Even kort: Vandaag nog een dipstick gedaan en een digitale. Zie album! De dipstick is nog best vaag terwijl die heel gevoelig zouden moeten zijn. Ik ga nog kruidvattesten halen om te zien of ze donkerder worden. Ik heb er wel vertrouwen in, het voelt goed. Maar fijn te weten als ze donkerder worden en het is gewoon leuk om te testen
Mooie testen meis!!! dat zit wel goed denk ik! kan me indenken dat testen leuk is idd... geniet er van.
En de k2v5 is vandaag gelukkig ook weer donkerder. Ben benieuwd of ik ook weer misselijk wordt. Tot nu toe weinig symptomen behalve gevoelige borsten en iets sneller plassen en beetje moe soms. Vandaag gaan we naar de Apenheul!
Fijn voor je meis.... geniet er maar van. Hier druk aan t spuiten, flink last weer van opvliegers, botpijnen, nachtzweten en emo buien... gezelligheid dus. Nog 3 weken spuiten minimaal vol houden. Ach sommigen moeten er wat meer voor over hebben zeggen ze dan.
Wat goed dat de tests donderder worden! Het zit dus wel goed met het kleintje Als het goed voelt is het vaak ook goed he! Geniet ervan meid! Wat zul jij een supervakantie hebben hihi. En de Apenheul, leuk! En het was best goed weer (tenminste..hier wel). Flipp: Ojeeee.........ik ga binnenkort ook ervaren wat het is. 6 augustus zoals je weet starten met Decapeptyl (als het goed is). Kunnen we het leed delen schat. Houd vol meid, je bent een topper en je komt er wel! En indd..zoals jullie lezen: 6 augustus kan ik ws. starten met de decapeptyl! Vandaag cd12 en al eisprong gehad, zoals de ivf-arts zag. Hihi heel vroeg dus. Onbewust wel geklust..(ik had mn ei pas weer verwacht zo rond cd15 dussss). Nouja, zou TE mooi zijn om waar te zijn dus we gaan er maar vanuit dat als we 3 augustus vd vakantie terugkomen de 6e meteen kunnen beginnen met spuiten. Wij zijn er helemaal klaar voor! Liefs, Moon
Oja 1 klein voordeeltjever ong 2 wk dus weer ongi, dan moet ik met de pil starten, dwz dat ik ook nog de pil doorslik op vakantie, dussss geen ongi tijdens de vakantie, ook eerrrug fijn toch wel, want anders kwam de volgende ongi obv ong 29 dagen weeeeeer in de vakantie uit, dus dat geluk pik ik dan nog ff mee hihi
Das mooi Moon, ik weet nog wel dat ik ook áltijd op vakantie of weekendje weg ongesteld was tsk.. Nu weer aan de pil dus kan het weer mooi plannen En fijn dat je een datum hebt om naar toe te leven! En stiekem duim ik natuurlijk nog voor een natuurlijk wondertje. Carrie ik ga even in je album spieken. Flippo sterkte met alle bijwerkingen.. je laatste zin staat alleen wel beetje verbitterd zo tegen Carrie lijkt het Juf, hoe ist? Hier gaat het goed, druk maar heb een hemels kind. Ben alleen zelf onwijs verkouden uche uche.. zie het dan maar eens allemaal door te laten draaien, maargoed.. nu weer lang weekend en 'alleen maar' voor Nine en huishouden zorgen.
@lief: geen verbitterdheid, pur alleen een feit waar ik onwijs van baalcen het gewoon puur oneerlijk vind.... of mag dat niet?
Flippo: ik vind het helemaal niet eerlijk dat jullie er zoveel meer moeite voor moeten doen, staat niet in verhouding. Als ik kon toveren... Veel sterkte met het spuiten en het ondergaan van alles, hoop dat je veel steun krijgt uit je omgeving! Vanuit hier duimen de duumen door. Moon: weet je wat ook handig is tijdens de vakantie? Zwanger worden! Anders was ik ook midden in de vakantie ongi geworden. Het moest gewoon zo zijn. Jij ook alvast veel succes in aug, fijn te weten op welke datum je kunt starten (als je toch niet per ongeluk zwanger bent geworden!) Waar gaan jullie naartoe? Juf: wat is Nicholas snel met het potje! Knap hoor! Heb je tips? Ik wil er na Sanna haar verjaardag mee beginnen (als ze er aan toe is). En willen jullie al voor een 2e gaan? Of nog even rustig aan Lief: soms denk ik ook oh jee straks hebben we er twee! Maar het wordt met Sanna wel makkelijker (alhoewel... de fase ik ben twee en ik zeg nee moet nog komen). Maar fijn dat het goed gaat allemaal en dat Nine lekker doorslaapt, erg belangrijk! En natuurlijk ben je moe, het is een omschakeling. En vindt Nine het leuk op de creche? Zit ze in een horizontale of verticale groep? Nu ga ik weer vakantie vieren... Morgen vertrekken we naar ons tweede adres in Noord Limburg.
