Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door charlene08, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.039
    2.843
    113
    Hoe gaat het met jullie?

Hier druk, 20ste verhuizen en nog tm 13de werken ;) Verder goed!

2. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Het komt nu dus dichtbij Lief, wat fijn! Wat voor soort huis krijgen jullie? En moeten jullie er nog veel aan doen?

Hier gaat alles goed, ik ben nog steeds erg misselijk maar ook dat begint te wennen... Mijn buik begint nu al te groeien, echt veel sneller dan bij Nicholas. Maar dat vind ik alleen maar leuk.

3. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.039
    2.843
    113
    Fijn dat het goed gaat! Misselijkheid dus wat minder erg dan ik t had gelukkig voor jou! Of ik wende wat langzamer haha. En leuk hoor een buikje!

Huren via de woningbouw dus vooral schilderen :) Niet makkelijk op zon afstand en krijgen vrijdag pas de sleutel.. Gezinswoning met tuin! Kijk er naar uit na jaren een flatje ;)

4. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.039
    2.843
    113
    Moon ben wel heel benieuwd hoe het met jouw 3de ivf gaat?

5. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Ik ben ook heel benieuwd Moon!

@Lief, de verhuizing komt nu dichtbij. Zijn jullie er helemaal klaar voor?

en hoe gaat het met de rest?

Ik heb afgelopen donderdag mijn 12 weken echo gehad. De kleine was helemaal in orde en ik ben iets verder zwanger dan we dachten. mijn uitgerekende datum is nu 19 december.

6. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.039
    2.843
    113
    Wat fijn juf! Voel je je ook al wat beter?

Verhuizing; druk aant inpakken..morgen dagje rust want Nien is dan niet op kdv dus dan krijg je toch niks gedaan..en als ik de weerberichten mag geloven vind ik dat ook niet zo erg haha.

7. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Oh mooi Juf een goede echo!
    Willen jullie straks weten wat het wordt?
    En hoe gaat het met je misselijkheid?

Lief veel succes met verhuizen! En wat heerlijk een huis met tuin!

Moon hoe gaat het? Zit je midden in de behandeling? Hoop dat het goed met je gaat!

En Cyb hoe gaat het met jou?

Hier alles goed. Vakantie was erg leuk. Mooi weer gehad, niet zo vies warm als vandaag maar wel zonnig en badje bij de caravan. Sanna zindelijk gekregen dwz overdag geen luierbroekje meer aan. Soms 's nachts ook al droog.
    Nu nog 2,5 mnd verlof, wat een luxe! Geniet met volle teugen.
    Vera is een schatje.

8. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Hej meiden,

Goed te lezen dat het allemaal goed gaat. Juf.. ja bij de tweede gaat de buik meestal harder ja hihi, maar indd alleen maar leuk.

Lief..inmiddels ben je verhuisd als het goed is? Hopelijk vinden jullie daar echt jullie plekje en worden jullie een gelukkig gezinnetje!

Carrie wat heerlijk nog zolang verlof. Geniet er indd maar lekker van!

Hier heb ik inmiddels een TOPEMMY (YES nog nooit eerder een topper) in mijn buik! Gisteren de tp gehad. Omdat ik een ander hormoon moest gebruiken was de groei van de eitjes eeerrruug langzaam. 4 weken lang om de dag op en neer naar Maastricht. Best zwaar en op een gegeven moment was er zelfs bijna sprake van onderstimulatie terwijl ik de hoogste dosering had en was er een kans dat we de poging moesten afbreken. Uiteindelijk toch goedgekomen: 13 eitjes, waarvan 12 bevrucht en 3 toppers! Ja jullie lezen het goed: nog 2 topcryos!!! Zoooo blij, dat geeft een ander perspectief :) Hoop dat de TOPEMMY in mijn buik blijft plakken en dat ik nu eindelijk zwanger raak en blijf...ik vind dat het nu echt tijd is voor ons wondertje! Geeft een beetje rust nu we dus nog 2 cryos hebben, maar we willen gewoon dat we die voorlopig niet nodig hebben, alleen als we een broertje of zusje voor Emmy1 willen hihi :) Ik voel me, op een nog steeds wat opgeblazen buik en krampen/steekjes goed en ben erg positief. Hoop het zoooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu goed voor mezelf en de kleine Emmy zorgen en positief proberen te blijven. Onze emmys waren altijd van voldoende en matige kwaliteit, dus zijn erg blij met onze drie toppertjes!

