Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by charlene08, Jul 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,039
    2,843
    113
    Ach juf wat naar dat t lichamelijk zo zwaar is. Had de arts nog andere oplossingen? Heb je wel hulp met je huishouden/nicholas?

En Moon ik was er idd bang voor, wel super dat de cryos er nog zijn. En wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd, superveel plezier met alle voorbereidingen.

Hier gaat het prima :) Lekker vakantie aan het vieren zo zie ik het maar rven want er zijn bar weinig vacatures ;) Ik slik nog gewoon mijn medicatie en aangezien ik geen bijwerlingen heb blijf ik dat mooi nog een tijdje doen :)

2. Carrie78

Carrie78 Actief lid

Oct 14, 2009
    394
    0
    0
    Moon had het ook al op fb gezien maar wat geweldig leuk dat jullie gaan trouwen! Gefeliciteerd, dat is inderdaad een mooi vooruitzicht. Leuk om daar mee bezig te zijn naast jullie zware traject. Hopelijk gaat de tp van de topcryo in DL helemaal goed.

Lief geniet van je zgn vakantie, je hebt er mooi weer bij besteld, super!

Juf hopelijk kun jij ook snel weer genieten. Sterkte en rustig aan!

Cyb hoe gaat het met je? Ook al bijna vakantie?

Hier alles goed. Vrijdag een weekend weg naar de kust met mijn verjaardag!
    En volgende week wordt Sanna 3 jaar!!!

3. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    @Moon, Gefeliciteerd met jullie verloving, wat leuk! En jullie hebben ook al een datum las ik. Dat is wel fijn, nu heb je iets heel leuks om mee bezig te zijn en om naar uit te kijken.
    Wel balen dat de ivf weer mislukt is, maar gelukkig hebben jullie nog 3 cryo's. Mag ik vragen waarom jullie gaan overstappen naar Duitsland? Zijn de behandelingen daar beter dan hier in Nederland?

@Carrie, nog gefeliciteerd met je verjaardag. Jullie hebben vast heerlijk weer gehad aan de kust. En Sanna alweer bijna 3, wat gaat de tijd toch snel.

@Lief, lekker genieten van het mooie weer en je meisje zolang je geen werk hebt.

Ik heb afgelopen vrijdag een echo gehad en mijn gevoel had weer gelijk. Wij krijgen er nog een jongen bij!!!!! Nu moet ik eerlijk zeggen dat het geslacht mij eigenlijk niets kon schelen. Ik was vooral heel benieuwd of de baby het goed deed(omdat ik zo ziek ben). En gelukkig is alles goed met ons kleine mannetje, hij groeit keurig volgens het lijntje.
    Maar stiekem vind ik het wel heel leuk dat Nicholas er een broertje bij krijgt, het voelt heel vertrouwd.
    Verder voel ik me nog steeds k*t, maar ik denk dat ik daar de komende paar maanden maar mee moet leren leven.

4. Carrie78

Carrie78 Actief lid

Oct 14, 2009
    394
    0
    0
    Wat leuk een broertje voor nicholas!
    Fijn dat het goed gaat met de beeb. En hopelijk ga jij je toch ook nog beter voelen zeg!

Voorbereidingen zijn in volle gang, Sanna krijgt een K3 feestje :)

5. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,039
    2,843
    113
    Leuk een broertje!!

Balen dat je je nog steeds zo rot voelt :( Bij mij ging het zo vanaf week 20-21 wel 'beter' dus hopelijk bij jou ook!

6. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Juf, wat leuk, een broertje voor Nicholas!! Wel rot dat je je nog steeds niet lekker voelt. Ik had indd ook gedacht dat het daardoor een meid zou worden hihihihi. Ik hoop dat het toch snel beter gaat en zo niet...dat is wel echt rot, maar denk aan het mooie mannetje dat in je buik zit :)

De reden dat we toch de overstap naar Duitsland maken is omdat ze daar toch net weer ff een wat andere behandeling doen. Ik weet of dat beter zou zijn dan in NL hoor, maar ze plaatsen daar bv een embryo pas na 5 dagen terug ipv al na 2a3 dagen. Verder vriezen ze daar veel meer en sneller embryos in en doen ze meer bloedonderzoek naar hormoonwaarden in zowel het bloed van de man als van de vrouw. Ik hoor heel veel goede verhalen erover en ook heel veel die alsnog zwanger werden. Natuurlijk betekent dat niets, kan ook pure toeval of geluk zijn, en ik snap ook dat wij dus nergens van uit moeten gaan. In het AZM hadden we en hebben we nog steeds erg veel vertrouwen hoor, erg fijn zknh en hele fijne artsen en verpleegkundigen, maar als het zo lang duurt en je wens nog steeds niet in vervulling gaat probeer je alles. Dus dan maar eens naar het buitenland. Zelfde geldt eigenlijk ook voor Belgie, daar zijn ook hele goede verhalen van.

