Misselijk en moe zijn is een goed teken Flippo! Je tweede test is ook al donkerder dan de eerste. Heb je ondertussen alweer een nieuwe test gedaan? @Sanna, lieve Sanna, nog ontzettend gefeliciteerd met je tweede verjaardag!! Ik hoop dat je een leuk feestje krijgt met veel mooie cadeaus
Juf: Dank je! We hebben het dinsdag toch al een beetje gevierd met een bbq (het was zulk mooi weer) en dan zaterdag het echte feest! Sanna heeft een Puky fiets gekregen maar die vind ze nog een beetje eng (moet ze zelf evenwicht bewaren) dus ze gaat liever op de oude driewieler van de buren Ik ben ook zo benieuwd naar Flippo, ik hoop zo dat het goed gaat!
@Carrie: gefeliciteerd met de 2e verjaardag van je mooie meisje @All: Nee meiden, nog niet weer getest Ga ik pas t weekend weer doen, vind het te eng! Wel werd ik 2 dagen terug in eens erg misselijk van het oude water waar de bloemen in staan... zat op de bank en de vaas stond achter me... ik rook het zo sterk en werd er echt misselijk van... maar goed ik hou me ook nog steeds voor dat de utrogestan die bijwerking ook heeft.
@Carrie, wat een leuk fietsje! Maar het zal inderdaad nog wel even wennen voor Sanna zijn om daar op te fietsen. Hoe gaat het verder met je, nog erg misselijk? @Flippo, wat spannend meid! Ik blijf voor je duimen hoor, tot je die prachtige knaltest hebt waar je niet meer omheen kan Ik ben vandaag met Nicholas naar de geitenboerderij geweest in het Amsterdamse bos, dat is zo leuk! Nicholas wilde alle geiten een flesje geven en bij ze zitten. Daarna zijn we nog lekker gaan picknicken. Wat is het toch fijn dat het zomer is Ik heb weer wat nieuwe foto's van Nicholas in mijn album gezet.
Test vanmorgen was zo goed als omo-wit. Straks t ziekenhuis bellen en op naar de 2e cryo tp van de 2e ICSI poging. Precies waar ik dus al bang voor was.
Shit flippo was er ook al bang voor met zo'n lichte test.. maar hoopte zo op een late innesteling. Oneerlijk.. veel sterkte voor jullie. Ben je zo dicht bij je droom en dan weer niet..
Juf heerlijk om te lezen en wat een leuke foto's en wat een mooi mannetje met zijn krullen ;D Hier ook genieten van ijsjes en lange avonden Nine kan nog zo mee dus dat is fijn. Ze is ook zooo zoet, vrolijk en tevreden!
Oh nee Flippo, wat ontzettend klote! Hele week in spanning en goede hoop en nu dit. Geen woorden voor. Moet je nog voor controle naar het zkh? Heel veel sterkte en succes met cryo 2 tp. Deze moet gewoon blijven plakken.
@Flippo, wat klote meid!! Ik had zulke goede hoop dat het deze keer gelukt was. Hoe gaat het traject nu verder? @Lief, Nicholas begint inderdaad een echte krullenkop te worden Wat fijn dat Nine zo een zoet meisje is. Hoe gaat ze om met dit warme weer? @Carrie, veel plezier morgen met het feestje van Sanna! @Moon, ben je lekker van je vakantie aan het genieten?
