Heel veel sterkte meid.. hier moet ik ook nog even reageren.. Ik ken je dan wel niet goed maar ik weet nog wel dat je weleens meeschreef ik ons LEO topic destijd.. Ik zie je nog regelmatig voorbijkomen hier en was dan ook heel blij goed nieuws te lezen en schrok dan ook heel erg toen je dit klote nieuws kreeg.. meid wat moeten jullie je verschrikkelijk voelen.. heel veel sterkte!
De derde en laatste echo was wederom niet goed zoals we al verwacht hadden. Wat is dit een enorme klap zeg. Morgen gaan manlief en ik een lange boswandeling maken, even uitwaaien. Maandag hebben we een afspraak bij maatschappelijk werk omdat ik het voor mezelf niet meer op een rijtje krijg. 6 november heb ik weer een echo om te zien of alles weg is. Het is nu wachten tot de miskraam daadwerkelijk op gang komt. Man man wat zie ik daar tegen op zeg. Weer terug bij af Ik kan nog niets definitief beslissen omdat het in mijn hoofd nog zon enorme troep is maar de afgelopen week hebben we het er veel over gehad om te stoppen. Misschien niet definitief maar wel voor een periode van zon 2 jaar. Dit voornamelijk omdat ik eindelijk weer eens wat positiefs met mijn leven wil doen. Dit omdat ik het al een hele tijd niet meer op en top naar mijn zin heb op mijn werk en nog altijd erg graag de intensive care opleiding wil doen. Deze opleiding duurt 18 maanden, dan heb je de sollicitatie procedure nog en de voorwerk periode. Al met al zal dat dus een stop van iets meer dan 2 jaar zijn. Maar goed aan de andere kant wil ik ook graag die laatste 2 cryo pogingen benutten, juist nu we zo dichtbij zijn geweest, juist nu we even van het geluk hebben mogen proeven. Maar goed zoals ik al zei, ik kan nog geen keuze maken, niet zolang het nog niet rustig is in mijn hoofd.
Lieve flippo, Heel begrijpelijk allemaal. Neem alle tijd die je nodig hebt en praat erover. Komt tijd, komt raad.. Nogmaals een hele dikke knuff! X
Nadat ik vrijdag op zaterdag nacht in het ziekenhuis heb door gebracht omdat ik te veel bloed verloor tijdens de miskraam (6 nachtmaandverbanden in 10 minuten letterlijk) heb ik de afgelopen 2 dagen eigenlijk niets anders gedaan dan nadenken. Veel meer kan ik ook niet omdat ik er gewoonweg te moe voor ben. Ik heb besloten afstand te nemen van hier, ik wil even niet meer bezig zijn met kinderen krijgen. Ik weet niet eens meer zo goed of ik nog wel kinderen wil. Lijkt wel of ik zon engeltje en duiveltje boven mn hoofd heb hangen, de een zegt je wilt kinderen en de ander roept dat ik het niet wil. Eerst mijn hoofd dus maar eens op een lijn zien te krijgen en daar begin ik vanmiddag mee met hulp van maatschappelijk werk. Maar goed, voor nu blijf ik even weg van hier.
Sterkte flippo.. Mja zoals te merken kwam ik hier ook al amper meer Volgens mij kan t topic wel opgedoekt worden hehe.. (als juf eindelijk eens facebook neemt ).
Sterkte Flippo! Lief, schaam schaam Ik heb inderdaad nog steeds geen facebook, anders had ik je echt al wel opgezocht. Weet je wat het is, ik ben gewoon bang dat het niks voor mij is. Maar ik beloof je dat ik dit weekend toch maar eens mijn eerste voorzichtige stappen op facebook ga zetten Want ik vind het veel te leuk om contact met jou te houden(en de rest natuurlijk ook!), maar ik merk wel dat ons topic nu een beetje op het einde loopt. Hoe gaat het met je prachtige kleine meid? Die is vast niet zo klein meer. Carrie, hoe gaat het nu met jou en je buik?
Flippo, rustig aan en begrijpelijk dat je even afstand neemt. Ja, allemaal op facebook wel handig! Hier gaat het goed, al een flinke buik. Maar voel me goed behalve beetje bekkenklachten. Verder wel wat verbouw/babykamerstress maar komt goed. Met Sanna ook alles goed. Zit nu dagelijks op het potje (en plast!). Nu proberen luier af overdag. En ze is ons behoorlijk aan het uittesten en grenzen aan het opzoeken, vermoeiend! Blij dat ze nog twee uurtjes slaapt tussen de middag. Beetje bijkomen.
