ff kort, ben aan t werk 9 juni start ik met decapeptyl en provera, 7 dagen later stop ik met de provera en start ik met progynova de decapeptyl blijf ik gewoon door spuiten, 2 juli mag ik voor echo komen om te zien of mn baarmoederslijmvlies dik genoeg is... JAJA HET IS ZO VER.... we gaan een cryo terug laten plaatsen! Spannende tijden gaan dus weer aan breken Eind juli zal mn NOD ergens vallen als t goed is! Komt voor jullie misschien onverwacht dat we dit nu besloten hebben maar voor ons zelf is het een goede keuze, we hadden het er de afgelopen week steeds vaker over namelijk en nu ik ongi ben geworden hebben we besloten er toch weer voor te gaan
Lieve Flippo, Natuurlijk was ik al op de hoogte, maar ook hier nog ff: GO GIRL! Ik wens jullie heeeel veel succes en sterkte! Vandaag weer begonnen met spuiten...en een heel spuitschema zoals ik zag, dus zet 'm op meid! Ik hoop dat DIT het moment is en dat het eindelijk raak mag zijn! Duimmmmmmmmmmmmm!!! Helaas definitief: juni gaat niet meer lukken Baalde er echt enorm van, nog steeds wel, zeker omdat het gewoon komt door de vertraging die we hebben opgelopen ivm de vakanties vd artsen, maarja we kunnen er niets meer aan doen. Kunnen nu pas begin of half aug starten, omdat ze nu vol zitten en omdat ze in juli indd een soort van zomerstop hebben en dus geen puncties doen...halve kracht en dat betekent geen nieuwe stellen. Hangt vd vakantie af, we komen 3 aug terug, of het begin of halg aug wordt. Hoop daar 14 juni duidelijkheid over te krijgen. In de tussentijd gaan we dan maar lekker genieten. Ik hoef ook nog niet met de pil te starten omdat dat zonde is vd kansen de komende maanden dus...lekker door gaan met klussen en wie weet. Volg weekend een lekker weekendje weg naar Scheveningen/Den Haag (hopend op mooi weer, please?! ) en lekker shopppuuh! We komen de tijd dus wel door. En voor je het weet gaan we op vakantie, zijn we terug en kunnen we starten. Misschien moet het wel gewoon zo zijn? Nog ff geduld dus. Wat is het hier rustig? alles ok met iedereen? Lief? Carrie? Juf? Liefs, Moon
@Flippo, ik had niet verwacht om nu al te lezen dat jullie er weer mee gaan beginnen. Maar als je gevoel zegt dat dit het moment is, dan moet je dat volgen. Heel veel succes, ik duim voor je!! @Moon, wat jammer dat jullie nu tot augustus moeten wachten, en dat allemaal door de vakantie. Ze gaan daar toch niet allemaal tegelijk op vakantie!? Dit zijn altijd van die die stomme dingen waar je niet op zit te wachten, maar waar je jammer genoeg niks aan kan doen. Veel plezier in Scheveningen! Nicholas wilde vandaag voor het eerst alleen op pad gaan! Hij had zijn luiertas al gepakt(die trok hij achter zich aan) en mij ook al een kus gegeven. En toen liep hij zo de deur uit Gelukkig durft hij de trap nog niet alleen af Ik vond het zo schattig om te zien hoe hij bij de deur naar me stond te zwaaien, hij was er helemaal zeker van dat hij alleen ging buitenspelen.
Haha Juf die Nicholas :-D Ja zucht...nee ze zijn niet allemaal tegelijk op vakantie, maar wel meerdere en tijdens die zomerstop wordt alle apparatuur gecheckt en schoongemaakt enz.....Nouja...we hadden op tijd kunnen zijn als onze arts en degene van de nieuwe aanmeldingen de afgelopen weken niet op vakantie waren.... Liefs, Moon
Hoi! Flippo wat een verrassing! Wil je heel veel succes wensen met de tp en dat het allemaal een keer soepel verloopt met een mooi resultaat! Moon echt balen dat je nog langer geduld moet hebben. Maar gelukkig nog niet aan de pil dus er is altijd nog een kansje. En ieder geval de info avond en leuke dingen in het vooruitzicht. Lief: fijn dat werken goed gaat, ben je er weer helemaal? En hoe gaat het met je bikkel? Juf hahaha! Ik zie het helemaal voor me! Die kleine uk die de wereld uit gaat! Geweldig. Hier alles goed, zit op het wachtbankje. En heb testdrang Wat dat betreft geen verschil met de eerste keer. Gevoel gaat op en neer, ene keer denk ik nee ik voel niks, heb geen symptomen, geen innestelingbloeding (vorige keer wel met bruin weten jullie nog?) het zal wel niet. En dan weer maaaaaaaar het zou wel kunnen... Nou ja , we kunnen woensdag testen dus nog even geduld. En morgen gaan we op vakantie!!! Testen mee
Haha Carrie ja ja toch weer echt spannend he! Hopen op een positieve test op vakantie, dat zou geweldig zijn! Ik duim er voor hoor meid! Iedereen een heel fijn weekend XXX
Ja hoor, er staat een streepje! Wat een geweldige vakantie is dit nu al. Maar ook meteen dat gevoel als alles maar goed gaat... Woensdag ga ik nog een digitale doen.
