Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by charlene08, Jul 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Vandaag de tp. Alle5 de eitjes waren bevrucht, 1 top emmy zit veilig in mijn buik. Helaas waren de andere 4 niet goed genoeg om in te vriezen, dat is wel kut. Maarja...we gaan er gewoon voor: THIS IS THE ONE :)

Heel bijzonder om mee te maken en heel bijzonder, gek, fijn, raar tegelijk om een emmy in mijn buik te hebben. Ben kei voorzichtig hihi wil er alles aan doen om hem (of haar?!) te laten plakken...Oooo als ik die 2 wk toch vooruit kon spoelen he!!!! :)

2. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    @Moon, wat spannend!!!! Wel jammer dat er geen eitjes zijn om in te vriezen, maar die ga je gewoon niet nodig hebben. Ik duim voor je dat dit hem gaat worden!

@Flippo, veel succes morgen!

3. Carrie78

Carrie78 Actief lid

Oct 14, 2009
    394
    0
    0
    Wauw een top emmy in je buik! Super, ga voor je duimen dat ie lekker blijft zitten!!!

Flippo heel veel succes vandaag!

Juf gefeliciteerd met jullie huis! Echt leuk, wanneer kunnen jullie erin?

Hier alles goed. Misselijkheid helemaal weg gelukkig. Ik voel de baby al, heel fijn.
    Donderdag weer naar de vk, altijd leuk.
    En over 2 wk de 20 weken echo!

Zal es een buikfoto maken want die buik is al duidelijk zichtbaar, gaat veel sneller deze keer. Ook wel omdat er wat kilo's zijn blijven plakken denk ik :)

4. Carrie78

Carrie78 Actief lid

Oct 14, 2009
    394
    0
    0
    Zie album voor de eerste buikfoto!

5. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    @carrie, je hebt inderdaad echt al een babybuik:D En wat leuk dat je de kleine nu ook voelt, geniet er van!

Wij zijn nu druk bezig met alles regelen voor het huis, daar komt nog meer bij kijken dan ik dacht. Ook zijn we met de huidige eigenaren in overleg wanneer we er eventueel in zouden kunnen. Zij gaven nu aan dat het een paar dagen voor kerst zou kunnen, maar dat vinden wij echt niet handig. Dus wij hopen dat zij er toch wat eerder uit willen. Ik kan niet wachten, heb nu al zin om te verhuizen:)

6. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,039
    2,845
    113
    Juf gefeliciteerd met je huis! Super joh, verhuizen jullie nu naar buiten de stad? Jij woonde ook op een bovenwoning of niet? Heerlijk dan niet meer sjouwen!

Moon ik duim heel hard!!!

Flippo ook aan het broeden, dan duim ik ook voor jou uiteraard!

Carrie, mooi buikje hoor, beleef je deze zwangerschap ook anders of is het weer hetzelfde?

Hier alles supergoed! Meisje kan kruipen, zelf gaan zitten, ze brabbelt opeens weer en sinds gisteren is er een tandje door! Ik ben weer wat fotootjes aan het toevoegen :)

7. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@Carrie: mooie buikfoto meis :D je krijgt idd al echt weer een mooi babybuikje!

@Lief: Wat super leuk dat ze nu kan kruipen :D Voor je het weet loopt ze ;)

@JufD: Heerlijk he die voorbereidingen... althans dat vond ik wel :p het is allemaal erg druk en veel werk maar o zo leuk! Wanneer krijgen jullie de sleutels?

@Moon: Meis wat duim ik hard voor je!!! Onthoud, ookal heb je geen cryo's, de eerste poging kan zomaar raak zijn... je kent de voorbeelden!

@All: Hier nu weer 5 dagen na de tp van onze 2e cryo.
    NOD is precies op de dag dat we alweer 3 jaar en 3 maanden bezig zijn, wat vliegt de tijd zeg! Sinds vanmorgen weer lichte ongi krampen en lage rugpijn, ook mn borsten zijn flink gevoelig :S maar goed we zullen zien welke kant het op gaat omdat dit ook allemaal bijwerkingen kunnen zijn van de utrogestan en progynova.
    Verder zijn we nog steeds beetje bij beetje bezig in ons huis. De woonkamer is op de trap na helemaal af en de slaapkamer is sinds gisteren helemaal af (moesten wachten op de gordijnen).
    Volgend jaar waarschijnlijk een nieuwe badkamer en de tuin gaan we dan echt aanpakken dus nog zat projectjes te gaan hier in huis :p

Fijn weekend meiden! Ik ga vanavond weer de nachtdienst in, nu 4 nachtjes dus de tijd gaat dan wel lekker snel gevoelsmatig!

8. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    @Flippo, als alles goed gaat krijgen we 14 december de sleutels. Wel fijn dat bij jou de slaapkamer en de woonkamer nu af zijn. Heerlijk al die projecten in huis.
    Succes nog met even afwachten, ik duim voor je.

@Lief, wat een ontzettend leuk meisje is Nine toch!! En ze is ook snel zeg, dat ze nu al kruipt.
    Ik ga nu inderdaad buiten de stad wonen. Het zal wel een hele verandering zijn, van 1 hoog in de stad naar een eengezinswoning buiten de stad.

9. Carrie78

Carrie78 Actief lid

Oct 14, 2009
    394
    0
    0
    Flippo en Moon hoe gaat het met jullie? Zoooo spannend, duimen draaien draaien draaien...

Lief wat goed van Nine dat ze al zit en kruipt! Echt vrolijk ding he?
    Voel jij je ook weer de oude?

En Juf druk met het nwe huis, leuk hoor!
    En ook al bezig met Nicholas' 2e verjaardag?

Hier alles goed, zit nu in het goede trimester! Niet meer beroerd en minder snel moe. Dinsdag de 20 weken echo al, spannend!
    Hopelijk ziet alles er goed uit en kunnen ze zeggen wat het wordt. Wat denken jullie?

Ons huis is ook mooi geworden, helemaal anders met een geweldig nieuwe keuken! Nu nog wachten op de nieuwe bank. En verder opruimen boven om ruimte te maken voor de baby.

10. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    Jeetje wat gaat dat snel Carrie! Succes dinsdag, ik hoop dat jullie een mooie echo krijgen. Ik denk dat je een jongetje krijgt, wat denk je zelf?
    Wat fijn dat je keuken zo mooi is geworden, het is toch best nog snel gegaan.

Nicholas zijn verjaardag komt nu inderdaad dichtbij. Wel een gek idee dat hij al bijna 2 jaar is. Ik heb al een mooie verjaardagstaart voor hem besteld en ik ben druk bezig met het maken van uitnodigingen.
    Vorige week is Nicholas voor het eerst uit logeren geweest. En ondanks dat hij nu al zo groot is, was hij toch wel weer heel blij om mij de volgende dag te zien(gelukkig maar).

11. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Lief, fijn te horen dat alles goed gaat. En wat een mooie foto's van Nine zeg! Wat wordt ze al groot, een echt dametje.

Carrie: ik hoor heel vaak indd dat bij de tweede het allemala een stuk sneller groeit. Wel mooi...zien de mensen teminste als snel dat je weer een wondertje in je buik hebt :)

Juf: 14 dec de sleutel, da's fijn! Toch nog ff voor kerst, heb je nog wat tijd en hopelijk dan met kerst al lekker gesetteld. Indd een hele stap, van de stad naar buiten de stad en van een bovenwoning naar een eensgezinswoning. Maar echt heerlijk, lekker tuintje erbij, lekker rustig. Ideale woonomgeving voor een kleintje (of misschien straks nog wel meer hihi...). Het is een heel gedoe en megaveel werk, maar wel leuk indd. Al kan ik me voorstellen dat het met een kleine in huis nog meer van je vergt dan zonder kleine. Heel veel succes ermee!

Flippo: we duimen ons suf voor elkaar he hihi. Ik vind het wel echt fijn dat we allebei bijne op hetzelfde zitten, jij alleen een daggie later. Maar ooh wat is het killing! Ik snapte het al helemaal, maar nu voel ik het ook helemaal. Van hoop naar vrees...je voelt van alles, maar het kan van alles zijn. Om gek van te worden. Je kunt het ook niet loslaten, tenminste ik nie, 3x per dag de utro erin. Iedereen die het weet en steeds (heel lief bedoeld overigens) vraagt hoe het met je is. Ik weet ook niet hoe ik dat had kunnen verbergen allemaal, nu ik zoveel weg moest op mijn werk. Ik hoop zoooooooooooo op goed nieuws maandagochtend, ik weet niet hoe ik anders op mijn werk moet verschijnen. Bij de gedachten dat het misgaat barst ik nu al soms in janken uit. Pfft...echt. En dan krijg ik ineeens een week voor de NOD een puistjes, wat normaal ook met de ongi is, al volgen er dan meer, dat is nu niet, maar wat heeft het allemaal te betekenen je weet het gewoon niet. Whaaaaaaaaaaaaaaaa nog ff volhouden :)

Liefs, Moon

12. Flippo123

Even een kort berichtje van mij:
    Streep stond er al voordat de urine bij de controle streep was!
    NOD is pas over 2 dagen amar kon me niet inhouden ivm mijn menstruatie kramp en misselijkheid!

