Had helemaal nog niet op jou gereageerd door het blijde nieuws hier Wat balen zeg weer voor jou. Ik heb ook nog geen ei gespot, maar zit nog maar op dag 14 geloof ik vandaag dus ik ga nog ff door (ook nog geen zere tepels gespot). Heb je al geprobeerd bij de gyn terecht te komen? En ga je volgende cyclus temperaturen? Dan ben je er idd nog wel mee bezig, maar ik zou zelf graag écht willen weten of ik een eisprong heb, en dan blijkt tempen toch beter te zijn. Het is toch wel ingrijpend he zwanger willen worden? En dan zeker als je niet tot de gelukkigen behoort die supersnel zwanger zijn of gewoon duidelijke eisprong hebben en regelmatige cyclus. Als ik deze maand geen positieve ovulatietest heb ga ik volgende ronde temperaturen denk ik. Mja ik zal allang blij zijn als ik weer gewoon seks durf te hebben met die rare klachten van mij. Het is er nog steeds, maar erg is het niet, wat ik er nou mee moet? Ik kijk het gewoon wel ff aan, volgende week keer proberen seks te hebben, doet het pijn of wordt het erger ga ik een afspraak maken bij de huisarts *jippie kijk er al naar uit...zucht* Ook blijft nog altijd door mn hoofd spoken dat ik zo'n gekke ongesteldheid had en wat zwaar gevoel in mn onderbuik heb en af en toe licht misselijk ben. Morgenvroeg misschien toch nog een test wagen.. Mja dan voel ik me ook weer zo'n debiel die overal wat in wil zien Ik duim voor mezelf ff eerst dat ik af ben van dat gekke gevoel, kan het niet eens goed omschrijven.. licht branderig denk ik komt het meest dichtbij, maar niet constant, lijkt erger te worden als ik veel zit (zit hele dagen op t werk). Jeuk heb ik niet, afscheiding niet, pijn niet, ik geloof dat ik gewoon gek wordt ofzo Naja over paar weken is het vast weg en kunnen wij er ook weer vol voor gaan, tis nog maar ronde 3 gelukkig Carrie, hoe voel je je nu? Het lijkt me zooo onwerkelijk als je zo'n positieve test hebt
Dat is het rare, ik voel eigenlijk niet zoveel. Als ik terug kijk dan moet ik iets vaker plassen en zijn m'n tepels ietsiepietsie gevoeliger en ben ik 's avonds beetje moe (maar kan ik normaal ook wel zijn na een werkdag dus tja...). Nou ja, morgenochtend de final test. Ik laat het uiteraard meteen weten!!! @Lief: zou toch even een testje doen, je weet maar nooit... @Miekie: ik heb van vrijdag t/m woensdag bruinverlies gehad. Ik heb op maandag negatief getest. Woensdag was m'n NOD en vandaag heb ik (zoals het lijkt) positief getest (dus 4 dagen na bruinverlies/NOD). Het is eigenlijk nog niet door gedrongen. Vanmiddag hadden we een etentje en heb ik er amper aan gedacht. Morgenochtend hoop ik in duidelijke letters op de test te zien staan: Zwanger 1-2 Keep my fingers crossed (ook voor jullie!)
Ja, overduidelijk (zie album). Hij geeft zelfs 2-3 aan. Denk dat de bevruchting in de week van 5 nov heeft plaats gevonden. En omdat je de eerste weken 'kado' krijgt geeft de banner al aan dat ik ruim 5 weken zwanger ben! Ik heb vannacht geen oog dicht gedaan. En kreeg gisteravond spontaan pijnlijke borsten (vooral de rechter, heel vreemd). Verder zijn we vooral blij! En nu hopen dat het goed mag blijven gaan...
