Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door charlene08, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolandaatje79

8 jun 2006
    77
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Roosendaal
    Wij gaan er ook weer gelijk voor zonder eerst te ontpillen, ik ga wel zien hoe mijn cyclus allemaal gaat lopen. Bij mijn eerste hebben we het ook zo gedaan en toen waren we zelfs in de eerste ronde gelijk zwanger. Ben erg benieuwd hoe lang het dit keer ga duren.

@lief ik snap dat je nog een paar maandjes wacht, maar erg moeilijk is dat he. Wij hadden begin dit jaar de beslissing genomen om rond juli weer te gaan stoppen met de pil, maar ik heb echt afgeteld hiernaartoe hoor. En ook heel vaak weer in twijfel gestaan tussendoor. Succes met wachten en aftellen.

groetjes Jolanda

2. serena1

serena1 Lid

27 jun 2009
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ lief, ik begrijp jullie keus hoor! Als het moment daar is kan je er tenminste ook helemaal van genieten...

@ Jolanda, nou jullie waren dan helemaal snel zwanger. Hopelijk ben je dat nu weer.

Houden jullie het helemaal voor jezelf? Ik heb het mijn zus wel verteld dat we zijn gestopt met de pil. Is nu van haar tweede zwanger, dus die weet precies wat ik voel... Maar ging laatst wel mijn foliumzuur ergens anders halen, anders weet straks het hele dorp/stad het haha...

Groetjes Serena

3. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.851
    113
    Ik vond het zo gek om foliumzuur te halen (ga het gewoon slikken nu ik gestopt ben, voor het geval het mis gaat met de condooms komende 2 cyclussen ;)), gelukkig woon in in een grote stad dus niemand kent me, maar het voelde maar raar, alsof ik iets deed wat niet mocht ofzo :D

Mijn beste vriendin weet het, maar verder niemand! Ja wel dat we op zich graag willen, maar dat het gewoon nog niet echt kan qua financiën enzo. Denk dat mijn moeder wel vermoed dat we er nog dit jaar voor gaan (of dat het in elk geval niet super lang meer zou duren), maar ik heb op zich niks gezegd. Vind ik erg moeilijk want ik kan heel goed met mijn moeder opschieten. Weet ook niet of we het echt geheim gaan houden, maar voorlopig is het gewoon nog echt even iets voor ons zelf. Misschien lukt het ook nog wel maaaanden niet en dan gaan ze er steeds naar vragen en dat lijkt me ook vervelend dan.

4. serena1

serena1 Lid

27 jun 2009
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dat is ook precies hoe wij er over denken...
    Ze weten bij ons ook allemaal wel dat wij het graag zouden willen! Dus echt als een verassing zal het uiteindelijk voor niemand komen.
    Maar het is voor nu wel leuk om zo samen 'een geheimpje' te hebben.

Dus voor nu nog maar even met een zonnebril op naar de winkel :D

5. charlene08

9 jul 2009
    33
    0
    0
    pedagogischmedewerker
    Houwerzijl
    Een vriendin weet het maar voor de rest weet niemand dat we gestopt zijn met de pil. Dit houden we ook voor ons omdat we dan commentaar krijgen van de familie omdat onze dochter volgende week 1 wordt, vinden de meeste het erg vroeg. Dus wij houden het voor ons zelf.

@lief ik snap het allemaal waarom jullie in september beginnen. Wij hebben bij de eerste ook even moeten wachten vanwegen het financieele gebeuren, en voor mij wad het best moeilijk om te wachten. Maar gelukkig was ik gelijk zwanger toen we gingen beginnen daar was ik wel blij om.

6. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.851
    113
    Nou daar hoop ik dan ook maar op! Lijkt me fantastisch als het in september (of oktober) al raak zou mogen zijn!
    Het lijkt me irritant dat je eerst nu wacht totdat je eindelijk mag, en dan daarna ook nog eens heeel lang moet wachten. Maar als ik het allemaal zo lees is de kans wel heel groot dat je er gewoon een half jaar of meer over gaat doen.

Daarom voelt het ook wel dubbel, liefst ging ik er nu maar gelijk voor, het zal toch wel niet gelijk raak zijn. Maar ja dan gaat het verstandige stemmetje wel weer spreken en wacht ik toch maar netjes. Het lijkt me ook niet fijn om rond mijn bevallingstijd alles alleen te moeten doen omdat vriend knetterdruk met werk en studies is. Dat trek ik nu al bijna niet dus dan helemaal niet ;) En ik wil daarna maar 3 dagen gaan werken dus moet hij meer werken en dat kan pas als hij afgestudeerd is.

Jullie al enig idee hoe je dat met werk gaat doen (vooral degene die de eerste krijgen, denk dat de rest al minder werkt?).
    Maar voor jullie is het allemaal nu al echt spannend! Ik vind het wel handig dat veel een banner hebben, kan ik jullie mooi volgen.

7. Jolandaatje79

8 jun 2006
    77
    0
    0
    Roosendaal
    Voor ons is het inderdaad de tweede, ik werk nu 2,5 a 3 dagen per week, en wil dat straks ook blijven doen.

Verder weet alleen mijn zusje (zelf ook in verwachting) en een collega van mij dat we weer bezig zijn voor een tweede. Verder vertel ik het ook niet, is de verrassing straks des te groter.