Nu geduld...pfff zucht...

Liefs,
    Moon

9. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.039
    2.843
    113
    Wat fijn moon! Ik ga voor jullie duimen!

Hier idd over en wat fijn een écht huis ipv flat!! Maar nog veeeeel te doen..ben kapot ;)

10. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Oh helemaal super moon! Ik ga ook voor je duimen dat deze topper blijft plakken en groeien! En heel fijn dat jullie nog 2 cryos hebben maar hopelijk niet nu al nodig. Emmy1 zet em op, je ouders wachten al zo lang.

Lief geniet van jullie nieuwe huis! En rustig aan...

11. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Hoe gaat het Moon? Kun je je geduld nog bewaren?
    Ik duim voor je hoor!

12. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.039
    2.843
    113
    Ja ik denk ook steeds aan je!

13. cybell

cybell Niet meer actief

Simone meis ik denk ook aan je! Mijn duimen draaien op volle toeren voor je!!!!

Hier gaat alles goed, vorige week mijn 7e hysteroscopie gehad en eindelijk is alles goed. 30 juli nieuwe intake in het ziekenhuis ivm we dan alweer bijna een jaar niet meer voor een terugplaatsing geweest zijn en alles weer herzien moet worden.
    Volgende week eerst lekker op vakantie.
    Hoe is het met de andere meiden?

14. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Moon, wat goed dat je 3 toppers hebt! Wanneer mag je testen? Ik duim heel hard voor je.

@Lief, het zal wel fijn zijn dat de verhuizing achter de rug is. Nu nog een beetje mooi weer en je kan lekker van je tuin gaan genieten.

@Cybell, fijn dat alles nu eindelijk goed is. Moeten jullie nu ook weer zo lang wachten op de behandeling als in het begin? Of is het een kwestie van alles nakijken en dan weer beginnen?

@Carrie, zo te horen hebben jullie een heerlijke vakantie gehad. En wat goed dat Sanna nu zindelijk is! Heeft het jullie veel moeite gekost?

Hier gaat het op het moment niet zo goed. Mijn stiefvader is vorige week overleden en morgen is de uitvaart, mijn moeder is er echt kapot van. Ik vind het moeilijk om haar verdriet te zien en niks voor haar te kunnen doen...
    Verder ben ik ook nog steeds erg misselijk en moet ik veel overgeven. Ik begin nu te merken dat dit veel van mijn lichaam vraagt, zelfs de kleinste dingen kosten mij nu veel moeite. Ik heb nu medicijnen gekregen, maar daar word ik dan weer duizelig van. Vorige week ben ik onderweg naar mijn werk zelfs flauw gevallen, echt niet leuk:(
    Gelukkig hebben we over 2 weken een pretecho om te zien wat het geslacht is, want ik ben ondertussen heel nieuwsgierig geworden.
    Maar eerst morgen maar goed doorstaan, het zal wel een moeilijke dag worden.

15. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.039
    2.843
    113
    Heel veel sterkte Juf :(

En heb je bijna vakantie? Want heb maar 1 tip: rust! Je moet echt voorkomen dat je uitgeput bent ná de bevalling zoals ik was want dat gaat in combi met hormonen enzo niet zo goed.. Let op jezelf hoor, je was al niet zo dik ;) dus ook jij houdt niks over want alles gaat naar de baby. Heb je Emesafene? Als je er duizelig van blijft of t niet zo werkt kun je nog primparan vragen.

Ik denk een meisje :D

16. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Gecondoleerd juf, wat verdrietig! Moeilijk om je moeder zo te zien maar er voor haar zijn, is denk ik al genoeg.
    Maar denk ook aan jezelf, erg vervelend dat je nog zo misselijk bent. Het is te hopen dat het beter wordt. Of dat er iets aan te doen is met (evt andere) medicijnen.

Lief al een beetje gesetteld?

Cyb alvast fijne vakantie!

17. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Zindelijk worden van Sanna ging makkelijk. Ze was er aan toe en ze kon lekker in de blote kont rondlopen bij de caravan dus ze voelde het goed als ze iets moest. 's nachts heeft ze nog wel een luier maar soms is ze al droog.
    Thuis (voor de vakantie) ging ze ook al wel op het potje of wc maar nu hebben we echt doorgezet en helemaal geen luier meer omgedaan. Handig hoor!

18. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.039
    2.843
    113
    Geen bericht is in dit geval geen goed bericht ben ik bang moon?

Hoe is het gegaan juf?

Lekker dat sanna zindelijk is, al vind ik dat onderweg nog maar een spannend idee haha zo'n luier is ook wel weer makkelijk ;)

Cybel fijn dat alles goed is nu, verse start straks weer!

19. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Moon, hoe gaat het, weet je al iets?

Carrie, wat fijn dat het zindelijk worden makkelijk ging, is er vast 1 uit de luiers:D Ik ga met Nicholas nu ook serieus aan de slag, want voor de verhuizing was hij praktisch al dagzindelijk. Hij moet het dus ook kunnen.
    En wat een lieve foto's op facebook van je meiden!

@Lief, bedankt voor je tips meid! Ook Nine wordt alweer erg groot zag ik op facebook, wat een leuke meid is het toch. Gaat verder alles nu weer goed met jou?

De medicijnen die ik nu heb(primperan) werken voor mij echt niet, ik ben er zo naar van. Morgen heb ik weer een afspraak met de arts en dan gaan we verder kijken, want ik trek het niet meer op deze manier. Ik val af terwijl dat met mijn gewicht echt niet wenselijk is en ik merk gewoon dat het nu te zwaar wordt voor mijn lichaam. Gelukkig heb ik nu vakantie dus ik kan lekker veel uitrusten.
    Verder ben ik natuurlijk nog steeds wel heel blij met die kleine in mijn buik, bij elk klein schopje weet ik meteen weer waar ik het ook alweer voor doe.

De uitvaart van mijn stiefvader was heel mooi. Ik heb gesproken en een gedicht voorgedragen, dit was voor mij een goede manier om afscheid te nemen. Voor mijn moeder was en is het natuurlijk zwaar, maar gelukkig heeft ze veel familie om op terug te vallen.

20. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Lieve juf, gecondoleerd en heel veel sterkte. Altijd moeilijk en verdrietig zoiets, zeker als je je moeder zo ziet. En indd..je kunt niets doen, maar het feit dat je er voor haar bent is al meer dan genoeg. Wat rot dat je steeds zo misselijk bent. Hoop dat ze snel iets vinden dat wél helpt en waardoor je je niet meer zo naar voelt, want indd ook jij hebt niets bij te zetten zo. Rustig aan en zorg goed voor jezelf!

En tsja...geen nieuws is indd in dit geval geen goed nieuws. Ook de 3e IVF is mislukt :( Zoooo frustrerend!! Moet wel zeggen dat het feit dat we 3 cryo's hebben maakt dat ik niet ben ingestort. Ik voel me eigenlijk heel goed en hebben nog hoop op onze volgende kansen. Bij de eerstvolgende menstruatie ga ik beginnen met 2 wk 2 x p dag progynova en daarna een echo en beginnen met de utro en daarna de tp van cryo 1. We doen nog`1 tp in het AZM, en daarna gaan we naar Duitsland. We laten de overige 2 cryo's transporteren naar de kliniek in Duitsland, al hoop ik natuurlijk stiekem dat dat niet meer nodig is.

Maar...er is nóg een reden waarom ik niet ben ingestort en eigenlijk gewoon helemaal happy de pappy ben! :) WIJ GAAN TROUWEN!!!!!!!!!!! Mijn a.s. mannetje heeft me vorige week vrijdag ten huwelijk gevraagd! Ik zweef nog steeds in de wolken, ik was zooo verrast en ik ben er zooo blij mee! Natuurlijk een mega mooie ring gekregen en het is zoooo leuk om nu al met alle voorbereidingen bezig te zijn! DE datum wordt 04-07-2014! Klinkt gek, maar het doet me zo goed en ik word er zo gelukkig van dat de blijdschap op dit moment het verdriet om de mislukte ivf echt overstemd. Dat is natuurlijl heel mooi. Kan het op dit moment erg goed loslaten en hoop dat dat zo blijft.. Lekker bezig zijn met alles en wie weet ;)

Liefs, Moon

Deel Deze Pagina