Carrie ik vind het echt super voor je joh!!!! Ik ga met je mee duimen dat het goed blijft gaan!!! Heb je al contact gehad met je huisarts en een afspraak gemaakt bij de verloskindige of iets? Heeel spannend allemaal!!!
even een klein nieuwtje.. net met naar het toilet toe gaan had ik helder rood bloedverlies... nieuwe ronde nieuwe kansen zeggen ze ook wel he! Maar dat maakt niet dat ik er niet minder van baal zeg maar maarja.. Weet nu alleen even helemaal niet vanaf welke dag ik kan zeggen dat mijn nieuwe cyclus is begonnen... is dat vanaf de 17e of is dat vanaf de 19e of is dat vanaf vandaag??
Wat super Carrie!! echt heel erg gaaf, nu duimen dat alles lekker goed gaat. Wanneer mag je voor het eerst naar de verloskundige? Miekie, ik heb de eerste dag echt bloed genomen, dus bruinverlies niet meegeteld. Dus ik zou vandaag als dag 1 van de volgende cyclus nemen (maar ben ff kwijt of je eerder rood had, alleen bruin toch?) Wel iets kortere cyclus, gaat ook bij jou de goede kant uit Nou hier weer een negatieve ovulatietest, vandaag zitten we op dag 15 dus weg gaan nog ff door met testen Nog altijd niet met seksen want dat durf ik nog niet, nog altijd beetje 'last' dus ff kijken of ik morgen misschien langs de huisarts ga of misschien kijk ik het nog even aan. Besluit ik morgenochtend, kan toch pas na 9 uur bellen voor een afspraak.
Hee Miekie, dat is balen zeg! Is het nu echt doorgebroken? Wel een stuk kortere cyclus. Hoe gaat het met temperaturen? En Lief vervelend dat je nog steeds klachten hebt, hopelijk kan de huisarts helpen. En deze week moet toch een positieve ovutest komen, succes hoor! Ik heb vanmorgen en vanmiddag gebeld met huisarts en verloskundige. Ik heb 18 dec een eerste afspraak bij de verloskundige. Duurt nog best lang. Als er iets is of als ik vragen heb mag ik bellen maar in principe doen ze pas een eerste afspraak bij 8 / 9 weken en dan maken we daarna een afspraak voor een echo. Bij de eerste afspraak gaan ze vragen stellen en krijg je allemaal info. Ben wel benieuwd hoe dat allemaal gaat. En als het allemaal goed blijft gaan, vertellen we het 19 dec aan onze ouders. Toevallig komen ze dan allevier bij ons. Heb dan nog geen echo gehad, dat is wel jammer
Super Carrie, zo een test die aangeeft hoelang je zwanger bent bevestigd het toch nog maar een keer extra! @Lief, ik hoop dat je ei er nu snel aankomt en dat je dan toch nog aan de klus kan gaan. @Miekie, balen dat je ongesteld bent geworden, ik zou vanaf vandaag je cyclus tellen, tenzij je eerder al een keer echt rood bloedverlies hebt gehad. Ik heb vandaag echt een super baaldag, in mijn hoofd loop ik de hele dag al te vloeken en te tieren. Kreeg gister van 3 mensen te horen dat ze zwanger zijn en toen vroeg een collega vandaag ook nog aan mij of ik niet eens aan kinderen moest gaan beginnen Nou toen was het voor mij echt even allemaal teveel en ben ik lekker op het toilet gaan zitten janken! Nu maar hopen dat het morgen een betere dag wordt.
