Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door charlene08, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Morgen komt eindelijk het herstelbedrijf langs om concrete afspraken te maken voor het herstel. Hopelijk gaat het dan snel.

Moon ik duim weer voor je! Balen dat er geen cryos zijn, dat snap je dan toch ook niet. Maar voor nu alle hoop op deze emmy, alle geluk!

Flippo echt zo jammer (zacht uitgedrukt) dat het ondanks twee x zwanger niet gelukt is dit jaar. Ik hoop dat jullie de rust vinden en er samen uitkomen of/hoe en wanneer verder. Sterkte!

Juf gelukkig weer beter zodat je fijn kunt shoppen!
    Sanna slaapt nog niet in het grote bed. Eerst moet de lekkage zijn opgelost en dan kunnen we de kamers opnieuw inrichten.

Lief hoe gaat ie, heeft Nine ook al schoentje gezet?

Ben nu snotverkouden hatsjoe! Vermoeiend maar hopelijk het weekend weer beter. Dan allerlei plannen zoals sinterklaasfeest op het werk, etentje met m'n ouders en nog een kinderverjaardag.

2. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.039
    2.845
    113
    Hoi, vind t zo triest voor jou flippo...sterkte
    Moon wat spannend weer en.mooi kut dat er geen cryos zijn..ook al zo'n pech, dan heb je maar 1 kans he. Ik hoop voor jullie dat je zwanger mag zijn!

Carrie geen sintgedoe nog hier, ze is bijna 9 mnd dus krijgt daar nog totaal niks van mee ;)

Juf, heb al bij gepmt met jou ;)

Ik ben ook snotverkouden..pff nadeel van her kdv hoor..van t 1 in t ander..ook Nine..en volgens mij zit ze weer in een sprong en dat alles bij elkaar (+5 uur wakker elke dag) maakt dat ik best even een weekje wil onderduiken ;) mjaaaa tiseenfase ;) t blijft een schatje die het supergoed doet, ze verplaatst zich al wat via de tafel. Bijna 9 maanden alweer!

3. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Lieve flippo: indd alweer het zoveelste jaar dat je niet zwanger bent/al een kindje hebt. Het leven is zo oneerlijk en zo hard. Moeder Natuur is gewoon echt een bitch! Als ik dr ooit tegen zou komen kreeg ze me toch een paar knallen tegen dr kop aan :) Maar goed, daar hebben we helaas niets aan. Ik weet zeker dat jouw tijd ooit komt. Je lichaam weet nu hoe het moet, de beeb moet alleen nog blijven plakken. En dat gaat lukken lieverd, dat moet gewoon. En ik gun het je zo. Probeer indd jezelf weer te hervinden en van andere dingen te genieten. Je voelt vanzelf wel weer wanneer de tijd rijp is...komt tijd komt raad. Ik spreek je vaker dus ja..je weet eigenlijk wel hoezeer ik met je meeleef en aan je denk! :) Dikke knuff ook hier!

Lief fijn dat alles goed gaat, ook met Nine, ondanks de verkoudheid, sprongetjes en de wakkere nachten hihi. Alweer bijna 9 mnd...ongelofelijk!

Hier gaatie wel, nog af en toe wat krampen en ik merk dat ik echt nog rustig aan moet doen, maar verder mag ik niet klagen. Mij gevoelens zitten echt in een achtbaan, echt irritant. Ik weet eigenlijk gewoon ff niet hoe ik me voel?!

Fijne dag allemaal!

X

4. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Moon, ik duim voor je Moon! Wel jammer dat er geen cryos zijn, maar hopelijk heb je die niet nodig.

@Carrie, zijn ze al begonnen met het herstellen van de schade?

@Flippo, fijn dat je lichamelijk weer een beetje hersteld bent en weer aan het werk kan. Doe rustig aan en probeer alles een plekje te geven.

@Lief, wat vervelend dat Nine steeds zo vroeg wakker is, slaapt ze wel gewoon door 's nachts? Ik hoop voor je dat deze fase snel weer over is.

Hier hebben we ook vermoeiende nachten. Nicholas heeft namelijk besloten om niet meer door te slapen:( Hij wordt meerdere keren per nacht huilend wakker, maar slaapt gelukkig wel snel weer in. Ik hoop dat dit niet lang gaat duren.

5. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.039
    2.845
    113
    Moon hoe gaat het?

6. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Ik voel me goed...veel krampen en steken in mijn buik/liezen gehad de afgelopen dagen. Maar het zegt niks. Maandag is mijn nod, maar ga morgen of zondag testen. Denk ik..pff ben zo bang voor omowit :(

Nu leef ik nog in de droom dat ik misschien zwanger ben...bij omowit spat die droom uiteen en om eerlijk te zijn weet ik niet of ik dat aankan. Ben bang dat je me kunt opdweilen dan.

7. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.039
    2.845
    113
    Heel spannend, ik duim!

8. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Enorm spannend Moon.
    Ik hoop het zo voor jullie. Laat het zo zijn!

9. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Lekkage is opgelost! M'n vader is vandaag in de nieuwe kamer van Sanna aan het klussen dus we kunnen verder. Finally!

Alles goed hier. Binnenkort 11 dec weer een echo (30 weken groeiecho, iets nieuws op deze praktijk, wel leuk!).
    Het wordt wel iets zwaarder, vooral slapen 's nachts is minder. Maar verder mag ik niet klagen.

10. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Meis ik duim voor je!!

@All: Volgende week donderdag hebben we ons afrondend gesprek in het ziekenhuis... zie er zo tegen op :(
    Ik snap gewoon niet waarom het ons niet gegund is.
    Maar goed, we storten ons gewoon op ons huis en alles.

11. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Moon, ik duim voor je!!!

@Carrie, ben heel benieuwd naar de nieuwe kamer van Sanna en natuurlijk van de baby. En wat fijn dat je nu nog een echo krijgt, heerlijk toch om de kleine nog een keer extra te bewonderen.
    Lastig dat het nu zwaarder begint te worden, maar het einde komt alweer in zicht. Lukt het wel om rustig aan te doen of ben je veel met Sanna bezig?

@Flippo, succes in het ziekenhuis volgende week, wat zal dit moeilijk voor jullie zijn..

12. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Helaas, onze wens komt ook in 2012 niet uit. Test weer omowit. Ik ben er ff zo klaar mee. Ik trek het niet meer om dit nog een keer te doen. Ik weet het niet meer en vind het zo oneerlijk allemaal! Flippo met name, maar ook ik hebben al zo'n lange, pijnlijke en moeilijke weg moeten begaan, waarom is het ons niet gegund?

Ik ben op, verdrietig en ik kan het ff niet meer!!!! :(

13. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Jeetje Moon wat verdrietig weer. Weet even niet meer wat te zeggen alleen dat ik het jullie zo gegund had (ook flippo). Sterkte hoor!

14. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Wat klote Moon! Heel veel sterkte.

15. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Hoi!

Moon/Flippo, hoe gaat het met jullie? Kunnen jullie het verdriet delen met elkaar/familie/vrienden?
    Zijn jullie al aan het nadenken over het vervolg? Rustig aan en sterkte nogmaals. Zal niet meevallen deze dec.maand.

En heeft iedereen Sinterklaas gevierd?
    Sanna vond het geweldig, wordt steeds leuker nu ze wat ouder is.

Met mij gaat het goed. Ik heb besloten toch 6 wk vantevoren te stoppen met werken. Het wordt nu toch wat zwaarder en op het werk wordt de druk groter door deadline in januari. Dus wel fijn dat ik ertussenuit kan. Dat betekent nog 4 weken werken en niet eens volledig ivm feestdagen en nog twee geplande vrije dagen.
    Volgende week gaan we een lang weekend naar een Landalpark, wordt weer leuk met Sanna die nog helemaal gek is van Bollo de beer.

Groetjes!

16. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Vandaag hebben mijn man en ik getekend voor het huis, het is nu dus echt van ons!!! Ben helemaal blij:D

@Carrie, wat lekker dat je 6 weken van te voren met verlof gaat, dan kan je het nog even rustig aan doen. Is deze zwangerschap zwaarder dan van Sanna?
    Veel plezier met Bollo de beer:D

17. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.039
    2.845
    113
    Moon nog niet gereageerd maar wel meegeleefd :(

Juf, gaaaf!
    Carrie wat ben je alweer ver! Onvoorstelbaar een tweede! Ben je al klaar voor die drukte ;)

18. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Juf gefeliciteerd!!! Jullie krijgen het dus druk komende tijd of hoeft er niet veel te gebeuren? Het valt altijd tegen maar wel heel leuk opnieuw beginnen in een nieuw huis!

Lief, ja we zijn er toch wel klaar voor. Heb wel weer zin in zo'n babietje maar zal ook best weer wennen zijn het ritme te vinden. Gelukkig ben ik tot 1 sept vrij. Neem er lekker de tijd voor en hoop dat de borstvoeding weer zo goed lukt. Maar eerst nog even bevallen ;)

19. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.039
    2.845
    113
    Oja.. wij gaan trouwens ook verhuizen haha, wel naar een andere huurflat, maar viavia en tegen een veel te schappelijke prijs haha. We gaan niet veel meer betalen als nu, maar krijgen er wel meer ruimte, luxe, comfort etc voor terug (lift, groot balkon, alles groter etc) en het waait er niet binnen :D

weekend van 5/6 januari gaan we al over.. ik heb afgelopen week veel regeldingen gedaan maar al het inpakken moet nog.. nou scheelt het dat wij weinig ruimte hebben dus weinig troep, maar dan nog...... ik zie er tegenop :p

En Carrie een tweede bevalling doe je gewoon ff snel joh ;)

20. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Lief, wat leuk dat jullie ook gaan verhuizen, ben benieuwd naar jullie nieuwe woning. Wel ontzettend fijn dat je nu een lift krijgt, dat is met Nine toch wel heel handig. Moeten jullie veel aan het huis doen?

@Carrie, wat heerlijk dat je tot september vrij bent, dan heb je echt even de tijd om te wennen aan je nieuwe kindje en een groter gezin. En de bevalling, ach dat komt vast goed. Ze zeggen toch altijd dat een tweede bevalling makkelijker gaat?!

Wij zijn druk aan het klussen in ons huis, we zijn de hele dag bezig geweest met schuren, schilderen en behangen. Het is leuk om te zien hoe het huis zo echt onze stempel krijgt. Morgen nog een dag hard aan de slag en dan ga ik zondag een dagje in Londen shoppen, ik heb er zin in:D

Deel Deze Pagina