Hoi meiden, Weer even een bericht van mij. Lieve Flippo, wij hebben praktisch dagelijks contact, dus je weet dat ik aan je denk en er altijd voor je ben! Dikke knuff Carrie: goed dat de beeb en je buik goed groeien. Loopt het een beetje met de verbouwing? Juf: Hoe is het met het nieuwe huis? Al druk bezig met alle voorbereidingen en het regelwerk? Hoe is het verder met Nicholas? Facebook zou indd veel handiger zijn....Ik heb bewust afstand genomen van hier omdat ik het ook echt ff niet meer trok. Inmiddels gaat het een stuk beter met me. Dit komt met name doordat we EINDELIJK goed nieuws hebben! Vorige week belde het AZM me zomaar, dat ik 3 wk eerder kon starten! Superblij! Ik ben dus alweer ween week met de decapeptyl bezig en woensdag de startecho. Dit gaf me echt ff hele positieve enegie, het idee dat we weer bezig zijn met zwanger worden! Daarnaast nog meer goed nieuws: Mijn vriend heeft een assessment gedaan voor de ICT-opleiding. Deze heeft hij gehaald! Nu was het wachten op het akkoord vd verzekeraar dat hij deze opleiding mag doen (is nogal prijzig) maar ook zij zijn akkoord. Dit betekent dat mijn vriend na bijna 2 jaar (met een onderbreking van een paar maanden) doodongelukkig thuiszitten in januari a.s eindelijk kan starten met de opleiding en de stage! Dit was echt ff wat we nodig hadden. Er vielen letterlijk wel 100 blokken beton van onze schouders af. Het gaat nu zo goed. Ik hoop echt dat dit goede nieuws zich ff voortzet en dat we aan het eind vd maand/begin volg maand nog eens goed nieuws hebben. Alle zorgen en stress die we kwijt zijn...hopelijk brengt het ons nu eindelijk een wondertje! Ik heb Juf, Carrie en Lief nog niet op facebook dus...als jullie willen. Jullie mogen me toevoegen! (zal ff pb-en). Liefs, Moon
Op facebook alleen NIETS zeggen over kinderwens/zwanger worden en alles wat ermee te maken heeft, want niet iedereen die op mijn facebook staat heeft er iets mee te maken en ook niet iedereen weet het
@Moon, wat fijn om te lezen dat het beter met je gaat. En helemaal fijn dat jullie eerder konden beginnen met de behandeling. Ik duim weer voor je. Wij hebben hier een heel druk weekend achter de rug. Vrijdag is Nicholas 2 jaar geworden en zaterdag hebben we dat gevierd met een groot feest. Het was ontzettend druk, maar ook enorm gezellig. Nicholas heeft de tijd van zijn leven gehad, lekker spelen met neefjes en nichtjes, mooie cadeau's en lekkere hapjes, zijn dag kon niet meer stuk En hij heeft voor het eerst taart gegeten, dat vond hij heel lekker. Deze zondag hadden we nodig om even bij te komen en dan morgen meer verder met het gewone leven
@JufD: Gefeliciteerd nog met je grote kleine man!!! Alweer 2 jaar! Wat vliegt de tijd zeg @Lief: Haha idd, maar volgens mij blijft iedereen hier aardig weg, de tijd van druk kletsen over NOD's en klachtjes e.d. is passee zeg maar, want toen kletsten we hier vollop @Carrie: Goed te lezen dat alles goed met jou en de kleine uk gaat Alweer ruim over de helft! @Moon: We appen wel En facebook, daar hebben we elkaar ookal geruime tijd @All: Vandaag weer voor 50% aan het werk gegaan. Rustig aan want zie snel sterretjes. Verder gaat het redelijk. Wil eigenlijk niet zo veel nadenken over de afgelopen jaren, wil er geen energie meer insteken. Sollicitatie brief voor een nieuwe functie is op de post, ben benieuwd! We zijn voorzichtig aan het nadenken over een leven zonder kinderen. Een definitieve beslissing maken we (nog) niet omdat we dat gewoonweg niet kunnen op dit moment. Er is zo veel gebeurt allemaal de afgelopen jaren, dat willen we eerst een plekkie geven voordat we echt een definitieve beslissing maken. We houden dus een lange lange pauze, omdat we in de komende 2 jaar willen zien of het verlangen naar een kindje weer groeit of dat het juist af neemt. We zijn immers op dit moment ook gelukkig samen. Mbt facebook, heb ik dus ook Stuur wel even een PB-tje.