*knuffel voor jufD* Rot joh, moet zeggen dat ik dat (gelukkig) nog niet heb als anderen zwanger zijn eigenlijk, ben ook nog wat minder lang bezig natuurlijk. Had dat meer toen we besloten er voor te gaan (in mei ofzo) en nog zolang moest wachten voordat het écht mocht. Nu is dat enorm afgezakt. Sowieso voelt het op het moment echt onwerkelijk, alsof het nooit zal gebeuren. Heb net afgesproken met vriend dat we nog ff geen seks hebben, mochten we binnenkort positieve ovulatietest hebben, proberen we het. Gaat dat niet, dan ga ik alsnog naar de huisarts. Klachten zakken weer af en zijn ook zo vaag en raar dat ik mezelf daar nog niet echt zie zitten Dan heb ik echt nog een extra reden zegmaar. Moet wel zeggen dat ik weer wat misselijk vlagen heb en vaak moet plassen, pff dat is stom, want een blaasontsteking is het echt niet, nu denk ik weer: wat als.. ik toch zwanger.... neee dat kan niet Heb een ongesteldheid en negatieve test gehad, en die pil geslikt die niet mag bij zwanger zijn. Waar is mijn redelijkheid gebleven
@Lief: toch even een test doen? Ik heb ook dat ik iets vaker moet plassen en omdat wij allebei dat bruinverlies hadden met beetje rood (eerder dan verwachte ongesteldheid). En mijn eerste test was ook helemaal wit. @JufD: kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt, ik had dat ook toen opeens een vriendin zwanger bleek te zijn (niet eens echt gepland) en wij al bezig waren. Dat kan je gewoon niet hebben dan! Heel stom maar toch is het zo. Succes allemaal, ik blijf hier nog wel rond hangen als jullie het goed vinden? Vind het te leuk om jullie te volgen en ook omdat ik het allemaal nog maar moet afwachten... vind het best eng eigenlijk. Ik voel niet zoveel, gisteren overdag beetje borrelende onderbuik maar dat komt misschien ook door zenuwen/slecht slapen.
@carrie: Is zeker leuk als je nog gezellig rond blijft hangen!! Ben namelijk gewoon erg benieuwd hoe alles voor je gaat lopen! Wanneer je voor t eerst echt wat voelt, hoe je afspraak was bij de gyn enz enz enz (ben helemaaaal net nieuwschierig hoor ) @jufD: Ik leef helemaal met je mee meid! Ik ervaar precies t zelfde.. heb nu 3 zwangeren rond lopen op de afdeling die er ook nog eens ongelooflijk te koop mee hangen... niet echt prettig... @Lief: lijkt me verstandig even een testje te doen Wie weet t zelfde verhaal als carrie! Ik ga voor je duimen meid!!! Hier geen veranderingen... ben ongi... maar bij lange na niet zo erg als normaal... ook geen echte ongi klachten die ik normaal wel heb (1 dag hele erge buikkrampen, pijn in mn onderrug) dus dat is opzich wel prettig Hier begin ik gewoon lekker aan ronde 4... Nieuwe ronde nieuwe kansen zeg maar he! Ik ben ondertussen wel door aan t tempen... ben een nieuw lijstje gestart en wat wel een beetje vreemd is is dat mijn temp niet zakt... maar misschien komt dat nog!! Als ik nu uit ga van een 38 daagje cyclus (dat had ik dus deze cyclus) dan zou ik op 1e kerstdag kunnen testen... ik kan me geen mooier kado verzinnen dan dat ik 2 streepjes krijg maaaar ik durf nog steeds niet te veel te hopen! Owja, updatje over de wasmachine en droger mijn schoonvader is gisteren langs geweest en heeft ze allebij gerepareerd!!!!! naja gerepareerd... de wasmachine was verstopt door een ding wat ooit eens tring van mij zou zijn geweest en een nagelvijl! (joost mag weten hoe die daar in komt...) en de droger... tja niets aan kunnen vinden die doet t spontaan gewoon weer owja... en als laatste.. kon t evne niet zo gauw terug vinden... welke datums zijn jullie nu gestopt?
