Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door charlene08, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Kan je dat niet aangeven morgen, Moon? Want als ze je pas in augustus kunnen helpen is het toch vroeg zat als je in juni/juli met de pil begint?
    Ik hoop dat je morgen een fijn gesprek hebt daar en dat je niet tot augustus hoeft te wachten. Veel succes!

2. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Na een aantal dagen goed gepraat met mijn man te hebben hebben wij besloten onze kinderwens voor onbepaalde tijd de vriezer in te schuiven samen met de 4 cryo's.

Ik trek het psychisch niet meer om nu verder te gaan en heb besloten dat het nu eerst tijd is om goed voor mijzelf te zorgen en mn koppie weer even goed op een rijtje te krijgen.

Ik ga hulp zoeken en daar naast leuke dingen doen. Ik ga me focussen op andere en voornamelijk leuke dingen om zo meer rust te krijgen.

Het is een lastige keuze maar wel de beste keuze.

Nog wel leuk nieuws, ons huis is bijna verkocht, voorlopig koop contract is opgemaakt!
    Daarnaast hebben we een bod gedaan op een huis wat we heel graag willen kopen... spannende tijden dus en genoeg leuks om me op te focussen.
    Daar naast wil ik gewoon een lange tijd weer gewoon even mijzelf te zijn, zonder operaties en medicatie en ziekenhuis bezoeken... en het lijtk mij dat dit zo moet gaan lukken.

Bedankt voor jullie lieve berichtjes meiden, jullie zijn schatten!
    Ik ga niet weg hier, omdat ik het heerlijk vind hier af en toe lekker te kunnen schrijven dus ik blijf ook gezellig met jullie mee lezen!

@Moon: Meis we hebben via de App al gekletst... Ik duim voor juni :)

@Carrie: Vandaag je NOD spannend meis! Ik duim voor je!

3. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Hej meiden,

Heb me druk gemaakt om niets.......

Was een erg fijn gesprek en een erg fijne arts. Alle tijd, en alles werd goed uitgelegd en iedereen even vriendelijk, erg fijn :). Inwendig onderzoek was goed, geen gekke dingen en met mn bmafwijking valt het wel mee volgens hem...op de echo ziet mn bm er gewoon normaal uit. Hij had ook de uitslag vd HSG/laparascopie gezien en volgens hem ging het echt maar om een iniminideel van mijn rechterkant, waardoor de bm net niet op de eileider aansluit. Feit blijft natuurlijk dát die eileider er dus niet op aansluit, dat wel natuurlijk. Volgens hem zou het via de natuurlijke weg ook echt gewoon nog moeten lukken dus hij wilde niet dat ik nu al aan de pil ging!!! Woehoe!! Was zo blij toen ik dat hoorde he hihi. Bloedgeprikt, vriendlief zaad ingeleverd en daarvan krijgen we 15mei de uitslag..Helaas duurt dat nog ff, maar uitgerekend nu ging de arts met vakantie en daarna hij had nog een congres, maar goed maakt op zich niet uit...normaal gesproken is de uitslag na 2wk, nu dus 2 wk langer maar voor je het weet is dat ook weer voorbij. Zijn verwachting is dat we in JUNI al kunnen starten! Natuurlijk moeten we nog ff afwachten of dat ook echt zo is, maar zeer waarschijnlijk dus wel.

We gingen met een super fijn en positief gevoel weg uit het AZM :) Nu dus ff afwachten...en dan hopelijk dus bijna 3 jaar na het stoppen met de pil beginnen met IVF1 in juni....!!!!!

Hoest met jullie?

Liefs, Moon

4. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Flippo, wat zal dat een moeilijke beslissing zijn geweest. Maar als je het niet meer trekt is het wel verstandig om eerst weer even een beetje op te laden, even weer alleen aan jezelf denken.
    Maar wat fijn om te lezen dat jullie huis bijna verkocht is en jullie ook je droomhuis gaan kopen. Heel veel succes met alles, vooral met leuke dingen doen:D En ik ben blij dat je toch gezellig hier blijft!

