die rose dingen zag liggen in de kast haha. Heb zo'n gevoel Ben wel heel benieuwd hahahaha. Je houdt het spannend! Ik heb vandaag al de hele dag een raar/zeurend gevoel, zo af en toe. Heel vreemd. Haha maar goed dat zegt weer allemaal niks. Ik word echt gekkkk ik wilde dat het volg week zondag was, grrrrrrr!!
@cyb, meid wat kl*te dat het niet gelukt is. Maar wat knap en goed van je dat je zo positief bent. Op naar de tweede poging, dat moet hem gewoon gaan worden. @Carrie, wat een leuke foto's van Sanna, ze is een prachtige meid. En wat leuk dat ze nu steeds meer begint te praten, voor je het weet kan je een heel gesprek met haar voeren @Lief, leuk kamertje!! Ik ben net zoals Moon heel benieuwd welke kleuren er bij gaan komen Toen ik je foto's zag begon ik ook meteen te speuren of ik misschien iets van een hint kon ontdekken, maar je weet het goed geheim te houden. Toch denk ik ook, net als Moon, dat het straks heel mooi roze gaat worden in de babykamer @Moon, vervelend dat je zo emotioneel bent na de iui, maar dat zal vast deels door de hormonen komen en natuurlijk ook door de hele achtbaan waar je nu in zit. Ik hoop voor je dat de dagen nu een beetje snel gaan en dat het deze keer raak is. Ik zal van het weekend nieuwe foto's van Nicholas in mijn album zetten, want dat heb ik al een tijd niet meer gedaan. Verder gaat alles hier goed, morgen gaan we weer naar zwemles. Dat is voor Nicholas echt een favoriet moment van de week.
Ben benieuwd naar de foto's van de grote kleine man Hihi leuk dat Nicholas het zwemmen zo leuk vindt he! Als hij straks echte zwemles krijgt voor diploma a en b vliegt ie er zo doorheen haha. Hier geen nieuws. Alles nog het zelfde, soms raar gevoel in buik, en verder vooral heeeeeeel moe! Al de hele week niet normaal. Ik kan wel 24u op een dag slapen. Maarja dat heb ik ooit eerder gehad en merk dat ik sowieso na de Pregnyl snel last heb van vermoeidheid. Dat had mijn collega ook altijd, dus ik denk dat dát de boosdoener is. Nog 1 week afwachten.....spannend!!!
Ben benieuwd naar de foto's JufD! En moon sterkte met wachten.. brrr wat is het toch moeilijk dat wachten. Hier nog wat foto's in mijn album gezet, babykamer in zwart wit gnagna en 2 nieuwe buikfoto's.
De foto's van Nicholas staan in mijn album, let vooral niet op zijn charmante lange haar, maar ik vind het nog te weinig om met hem naar de kapper te gaan en zelf knippen durf ik niet. Hij lijkt nu dus een beetje op een hippie @Lief, stiekem geniet jij er volgens mij van dat wij zo nieuwsgierig zijn, haha Je kamertje ziet er heel mooi uit, handig dat jullie een wasbak op de kamer hebben, dan kan je kleintje straks lekker op de kamer in bad gaan. Laat je zodra de kleine er is ook wat foto's in kleur zien? @Moon, sterkte met nog een week wachten Moon, ik duim voor je.