Nou ff update; vanmorgen test was negatief kon niet witter Nja nu weet ik het zeker dat het gewoon een ongesteldheid was! Heb om twee uur een afspraak bij de huisarts, en natuuuurlijk zijn mn klachten nu helemaal maar weinig vandaag.. maar ik ga toch maar. En als laatste: mijn ovutest wordt eindelijk weer donkerder!!! Net getest. Brr schijt in mn broek voor die huisarts, kom ik daar met mn vage klachtjes, die man/vrouw zal ook wel niet denken @Carrie, zeker hier blijven!! ik wil het volgen hoor! @Miekie, idd gewoon nieuwe ronde nieuwe kansen. Ik heb 8 juli laatste pil geslikt, bedoel je dat? Zie onderschrift Maar eerste 2 rondes waren met condoom nog bij ons, daarna pas echt voor een beep!
Hey dames, Zoooo moest weer ff veel teruglezen hahaha. Ben ff niet geweest...druk druk druk... Carrie: super gefeliciteerd!! Ennuh...natuurlijk moet je blijven, zijn heel benieuwd hoe het met je gaat en alles dus...you're gewoon welcome hoor! Lief: ik denk dat de huisarts met nog wel veel vagere klachten te maken krijgt dan dat jij nu zegt haha. Je hoeft echt nergens bang voor te zijn hoor! Groot gelijk dat je naar de huisarts gaat, wie weet wat het oplevert Het is indd niet altijd makkelijk om zwangeren om je heen te zien, ondanks dat je het ze van harte gunt natuurlijk. Ook ik kamp hier soms mee. Wat het soms nog irritanter is, is dat mijn schoonvader steeds ligt te zeuren wanneer hij nou eens opa wordt! Eerst was het nog grappig, maar nu niet meer...Mijn vriend heeft tussen neus en lippen door laatst al een keer laten doorscheremen dat dit niet leuk is en dat wij ook hopen dat we snel een kindje krijgen, maar dat het niet altijd zo makkelijk werkt! Nou...dit drong volgens mij niet tot hem door...Ik vraag me af of we nu echt heel duidelijk moeten vertellen dat we bezig zijn, of dat we onze mond moeten houden. We willen het zo graag nog geheimhouden, maar hij maakt het ons soms wel moeilijk...Ik merk dat ik er erg verdrietig van wordt als hij ernaar vraagt Aan de andere kant weet ik dat hij gewoon deels ook loopt te geinen, maar toch...Hebben jullie hier geen last van? Van familie/vrienden die daar steeds over lopen te zeuren? Miekie: Balen dat je ongi bent geworden! Maar....Zou een superkado zijn als je met kerst die 2 streepjes krijgt inderdaad! Ik hoop het voor je!! Hihihi ik wil ooooooooook hahaha Succes meiden! Liefs, Moon
Oh meiden ik was me toch zenuwachtig Vooral omdat mn klachten vandaag ineens minder waren! Ik zag mezelf als een enorme zeur, maar vriend zei; ga nou maar misschien is het morgen wel weer erger. Dus ben geweest, en heb nog wat creme meegekregen. Ze dacht toch aan een schimmeltje maar dan zonder jeuk en afscheiding, alleen het branderige gevoel en ietsjes roodheid. Dus dat mag ik nu smeren als extraatje, die pil heeft als het goed is het meeste werk wel gedaan. Mag ook gewoon zwanger gaan worden, die pil kan nu niet meer schadelijk zijn! En aangezien ik veel minder klachten heb en een bijna positieve ovutest gaan we het gewoon proberen vanavond Heb 2 tubes dus vriend kan evt ook smeren zodat hij mij daarna niet meer besmet hihi, want schimmeltje kun je wel doorgeven aan de partner en daar hoeft ie ook niet echt iets van te merken. Nou ik ben zooooooo opgelucht joh, en nou ook hopen dat de klachten wegblijven en mijn ovutest duidelijker wordt, ik ben weer in de race *zal straks ff foto plaatsten van mn testjes*
Kijk hier istie: is van vandaag rond 1 uur ofzo Van oktober staan in mijn fotoalbum voor de vergelijking Ben hier al blij mee haha, ga vanmiddag laat nog een keer testen, kijken of hij echt positief gaat worden deze ronde!