@Moon, goed nieuws dus! Niet zo een lange wachttijd en ook niet nu al aan de pil, dit begint gelukkig goed. En fijn dat jullie daar met een positief gevoel weg gingen, dat is toch ook erg belangrijk.
    Nu op naar juni!

@Carrie en Lief, hoe gaat het met jullie en de kleine dames?

Die Nicholas van mij, dat is een boef. Hij heeft weer iets nieuws verzonnen. Hij doet net alsof hij lekker met je wil knuffelen en dan zet hij zijn tanden in je neus:$ Hij bijt niet hard(gelukkig), maar ik denk dat ik hem dit toch maar moet afleren.
    Zaterdag gaan we weer naar een leuk huis kijken. Ik hoop maar dat het heel leuk is, want ik vind dat deze huizenjacht nu al te lang duurt. We willen zo graag verhuizen:D

5. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@jufD: Tja beslissing is lastig omdat de wens er wel degelijk blijft... alleen soms moet je kijken wat verstandig is... en dit lijkt ons op dit moment het verstandigste :)
    Maar natuurlijk ga ik hier niet weg :p Paar keer geprobeerd amar dat lukt me toch niet en vind het veels te leuk om hier gezellig mee te lezen en te schrijven... ook wel eens leuk om over andere dingen te schrijven dan altijd maar weer die MMM toch :)?
    Spannend dat jullie weer bij een huis gaan kijken zeg!! Blijven jullie in de stad waar jullie nu wonen? Hoop dat jullie verliefd worden op dat huis en het zoeken anar jullie droomhuis nu eindelijk zijn vruchten af gaat werpen!
    Over je grote kleine boef... hahaha :p herken t bij mn neefjes :) Gelukkig bijt hij idd niet door! Maar idd afleren voor hij wel een keer door bijt :p Heerlijk ventje lijkt het me zo te lezen!

6. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Hoi!

Hier weer in alle hevigheid losgebarsten, weer heel regelmatig dus da's mooi!

Flippo: wat goed dat jullie even rustig aan doen, is heel verstandig. Het is ook niet niks allemaal. Helemaal zoals het de laatste keer gegaan is, is het goed dat je je lichaam even met rust laat. En die cryos blijven wel goed toch?
    En heel gezellig dat je blijft schrijven :)

Moon: wat fijn dat het zo' goed gesprek was en dat jullie waarschijnlijk al snel kunnen beginnen!

Juf: het opvoeden begint nu echt he? Ze proberen alles uit, echt alles...
    Maar ook schattige boefjes!

Lief: hoe gaat ie? En met je meisje?

Deze maand gaan we er dan voor, ben heel benieuwd. Als ik nu kleine baby's zie, heb ik er alweer helemaal zin in. Maar het wordt natuurlijk heel anders nu we Sanna al hebben. Zwangerschap aan het einde wat zwaarder en drukker waarschijnlijk.

Vandaag is m'n man jarig, 36 jaar alweer.
    Iedereen leuk weekend!!!

7. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Carrie: proficiat met je man en een hele fijn dag gewenst! Rot dat je ongi bent geworden, maar zo te lezen gaan jullie er deze maand pas weer voor het "echt" voor.

Juf: haha wat een boefje indd. Mijn kleinste schoonbroertje deed dat vroeger ook haha. Gelukkig bijten ze niet door nee totdat....haha leer het hem maar gauw af hahaha. Heerlijk mannetje zo te lezen indd haha.

Lief: hoe is het met jou en lief jr? Hopelijk ben je lekker aan het genieten van je gezinnetje.

Flippo: we blijven indd helemaal op de hoogte via App hihi. Maar ook hier nogmaals: je bent een topper en ik vind het een erg knap en goed besluit. Jijzelf komt op de eerste plaats. En wat goed van jullie huis! Hopelijk gaat het door en wordt jullie bod op het nieuwe huis geaccepteerd! Ik duim ervoor (kan ik tenminste nog eens ergens anders voor duimen hihi...).