Maar nog steeds hoop ik stiekem dat het niet nodig is :p

X

7. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    Hoi meiden,

Hoe gaat het hier met iedereen?

Met mij gaat het een stuk beter! Sinds een week ben ik veel minder misselijk en spuug ik ook niet meer. Ik ben zo blij dat die ellende voor nu even over is. Nu moet ik proberen om mijn maag die volgens mij gekrompen is weer lekker op te rekken met veel eten:D
    En Nicholas wordt nu ook echt een grote jongen, hij is zindelijk. En natuurlijk is hij zelf zo trots als een pauw, elk plasje weer

8. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,039
    2,843
    113
    Wat superfijn dat het beter gaat!!

9. Carrie78

Carrie78 Actief lid

Oct 14, 2009
    394
    0
    0
    Juf wat fijn dat je je niet meer zo ziek voelt! Eindelijk een beetje genieten.

Hoe gaat het met de rest?

Hier gaat het goed. Ben weer aan het werk en dat bevalt heel goed. Is me 100 % meegevallen. Vera en Sanna samen naar de opvang gaat ook heel goed. Zo fijn!
    Vera is vandaag voor het eerst ziek met koorts maar het lijkt mee te vallen. Ze eet en drinkt goed gelukkig.

Ik hoop dat het met iedereen goed gaat! XX

10. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    Hoi meiden,

Het is hier nu wel heel rustig! Hoe gaat het met iedereen? Ik hoop dat alles goed gaat.

@Carrie, wat fijn dat het werken je meevalt. Het kdv is natuurlijk ook al bekend gebied omdat Sanna daar ook heen gaat. Ik hoop dat Vera ondertussen alweer beter is, het is nooit leuk als zo'n kleintje ziek is.

Moon, Lief en Cyb, met jullie ook alles goed?

Hier gaat het goed:D Zo fijn om dat te kunnen zeggen. Sinds de misselijkheid over is ben ik bijna 12 kilo aangekomen en ik voel me weer helemaal mezelf! Ik kan weer naar mijn werk en leuke dingen doen met Nicholas, maar het is nu zelfs fijn om gewoon mijn huishouden bij te kunnen houden.
    Mijn buik groeit echt heel hard en de baby is ontzettend druk, dus ook van binnen gaat het allemaal goed.

11. Carrie78

Carrie78 Actief lid

Oct 14, 2009
    394
    0
    0
    Jeetje wat vliegt de tijd!

Juf jouw kleine man al bijna 3 en alweer 30wk zwanger!
    Fijn dat het zo goed gaat en dat je lekker groeit!

Moon heb je al een tp gehad? Hoop dat alles goed gaat!

Cyb Hoe is het met jou?

En Lief ben je blij weer in het Zeeuwse te zijn?

Hier alles goed. Lekker aan het werk, fijn weer die combinatie van werken en de kindjes. Binnenkort een weekend weg met z'n 4en, zin in!
    En als het goed is (kaarten kan ik morgen ophalen) zondag met Sanna naar K3!

12. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,039
    2,843
    113
    Haai hier alles prima, werk gevonden nu mn tweede week (tijdelijk) en dat gaat prima, ze moest ff terug wennen op een kdv maar heeft haar draai alweer gevonden. Ik stond de eerste keer buiten zowar te brullen haha die drie zomermaanden thuis saampjes waren wel heel fijn!

Ben heel benieuwd naar moon, want las op zp al dat flippo/cyb/... Zwanger is!! Ze heeft nieuwe naam :) nog pril dus spannend.

Juf jij lijkt echt eeuwen zwanger haha meestal gaat t bij anderen zo snel maar het lijkt bij jou al zo lang ;D

Veel plezier carrie!!

13. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Hoi meiden,

Fijn te lezen dat alles goed gaat met jullie. Wat vliegt de tijd....ik realiseer me nu pas dat ik heel lang niets van me heb laten horen. Is ook een beetje op en af met me gegaan, en eigenlijk geen nieuws.

Wij zijn inmiddels in de kliniek in Dusseldorf in behandeling. De cryo's zijn naar Dusseldorf getransporteerd, ontdooid en in de embryoscoop geplaatst om ze nog ff door te laten groeien. De arts vond de kwaliteit van 2 helaas niet goed. Dat was ff flink balen, want va 3 kansen heb je ineens misschien nog maar 1 kans. Helaas bleek dit ook zo te zijn. Twee hebben het ontdooien niet overleefd helaas. Maar 1 eskimootje is nog goed gegroeid in de embryoscoop tot inmiddels een blastocyste! Deze is dan ook gisteren teruggeplaatst. Erg spannend weer pfff!! Hebben foto's van de blasto en na de terugplaatsing gekregen. Erg bijzonder! Ik hoop zo dat dit een plakker is.......... 4 nov mag ik testen, dus ik kan niet meer wachten.

