Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door charlene08, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Carrie, ik dacht even dat je echt al zwanger was!!! Misschien inderdaad te vroeg getest, wie weet. Nog een paar dagen afwachten dus voor jou.
    En wat zielig dat Sanna zo ziek was, lijkt me ook wel eng als je merkt dat er iets met het nekje is. Ik denk dan toch altijd meteen aan hersenvliesontsteking. Veel beterschap voor jullie beide.

@Moon, spannend, morgen de uitslag! Ik hoop voor je dat alles goed is en jullie snel met ivf kunnen beginnen.
    Ik kan me wel indenken dat dagen zoals moederdag wel moeilijk voor je zijn, dan wordt je nog eens extra met het gemis geconfronteerd. En dan helemaal als je zo een stel met een baby ziet, dat steekt gewoon.
    Hopen dat er snel weer wat actie gaat komen voor jou en dan op naar dat lang verwachte wonder.

Nicholas ligt ook weer in de lappenmand, hij is zondag wakker geworden onder de rode vlekken:$ En vandaag is het nog erger geworden, we denken dat hij de zesde ziekte heeft. Hij ziet er nu heel zielig uit.

2. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Vanmorgen een eerste roze veeg. Ben bang dat het voorbij is.
    We wachten het maar gewoon af. En anders nieuwe ronde nieuwe kansen...

Moon: hoe was de tel. afspraak?
    Hoop voor jullie snel actie want dat mag wel een keer na 3 jaar. Zo'n waardeloos stel doet verdriet, kan me voorstellen. Elke onnozele krijgt met het gemak baby's aan de lopende band en jullie wachten al zo lang. Maar jullie tijd komt, zekerweten!

Juf: beterschap voor Nicholas, weet je al wat hij heeft?

3. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Arme Nicholas :( Ze moeten m wel hebben zeg. Is het indd de 6e ziekte? Sterkte en beterschap!

Carrie...rose = nog geen rood :=P Maar snap je gevoel...Nog ff afwachten ik duim nog gewoon voor je door hoor meid!!

Tel afspraak was super fijn! Bloeduitslagen goed! Zaaduitslag goed! IJzergehalte goed! :) En het mooiste nieuws is: binnen nu en 1 a 2 wk krijgen we alle formulieren/brieven en de afspraken bij de IVF arts en verpleegkundige en infoavond en er zijn op dit moment nog plaatsen genoeg vrij, dus.....kunnen we nog iig voor de zomer, dus indd ws. juni van start gaan met IVF!!!!!!!!!!!!!We zijn helemaal hieper de pieper blij!!!!!!!!!! :-D

Liefs, Moon

4. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Hey Moon: superdesuper!!!! Actie actie actie!!!

Vanmorgen het eerste rood dus het is losgebarsten. Ongelovelijk hoe strak m'n cyclus nu loopt. Weer 28 dagen. Voor Sanna was dat meestal 33 dagen ofzo.
    Ik zei gisteren tegen m'n lief: Game over. Hij zei: The game is on! Haha!

Lief/Flippo hoe gaat het met jullie?

Juf: Nicholas al wat aan het opknappen?

Hier alles weer goed. Heb alweer koffie gedronken, een teken dat ik me beter voel :)

5. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Ohw Carrie toch jammer, maar indd zoals je hubbie zegt: The Game is On :-D haha lachen! Op naar de volg ronde (en zo te horen vindt manlief dat niet erg hihihihi).