@Moon: Heerlijke vakantie gewenst daar in t warme Turkije!!! @de rest: Thnx voor de lieve woorden meis... het is zacht gezegt dat ik er weer eens even flink door heen zit. Ik baal echt zo verschrikkelijk erg pfff.. 6 augustus heb ik een telefonische afspraak met een IVFarts om deze cryo tp te evalueren en dan gaan we het ook hebben over de volgende poging... Dus de volgende cryo poging zit er dus ook weer aan te komen... Ik hoop nergens meer op en testen doe ik niet meer... ja na mn afgesproken NOD, eerder niet, dat zorgt alleen maar voor een hoop verdriet en ellende. Op naar de 4e terugplaatsing en de 9e behandeling... Wanneer is er een lichtpuntje aan het eind van deze lange tunnel? Verder fijn weekend iedereen! Ik ga morgen lekker nog ff aan de klus in mn nieuwe huis en ff lekker opruimen. Zondag lekker lunchen met een vriendin en dan vervolgens naar de Parade in Utrecht (cultureel/muziekaal/kunst festival)
Sanna's 2e verjaardag was erg leuk! Ze is enorm verwend en we konden gelukkig lekker buiten zitten. Gisteravond echo 2 gehad. Volgens die meting was ik 11+2 en 18 feb uitgerekend. Verder alles goed, nog steeds mooi kloppend hartje en flink aan het bewegen. Ook alweer 4,5cm. Nu weet iedereen het inmiddels wel, leuke reacties allemaal! Verder ben ik erg moe en beroerd dus deze week even thuis gebleven. Maandag maar weer kijken hoe het gaat. Zal niet meevallen want m'n man gaat zondag een week voor werk naar Istanbul. Flippo Hoe gaat het nu? Maandag succes met je tel. Afspraak. Hoop dat er een mooie cryo voor je ligt te wachten. Juf en moon lekker vakantie aan het vieren? Geniet ervan! Lief krijgen jullie nog vakantie?
@Carrie, wat fijn dat alles goed is met je kleine spruit. Begin je nu al een beetje een buikje te krijgen of is er nog niks te zien? @Flippo, succes meid, wat moet dit allemaal zwaar voor je zijn. Ik heb vandaag de koffers gepakt en nog een beetje van het mooie weer genoten terwijl Nicholas op het kdv was. Gelukkig heb ik daar te horen gekregen dat het bijten van Nicholas gestopt is, ik hoop nu dat deze fase echt afgelopen is. Zondag vertrekken we, ik heb er zo een zin in
Flippo: we hebben elkaar al gesproken, maar ook hier nog ff: het is ook zo ontzettend kloten en oneerlijk!! Grrr maar...je lichaam weet nu wel hoe het moet, dus de volgende tp gaat goed en dan blijft ie plakken, dat moet!!! Dikke knuff voor je meid! Carrie: Nog van harte proficiat met de 2e verjaardag van Sanna! Fijn dat het een leuke dag is geweest. Haha...en Sanna dan toch op de oude driewieler vd buren, LOL. Maar voor je het weet paktze de nieuwe en loopt ze er zo mee weg Fijn dat de 2e echo ook weer helemaal goed was. Wel balen dat je beroerd en moe bent. Maar ook wel weer goede tekenen...Rot dat je man een week weg is en je er alleen voor staat. Let goed op jezelgd en doe het rustig aan. Juf: jij lekker aan het genieten van de vakantie? Lief: wat fijn dat Nine zo'n braaf, lief en tevreden meisje is. hihi van wie heeft ze dat? Geniet maar lekker van je meisje! Zo ff foto's kijken van de kleine grote Nicholas, leuk! Ik ben inmiddels weer terug van vakantie (maar goed, dat hadden jullie vast al geraden nu haha). Het was heerlijk! We hebben zoo genoten! Heerlijk weer, prachtig hotel, alles eromheen kei mooi en groot en veel te doen, een heerlijk zwembad. Echt een topvakantie. Alles losgelaten en alleen maar gerelaxed. We hadden zo nog een week willen blijven hihi. Het is natuurlijk ook wel weer fijn om veilig thuis te zijn, zeker omdat het weer goed is. We lazen eerst dat het 18 graden met regen zou worden, dus we dachten blerrrgh we willen niet terug. Maar dit, dit is heeerlijk! We gaan dus lekker door met genieten. Donderdag de eerste spuit Decapeptyl..Spannend! Toch sterk, op vakantie zo goed als niet erover nagedacht, maar zodra we thuis waren zeiden we meteen tegen elkaar donderdag is het zover.. Je bent dan toch meer meteen thuis en alles loopt weer door en je zit er weer middenin. Ik heb er heel veel vertrouwen in dat dit het voor ons gaat zijn, maar aan de andere kant ben ik ook erg bang...Zo bang dat het misgaat en dat het helemaal niet lukt. Maar daar moeten we niet aan denken. Gewoon er positief voor gaan, en dat doen we ook zeker Liefs, Moon