Leuke foto's Juf! Heerlijk eigenwijs smeerpoetsje En uiteraard komen er straks andere foto's bij mij, zou het nu al wel willen showen maarja.. zolang al geheim gehouden, we houden het nog even vol. De wastafel is heel oud en helaas alleen koud water, dus we kunnen hem hooguit gebruiken om handen te wassen en het water weg te laten lopen. Gelukkig zit onze badkamer tegenover de babykamer dus emmertje warm water is zo gehaald. Verder moet badderen waarschijnlijk wel in de babykamer omdat onze badkamer 2 bij 2 is ofzo Ik heb ineens hartstikke keelpijn, bah.. voelde me nou eindelijk eens een paar dagen wat beter/fitter, kon echt even genieten laatste dagen, hopelijk word ik niet echt ziek maar blijft het hierbij.. want misselijkheid en een uit elkaar vallend bekken is 1, maar dan ook nog keelontsteking erbij dat wordt wat veel
Bedankt voor jullie leuke reacties op de foto's (trotse moeder ) Lief: heel mooie buikfoto's en je maakt het wel spannend voor ons met de zwart/wit foto's vh kamertje! Fijn dat je je fitter voelt maar balen vd keelpijn, het heerst erg. Jufd: heerlijk jochie, ook een blij mannetje! Is ie nu weer helemaal fit? En leuk dat je gaat zwemmen, hoe gaat dat? Ik wil ook weer een keer gaan, we doen het eigenlijk alleen met vakantie en weekendjes weg. Moon: Hoe gaat ie nu? Voel je nog steeds vanalles? Duimen draaien! Wanneer is je nod? Cyb: hoe gaat ie bij jou? Wanneer is de volgende behandeling? Hier verder alles goed. Heb iets leuks om naar uit te kijken want m'n man (blijft wennen om dat te zeggen ) heeft een valentijn-weekend georganiseerd. Lekker weer even met z'n 2-en weg. Sanna gaat deze keer naar zijn ouders. Oh en 9 feb weer naar het CB, ben benieuwd hoe ze gegroeid is!
@Lief, wat jammer dat er geen warm water uit die kraan komt, dan moet je dus toch slepen met water Wij hebben ook zo'n kleine badkamer, onze douchecabine is ongeveer 1 bij 1, maar de badstandaard paste er precies in. En wat fijn dat jij je wat beter voelt, het zal toch niet dat je nu een paar weken voor je bevalling opeens van de misselijkheid af bent? Zou wel lekker voor je zijn, dan kan je nog even met volle teugen genieten. @Carrie, tuinpakjes verkopen ze veel bij de H&M, vooral van spijkerstof. Nicholas is gelukkig weer helemaal zijn vrolijke zelf, hij begint ook weer wat voller in zijn gezicht te worden. En zwemmen doe ik met hem al sinds dat hij 5 maanden is, elke vrijdag naar babyzwemmen. Maar hij is echt een waterratje, als ik de kraan open draai wordt hij al helemaal enthousiast Wat lekker dat jij en je man een weekend weggaan, weet je al waar jullie heen gaan?
OOh wat een mooie foto's weerd! Zowel bij juf als bij Lief (haha...heel slim dat zwart/wit). Wat wordt Nicholas toch al een echt manneke he hihi. En indd wat een lachebekje! Lief, goed dat je je beter voelt, maar die keelpijn is echt rot ja Hoop dat het snel over is en dat je niet ziek wordt want dat kun je er eecht niet bij gebruiken nee! Houd nog ff vol je het weet is ze er (of hij....hihi) Hier kan ik nergens van op aan...De ene dag voel ik eigenlijk niet echt iets, de andere dag weer steekjes, de andere dag weer wat zeurende buikpijn/ongipijn en dan weer niets. Snap er geen reet van, maar....morgen zou normaal gesproken het rose alweer de kop opsteken, dus ik ben heel erg zenuwachtig! Heb wel nog een goed gevoel was de afgelopen dagen ff een stuk minder, maar sinds gister/eergister eigenlijk weer positief. Maar goed ik heb dus geen symptomen van een zwschap, maar ook niet van een nadere ongi. Normaal gesproken merk ik het aan (de geur van) mijn afscheiding, maar nu ook niets dus het is echt spannend!! Ik hooop zoooooo dat het raak is! Maar vh zelfde geld sta ik morgenochtend op en is het rose of rood er alweer. Liefs, Moon
Oww ik ga heel hard duimen morgen! En ik ben echt zo supererg verkouden.. jeetje.. ik nies me suf en weet je... dat moet je niet teveel doen als je 35+ zwanger bent, want je sluitspieren werken niet meer zo goed Maar de keelpijn is weg, nog wat kriebelhoest en dus gewoon enorm snotterig.. gaat wel weer over maar ik ben t wel ff beu nu. Gelukkig gaat het qua zwangerschap wel goed (misselijkheid en bekken zijn te doen) en mn vliezen zijn nog intact ondanks het niezen