Juf nog gefeliciteerd met Nicholas 2e verjaardag! Hij heeft een topdag gehad zo te lezen. Moon: fijn dat jullie weer mogen beginnen, super veel succes, geluk en alles wst nodig is! Flippo: goed dat je rustig aan begint met je werk. En een nieuwe functie zou geweldig zijn, even wat anders. Inmiddels kunnen we elkaar ook volgen op fb maar specifieke onderwerpen zullen we hier blijven delen denk ik zo. Lief met jou alles goed? Zie altijd de meest schattige foto's van Nine op fb, wat een vrolijk ding! Hier alles goed behalve een tegenvaller in huis, kleine lekkage die morgen onderzocht wordt. Het is nu alweer de hele week droog maar als we de ketel bijvullen lekt het weer waarschijnlijk. Komt bij de plafondlamp in de keuken eruit, niet fijn! Hoop dat ze het vinden en snel kunnen oplossen. Vloer moet er misschien uit boven, toestand! Kunnen we daarna eindelijk Sanna haar nieuwe kamer inrichten. Groot bed hebben we al.
@Carrie: Balen meis! Hopelijk is de lekkage snel opgelost! @All: Pas geschreven dat ik weer ana het werk was... een dag later had ik de routine controle bij de gyn (gisteren dus) om te zien of alles mooi schoon was na de miskraam. Bij de echo bleek dat alles er nog zit, vruchtzakje, vruchtje, dooier, stolsels en ander restweefsel. Ik had ergens al een klein vermoeden omdat ik afgelopen weekend nog een testje had gedaan en ook die zwangerschapstest was nog knal positief. Het is nu dus geen miskraam meer maar een missed abortion en moet komende maandag voor curretage onder algehele narcose. Puntje bij paaltje ben ik nu dus alweer bijna 4 weken bezig met de miskraam :S baal er wel van. Morgen gaan we er een leuke dag van proberen te maken aangezien ik dan jarig ben We gaan er dus een leuke dag van maken ondanks ik me toch best wel klote voel (ook omdat heel mn hoofd vol snot zit zoals half nederland denk ik )
Och meid, meen je niet! Wat een ellende weer. Hoop dat je toch van je verjaardag hebt genoten. Ieder geval een prachtig kettinkje van je man gekregen zag ik. Lief!
Juf nog proficiat met Nicholas! Sorry voor mijn late reactie...! Flippo: indd wij appen en fben wel hihi. Je weet het he, ik ben er voor je! Dikke knuff! X Carrie help lekkage! Daar kan ik over mee praten! Bij ons is twee weken geleden de ketelman geweest en hij is "vergeten" de hoofdkraam dicht te draaien. Kwartier lang water gestroomd, het liep van de trappen, langs de muren, door de plafonds, een ellende!!! Vorige week is de expert geweest en we hebben een schade van bijna 4.500,00 euro!! De vloer moet eruit, plafonds eruit. Pfft de hele tent staat op zijn kop, terwijl we net met ons huis klaar waren van boven naar beneden. Zouden komende week buiten een berging gaan bouwen, maar dat hebben we maar ff uitgesteld want anders hebben we alles op zijn kop. Gelukkig wordt alles vergoed door de verzekeraar van het installatiebedrijf. Gisteren en eergisteren alles in dozen gepakt (kreeg een flashback!!) en gisteren heeft mijn vriend met mijn ouders en wat vrienden alle meubels uit elkaar gehaald boven en veplaats. A.s. maandag binnen ze met het slopen van de vloeren en de plafonds....aaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrggggghhhhhhh! Hopelijk is komende week alles klaar, maar dat ligt eraan of de ondervloeren goed drogen als het laminaat eruit is. Vreselijk! Maar ik wil het snel klaar, want ik wil deze stress niet hebben met de punctie en de tp. Ik ga morgen starten met acupunctuur...ben erg benieuwd of dit iets zou kunnen doen. Liefs, Moon
Jemig Moon wat een toestand bij jullie! Hoop dat het snel hersteld is. Hier nog niks opgeschoten, wachten op akkoord vd verzekering. Ben vandaag al woedend geworden aan de telefoon. Kunnen we nog geen afspraken maken en het is maar de vraag of het echt opgelost is als ze de badkamervloer eruit hebben gehaald. Ik wil gewoon verder en nu kan dat nog niet. Morgenochrend moet ik teruggebeld worden. Verder even rustig aan deze week, beetje afgedraaid door alle drukte (verbouwing, werk, zwanger zijn). Voel me goed gelukkig maar slaap wel minder goed. Groetjes!