Hier geen nieuws eigenlijk...Druk druk druk op het werk zoals gewoonlijk, dus lekker afleiding. Mijn nod zal zo rond a.s. maandag/dinsdag zijn denk ik..Maar ik verwacht er niks van want..ik bedacht me ineeens dat de gyn vd week anders wel al had kunnen zien dat ik zwanger zou zijn toch? Dus...ach nog ff volhouden en dan gaan wij er weer ECHT voor en hopelijk met positief resultaat.

Iedereen een heel fijn weekend!

Liefs, Moon

8. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.039
    2.845
    113
    Zo moest ff bijlezen, sorry ;)

Flippo als eerste, wat klote dat het mislukt is :( Maar wat goed dat je even voor jezelf kiest, hoe moeilijk dat ook zal zijn. Ik hoop dat je rust in je hoofd terug kunt vinden en dan straks vol goede moet de eskimootjes terug kan laten plaatsen.

Wat fijn dat jullie huis verkocht is, is het allemaal al rond? Hadden jullie nu ook al een nieuw huis of gaan jullie nu op huizenjacht? En wanneer moet je er uit?

Moon, fijn dat het positief voelt in het nieuwe ziekenhuis, juni is best snel (vind ik dan want 31 mei moet ik weer aant werk en dat komt razendsnel dichterbij ;)) ik hoop zo dat dit de oplossing voor jullie gaat zijn!

Juf ook al huizennieuws, was het leuk? En ben ook benieuwd of je naar de rand van de stad gaat ofzo, met tuin? En tis een boefje idd.. mijn broertje deed dat vroeger ook, maar die beet wél door.. hij heeft me wel eens tot bloedens toe in mn scheenbeen gebeten *auw*

Carrie, spannend de eerste echte ronde weer!! En het zal zeker anders zijn, het lijkt mij vreselijk druk haha, en ook die zwangerschap pff, maarja ik heb daar wat andere ervaringen mee, ik zou niet voor een kindje kunnen zorgen tijdens de zwangerschap.. Hopelijk is het snel raak! En nog gefeliciteerd met je man :)

Hier; alles gaat prima :) Ze heeft vandaag haar eerste prikken gehad, zooo zielig, ze ging keihard huilen het arme schaap.. Hopelijk wordt ze er niet ziek van.
    Verder was alles op de middellijn, alleen haar lengte gaat wat vooruit, dat dacht ik al te merken aan haar kleertjes ;) Maar vriend is ook lang en ik heb lange benen dus dat is wel logisch.
    Met mij is ook alles goed, ik zie wel op tegen werken straks maarja.. de dagen vliegen echt voorbij hier.. Volgende week gaan we lekker een weekje in een huis van kennissen, vlakbij mijn ouders, kan ik daar eindelijk eens op de koffie en heen wandelen. En we hebben dan een bad en een tuin, geen trappen zonder lift enzo, IDEAAL! Heb er ook heel veel zin in, eindelijk ff vrij met zn drietjes.

9. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Lief, wat zielig, die prikjes! Vond jij het ook zo moeilijk om te zien hoe zo een verpleegkundige je kind pijn doet? Ik hoop ook voor je dat ze er niet ziek van gaat worden.
    En 31 mei al weer aan het werk, wat gaat de tijd dan snel zeg. Gaat je kleine meid dan naar een kdv?

Hoe is het met alle andere meiden?

Het huis dat wij vorige week zijn gaan bekijken was erg leuk, we hadden er meteen een fijn gevoel bij. Als alles gaat zoals wij hopen dan gaan we volgende week het huis bekijken met een aankoopmakelaar:D
    Het is een huis buiten Amsterdam, met een hele grote tuin, 4 slaapkamers en 2 badkamers, enorm groot voor onze begrippen. Zodra er nieuws is laat ik het jullie natuurlijk meteen weten.

10. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Lief wat leuk weer iets van je te horen meid!! Fijn te horen dat het goed gaat. En indd...wat heerlijk ff tijd met zn 3tjes straks, goed geregeld en gezellig! Snap dat je opziet tegen werken...je kunt nu eindelijk genieten van je meisje na zo'n zware zwschap en dan vliegt de tijd zo. Maar toch denk ik dat als je weer eenmaal aan het werk gaat, het ook wel weer fijn zal zijn voor je uiteindelijk. Maar wel kei wennen natuurlijk, want normaal ben je er al ff uit tijdens een zwschap, maar jij bent natuurlijk helemaal een tijd weggeweest. Gewoon rustig de tijd nemen om weer te wennen en erin te komen, komt goed meid weet ik zeker! :)

Juf: Wat spannend, een huis! Hoop dat het doorgaat! En toe maar, meteen 2 badkamers haha! Ideaaaal voor als Nicholas straks zn haar zelf wil doen en er misschien nog een 2e kleine bij is :p SPannend hoor!

Carrie: indd weer de 1e keer voor het echt! Spannend! Ik hoop dat het zijn weg nu weet te vinden en dat je snel zwanger bent :) Ik duimmmmmmm weer heeeeel hard voor julie!!

En hier...tsja...heel vreemd, ondanks dat ik 15mei tel afspr met de gyn heb en het ernaar uitziet dat we in juni met IVF kunnen beginnen, lijkt het ook een ver van mn bed show...Heel raar, maar ik kan het heeel goed loslaten en heb helemaal niet het idee dat we ECHT IVF gaan doen. Maar op het moment dat ik dan een zwangere zie of een baby, boem dan gaan mn gedachten meteen weer naar het hele gebeuren en moet ik mn tranen wegslikken. Ik vind het zo erg dat we deze weg in moeten...Ik hoop echt dat dit onze oplossing is, en we gaan er ook absoluut voor, maar het is en blijft gewoon kllote. Erg confronterend...mijn verjaardag komt eraan in juni en ik heb gewoon geen zin om het te vieren :( Kan me er nu al druk om maken. Maarja...alle fam en vrienden "verwachten" toch altijd een feestje. Ik baal er zo enorm van, alweer 28! En dan bedoel ik niet van oooh wat word ik oud, dat vind ik wel meevallen, maar GVD ik was 25 toen we ervoor gingen en nu dus "al" 28....!!! Niet eerlijk gewoon!! Maar goed, daarna relativeer ik ook wel weer en probeer ik te genieten van de dingen die we wél hebben, en dat zijn er gelukkig heel veel hoor en hele lieve mensen om ons heen. Alles waar wij in het leven voor stonden: zekerheid, alle geregeld, is allemaal weg. Werk = onzeker, kinderwens = onzeker...we weten niet hoe het loopt....en dat frustreert me soms enorm... Zo nu genoeg gezeurd :)

Ik ga maar eens ff lekker genieten van mijn lange weekend :)

Hele fijne dagen allemaal! Nog plannen?

Liefs, Moon

11. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Moon, gek is dat he, dat ondanks dat je weet dat de ivf er nu aan gaat komen, het toch een ver van je bed show is. Misschien is het nog onwerkelijk dat dit nu allemaal gaat gebeuren? En klote is het zeker, maar het lijkt me vooral heel moeilijk voor jou en je vriend. Ik hoop echt dat de ivf jullie gaat helpen!

Gister met Nicholas koninginnendag gevierd, dat was erg leuk. We hebben door de Jordaan gelopen en over de grachten. Nicholas vond het allemaal prachtig, hij keek met open mond naar al die oranje mensen op straat. En hij heeft genoten van alle harde muziek, hij liep de hele dag met zijn handjes in de lucht te dansen:D Na ongeveer een uur buiten te hebben gelopen was hij zo moe van alle indrukken dat hij bij papa op zijn schouder in slaap viel en hij sliep door alle herrie heen:$ In de middag zijn we weer lekker naar buiten gegaan, want het weer was echt te mooi om daar niet van te gaan genieten.
    Thuis heeft hij zich verder vermaakt met het kijken naar de boten die langs vaarden en het zwaaien naar vreemde mensen. Een hele geslaagde dag dus:)

Hebben jullie nog leuke dingen gedaan?

12. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Juf: nog gefeliciteerd met Nicholas 1,5e verjaardag! :)

Koninginnedag was erg leuk. Naar de vrijmarkt geweest en in de tuin gezeten. Later nog gefietst langs de Amstel en op terras gegeten. Was echt mooi weer! Nu helaas weer bagger.

Moon: het lijkt me ook heel onwerkelijk allemaal maar ook heel mooi als het straks gewoon lukt!

Flippo: hoe gaat het met jou? Heb je al wat rust kunnen vinden?

En lief: wat is de tijd gevlogen dat je alweer bijna aan het werk gaat. Zal best even wennen zijn. Hoeveel ga je werken? Ik vind het tegenwoordig stiekem ook wel relaxt om te werken, gewoon even rustig koffie drinken en naar de wc gaan haha!

Hier spannend deze maand. Zou vandaag m'n eisprong hebben, hoop dat ik em al gehad heb want ben nu bij m'n ouders omdat m'n moeder morgen jarig is. Manlief komt pas vrijdagavond hier ;)

13. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Hahaha die Nicholas :-D Geloof zeker dat hij zijn ogen heeft uitgekenen haha. Ennuh...hij houdt dus van muziek hihi. Wordt later vast een feestbeest!

Carrie: indd spannend! Hoop dat je je eisprong al gehad hebt. Voel je dat niet? Ik voel het eigenlijk altijd wel...wel heel handig :)

Nog 1 weekje en dan eindelijk de lang verwachte tel afspr. Moet zeggen dat het achteraf toch wel voorbij gevlogen is, die weken. Ik ben benieuwd naar de uitslag, al verwacht ik geen gekke dingen, en hoe het nu verder gaat. Hoop snel de exacte planning te weten.

In de tussentijd...lekker aan het genieten, druk met werken en druk met de jobswitch van mijn vriend. Hij mag tóch ICT gaan doen ws. dus hij is druk met sollictieren en netwerken om ergens binnen te komen en een soort van leer-/werktraject in te gaan. Erg spannend!

Liefs, Moon

14. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Ik voel m'n eisprong niet. Ik voel altijd vanalles maar wat het dan is... Wat voel jij?
    Over een week dus de tel. afspraak, mooi!
    En fijn dat je vriend de ict in kan, mooie doorgroeimogelijkheden ook.

Ik kan daarna al gauw testen als het zo ver komt.
    Ik probeer echt nod af te wachten, ben zo regelmatig de laatste maanden.
    Vind het super spannend! Maar ben bang dat ik een latere eisprong had.

Omdat ik bijna 34 ben hoop ik dat het niet te lang gaat duren maar heb natuurlijk nog wel even de tijd. Het is ook weer niet zo dat ik al in de risico categorie zit, dat is vanaf 35 jaar dacht ik. Dan krijg je de combi-test vergoed. We zullen zien!

Nu op het wachtbankje en me druk maken over wat ik allemaal voel :p

Iedereen nog een fijne week!

15. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    HAHAHAHA Carrie voor je het weet zit je er weer helemaal in en ga je je gekmaken om wat je allemaal voelt hihi welkom bij de club :-D Ik merk het altijd omdat ik in de dagen voorafgaande aan mijn eisprong steekjes voel, meer afscheiding krijg en altijd een paar verdomde puistjes...precies op dag 15 krijg ik ff flinke buiksteekjes/krampjes en weer veel afscheiding en dan weet ik dat het zover is (nu ik het zo opschrijf denk ik damn! haha hoe goed ken ik mn lichaam?! bijna eng hihi).....Volg keer toch ovutesten maybe? offuh..wil je dat liever niet? En misschien is het wel niet meer nodig en ben je gewoon zwanger! Ik hoop het voor je meid!! :)

16. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Moon, wat fijn dat je vriend toch van baan kan gaan wisselen, ik hoop dat hij snel tegen een leuke baan aanloopt.