1.jpg

13. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,039
    2,845
    113
    Jaaaa gelukt wauw flippo je bent zwanger!!!! Duim dat alles goed mag gaan! Nou Moon nu jij nog maar dat komt goed, goed gevoel over :D

14. Carrie78

Carrie78 Actief lid

Oct 14, 2009
    394
    0
    0
    Jaaaa!!! Da's al een duidelijke streep! :D
    Dit wordt em Flippo. Ik ga enorm voor je duimen!

15. Carrie78

Carrie78 Actief lid

Oct 14, 2009
    394
    0
    0
    Moon kun je nog wachten? Hoop ook voor jou zo'n mooie test!

16. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Gelukkig goed nieuws voor Flippo! En meid, je weet dat ik superrrrblij voor je ben en je het zoooo gun! Ik hoop dat deze beeb nu eindelijk blijft plakken! Ik blijf duimen, hopen, bidden en smeken. Dit moet hem gewoon zijn!

Helaas bij mij een klote omowitte test en ongi die gisteren laat in de middag al begon... :( Ik weet het ff niet meer, ben zo verdrietig, kan niet stoppen met huilen. Om het minste ga ik alweer pfft. Ik kan het niet bevatten en zit er ff helemaal doorheen. Het is oneerlijk, klote, zooo frustrerend!!!!! Vandaag AZM weer gebeld, moet woensdag a.s. weer met de pil beginnen, maar er zit een rustmaand tussen en in week 43 waar ik zou kunnen starten is geen plek meer en dus wordt het week 48 :( Dit betekent dus dat 2012 het sowieso niet meer wordt. Ik vind het zo moeilijk om te accepteren...Weer geen zwangerschap, alweer een jaar voorbij. Op 15 november starten met de Decapeptyl, op 18 november laatste pil, en pas op 27 november de startecho.... Maar goed, ik probeer me maar weer op te laden met positieve energie om door te gaan. Al weet ik nu ff niet waar ik die positieve energie vandaan moet halen :(

17. Carrie78

Carrie78 Actief lid

Oct 14, 2009
    394
    0
    0
    Moon nee!!! Wat ontzettend klote en wat verdrietig! Vooral ook dat het nu weer zo lang duurt voor de volgende poging.
    Toch proberen hoop te houden en straks weer vol goede moed verder. It aint over yet! Flippo is voor jou het grote voorbeeld. Maar natuurlijk nu eerst deze klap verwerken, heel veel sterkte.

18. Flippo123

Moontje, ik wist het helaas al omdat we de afgelopen dagen veel contact hadden via de App...
    Ik begrijp je gevoel zo verschrikkelijk goed, de angst dat het niet gaat lukken, die punctie die je weer moet doorstaan. Maar meis, blijf denken aan wat ik je gezegt heb.
    Onwijs dikke knuf, je bent een toppertje...
    En hoe diep het dal nu ook is... ik hoop en duim zo verschrikkelijk hard dat het licht net zo hard mag gaan schijnen voor jou!!
    Ik leef onwijs met je mee :(

19. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,039
    2,845
    113
    Wat vreselijk klote Moon :( Had zo gehoopt dat jullie lekker samen zwanger zouden zijn! Je bent heel sterk dus ik weet dat jullie samen straks weer strijdlustig voor IVF 2 zullen gaan, maar daarom is het nu wel ff heel kut allemaal. Sterkte!

En wat shit en stom van die wachttijden toch altijd..

Flippo nog getest of krijg je nog een bloedtest ofzo?

20. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    Flippo, wat een mooie test!!! Gefeliciteerd meid, dit is echt super voor je. Hier heb je zo lang op gewacht. Ik duim op nog meer mooie knaltesten.

@Moon, wat kut meid dat het niet is gelukt. En dan moet je ook nog zo lang op ronde 2 wachten, dat is toch allemaal niet eerlijk. Ik hoop dat je straks toch de kracht weer hebt om door te gaan en er weer positief tegen aan te kijken. Sterkte!

@Carrie, succes met de echo morgen!

Share This Page