Ha meiden, Wat goed te horen dat het zo goed gaat! Fijn dat je weer stabielo bent. Zo zie je maar, dat het weer goedkomt gelukkig, maar het was niet niks, dus blijf indd ook goed v jezelf zorgen en op jezelf letten. Ik zweet me hier helemaal kapot haha. Hitteaanvallen niet normaal, in bed zweet ik me kapot en sochtends, overdag valt het gelukkig wel mee. Verder merk ik nog niet echt iets....beetje hoofdpijn af en toe, maar weet niet of dat daarmee te maken heeft. Vandaag alweer de laatste pil.....en volg week dinsdag naar het zknh. Vind het erg spannend, want ik heb dus verder niet veel last vd deca, dus meteen weer onzeker of het wel allemaal goed werkt enz. maar goed de ene reageert er heftiger op dan de ander, dus ik hoop dat het spul gewoon doet wat het moet doen Vandaag alweer mijn laatste vakantiedag Morgen weer aan het werk. Echt balen heb er geen zin in. Heb zo genoten van de vakantie en de afgelopen week ook, alleen maar leuke dingen gedaan met vrienden, zo leuk! En dan ineens BAM weer werken. Natuurlijk wel weer gezellig om weer bij te kletsen met de collega's. Ach..als ik er eenmaal ben zit ik er zo weer in ws. Eerst nog genieten van deze mooi dag! X
Spannend Moon! En heb nog een nieuwtje, in je zwangerschap en ook nog erna kan je ook die leuke hitte hebben 's nachts hehe, ik drijf nog altijd mn bed uit. Geloof wel dat het nu eindelijk wat minder wordt. Maar nu heb ik de bekende haaruitval na de bevalling, leuk die hormonen die nog wat rondklungelen En ga idd heel langzaam afbouwen, maar wordt goed in de gaten gehouden hoor Wij hebben de eerste week van september nog vrij dus denk dat we dan nog wel richting familie gaan, maar we zien ze de laatste tijd heel regelmatig gelukkig. Fijne dag!
Hallo, M'n man is ziek thuis gekomen uit Istanbul dus nu gaat hij pas dinsdag weer weg. Ik voel me ook nog niet top alhoewel de ergste misselijkheid gelukkig voorbij is. Nu heb ik wat hoofdpijn. Heb wel weer een hele mooie echo gehad, zie album! Nekplooi was goed, nu nog de bloeduitslag krijgen. Donderdag weer naar de vk. M'n ouders waren meegeweest, vonden ze erg leuk. Omdat de baby er niet goed voor lag duurde het best wel even maar daarom konden wij lekker lang kijken. Ook het hartje voor het eerst gehoord. Moon/flippo allebei aan de spuit dus! Veel succes en sterkte. Dat er iets heel moois voor mag terug komen. Duimen draaien! Moon succes met werken, vaak valt de eerste dag mee Flippo hebben jullie nog vakantie? Hoe gaat het met jullie huis? Lief goed zeg dat je kunt afbouwen en dat het zoveel beter gaat met je! Lekker genieten met Nine. Juf lekker ah genieten vd welverdiende vakantie? Hoe vindt Nicholas het op vakantie? Fijne zondag nog! Hier is het een beetje lamlendig dagje. Vanavond maar weer vroeg naar bed.
Hoi meiden, Wij zijn weer terug van vakantie. We hebben een heerlijke vakantie gehad en natuurlijk was een week dan ook veel te kort. Voor Nicholas was ons hotel een droom die uit kwam. Er waren allemaal zwembaden voor kinderen, een speeltuin en het strand op 5 minuten lopen. Zodra ik de foto's heb uitgezocht zal ik jullie ook mee laten genieten @Carrie, wat een mooie echo van je beeb! Ik blijf het toch zo een wonder vinden. Hij/zij is nog zo klein, maar toch al een echte baby. En wat leuk dat jullie gaan verbouwen, maar dat lijkt me nu voor jou ook wel zwaar. Veel succes! @Moon, wat spannend dat je nu echt begonnen bent! Gelukkig heb je niet veel last van bijwerkingen, maar ik kan me ook voorstellen dat je daar dan weer onzeker van wordt. Mijn duimen draaien voor je. @Lief, fijn om te lezen dat het nu zo goed met je gaat en dat je de medicijnen gaat afbouwen. @Flippo, ook jij bent weer begonnen. Heel veel succes deze ronde, ik duim voor je.
