Carrie: niets meer aan toe te voegen.... hahahahaha Hier weinig nieuws, druk met werken, pfft ben echt doodop van het nadenken als ik thuis kom haha. Zit 2,5 dag alleen, terwijl ik 5 advocaten op mijn nek heb waar ik de telefoon voor moet doen, clienten moet ontvangen, dossiers moet uitwerken enz. enz. enz. Maar goed, nog 3 dagen en dan VAKANTIE!!!!!!!!!!!!!!! Liefs, Moon
En Carrie, wat leuk dat je weer samen met je vriendin zwanger bent. Lijkt me erg bijzonder om dat met elkaar te delen, en dan ook nog eens straks op een paar weekjes na samen verlof enz. Super!
Nee dat was niet de afspraak! Is ie omowit? Heb je niet toch te vroeg getest? Je lichaam begint nu misschien pas hcg aan te maken of niet? Ik wil gewoon hoop houden voor je en duim daarom nog even door hoor!!! Maar klote blijft het dat je nu negatief getest hebt! Heel veel sterkte met deze opnieuw zware teleurstelling. Dikke knuffel!
Beetje dubbel om mijn nieuws nu te brengen maar ik denk dat jullue het wel even willen weten. Onze echo was mooi. Kloppend hartje en zelfs al bewegende handjes. Het is meteen een stuk echter nu we de eerste foto's hebben. Termijn klopt ook exact. En 31 juli de echte termijnecho. Deze was extra. Nu onderweg naar Belgie en verjaardag vieren, groetjes!
@Flippo, oh meid wat naar! Veel sterkte. @Carrie, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad, dat is toch altijd een hele geruststelling. En nog gefeliciteerd met je verjaardag! Nog een paar dagen en dan wordt Sanna ook alweer 2 jaar, wat gaat dat toch snel. Gaan jullie nog iets speciaals doen voor haar verjaardag? @Moon, eindelijk vakantie!!! @Lief, wat vervelend dat jullie weer verkouden zijn. De eerste tijd op het kdv is echt erg, je blijft maar ziek worden. Maar na een jaar wordt het echt beter. Mijn vakantie is begonnen!! Laat het mooie weer maar komen, want Nicholas en ik zijn klaar om te gaan genieten
@Carrie: Fijn te lezen dat je echo goed was meis! Nog gefeliciteerd met je verjaardag!!!! @JufD: Jaja het mooie weer komt er weer aan Lekker genieten geblazen! @Lief: Ik hoor het idd ook van mijn schoonzusje... echt het eerste jaar waren alle 3 hun kids snot en snot verkouden... echt super zielig maar goed... dat is jammer genoeg inherent aan KDV's heb ik het idee Hopelijk heeft jullie kleine meisje gewoon snel een goede weerstand op gebouwd en is t verkouden zijn/ ziek zijn snel voorbij @Moon: Fijne vakantie meis Nog ff de pil en dan bijna starten met het spuiten! Spannend!!! @All: Na mn nega test van gisteren vandaag toch niet kunnen laten weer te testen... En wat denk je! Een licht streepje Maandag ochtend/middag ergens test ik weer (zit in de nachtdienst dan weer)... foto staat op t streepjes forum
Oooooooh spannend Flippo!!! Eindelijk een streep! Ik ga duimen dat ie duidelijker wordt. Juf eindelijk vakantie, heerlijk! Geniet ervan samen met Nicholas. De verjaardag van Sanna gaan we volgende week zaterdag vieren. Wordt vast weer een drukke maar hopelijk leuke dag (met mooi weer alsjeblieft!). Dinsdag als ze echt jarig is, viert ze het op de opvang. Traktaties maandagavond nog even inelkaar draaien. Ze krijgt van ons een loopfiets voor buiten en een puzzel van het Zandkasteel waar ze groot fan van is
Juf fijne vakantie!! Carrie super vd goede echo! Flippo ik zit al klaar, hoop het zo voor jullie. En dan moon er bij de eerste ivf zo achteraan
Flippo: wat hebben al geappt X Carrie: wat fijn te horen dat de echo goed was! En nu lekker gaan genieten! Proficiat nog met je verjaardag! X JufL Heerlijk jij nu dus ook vakantie hihi. En het weer is goed nu dus GENIETEN!!!! Lief: ja dat KDV dat KDV pfft..ik hoor het indd ook. Hopelijk zijn jullie er snel vanaf en worden jullie er imuun voor ofzo hihi. Verder alles wel goed hoop ik? Ik ben lekker aan het geniete van de vakantie. Heb zo ongelofelijk hard gewerkt de afgelopen maanden niet normaal! Was de laatste week helemaal kapot! Ben dus blij dat ik het nu ff 3 wk los kan laten. Gezellige lunches met vrienden, lekker BBQ-en, lekker theeleuten met vriendinnetjes, gezellig met mijn lieverd genieten, ZALIG! Volop in de relaxmodus om op 9 aug vol goede moed te beginnen met de eerste spuit. Spannend! Liefs, Moon
Flippo ik ben zooooooo benieuwd naar jouw test vandaag! Duim duim duim... Moon een heeeele fijne vakantie!!! Lekker uitrusten en leuke dingen doen. Welverdiend! En zoals Lief zegt daarna meteen zwanger. Zijn we misschien met z'n 3-en! Zou echt zo leuk zijn. En lief en Juf er ook nog even achteraan
Grapjas, ik zit nog aan de anti depressiva van de vorige zwangerschap Ik ben ook benieuwd naar Flippo, ik duim En Moon heerlijk genieten!
@Carrie, ik pas deze keer nog even hoor Carrie! Lief en ik zullen wel geduldig luisteren naar de zwangerschapskwaaltjes van Flippo, Moon en jou @Flippo, ik ben heel benieuwd of je vandaag nog getest heb, mijn duimen draaien overuren voor je!
Testje staat in mn foto album Streepje is donkerder dan de test daarvoor Verzuim even verder te reageren aangezien ik me beroerd voel en onwijs moe ben... Over 2,5 uur eindelijk naar huis en lekker slapen!
Spannend flippo! Hij is duidelijk te zien, nu duimen dat hij donkerder wordt! Misschien wel gewoon wat laat ingenesteld en daarom nog vrij licht? Je bent nu iig zwanger! Jullie eitje en zaadje kunnen het dus iig samen
Nu al goede tekenen Flippo, die misselijkheid en moeheid. Geweldig hoor dat het gelukt is. Hoop dat je snel nog meer zekerheid krijgt. En doe het vooral rustig aan! Lekker veel slapen dus X