@Moon, spannend!! Ik duim nog steeds heel hard voor je. Wanneer kan je testen als er morgen niks komt? Ik hoop echt voor je dat het deze ronde raak is, dat zou toch zo mooi zijn! @Lief, wat vervelend dat je zo verkouden bent, probeer het met al dat niezen wel droog te houden Bedankt voor alle complimentjes over de foto's van Nicholas. Hij is inderdaad een heerlijke lachebek en zoals je op de foto's kan zien ook een echte smeerpoets, hij kan zo genieten van eten. Als hij nu nog gaat doorslapen dan is hij een perfect kind
Moon: ben zo benieuwd! Ik hoop het zo voor jullie!!! Juf: Tuinpakje voor Sanna idd bij de h&m gekocht, schetig. En ook nog 2 jurkjes en maillots, ze hebben altijd teveel leuke dingen. Lief: laat je maar goed verwennen thuis en straks als de baby er is ook! Die eerste kraamweek niks doen behalve genieten (en daarna natuurlijk ook). Cyb: hoe gaat ie met je?
Ik duim voor je meis!!!!! @all: gaat redelijk hier... Leef erg naar 7 feb toe.... Vind t wel eng om aan icsi 2 te beginnen... Onze 1 na laatste kans op een wondertje als we weer zon slechte opbrengst hebben. Carrie & jufD: mooie foto's meiden!! Ze groeien goed! Mogen jullie trots op zijn!!! @lief: nog maar een paar weekjes!!! Hou je t nog vol? Spannend hoor!!
Waa moon spannend. Waaaaarom nog niet getest ik ben ongeduldig hihi. Je zit op 14 dagen na iui toch?? Cyb spannend weer hoor.. hopelijk nu wel betere opbrengst dat zou toch wel erg fijn zijn.. Hier gaat t wel! Alleen die klote verkoudheid zit echt helemaal vol en kortademig en dan zit die buik wel echt in de weg.
Oh nee Moon, wat is dat k*t en oneerlijk zeg! Heb je echt het gevoel dat het door gaat zetten? Een hele dikke knuffel voor jou meid, want dat kun je nu wel gebruiken denk ik.
Yep.. In vOlle glorie Ben er ff klaar mee, klote iui! Nu weer op naar nr6, waar ik totaal geen vertrouwen meer in heb.. Zucht
Hoi, Morgen weer uitgangsecho en maar weer gaan beginnen voor IUI6...geen vertrouwen meer in, ben ook blij als dat erop zit, dus ik hoop op een snel ei, snelle IUI en klaar ermee. Op naar IVF, want er zit niets anders op. We zullen IUI6 nog moeten doorstaan, dat doen we dan ook maar en dan hoop ik op GEEN wachttijden voor IVF in ons ziekenhuis en in 1x raak met IVF...Wat een ellende wat een ellende en elke dag weer komt er 1 iemand bij die ik ken die zwanger is, echt alsof ze het erom doen. Gelukkig hebben we lieve mensen om ons heen die ons heel erg steunen, including jullie!!, dat scheelt enorm. Zo lief, mijn beste vriendin die meteen langskomt, mijn lieve moeder die na haar werk ff onverwachts langskomt met een lief kaartje en om ons te knuffelen. Als we dat niet hadden zouden we echt niet doorkunnen volgens mij. Maar goed als ik morgen weer eenmaal ben begonnen met spuiten kan ik me langzamerhand wel weer opladen en hoop ik, dat hoop ik echt, dat we toch positief IUI6 ingaan... Hoest met julie meiden?
Vandaag weer beginnen.. 6 maart alvast een afspraak gepland voor gesprek met onze eigen gyn of de eerste echo. Hoop op het laatste !!