Hoe is het indd met de rest vd girls hier? Lief? Flippo spreek ik gelukkig zo nog wel eens :)

Juf ik hoop dat Nicholas zich weer een stuk beter voelt. Arm manneke! Knuff

Ja wij zijn helemaal happy de pappy :-D hihihi. Eindelijk straks weer echte kansen! Ik weet dat het zwaar zal worden ook, maar toch...we gaan er voor: the game is on :-D

Wat een heerlijke dag vandaag. Was er zoo aan toe om ff een paar dagen vrij te zijn. Nu gewoon 4 dagen weekend, ben ik niet gewend. Lekker genieten! Het is hier nu heerlijk weer. Had me eigenlijk voorgenomen om niks te doen, maar het begint te kriebelen... denk dat ik dus maar even de achtertuin inga, ff stoep schoonspuiten, tuinmeubels uit de hoezen en schoonmaken en weer alles ff op orde brengen en dan de ramen wassen. Ja ik weet het ik ben erg hihi. Vorige week de voortuin al gedaan, dus goed bezig dacht ik zo :)

Fijne dagen iedereen! Knuff x

6. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.039
    2.845
    113
    Ha meiden, ik lees tussendoor vaak even bij op de telefoon, maar de laptop gaat niet zo vaak meer aan, dus vandaar niet zoveel reacties ;)

Nu huilt meisje ook voor een fles dus ff heel snel..

Moon superveel succes met de IVF, ik heb echt t gevoel dat het gewoon snel raak gaat zijn. Maar heftig gaat het worden... al die hormonen.. heel veel succes en sterkte!

Verder even Carrie ook veel succes natuurlijk ;) en Flippo uiteraard, hoop dat je je al iets beter voelt.. En Juf succes met alle virusjes enzo bij je mannetje, leuk he het kinderdagverblijf ;)

Met ons meisje gaat alles goed, ze wil alleen de laatste dagen sleeeecht slapen... pff zijn we totaal niet gewend dus ik ben echt gebroken! Mja zal wel een fase even zijn ofzo, verder gaat het goed. Volgende week mijn laatste weekje vakantie/verlof... dan begint het werkende leven weer, ik zie er wel tegenop maar ja.. we hebben het geld nodig he ;)

7. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Carrie, wat jammer dat er alweer rood is, maar gelukkig heb je een man die het positief opvat:D Op naar de volgende ronde.

@Moon, wat super dat jullie zo snel al kunnen beginnen met ivf! Natuurlijk gaat het ook zwaar worden, maar het is toch wel heel fijn dat er weer iets gaat gebeuren. Spannend meid!

@Lief, het zal wel even lastig worden om weer aan het werk te gaan, maar misschien is het ook wel weer fijn om even in een andere omgeving te zijn. Succes met de lastige nachten.

@Flippo, hoe gaat het met jou?

Hier gaat alles weer goed. Nicholas is gelukkig weer beter, de vlekken verdwenen na 2 dagen. We denken dat hij de zesde ziekte heeft gehad, maar echt zeker weet je het nooit.
    Ik ben zelf nog steeds erg veel met mijn werk bezig. Ik had gewoon nooit verwacht dat ik misschien mijn baan kwijt zou raken, ik dacht dat ik in een hele veilige sector werkte. Gelukkig gaan we over 2 weken er even tussenuit, naar Drenthe. Dan kan ik alle spanningen even achter me laten.

8. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Ojee lief die gebroken nachten...da's minder ja. Zeker als je volg week weer aan het werk moet :( Sterkte ermee! Hopelijk slaapt jullie meisje weer snel wat langer door.

Juf: Ja snap je helemaal. Dat verwacht je ook niet zo snel :( Maar ben je er als een van de laatste bijgekomen, dat je bang bent om je baan te verliezen? Of is het niet last in first out? Ik weet niet hoe ze dat doen natuurlijk. Maar pfft die onzekerheid, killing! Ik hoop dat ze inzien dat ze jou niet kunnen missen en dat je een super goede juf bent :) Ik duim voor je meid! Gelukkig dat Nicholas weer beter is! Kan indd de 6e ziekte zijn..Nouja, als ie maar weer beter is, das het belangrijkste!

Wat een heerlijke dagen he? Lekker weertje, zonnetje, vrij, genieten :)

9. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.039
    2.845
    113
    Juf wat onwijs vervelend van je baan.. geeft zo'n onzekerheid he bah.. hopelijk mag je gewoon blijven!