@Moon: Dikke knuf, know the feeling @JufD: de vakantie was lekker begrijp ik Jammer dat school alweer bijna begint @Carrie: Mooi meis dat de nekplooi goed was! Op naar een mooie 20 weken echo @Lief: Wel fijn dat je ze regelmatig ziet Moet er niet aan denken om zo ver bij mijn famillie te wonen! @all: Sorry dat ik hier niet zo actief ben maar momenteel trek ik alles een beetje slecht. Erg depri door de vmk van de afgelopen cryo tp en daarnaast ook erg emo door de klote medicatie. Dus het zal weer een beetje stil blijven van mijn kant, ik lees hier overigens wel gezellig mee hoor en als mn hoofd er naar staat reageer ik ook wel alleen ff niet zo uitgebreid.
Sterkte moon en flippo!!! Juf weer veilig thuis en mooi gehad, fijn! Ben benieuwd naar de foto's. Vanmorgen naar de vk geweest en hartje gehoord. Van de week kreeg ik de uitslag vd combinatietest. Die viel me tegen nl 1:280. Ondanks dat de nekplooi goed was, is een hormoon in m'n bloed hoger dan gemiddeld en m'n leeftijd telt zwaarder. Ik was er eerst niet helemaal gerust op maar nu wel weer. Geen verhoogd risico ieder geval dus geen reden voor verder onderzoek. En het andere hormoon was juist goed en ook het neusbotje was al goed te zien. Daarnaast heb ik er gewoon een goed gevoel over. Zo'n test is ook niks meer dan een kansberekening en zegt nog weinig. Een lagere kans voelt iets beter natuurlijk maar je kunt ook bij een kans van 1:3000 net die ene zijn. Verder was m'n bloed helemaal goed qua suiker, ijzer etc. Ook de bloeddruk heel mooi zei de vk: 90/65.
@Flippo, sterkte meid! Het is ook zo klote wat je nu allemaal moet doorstaan, dat gaat je niet in de koude kleren zitten. @Carrie, die uitslag van de combinatietest is niet wat je hoopt, dat zal wel even schrikken zijn geweest Gelukkig was de nekplooi wel goed en het is inderdaad maar een kansberekening. Gaan ze dit nu nog verder onderzoeken of is het gewoon afwachten tot de 20 weken echo?
Carrie: da's indd ff schrikken! MAar...jouw gevoel is goed en het is indd maar een kansberekening, dus zul vast goedkomen. Sanna is ook goed gelukt en een prachtige meid Flippo: het is ook allemaal niet niks meid. pfft. Een lange lijdensweg, maar wij komen er wel, je weet wat we hebben afgesproken he hihi Hier weer ff met de beide benen op de grond gezet. Was een hele hectische week, met knappende koppijn en een hoop gedoe met de werkgever van mijn vriend. Maar we zijn er hopelijk snel vanaf want mijn vriend heeft bij een groot internationaal bedrijf hier in de buurt 2 functies aangeboden gekregen! Nu nog toestemming van de arbeidsdeskundige en de verzekeraar en dan kan hij hopelijk snel aan de slag, dus gisteren toch blij aan het weekend begonnen. Krijg ik ineens een telefoontje van mijn tante..Mijn oom heeft een paar maanden terug te horen gekregen dat hij nierkanker had, daarvoor is hij geslaags geopereerd en hij kreeg dus de uitslag van de MRI-scan die ze om de 3mnd doen om te kijken of alles goed is. Met de overgebleven nier en het weefsel eromheen en de wond vd operatie was alles goed, maar nu heeft hij longkanker!! GVD zeg!! 3mnd terug niets te zien en ineens heeft hij verschillende plekjes op zijn longen. Maandag krijgt hij een behandelplan, want het zit nog in een beginstadium, dus hopelijk hopelijk hopelijk kunnen ze het ook echt goed behandelen. Oneerlijk en onrechtvaardig pffft. Zo zie je maar dat je van elke dag en alles om je heen moet genieten, al is dat niet altijd makkelijk. Liefs, Moon
@Moon, wat een naar bericht Moon, veel sterkte met je oom! Hoe is het met alle andere meiden? Hier gaat alles goed, ik ben nog aan het genieten van mijn laatste vakantiedagen. Aankomende zondag ga ik op school mijn klas inrichten en dan heb ik nog een week om alles klaar te maken voor het begin van het nieuwe schooljaar. Zaterdag gaan we voor de tweede keer naar een huis kijken, een huis dat we echt heel leuk vinden!