Hallo Dames, Hier ook een juli stopper...Hoe gaat het bij jullie? Zijn er al zwangeren bij of nog niet? Voor ons is het ronde 4... Voelen jullie allemaal jullie EI en ongi aankomen? Ik namelijk niet is wel lastig zo...Hopelijk brengt sinterklaas ons een leuk cadeau, ik hoef maar 1 goed zaadje! groetjes Dorianne ps. hoe krijg ik de banner in mijn berichten, ik krijg het niet gevonden?
He! Ik was leden aan het werven want ons groepje is aardig uitgedund haha. Er zijn zeker al zwangeren hier, eigenlijk nog maar 4 niet nu Carrie is net zwanger! Banner: Kijk boven in je beeld, daar staan in roze letters Home, Forum, etc daar staat ook Banner. Klik je op, dan vul je de gegevens in die er gevraagd worden. Dan kopieer je de link die in het venstertje verschijnt. Deze plak je in je eigen profiel. Dit doe je bij: gebruikersinstellingen, dan aan de linkerkant een menu, daar kies je handtekening wijzigen. En in dat vakje plak je dan die link die je hebt gekopieerd. Dan opslaan.
Dorianne: WELKOM! Gezellig! Ik heb afgelopen weekend ontdekt dat ik zwanger ben (in ronde 4). Spannend allemaal hoor. Ik heb afgelopen maand ovutesten gebruikt want had ook geen idee van m'n ei. Maar de ovutesten van Kruidvat raad ik niet aan, ik had op een gegeven moment een week lang positieve testen. Lief: lijkt erop dat je ei eraan komt... zet em op! Miekie: fijn dat de wasmachine/droger het weer doen! En succes met de nieuwe ronde! Wanneer verwacht je je ei obv cyclus 38 dgn? Moon: herkenbaar, meestal maak ik dan zelf maar een grapje of zeg dat we het wel willen maar nog niet nu ofzoiets. Veel leuker om het bezig zijn voor jezelf te houden inderdaad, juist om dan vervelende vragen te voorkomen (van hoe staat het ermee?) Een vriendin van mij vertelde laatst dat ze bezig zijn, ik heb toen niks gezegd. Maar zal haar ook niet elke maand gaan vragen of het al gelukt is want je kan je heel goed voorstellen dat dat vervelend kan zijn. JufD: vandaag een betere dag gehad? Allen: Fijn dat ik mag blijven
Ohh zie dat ik vandaag wel heel erg met mezelf ben bezig geweest sorry Carrie: ben benieuwd hoe je je gaat voelen komende tijd! Spannend joh, ik zou het zelf nog heel eng vinden en heel bang zijn dat het toch nog mis zou gaan, ook best enge tijd die eerste 3 maanden! Maar bij jou komt t vast helemaal goed Dorianne: welkom dus En ik voel mn ei denk ik soms wel, maar ben dus hard op zoek met de ovulatietestjes zoals je kunt lezen, hoever ben je nu in je cyclus? En gewoon een paar normale rondes gehad, geen ontpil verschijnselen en lange cyclussen? Moon: vervelend die opmerkingen joh, ik heb er zelf totaal geen last van, iedereen weet van de studies van mn vriend en dat we daardoor nogal krap zitten dus niemand verwacht het, is wel lekker rustig Ook ik wil niet dat familie het weet dat we bezig zijn hoor. Miekie: gewoon voor een super kerscadeautje gaan!! JufD: hoe is het inderdaad vandaag met je? Nog een beetje hoop of baal je er maar van allemaal? Nog plannen om binnenkort toch naar de huisarts te stappen? Zo heb ik iedereen gehad geloof ik haha, hieronder mn testjes nog eens, vanavond was hij nog weer iets donkerder (klikken voor grotere foto).