Ennne het waren hier geen gebroken nachten hoor! Gelukkig niet zeg ;D Ze wilde alleen overdag niet slapen, en ze slaapt lastig in. Maar in de avond slaapt ze meestal van 22.00-7.00 en dan maakt mn vriend haar rond 23.00 nog wakker voor de laatste fles, maar dat doet ze zo ongeveer slapend. Maar goed gelukkig gaat het weer beter! Ik moet haar alleen helpen met inslapen (pink en daarna speen) achja..

Heerlijk weer idd! Genieten :)

10. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Moon, ik ben er inderdaad als een van de laatste bijgekomen. Dus het ligt er aan hoeveel mensen er weg moeten of ik ook weg moet, dit krijgen we woensdag te horen.

@Lief, wat fijn dat je kleine meid wel goed doorslaapt(ik ben jaloers!). Hoe gaat het nu met jou? Heb je alles van de zwangerschap al een beetje kunnen verwerken?

Wat een heerlijk weer he meiden?! Wij zijn echt aan het genieten van de zon, op de momenten dat het niet regent dan:)
    Woensdag krijg ik te horen hoe het verder gaat met mijn werk, duimen jullie met me mee?

11. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Juf : ga voor je duimen en hopen dat het meevalt! Veel succes morgen.

Lief: fijn te horen dat het goed gaat. Succes met de regeldagen, zal vast een periode zijn. En geniet nog van je laatste weekje verlof! Hoeveel dagen ga je werken? Ook vast wel weer leuk.
    Ik vind zelf het werken op zich een verademing. Maar na het werk halen, eten maken, naar bed brengen etc maakt het druk. En nu helemaal omdat Sanna ook een fase heeft van niet willen slapen (uitproberen) dus dan ben je echt blij als het eindelijk stil is en aan jezelf toekomt.

Moon: al post gehad met de formulieren? Ben zo benieuwd hoe het allemaal zal gaan straks! Alvast veeeeeeel succes!!!

Hier is de ongi zo goed als over. Nu wachten op het ei :)

En we hebben al bijna vakantie! 8 juni twee weken, zin in!!!
    Een week op de Veluwe en een week Centerparcs in Limburg.

12. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Ik heb vandaag te horen gekregen dat ze mijn contract gaan verlengen! Erg blij dus. Het is alleen wel jammer dat ik weer een contract voor bepaalde tijd krijg. De stichting geeft geen vaste contracten meer uit, ze willen namelijk steeds meer flexwerkers in dienst. Dit is voor mij jammer, want dit is mijn derde verlenging. Dus volgend jaar moet ik dan alsnog weg. Maar ik ga dit allemaal lekker achter me laten en genieten van mijn vakantie, het werk komt later wel weer.

13. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Hoi hoi meiden, ben een tijd niet hier geweest en dacht ik laat maar ff wat weer van me horen.
    Eergisteren ongi geworden... ronde 36 is een feit. Maar om eerlijk te zijn doet het me weinig momenteel aangezien bij ons de "natuurlijke" rondes toch geen kans is (naja een kans kleiner dan 1% dus daar ga ik mn hoop niet op vestigen)
    We zijn druk bezig met de voorbereidingen voor het verhuizen, de notaris afspraken staan begin komende maand gepland dus het ziet er naar uit dat het allemaal door gaat :) Verder ben ik lekker weer eindelijk echt mezelf... weer even flink gefeest en gedaan wat ik wilde. Ik moet zeggen dat dit me momenteel wel heel erg bevalt en ik de kinderwens zeker niet meer op prioriteit nummer 1 heb staan, ook wel eens lekker na 3 jaar kommer en kwel en ruim 2,5 jaar ziekenhuis in en uit.

@jufD: Aan de ene kant natuurlijk onwijs fijn dat je weer een contract hebt gekregen maar aan de andere kant ook klote te weten dat je volgend jaar alsnog weg moet daar pffff...
    Nu lekker vakantie lees ik? Geniet er van... je hebt prachtig weer!!! :D

@Carrie: Weer ongi geworden las ik... joi the club zou ik zeggen, moon en ik weten er alles van :p

@Lief: Geniet van je laatste verlof weekje meis, je hebt prachtig weer!