Ach moon wat een narigheid, je bent ook al zooolang bezig.. Ik zou zelf ook zoiets hebben van kom maar op met die IVF. Tuurlijk is dat niet fijn of ideaal en je ziet maar bij Flippo dat er ook maar 1 tp uit kan komen (of soms zelfs geen 1!) maar die IUI werkt blijkbaar niet zo voor jullie. Ik ga natuurlijk toch duimen dat het bij nummer 6 gewoon hartstikke raak is! Gelukkig heb je veel lieve mensen om je heen die je steunen. Hoop dat je je nog even weer kunt opladen voor deze laatste.. Ik heb weer 4 slecht dagen gehad, zó uitgeput (geen gewone moeheid maar echt dat het al teveel is om naar de afstandsbediening te reiken en ik steeds voel of ik van mn stokkie ga) en alles is in orde he.. bloeddruk, hb, schildklier etc. Dus wat het nou is?! Ik ben gewoon totaal ongeschikt voor zwanger zijn. Gister ook weer supermisselijke dag.. jeetje wat zit je er dan doorheen. Maar goed, ik sta elke morgen niet misselijk op dus hopelijk vandaag weer een goede dag (kan ik nu nog niet echt zeggen, elke morgen is wel ok tenzij ik echt bout geslapen heb, maar dat gaat iets beter laatste dagen godzijdank. Hoef er maar een paar keer uit om te plassen, mn bekken doet iets minder zeer). Het zwanger zijn is mij dus nogal tegengevallen het is niet dat ik gewoon doorleefde en zwanger was, maar mijn leven is met 6 weken rigoureus gestopt en compleet omgedraaid. Maar alsnog ben ik blij dat ik wél zwanger ben natuurlijk he, begrijp me niet verkeerd maar het waren wel een paar heftige maanden uit mijn leven.. Heel erg afgezonderd ook, gelukkig kan ik mezelf vrij goed vermaken en heb je ook geen behoefte aan gezelschap etc als je je niet goed voelt. Maar ik durf niet te zeggen of ik dit ooit weer aandurf.. ga ook in de gaten houden dat ik me straks oke blijf voelen, want ik kan bv nog altijd niet iets lezen over dat hyperemisis enzo dan word ik helemaal naar.. heb ook beetje paniekaanvallen weer terug (had ik vroeger al maar ging laatste jaren heel goed). Maar nu 36,4 die 37 komt heel dichtbij echt eng en raar en leuk tegelijk Maar ja het kan ook makkelijk 41 weken worden (dan gaan ze actie ondernemen) dus we zullen het wel zien. Jullie horen er wel van haha. Begin wel beetje tegen de bevalling op te zien
@Moon, wat fijn dat je zulke lieve mensen in je omgeving hebt die je zo goed opvangen! En het is denk ik wel logisch dat je na 5 keer geen vertrouwen meer hebt in iui, je bent hier nu al zo lang mee bezig. Toch hoop ik dat je ergens weer het vertrouwen terug kan krijgen en dat iui 6 jullie een prachtig wonder op gaat leveren. @Lief, 37 weken alweer, nu gaat het echt snel! Maar volgens mij kan het voor jou niet snel genoeg gaan, jij hebt al zoveel te verduren gehad tijdens je zwangerschap, dat is met recht niet wat je had verwacht of gehoopt. Oh ja, nu je de 37 weken bent gepasseerd heb je hier wel een meldingsplicht Want als jij hier een dag niet bent geweest denken wij allemaal dat je ligt te bevallen Ik ben deze week ziek geweest, dus heb van dinsdag tot vandaag in bed gelegen. Gelukkig gaat het nu weer goed. En bij Nicholas is een stukje van zijn eerste kies te zien! Eindelijk krijgt hij er weer een tand bij
Haha zal me gelijk even melden dan vandaag Gaat nog wel even duren denk ik hier. Alles rustig in de buik en verveel me ook nog niet ofzo.. Nu weer paar betere dagen dus dan ist ook vol te houden tot 41 weken evt! Fijne zondag allemaal.