@Flippo, hoe gaat het nu met je? @Carrie, wat balen van die lekkage! Daar zit je nu helemaal niet op te wachten. Slaapt Sanna al in een groot bed of nog in haar ledikant? Ben heel benieuwd hoe die overgang is gegaan/gaat. @Moon, bij jou ook al gedoe met waterschade. Helemaal erg omdat jullie net klaar waren met verbouwen. Ik hoop dat ze dit snel voor jullie kunnen oplossen. Hoe was de acupunctuur? Ik ben ruim een week ziek geweest, ik was zo ziek dat ik echt alleen maar in mijn bed kon liggen. Sinds vandaag ben ik weer op en even naar buiten geweest, wat heerlijk is dat dan! Onze verhuizing komt nu steeds dichterbij dus daar ben ik vooral veel mee bezig. De meeste spullen hebben we nu wel gekocht, ik moet alleen nog een kledingkast voor onze slaapkamer vinden. Een mooi excuus om weer lekker te gaan winkelen
Carrie verzekeraars pff om gekkk van te worden! Ik heb ze ook flink achter de vodden gezeten, moet je ook echt doen, want anders ben je volg jr een keer aan de beurt. Wat een ellende zeg. Je wilt indd gewoon verder! Juf: Pff dan ben je flink ziek geweest. Gelukkig dat het nu weer beter gaat! De verhuizing schiet indd al op. Leuk dat alles al gekocht is. En indd...die kast hihi extra excuus om te gaan shoppen. Ik bedoel dat MOET echt hihi. Ik heb jl. vrijdag de punctie gehad. DAMN wat was die pijnlijk zeg pffft. Heb daarna ook weer flink last van mijn buik gehad, dus alleen maar op de bank gelegen. Sinds zondag gaat het een stuk beter gelukkig. Gisteren de tp gehad. Ik heb een beetje een dubbel gevoel. We hadden 10 eitjes, ook alle 10 bevrucht, maar helaas geen topper, dus weer geen cyros. Het embryo wat terug is geplaatst is geen topper, maar wel gewoon goed. Maar hoe ik dat gewoon goed dan weer moet interprereren weet ik ook niet. Ik snap er gewoon soms niks van. Grrr goede eitjes, goed zaad, en dan geen toppers en geen cryos. Irritant! Mijn vriend heeft me gisteren echter weer even wat positieve energie moeten geven. Ik moet indd zeker blij zijn dat er een mooie emmy in mijn buik zit, en geloof me, dat ben ik ook absoluut! Maar vind het allemaal zo moeilijk, dubbel, spannend pfft het is gewoon ff niet niks. De angst dat dit alweer de een na laatste poging is. Zonder cyros gaat het gewoon hard. Ik ben deze week lekker vrij om bij te komen, rust te nemen en lekker te genieten met mijn mannetje. Moet echt afleiding zoeken want anders word ik gek volgens mij. Lieve lieve emmy, je bent zo gewenst en zo gewild, blijft alsjeblieft bij ons!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@Moon: Meisie ik duim voor je! Dat jij dan in ieder geval wel dit jaar zwanger mag afsluiten! Gun het je zo onwijs! @All: Hier gaat het redelijk. Lichamelijk eindelijk weer een beetje hersteld. Vorige week maandag de curretage gehad. Ben gisteren voorzichtig weer begonnen met werken en het gewone dagelijkse leventje. Het is goed een pauze te nemen... even niet bezig te zijn met zwanger worden. Misschien ergens in de toekomst weer een keer als ik mezelf echt weer een beetje terug heb gevonden. Maar deze MA is er diep ingehakt bij me, vooral toen ik daarvoor ook nog een vmk heb gehad. Het geluk is niet bepaald met ons zeg maar... en nog een klap, het zei een mislukte poging of een miskraam weer... dat trek ik denk ik gewoonweg niet. Dus ook dit jaar zullen wij weer kinderloos/zwangerloos afsluiten ondanks ik wel 2x zwanger mocht zijn dit jaar.