@Moon: We spreken elkaar toch wel regelmatig maar dan via de app... heb je al wat gehoord van t ziekenhuis? hoop dat je snel mag beginnen meis en dat t net zo mag verlopen als bij Inge en neem Natjuh en mij niet als voorbeeld als je blieft :p

@All: nog ff een afsluiter... de 4 cryo's die nog in de diepvriezer liggen die blijven daar voorlopig ook nog wel ff liggen zoals jullie misschien wel uit mijn verhaaltje hier boven hebt gelezen. Ze kunnen 2 jaar ingevroren blijven en na die 2 jaar kunnen we een verlening van nog eens 2 jaar vragen. Maar goed ik ben nog niet toe aan het ziekenhuis. Ik merk dat mn lichaam en mn geest echt een flinke deuk hebben opgelopen van de laatste icsi behandeling. Ben pas sinds een week of 2 van mn nachtmerries af (ja die had ik iedere nacht door de punctie die echt een hel was) en mn buik is en blijft gevoelig na die eierstok ontsteking die ik er over heen heb gehad. daarnaast ben ik flink aan het lijnen en als ik op het gewicht zit wat ik in gedachten heb dan pas zullen we er aan gaan denken om verder te gaan.
    Moet ook wel zeggen na zo lang in die achtbaan van de MMM te hebben gezeten (november 2009 1e afspraak) en alle operaties en behandelingen in de tussentijd ben ik er ook wel ff echt klaar mee.
    Krijg vaak de vraag waarom ik gewoon niet ff een cryo terug laat plaatsen omdat ik daar toch verder niets voor hoef te doen.
    Nou... de reden dat ik dat nog niet wil is omdat ik er wel degelijk wat voor moet doen.
    Normaal word zon cryo in een natuurlijke cyclus terug geplaatst en als je die niet hebt hoef je alleen maar iets minimaal te stimmuleren om eisprong te krijgen (je moet een eisprong hebben namelijk om een cryo terug te laten plaatsen)
    Maar aangezien ik geen betrouwbare cyclus heb en pertinent niet zwanger mag worden van een 2ling met mijn afwijking mag een cryo niet terug geplaatst worden als ik een eisprong heb. Dit betekent voor mij dat ik weer vol aan de decapeptyl moet om weer in de overgang te komen en als ik dat lang genoeg gespoten heb, dat ik dan pas een cryo terug mag laten plaatsen. Op deze manier heb je geen opgebouwd baarmoederslijmvlies en geen eigen progesteron, wat dus betekent dat ik daar ook medicatie voor moet gebruiken. Bij de start van de decapeptyl moet ik ook starten met progynova en 4 dagen voor de terugplaatsing moet ik starten met utrogestan. Als de cryo blijft plakken, moet ik deze medicijnen tot minimaal 12 weken zwangerschap door gebruiken.
    Dus al met al is t niet zomaar weer ff een fluitje van een cent en hier ben ik ook nog niet aan toe.

Fijne dag en weekend meiden! Geniet van het weer!

14. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Juf wat een goed nieuws, voor nu...!!! Indd ff lekker genieten nu en het werk komt later wel. Je hebt nu wel ruimer de tijd om te kijken wat je wil en evt nieuw werk te zoeken, al blijft het natuurlijk klote omdat je graag wilt blijven. Aan de andere kant...je weet net hoe het er volg jr uitziet en wie weet mag je alsnog gewoon blijven? Dikke knuff.

Lief: Ooo gelukkig hihi geen gebroken nachten. Dat scheelt. Hoe doet ze het nu met de warmte? Hopelijk gaat alles goed.