Juf wat rot dat je ziek was! Het heerst ook echt he! Gelukkig dat je weer beter bent! Lief houd nog ff vol je bent er bijna! Ik hoop dat je snel echt kunt gaan genieten v je kleintje! Vandaag ben ik weer bij mn vriendin en haar pasgeboren zoontje geweest, was erg leuk! Maar ook erg moeilijk... Heb mn tranen net ff de vrije loop gelaten.. Pfft wat wil ik ook zoooo graag ons eigen wondertje in mn armen houden. Dinsdag weer fm ben benieuwd! Verder denk ik erover om naar een osteoPaat te gaan om te kijken of ik onbewust spanning heb in mn buik en om te kijken of die mogelijk iets kunnen doen. Natuurlijk weet ik dat ik er niet van moet verwachten dat ik dan zwanger raak, maar die niet waagt die niet wint... Ik heb echt het gevoel dat ik dat eens moet proberen! Fijne zondag.
jufD: Wat rot dat je ziek was meis! Denk je een beetje om jezelf want er heerst van alles! Wat leuk dat je mannetje zijn eerste kiesje krijgt!!!! @Lief: Vandaag precies 37 weken!!! Nog ff vol houden meis en voor je het weet ligt mini-Lief bij je in de armen! De bevalling... tja dat lijkt me idd ook wel spannend en dat de zwangerschap je tegengevallen is... heel begrijpelijk want HG... dat wens je echt niemand toe! Maar goed, nog ff geduld en het is voorbij en je mag je wondertje in je armen houden! @Moon: Heel confronterend inderdaad... lekker die tranen laten lopen meis kan zo erg opluchten! Op naar de 6e poging... dinsdag je 1e FM alweer... ik duim voor een mooi ei aan de goede kant!!! @All: nog 1,5 dag en we mogen eindelijk voor ons evaluatie gesprek naar t ziekenhuis. Dan gaan we bespreken wat er niet goed ging bij deze ICSI en wat er anders moet bij de volgende behandeling... Ik ben heel erg benieuwd! Hoe het hier verder gaat.... tja... wat moet ik zeggen. Het valt me vies tegen hoe zwaar de mislukking van de 1e poging me valt. Ik ben onwijs snel geiriteerd, snauw mensen af, voel me depri en wil t liefste de hele dag in bed liggen en geen contact hebben met de wereld. Klinkt heftig (zo voelt t ook) maar ik hoop dat t snel voorbij is na dinsdag en dat ik dan weer een positief gevoel kan krijgen want daar snak ik echt een beetje naar. Mijn mannetje zit vannacht voor de 3e nacht op rij op zn werk, maar morgen gaan we ff goed met elkaar praten over mijn depri gevoel en wat we willen voor de 2e poging. Misschien dat ik toch maar een keer iemand op ga zoeken om alle narigheid van de afgelopen 32 maanden van me af te kunnen praten en misschien een ander beeld te kunnen krijgen ofzo... ik weet niet. Eerst maar eens op naar dinsdag Ik kom daarna hier wel ff vertellen wat t nieuwe plan van aanpak gaat worden en of ik al een datum weet wanneer we weer van start kunnen gaan. Owja, zoals jullie zien... heb mn naam maar weer ff in flippo123 laten veranderen... is toch meer herkenbaar Fijne zondag avond meiden en geniet van het heerlijke vries weer, schaatsen en sneeuw!
@Moon, als jij het gevoel hebt dat je dat moet doen, dan moet je het ook doen. Er zijn toch veel mensen die naar de osteopaat gaan en er veel baat bij hebben. @Lief, fijn dat je een paar goede dagen hebt gehad, ik kan me voorstellen dat je het dan nog wel vol kan houden tot 41 weken. @Flippo, wat heftig dat je van die nare gevoelens hebt, maar heel goed dat je er wel met je man over gaat praten. Het is ook niet niks waar je nu midden in zit en wat je al die maanden al hebt meegemaakt. Ik hoop dat je al die gevoelens ergens kwijt kunt zodat je zelf wat positiever door kunt gaan. Veel succes dinsdag!