Flippo superveel succes weer, fijn dat het weer goed voelt om door te gaan met jullie liefste wens Moon wat balen dat het toch weer langer duurt.. is gewoon niet eerlijk elke keer dat wachten. Maar wel lekker eerst ff opladen op vakantie dan en dan er voor gaan. Juf, groetjes aan je mooie mannetje Hier overigens alles goed, werken/kind vind ik nog best heel pittig, ben veel moe ondanks ons heerlijk slaapwonder snachts. Overdag nog altijd heel weinig slaap hoor maarja die nacht is ook heel wat waard! Ze doet het suuupergoed.
Carrie!!!!!! Waauw! Da's een dikke streep! Gefeliciteerd meid!!! gelukkig, het kan nog! Hopelijk volgen Flippo en ik je nu snel Fijne vakantie, maar dat komt wel goed haha! Geweldig! Rustig aan en goed voor jezelf zorgen Liefs, Moon
Bedankt allemaal. Heel onwerkelijk nog hoor. Ga m'n banner aanpassen, misschien dat het dan doordringt. En dan woensdag weer even testen met de cb. Heb ook nog een dipstick, die zou dan donkerder moeten zijn. Deze was vanmorgen lichter dan de kruidvat dus zo gevoelig zijn die niet. Vandaag naar Julianatoren geweest, erg leuk park voor de kleintjes. Sanna ligt nu bekaf te slapen.
Nogmaals gefeliciteerd... hopelijk mogen moon en ik nu ook eindelijk een keer gaan volgen.... Vind dat wij nu al echt lang genoeg wachten. Nog 1 weekje en het 4e jaar van hopen/dromen/wachten/teleurstellingen/verdriet en pijn gaat in.
Ik hoop het ook heel erg voor jullie!!! Zou ook zo leuk zijn het hier op het forum te delen. Mijn duimen draaien voor een vruchtbaar 2012 en mooie baby's in 2013.
21 juni vorig jaar testte ik positief.. bizar dat dat bijna een jaar geleden is. Dus Carrie ook een februari kindje? Mooie tijd hoor zo voor de zomer Voel me ook echt gezegend met dit kindje.. zo mooi en perfect. Wat mij betreft blijft het ook bij haar, heb zo alles wat ik maar wilde, waarom het lot tartten door nog eens te willen. Vind het ook best pittig eerlijk gezegd ondanks dat we een vrij makkelijk kind hebben. Maar een huishouden, werk en kind en dan nog alle sociale verplichtingen en dingen, poeh ik ben echt nu chronisch oververmoeid En met dat lot bedoel ik een hel van een zwangerschap, postnatale depressie en we hebben nu een gezond en super kind, voor mn gevoel kan ik nooit zoveel van een tweede houden, en stel dat het kindje ziek is oid... Brr nee maargoed ze is nog maar 3,5 maand, wie weet gaat het ooit weer kriebelen (denk het niet hoor, voel me compleet zo).
@Carrie, GEFELICITEERD!!!!!! Wat leuk voor jullie dat er zo snel een broertje of zusje voor Sanna bij komt. Het zal vast nog wel heel onwerkelijk zijn en ook spannend deze eerste weken. Dit wordt voor jullie vast een hele speciale vakantie. @Flippo, ik hoop ook dat jij en Moon nu heel snel mogen volgen, jullie wachten al zo lang. Nog een week wachten voor je weer gaat beginnen, ik hoop dat de behandeling goed gaat. Maar ik duim vooral dat het je deze keer ook een hele positieve test op gaat leveren! Hoe gaat het trouwens met jullie nieuwe huis? @Lief, de tijd gaat inderdaad erg snel, helemaal als je naar je kleintje kijkt. En ik kan me helemaal voorstellen dat je (nog) niet aan een tweede moet denken, na alles wat jij hebt meegemaakt. Maar misschien veranderd dat gevoel nog wel met de tijd(bij mij wel in ieder geval). Ik ben een hele trotse moeder, want Nicholas heeft gisteren voor het eerst op het potje geplast!! Nooit gedacht dat ik daar zo blij van zou worden
Hahaha Juf, wat goed! Hij wordt echt groot! Ennuh...bij jou ook al aan het kriebelen dan, een tweede? :-D Lief: Snap indd dat jij nog ff niet moet denken aan een 2e zwschap met alles wat jij hebt meegemaakt. Geniet maar lekker van jullie prachtige meisje, en wie weet als de tijd daar is. En zo niet, dan is 1 wondertje ook super toch? Doen wat je zelf denkt/voelt en vindt. Komt tijd, komt raad.. De dochter van een vriending van mijn moeder is inmiddels zwanger van de tweede, terwijl de eerste nog maar een jaar is. En andere vrienden van ons krijgen ook de tweede...Al hebben zij er wel wat langer over gedaan omdat hun 1e een lichte verstandelijke beperking heeft en ze het dus een hele moeilijke keuze vonden... Echt iedereen wordt zwanger om me heen. Pfft, maar goed onze tijd komt hoor! Ik ga voor aug IVF1 in 1 x raak :-D Liefs, Moon