Carrie: indd weer wachten op het ei....Gek he hoe je er ineens weer middenin zit. Maar indd...zoals Flippo zegt..wij weten er alles van, dus join de club :) Al hoop ik natuurlijk wel dat jij gewoon snel weer zwanger bent hoor!! Ik had vd week het AZM gebeld omdat ik nog niets gehoord had, maar...degene die over de nieuwe aanmeldingen ging was een week met vakantie :( Als het goed is dus komende week de papieren. Haar collega heeft een notitie gemaakt :p Maar ik ga woensdag gewoon weer bellen hoor, wil actie actie actie actie!!!

Zit hier te wachten op mijn ongi, die gisteren moest komen, althans...gister was cd29 en mijn ei gehad op cd15, dus beetje spannend. Maarja gisteren wel al getest en helaas OMOWIT... Normaal durf ik niet, maar nu weet ik dat de kans klein is, dus ik dacht ach ik doe het gewon. Maar helaas. Afwachten dus...grrrr.

Flippo: indd wij hebben regelmatig contact, net nog, dus we zijn weer volledig op de hoogte hihi.

Gisteren lekker geshopt en geterrast met vriendinnen en vandaag komen vrienden gezellig bij ons bbqen, dus gezelligheid ten top. Vandaag verder ff een relaxdagje. Vanmorgen badkamer gepoetst, was gedaan en dalijk nog ff stofzuigen en dan zeg ik: op mijn kont in de loungeset met mijn cosmo en een grote IceTea en vooral NIET meer opstaan totdat ik alles vd bbq ga klaarmaken vanavond :-D I love it!

Geniet ervan meiden.

XX

15. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Juf: wat fijn, ieder geval een jaartje langer blijven! En heb je nu vakantie? Of t/m Pinksteren alleen? Gaan jullie ook nog naar je vader dit jaar?

Flippo: het is zo logisch dat je even geen toestanden wil nu. Wel fijn dat de cryo's zo lang bewaard kunnen blijven. Geeft misschien ook wat rust. Ondertussen veel gaan genieten en feesten! Knap dat je zo aan het afvallen bent. Bij mij gaat het zo op en neer, uiteindelijk schiet het niks op. En nu ik weer zwanger wil worden, ben ik er niet meer zo mee bezig.

Moon: net jammer dat ze op vakantie was, nu hopelijk toch snel de papieren binnen! En toch ook balen van de test, ben je al ongi inmiddels? Ieder geval ook veel leuke dingen aan het doen, helemaal goed!

Lief: heb je je eerste werkdag al gehad? Hoe ging het? En gaat Nine naar de opvang? Gaat het alweer beter met slapen overdag?

Wij hebben ook een heerlijk weekend gehad, wat een weertje! Veel in de tuin gezeten en hier in het park waar ze een groot pierebad hebben voor de kleintjes. Verder nog naar de camping geweest waar schoonouders stonden. En we hebben nog voor een nieuwe keuken gekeken. Aankomend weekend gaan we naar Duitsland, daar schijnen ze beter en goedkoper te zijn. Wordt nog een heel project, we willen de hele benedenverdieping in het nieuw. Zal blij zijn als het klaar is. Dat zal wel pas september/oktober worden ofzo.

Ondertussen proberen zwanger te worden haha... Een dezer dagen is m'n eisprong. Heb nog geen ovutesten gebruikt. Als het deze keer niet lukt dan ga ik dat misschien toch weer doen. Ik heb namelijk geen idee wanneer m'n ei is. We nemen daarom een ruime periode van regelmatig klussen. Ben benieuwd! Kan ik tijdens onze vakantie gaan testen.

16. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Twee nieuwe foto's geplaatst van ons fotomodel :D

17. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.039
    2.845
    113
    Ha f vanaf foon! lees dus wel bij maar typen is dan zo lastig. Juf suuuper!