@Carrie, lukt het wachten op je nod nog een beetje? En hoe gaat het met Sanna? Nog even en dan wordt ze alweer 2 jaar, het zal wel al een hele dame zijn:)

Met mij gaat het even niet zo goed, ik heb slecht nieuws op mijn werk gehad:( Het gaat momenteel zo slecht met onze stichting dat er waarschijnlijk mensen ontslagen gaan worden... Nu zit ik tot juni in de onzekerheid, maar ik ben voor de zekerheid maar vast aan het zoeken naar een andere baan.

17. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    He getsie jufd, wat een naar nieuws!
    Sterkte ermee. Het komt vast goed hoe dan ook maar nu wel even zwaar balen.

Afgelopen week zijn we met Sanna naar de spoedpost geweest. Ze had ineens een stijve nek en hield het hoofd scheef. Later toen ze niet kon slapen vd pijn kreeg ze braakneigingen en zijn we gegaan. Het bleek gelukkig niets ernstigs, een virus waardoor haar nekklieren dik werden. Met een zetpil kon ze later wel slapen. Ze is verder wel vrolijk maar aan de diarree en geen eetlust.

Ik begin al behoorlijk ongeduldig te worden. Wil gewoon weten waar ik aan toe ben... Heb af en toe last van de (•)(•) maar dat had ik vorige maand ook voor ongi. Geen bruin dus ook geen innesteling denk ik. Ach ik moet gewoon wachten tot woensdag.

18. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Ik ben zwanger, dat moet gewoon!
    Heb alle symptomen die er kunnen bestaan haha..

Maar helaas al een omo-witte test gehad gisteren. Misschien beetje te vroeg getest maar kon het niet laten op moederdag.

Helaas ben ik ook nog ziek geworden met overgeven (geen zwangerschaps misselijkheid, gewoon een ordinair virus) dus daardoor moe en lamlendig.

Maar heb nog hoop want geen bloed en geen bruin.
    En als dat zo blijft ga ik woensdag weer testen.

19. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Oooo Carrie je maakt het wel meteen spannend :-D Miss indd te vroeg getest...Ff geduld nog tot woensdag. Ik duim voor je hoor! :) Arme Sanne :( Gelukkig niks ernstigs, want dat is wel schrikken hoor! Dikke knuff

JufD: Nee toch :( Jeetje, dat is indd klote om te horen, zeker met een kleintje en een huis dat je graag wilt kopen. Wel goed dat je alvast naar ander werk op zoek bent vd zekerheid. Maar ik hoop dat het uiteindelijk niet nodig gaat zijn. Sterkte!!

Gister had ik ff een moeilijke dag, bah. Deed me meer dat het moederdag was dan ik zelf vooraf dacht. Was eigenlijk best verdrietig gewoon. Alweer een moederdag voorbij en nog steeds geen moeder :(. Als klap op de vuurpijl waren we bij vrienden op de communie van hun zoontje, komt er een stel (dat ken ik wel via via, maar verder niet echt) ineens met een baby in de armen: hij over de 50, zij nog maar net 25 (en daarbij: ze heeft al 2 kids, allebei van verschillende vaders). Ik denk WTF? Ik weet dat ze allebei ook nog eens vreemdgaan bij de vleet, en jawel hoor..het is hun baby. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr was er ff helemaal klaar mee! Maar goed, s avonds naar mijn lieve mams geweest en dat was erg gezellig, dus uiteindelijk de dag toch nog fijn afgesloten.

Baal er ook enorm van dat ik alweer bijna jarig ben (3 juni). Alweer een verjaardag zonder kindje, terwijl we op mijn 25e verjaardag de keuze hebben gemaakt te stoppen met de pil, word ik nu alweer 28 :(

Morgen de uitslagen van de bloed-/zaadtesten. Alhoewel ik niks geks verwacht is het toch weer ff spannend. Merk wel dat ik echt klaar ben met het wachten. Willen nu gewoon actie!!!

Liefs, Moon

20. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Oops typefout: Sanne is natuurlijk SannA :p

Deel Deze Pagina