Juf wat gaat dat toch snel he, de tijd vliegt en voor je het weet kun je weer aan het werk. Wat leuk! Een tweede bezichtiging naar een huis dat jullie heel leuk vinden! Hopelijk vinden jullie het net zo mooi als de eerste keer en wordt het echt iets! Spannend zeg, ben benieuwd! Hier weinig nieuws....de decapeptyl en puregon spuiten gaat prima, het is wel zoeken naar nog een niet lekgeprikt plekje op mijn buik, maar ach..ik heb genoeg spek erop dus komt goed haha. Ik merk wel dat de Puregon zijn werk doet. Voel dat het daarbinnen flink aan het werk is, hopelijk woensdag een hoop follikels te zien Fijn weekend allemaal! X
Dat spuiten klinkt wel heel eng Moon. Doe je dat zelf of helpt je man je? Wij gaan aankomende donderdag met een aankoopmakelaar naar het huis kijken en als alles goed gaat ook een bod uitbrengen Het begint nu wel spannend te worden!!
Hoi, hoe gaat het met jullie? Moon wat een verdrietig nieuws van je oom, sterkte! En heb je inmiddels echo gehad? Juf hebben jullie een bod gedaan? Ben benieuwd! Wat voor een huis is het? In a'dam? Flippo hoe gaat het met jou? En lief ook alles goed bij jullie? Hier gaat het goed. Verbouwing loopt op schema. Zit nu gelukkig weer bij m'n ouders, zo'n troep thuis. Beneden alles leeg en boven alles vol. Het wordt al wel mooi. Volgende week de vloer en week later komt de keuken. Verder ben ik af en toe nog erg moe en gisteren hoofdpijn. Beroerdheid is gelukkig grotendeels over. 13 sept weer naar de vk en 25 sept 20 weken echo, dat vind ik wel even spannend. Het gaat wel snel allemaal, ben ik alweer op de helft. Eerste positiekleding is alweer gekocht. Groetjes!
@Carrie, wat fijn dat je tijdens de verbouwing bij je ouders kan blijven, want tussen die troep zitten is ook niet leuk. En je zwangerschap gaat inderdaad erg snel, alweer 15 weken ver. Gaan jullie deze keer weer laten kijken of het een jongetje of een meisje is? Wij hebben gisteren ons eerste bod uitgebracht op het huis! En nu zitten we vol spanning te wachten en daar ben ik niet goed in En Nicholas heeft de hele week al op het potje geplast en gepoept, zo fijn. Dus ik hoop dat hij zo snel door gaat met zindelijk worden en we snel van de luiers af zijn
Carrie het gaat indd snel! Wat fijn dat je bij je ouders kunt blijven nu. Die bouwzooi, pffft...vreselijk hihi! Juf: Wat spannend!!!! Ik heb daar ook geen geduld voor hihi. De zenuwen zouden dan door mijn lijf gieren. Ik hoop op goed nieuws, dat het bod wordt geaccepteerd! Ik duim voor jullie! Juf: hihi het is voor mij alweer de normaalste zaak vd wereld. Elke ochtend 2x prikken hupsakee en weer doorgaan haha. Ik doe het zelf, mijn man die valt al bijna flauw als hij het spuitje en de prikpen ziet haha. Die kan daar absoluut niet tegen. Hij is wel heel lief en vraagt dan elke ochtend weer "deed het pijn"? :-D Hahaha. Echt bizar hoe snel je daaraan went. 2x echo gehad, en morgen weer. Heb 5 eitjes tussen de 13 en 17mm en nog een aantal rond de 10 a 11mm. Hopen op nog iets meer goede eitjes, dus vandaar nog ff door. Morgen dus weer echo, ben benieuwd. Hopelijk kunnen we dan de punctie afspreken. Ik ben er nog steeds erg rustig onder, al merk ik wel dat ik heel emo ben hihi. Bij het minste of geringste schiet ik vol. Ik hoop dat ik zo rustig blijf, ook als de punctie eraan komt en tijdens de punctie hihi. Ik ben er niet bang voor hoor, maar die verhalen van Flippo en nu het verhaal van een ander meisje op het forum voor AZM (het zknh waar we zitten), blergh. Die heeft een bloeding gekregen en is er nog steeds beroerd aan. Dan schrik je wel ff. Maar goed, ik ben heel veel gewend in mijn leven, dus dit komt ook wel goed. Ik hoop zooooooo dat het gaat lukken! Fijne dag X