uiteraard mag dat flippo, het is ook gewoon heel oneerlijk dat sommige zo'n strijd moeten leveren voor een kindje. En dat jij ook nog eens zoveel bijwerkingen hebt is helemaal klote.. Maar Carrie kan er ook niks aan doen dat bedoelde ik Carrie ze zit in een verticale groep. Vandaag lag ze samen met een ander meisje van ongeveer even oud in dr box, zo leuk! Krijg ook overal te horen dat ze zo vrolijj en alert is en heeeel sterk. Ze is echt ons zonnetje
@Flippo, wat een vreselijke bijwerkingen krijg je toch van die medicijnen, en dat dan 3 weken volhouden... Ik hoop echt dat er voor jou snel een mooi lichtpuntje in die donkere tunnel komt, dat mag nu wel na al die tijd. @Carrie, geniet van je vakantie en van dat mooie wondertje in je buik! Leuk dat je met Sanna ook met het potje gaat beginnen. Ik ben begonnen omdat Nicholas zelf steeds aangaf dat hij geplast of gepoept had. We zetten hem nu elke dag na het eten op het potje en soms tussendoor als hij zonder luier loopt. Wat wel een voordeel van een jongetje is, is dat je het heel goed kan zien als hij moet plassen @Moon, wat fijn dat je nu een datum hebt, dan kan je daar nu gericht naar toe leven. Maar eerst nog maar even van je vakantie genieten, waar gaan jullie heen? @Lief, niet ziek worden hoor lief, want dat is zo onhandig met een baby. En wat fijn dat je zo een voorbeeldig meisje hebt, ik zal het eens aan Nicholas voorlezen, misschien neemt hij een voorbeeld aan haar En of wij al voor een tweede willen gaan? Ik zou het wel heel graag willen ja, maar mijn verstand(en dat van mijn man) zegt nee. We wachten tot Nicholas wat ouder is, we hebben nu onze handen nog vol aan hem
@lief: duh... ben wel blond maar niet dom meis.. ik gun het iedereen om een mooi wonder te mogen dragen en ik gun het niemand om de MMM te moeten bewandelen. @JufD: Je moet vooral doen waar jullie je goed bij voelen toch Een 2e wonder is natuurlijk onwijs leuk en gaaf maar als jet nog niet helemaal juist voelt dan toch ff wachten? je biologische klok zoals ze zeggen tikt toch nog niet zo hard? (in de zin dat je al wat ouder zou zijn... maar dat ben je niet volgens mij toch?) Lekker genieten in ieder geval!!! @Moon: We hadden elkaar al gesproken Ik duim gewoon dat t spontaan lukt meis... en je niet aan de pil e.d. hoeft We houden contact en ik duim duim duim @All: Hier gaat alles vandaag weer een stukje beter.. wel last van mn botten maar de rest is vandaag wat rustiger gelukkig. Morgen ngo 1 dagje provera en dan gaan we alweer bijna starten met de progynova naast de decapeptyl! Schiet nu op voor mijn gevoel. Aan komende maandag krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis... heb er zooo veel zin in! Lekker klussen enzo! Ik zet t.z.t. wel wat foto's in mn prive albumpje hier! Fijne avond/nacht nog meiden, ik ga lekker verder werken aangezien ik in de nachtdienst zit momenteel!
Carrie: Alvast welkom in Noord-Limburg! Je ging naar CP of Landal in Horst, toch? (sorry als ik me vergis haha!). Je kunt bijna bij me op de koffie komen Haha...als dat eens waar zou zijn...zomaar zwanger tijdens de vakantie. Zou een droom zijn die uitkomt. Juf: Ik zou indd doen waar jullie je goed bij voelen. Snap dat de grote kleine man ervoor zorgt dat jullie je handen vol hebben hihi. Ach..als het moment daar is, is het daar en dan voelen jullie het allebei helemaal. Lief: Wat fijn dat het zo goed gaat met Nine (nog steeds een super leuke naam trouwens hihi!). Ze ziet er ook superlief uit. Indd niet ziek worden hoor, dat is niks met een kleintje in huis! Ik ben ook snotverkouden, maar het zit echt vast in mijn hoofd, dus al dagen knallende koppijn en flinke keelpijn :-S Nouja, liever nu dan over een maand als we met vakantie zijn of in aug als we met IVF1 starten zeg ik dan maar. Beterschap! Flippo: indd we houden contact. Wij gaan 25 juli voor 10 dagen naar een mega luxe resort in Turkije. Zijn al vaker in Turkije geweest, maar het is daar zo heerlijk. Willen puur een relaxvakantie, dus lekker chillen bij het zwembad en het strand (ligt direct aan het hotel) en niks doen. We gaan ervan uit dat dit onze laatste luxe vakantie met zn tweetjes is Dus we vonden dat we dat wel verdiend hadden hihi. Zooo'n zin in! Ff alleen maar tijd met zn tweetjes, lekker genieten en relaxen en voorbereiden op de komende IVF. Liefs, Moon