Voor mij is foliumzuur slikken heel normaal, aangezien ik dat voor een stofwisselingsstoornis moet slikken. Dus ik heb dat niet dat ik daarvoor naar de winkel moet gaan. Maar als dat wel zou moeten zou ik het ook niet bij mijn gebruikelijke drogist gaan halen.

groetjes Jolanda

8. serena1

serena1 Lid

27 jun 2009
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik werk nu ook al 3 dagen, dus dat is mooi voor als we straks een kleine hebben. Helaas zijn het wel lange dagen en ben ik pas tegen half 9 thuis.
    Mijn vriend blijft gewoon fulltime werken.

@ Jolanda, klinkt niet zo fijn een stofwisselingsstoornis...heb je daar veel last van?

Ik wil trouwens ook wel zo'n banner...maar ben niet zo handig :(.
    Moet ik maar eens gaan uitzoeken.

9. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.851
    113
    Zo dat zijn wel lange dagen dan! Ik werk nu fulltime (nouja.. 36 uur is bij ons fulltime ;)) en ik zou het liefst 2 of 2,5 dag willen werken. Maar ik denk dat het 3 dagen wordt omdat we het geld gewoon nodig hebben. Mijn vriend werkt nu iets van 2,5 dag en doet 2 studies, volgend jaar juni is er 1 klaar en kan hij wel ongeveer fulltime werken, maar druk zal het blijven.

Banner is heel simpel, je gaat helemaal boven in naar banners (waar je ook forum kunt kiezen) en dan vul je dat allemaal in. Je kopieert de link en die plak je in je handtekening (bij gebruikersinstellingen).

10. charlene08

9 jul 2009
    33
    0
    0
    pedagogischmedewerker
    Houwerzijl
    ik werk verschillend maar ik werk niet meer dan 3 dagen. Heel af en toe als het moet 4 maar als ik een tweede heb gewoon 2 of 3 dagen dat vind ik meer dan genoeg om te werken.

11. freggle

freggle Lid

13 mrt 2009
    89
    0
    0
    Noord Holland
    @ serena1
    .

Die kan je opmaken bij Banners en dan kopieren en plaatsten bij je handtekening:)

Bij ons weet niemand het, alleen me moeder. Die liep zooo te zeuren:D:p

Iedereen weet wel dat de wens heel groot is, maar wij hebben altijd gezegd dat we willen wachten tot we in ons nieuwe huis zitten en dan nog een jaartje wachten. Maar dat konden we toch niet:)
    Laat iedereen ook nog in die waan, des te leuker is het als het wel straks is gelukt, en des te minder mensen dingen gaan vragen en als het wat moeilijker lukt.

12. serena1

serena1 Lid

27 jun 2009
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tada...ik heb ook een banner.
    (was inderdaad niet zo moeilijk haha, maar toch bedankt)

@ lief, jouw vriend zal het wel druk hebben met 2 studies!
    dapper hoor.

@ freggle, en zitten jullie nu wel al in jullie nieuwe huisje?
    Wij zijn half jaar geleden verhuisd...veel verbouwd, maar moet nog een hoop gebeuren.
    Lag eigenlijk een beetje stil, maar nu we met de pil gestopt zijn is mijn vriend opeens weer hard aan het klussen.
    Waar het allemaal wel niet goed voor is :D...

13. serena1

serena1 Lid

27 jun 2009
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    hmm ik zie net dat we dezelfde hebben...;)

14. freggle

freggle Lid

13 mrt 2009
    89
    0
    0
    Noord Holland
    @ serena1

Nee wij zijn nog niet verhuisd, en waren wat problemen tussen de aannemer en de projectontwikkelaar dus de bouw lag ook stil. Ze gaan na de bouwvak weer verder, en we gaan er vanuit dat het rond het einde van dit jaar toch wel klaar is.

We wilde eerst wachten op het huis maar ja dan duurt het alleen nog maar langer en langer dus wagen de gok maar. :D Stel het is in 1 keer raak dan ben ik wel zwanger als we de sleutel krijgen maar niet op het einde dus het is wel te overzien zo.:)

Ja we hebben idd hetzelfde:);) Dat we maar flink aan de klus mogen de komende dagen hahaha.

15. Jolandaatje79

8 jun 2006
    77
    0
    0
    Roosendaal
    Goedemorgen allemaal,

Hoe is het allemaal met jullie?
    Hier is het wachten op mijn ei, alvast maar wel aan de klus geslagen, je weet het nooit he.

Groetjes Jolanda

16. freggle

freggle Lid

13 mrt 2009
    89
    0
    0
    Noord Holland
    Wij ook :D fingers crossed:D

17. charlene08

9 jul 2009
    33
    0
    0
    pedagogischmedewerker
    Houwerzijl
    bij ons is het nu ook wachten volgende week vruchtbaar ben benieuwd;)

18. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Hoi meiden,

Ik ben eind juni gestopt met de pil, mag ik hier ook gezellig meekletsen?

19. serena1

serena1 Lid

27 jun 2009
    51
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat ik er ook vanuit mag gaan dat ik nu ergens mijn eisprong krijg...heb geen idee hoe mijn cyclus loopt...
    Heb wel al een paar dagen pijn aan mijn tepels (hmm beetje raar om te delen ;)), zal wel door het stoppen met de pil komen ofzo.

Nou succes met klussen iedereen...dussss :D

@freggle, jammer dat de bouw stil lag...hopelijk dat ze na de bouwvak flink doorwerken. Wel leuk om naar uit te kijken!

en welkom jufD...

20. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    ik schijn hier iemand te kennen,
    dus ik kwam even spieken ;)

Deel Deze Pagina