Go go moon! Ik duim voor je maar dat weet je he meis! Carrie hoe is het met je meis? Begint je buik al mooi te groeien? JufD hoe is het gelopen met het huis waar jullie je hart aan verloren zijn?? Lief alles goed daar? @All: Komende dinsdag ochtend word onze 2e cryo ontdooit en we worden tussen 10:00-12:00 gebeld of hij/zij het ontdooingsproces heeft overleefd. Is alles goed gegaan dan word later in de middag onze cryo terug geplaatst en is mijn NOD 14 dagen later dus 25 september! Spannende tijden! Srry dat ik niet meer zo veel online ben maar merk dat ik gewoon weinig te schrijven heb.
@Flippo, wat spannend meid! Ik hoop dat het ontdooien goed gaat en dat je over 2 weken heel goed nieuws te vertellen hebt Ik duim voor je. @Moon, heel veel succes morgen!!! @Carrie, hoe gaat het met de verbouwing, loopt alles nog volgens plan? En ook ik ben erg benieuwd of er alweer een babybuik te zien is @lief, hoe gaat het met jou en de kleine Nine? Ik heb goed nieuws meiden, het huis is van ons!!! We zijn uiteindelijk een kleine week bezig geweest met bieden en afwachten en het is ons nu gelukt om het huis voor nog minder te krijgen dan wat we in gedachte hadden. Nu hopen dat de hypotheek snel rond is en dan kunnen we gaan verhuizen!
Juf wat een goed nieuws! Wat leuk! Gefeliciteerd!!! Ik heb gisteren de punctie gehad. Het was pijnlijk, maar het was te doen en dus viel het me achteraf mee, gelukkig! Heb wel flinke buikpijn ervan. Vandaag is het iets minder, maar zodra ik veel loop of ook maar iets doe neemt de pijn weer toe. En echt een heel erg opgeblazen stekerig gevoel. Maar verder mag ik niet klagen. Er zijn vijd goede eitjes weggehaald (meer had ik er helaas ook niet, dat was wel ff een domper, maar goed). We hoorden gisteren wel meteen dat allevijf de eitjes van goede kwaliteit waren, dus waar waren we weer erg blij mee! En vanmorgen het verlossende telefoontje: er heeft bevruchtiging plaatsgevonden!! Ze zei het in het meervoud, maar ze zei ook dat ze nog niet kon zeggen hoeveel, dat horen we bij de tp. Ik hoop dus echt dat het er meer zijn en dat het goede emmy's worden Maandag is de TP om 09:15 uur...spannend!!! Ik heb er zo'n goed gevoel over...ik hoop echt dat mijn gevoel goed is en dat het gewoon raak gaat zijn Flippo; echt super jij di de tp en ik ma de tp! Dat wordt 2x raak. Mijn NOD is dan op de trouwdag van mijn ouders! Hoop dat ik ze een mooi kado kan geven Hihihi oooooooooooooooooh nog ff geduld!!! En wat ik ook mooi vind: gistere zou mijn overleden opa jarig zijn, en gisteren had ik de tp. Misschien heeft hij er wel voor gezorgd dat het goed gaat komen hihi Ik vind het wel bijzonder! Carrie ik ben indd ook benieuwd naar de babybuik! Fotooooowwwss!!! Lief: hoe is het met jou en je kleine meisje? Hopelijk gaat alles goed! Liefs, Moon