Oh ennuh: wij hebben trouwens op ons balkon in het hotel een jacuzzi! WTF???!! Ik kwam er pas later achter, toen we al geboekt hadden!!! Ik zeg: dat is nog eens relaxen! Ik zie me ons al zitten.........drooom
Moon: wat een heerlijk vooruitzicht zo'n luxe vakantie! Jacuzzi op het balkon, het moet niet gekker worden! Flippo: en hebben jullie de sleutels? Ben benieuwd! Heb ook ontzettend veel zin in onze verbouwing in sept. Lief: wat fijn dat ze zo vrolijk is, een heerlijk kind zo te horen! En welke dagen werk je nu ook alweer? Heb je al bijna weekend? Ik vind dat zo fijn om vrijdag vrij te zijn. Juf: prima toch om nog te wachten met een 2e. Wij waren er ook net pas weer klaar voor. Vind het wel een leuk leeftijdverschil met Sanna straks, als het goed is 2,5 jaar. En onze leeftijd speelt een kleine rol, ben al bijna 34 en man 36. Op het forum hier zie ik zoveel meiden van in de twintig, dan ben ik oud! (voel me niet oud hoor). Wij genieten van onze laatste dagen vakantie. Maandag weer aan het werk. Straks nog even zwemmen (we zitten idd in CP), dan nog even koffie drinken bij Moon haha... en morgen naar huis. Ook wel weer prima, weer gewoon boodschappen doen, koken en wassen, in je eigen bed slapen. Maar het was wel heerlijk hier. Het weer is meegevallen maar we denken toch dat we volgend jaar richting het zuiden gaan. Maar dat zien we dan wel weer. Groetjes!
@Moon, je vakantie klinkt geweldig! En een jacuzzi op het balkon?! Geniet er maar lekker van, ik hoop voor je dat je volgend jaar naar een kindvriendelijk appartement op zoek moet gaan @Carrie, geniet nog even van je vakantie, ik hoop dat jullie nog een beetje mooi weer hebben. @Flippo, hoe gaat het met je nieuwe huis?
Ik werk dinsdag tm donderdag. Altijd lang weekend dus! Moon klinkt heeeeerlijk luxe geniet er van. Het moet gewoon de laatste zijn zonder kindje die IVF gaat em worden voor jullie, moet gewoon. Juf hoe staat t met jullie verhuisplannen? Flippo ben ook benieuwd hoe ver jullie al zijn met t nieuwe huis? Ben je ver weg verhuist? Nine kan sinds gisteren rollen van rug maar buik! Zat er al tijd aan te komen maar nu heeft ze het echt door. Hopelijk gaat ze het niet in bed doen aangezien ze nog niet terug kan Verder nog beetje ziekenboeg hier..we knappen alledrie niet echt op..krelpijn en hoesten blijft lang hangen. Gelukkig lijkt Nine er t minste last van te hebben.
@Lief, wat knap dat Nine al kan omrollen! En grappig dat ze het wel van rug naar buik kan, Nicholas deed het precies andersom. Veel beterschap! Onze verhuisplannen staan op dit moment op een laag pitje vanwege al dat gedoe op mijn werk. Ik vind het eng om nu een huis te kopen terwijl ik misschien volgend jaar geen werk meer heb. Met financiële dingen ben ik toch een beetje een schijterd.
Juf: Snap je helemaal meid. Ook ik ben een schijterd op financieel gebied. Maar ik hoop dat je mooi mag blijven volg. jaar en je baan niet meer op de tocht komt te staan en jullie dan eindelijk dat droomhuis kunnen kopen! Lief: wat goed van Nine! Wauw! En wat grappig dat elk kindje het weer anders doet hihi. Wel rot dat jullie kwakkelig blijven, maar het heerst ook een beetje geloof ik. Wat wil je ook met dit stomme weer? Dan weer een dagje warm, dan koelt het mega af na een wolkbreuk en dan weer de hele week herfst enz. enz. Bah, hopelijk knappen jullie snel helemaal op. Wel fijn dat Nine er het minst last van lijkt te hebben Ik hoop indd ook dat we volg jaar naar een kindvriendelijke vakantieaccomodatie op zoek moeten :-D IVF dat wordt 'm gewoon voor ons, doet voel ik, dat hoop ik, en dat..MOET ook gewoon Carrie: Hihi...de koffie stond klaar maar je was er niet Hahahaha het is echt een kwartiertje van mijn huis vandaan...grappig dat je zo dichtbij was hihi. Maar hopelijk ben je inmiddels weer veilig thuis aangekomen! En indd thuis zijn is ook altijd weer heerlijk! Liefs, Moon
Hoe gaat het hier met iedereen? Zitten jullie allemaal van het mooie weer te genieten? Voor mij komt het einde van het schooljaar er weer heel hard aan, dus ik ben op het moment rapporten aan het schrijven. Dit is altijd een beetje een gekke en drukke periode, maar wel heerlijk dat het bijna vakantie is.