Moon wat een heerlijke vakantie hebben jullie gehad! En dan gaat het nu beginnen, spannend hoor. Maar ook fijn dat jullie eindelijk een goede kans op een bevruchting krijgen. Dat moet goedkomen! Flippo: hoe ging het gesprek? Voor jou hopelijk ook gauw een nieuwe kans en dat het deze keer ajb mag goedgaan! Hoe gaat ie verder? Juf: fijne vakantie (te laat...), genieten!!! Lief: Nine is ook alweer ruim 5 maanden, wat gaat het hard. Wat doet ze allemaal? Ik weet het niet eens meer wat/wanneer Hier gaat het wel goed, nog steeds wel moe en beroerd maar ben wel weer aan het werk. Gisteren m'n liefie uitgezwaaid op Schiphol (niet leuk!). Gelukkig komt hij het weekend thuis en gaat dan nog 1 week weg. Rare weken komen eraan na volgende week omdat we gaan verbouwen beneden (nieuwe vloer/keuken/schilderwerk). Eerst alles eruit verhuizen, dan 3 weken een klusjesman erin (gelukkig hoeven we niks zelf te doen behalve spullen inpakken) en dan de nieuwe keuken. Wel heel leuk als het klaar is. In de drie weken dat de klusjesman aan het werk is, zit ik met Sanna voor de helft van de week bij m'n ouders. Ga proberen de ma en di wel te werken en Sanna naar de opvang. Hoeven we alleen 's avonds voor eten te zorgen (bij vriendinnen eten, uit eten, halen of iets simpels inelkaar flansen). Komende donderdag alweer een echo, deze keer ivm de combinatietest. Bloed heb ik al laten prikken. Nog geen uitslag. Groetjes!
Carrie: flink aan de klus dus! Het duurt ff en de rommel en stof is vreselijk, maar als het eenmaal af is...dan ben je er heeeel blij mee Maar is niet niks natuurlijk, zeker als je ook nog zwanger bent en je man even weg is. Succes ermee! Vanmorgen de eerste spuit Decapeptyl erin. Ging prima. Ben eens benieuwd hoe ik erop ga reageren...ff afwachten dus Pfft heb kiespijn! Brrr niet normaal, straks ff naar de tandarts, maar is een invaller, dus vind dat eigenlijk niet zo fijn. Mijn eigen tandarts heeft gewoon 4 wk vakantie (de zaken gaan daar kennelijk goed haha) en komt pas a.s. maandag weer terug, dus ik moet wel, want dit is niet vol te houden. Hopen dat het iets "kleins" is. Geen zin in kaakchirurg ofzo...brrrrr. Wish me Luck hihi. X
@Moon: Jou eerste spuit voor de 1e IVF zit er in! Spannend meis ik ga onwijs voor je duimen hoor!!! @All: Mijn 1e spuit zat er gisteren in, de 2e cryo poging is hier ook van start. 4 september de echo voor mijn baarmoederslijmvlies.
Carrie voel je je al wat beter? Juf, geniet van je vakantie! Moon jouw vakantie klinkt heerlijk maar nu dus echt gestart.. heel erg spannend.. En Flippo ook tegelijk weer, dat wordt dubbel duimen de komende tijd! Hier gaat alles super, ons meisje is zo'n lief en vrolijk kind echt heerlijk. Hier gewoon aant werk enzo, niks bijzonders
@Lief: Thnx meis lekker genieten van je meisje he! Goed te lezen dat alles goed gaat daar bij jou Gebruik je nog wat medicatie of ben je daar nu ook helemaal van af?
Nee moest na een half jaar gaan afbouwen dus moet volgende week even een adspraak maken over t hoe en wat! Maar zie het zitten hoor ben weer helemaal stabielo
Goed te lezen! Mooi afbouwen en niet te snel hoor want een terugval moet je niet hebben (lees je nog wel eens over en een collegaatje van me heeft dat ook gehad) Binnenkort nog eens een keertje naar je famillie toe?