@Deze week weer aant werk. Gaat goed tot nu toe (behalve dat t systeem er nu uitligt). Meisje doet ook goed op t kdv. Werk di woe do en dan gaat zij ook naar t kdv.
    Mis haar wel enooorm.
    Het gaat heel goed met haar! Ze kletst al terug (hilaaarisch heb wel filmpj als je die wil zien pb maar ff dan stuur ik de link), als ze op haar rug ligt tilt ze cobstant haar hoofd op, wil dus steeds zitten. En ze gaat ook steeds 'staan' op je schoot. Ook tref ik haar altijd overdwars aan sochtend in bed. Mevrouw gaat als een speer dus met haar drie maanden. Op t kdv vibden ze haar ook zo sterk.
    Verder even snelle groetjes voor jullie hopelijk gaat t goed"

18. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Carrie: Leuk, nieuwe keuken! En helemaal alles nieuw beneden. hebben wij dus 2 jr terug gedaan.. Ben wel blij dat het bij ons klaar is hihi :p In Duitsland is het indd goedkoper, maar let wel op de service, want daar hoor ik hele slechte dingen over....Kijk anders ook eens bij Nuva Keukens...Ik weet niet precies of ze ook bij jou in de buurt zitten eerlijk gezegd.

Lief wat fijn te horen dat de eerste dagen werken goed ging. Snap dat je je meisje enorm mist...Pfft lijkt me echt heel moeilijk. Maar als je eenmaal weer ritme hebt komt dat vast goed en natuurlijk ben je weer megablij als de werkdag voorbij is en je lekkerrrr naar je meisje kunt. Houdt dit vast :) Ik heb je een pb gestuurd! :)

Vandaag AZM gebeld en de post komt morgen als het goed is. Ze konden me wel al vertellen dat dat infobijeenkomst en de afspraak met de IVF-arts/-verpleegkundige op 14 juni a.s. is...Nog 2 weekjes dusssssss :) Hopelijk daarna snel starten. in de tussentijd nog geen ongi te bekennen en wederom een omowitte zwtest...grrrr loopt het een aantal maanden goed en dan weer ineens niet :-S Maar goed, even afwachten maar.

Liefs, Moon

19. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.039
    2.845
    113
    Ohh komt dichtbij Moon!

En Carrie ook wel spannend weer, voelt het anders als bij Sanna of gewoon weer dezelfde hoop en spanning?
    Vorige keer was het nog wel redelijk snel raak geloof ik of niet? Leuk hoor ben heel benieuwd!

20. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Moon, wat fijn dat het over 2 weken dan echt gaat beginnen! Moet je daarna nog lang wachten tot je daadwerkelijk met de behandelingen gaat beginnen?

@Lief, lastig he, weer aan het werk gaan en je meisje achter laten?! Fijn dat ze het goed doet op het kdv, als alles daar goed loopt kan jij ook met een gerust gevoel naar je werk. Ik ben heel benieuwd naar je filmpje dus ik stuur je een pb!

@Carrie, je zit er inderdaad weer helemaal in! Ik ben ook benieuwd of het deze keer hetzelfde voelt als toen bij Sanna of is het nu anders?
    Ik weet trouwens nog niet of we dit jaar naar Aruba gaan, ik durf het niet zo goed aan om met mijn drakendreumes 10 uur lang in een vliegtuig te gaan zitten:D

@Flippo, fijn om te lezen dat het goed met je gaat. Na al die jaren van ziekenhuis in en weer uit kan ik me voorstellen dat het lekker is dat je nu even met andere dingen bezig kan zijn. Gelukkig kunnen je cryo's wat jaren bewaard worden.

Wij zijn net terug van een midweek Drenthe. Het was echt heerlijk om even de stad uit te zijn en lekker te genieten van de natuur. Ik kon ook echt zien dat Nicholas er van genoot. Hij was de hele dag buiten, vogels kijken, steentjes zoeken, planten bekijken en plukken. Hij is een echt buitenkind:D Zelf heb ik ook erg genoten van de rust en ruimte om me heen, maar ik ben ook wel weer erg blij om terug te zijn in de stad.

Deel Deze Pagina