En indd onze Cyb is zwanger!!!!!!! Ik hoop zo dat deze zwschap goed gaat en dat ze straks een mooi gezond wondertje in haar armen heeft!

Nu ik nog :)

Liefs, MOon

14. Carrie78

Carrie78 Actief lid

Oct 14, 2009
    394
    0
    0
    Oh wat spannend Moon!!! Laat je het even weten? Mijn duimen draaien.

En cyb zwanger! Wauw gefeliciteerd! Ik hoop inderdaad dat alles goed gaat en mag gaan. Heel veel geluk cyb. Het is jullie zo gegund.

Hier verder alles goed. Vanaf vrijdag twee weken alleen met de meiden omdat ml twee weken in Australië zit voor zijn werk. Ik ga wel een paar dagen naar mijn ouders en zijn ouders komen oppassen en heb afgesproken met vriendinnen dus gelukkig wel wat hulp en afleiding.

15. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,039
    2,843
    113
    En moon??

Succes Carrie :)

16. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Hoi meiden,

Helaas is ook deze poging weer mislukt... Ik ben intens verdrietig en weet het ook ff niet meer. Dit was het dan, onze laatste (deels) vergoede poging. Hier ben ik de overgeblevene, in mijn vriendinnengroep ben ik de overgeblevene, op het ander forum ben ik van een groep de laatste met nog een meisje dat nu met haar 3e IVF bezig is. Weer ben ik degene die met lege handen staat, weer ben ik degenen die het kennelijk niet gegeven is. Zoveel verdriet, zoveel frustratie en woede en zoveel onzekerheid.

17. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Wat moet ik doen? Wat kan ik doen? Helemaal niets! 2013...weer een jaar (bijna) voorbij, onze wens wederom niet uitgekomen, alle onzekerheden. Sinterklaas..kerst...oud & nieuw, weer momenten die eraan komen die ik het liefst zou overslaan. We gaan ons 5e(!!!!!) jaar in in 2014 en onze grootste wens is nog steeds niet in vervulling gegaan en het wordt ook steeds onzekerder of deze wens wel ooit uitkomt. Ik zit hier te typen met de tranen in mijn ogen en ben gewoon radeloos. Ik weet het niet meer!! Waarom waarom waarom!!!??? De kliniek is in december 3 wk dicht en ik word eind nov/begin dec weer ergens ongi, dus tsja...zo'n perfecte timing heeft mijn klotelichaam altijd he grrrr!!! Weer moeten we zeggen, het komend jaar, dat wordt ons jaar, dat moet gewoon. Maar wie geeft mij die garantie? NIEMAND! Inmiddels is de kans op een kindje een financiële kwestie geworden. Hoever ga je? Deze cryo tp heeft ons onderhand tot nu toe 800e gekost en er komt nog een factuur, dus straks rond de 1000e.

18. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Daarnaast kost de komende poging rond de 3 a 4000e. Geld dat we gelukkig hebben, geld dat mijn ouders gelukkig ook hebben en het voor ons willen betalen, maar mijn gevoel erbij is bezwaardheid. Mijn ouders moeten LEUKE dingen met hun geld doen, wij moeten LEUKE dingen met ons geld doen...Maarja de wens is zo groot, dat je zover gaat dat je al het geld vd wereld ervoor over hebt. De 1000e die we nu moeten betalen hadden we net zo goed direct in de maas kunnen gooien. We krijgen een deel vergoed, maar toch. Heel pijnlijk om die facturen te moeten betalen nu. Het heeft een kans gecreeerd, maar het heeft tot niets geleid. We moeten realistisch zijn en er langzaam rekening mee gaan houden dat we ongewenst kinderloos zullen zijn en blijven. Ik kan en wil dit niet accepteren en het idee alleen al maakt me gek! Toch zullen we ermee moeten dealen en misschien verder moeten kijken.. De gebeurtenissen in Reuver de verhalen die je hoort over elke malloot die kids krijgt en er niet voor kan zorgen, het maakt me zo boos, woedend!! WIJ die alles voor elkaar hebben en waar een kindje zoooo welkom is. We hebben ons inmiddels wel een beetje georienteerd op het gebied van pleegouderschap en adoptie. Dat is erg moeilijk, maar we weten dat dit misschien osn lot is en dat we daar dan wel voor openstaan. Erg moeilijk, maar misschien ook wel heel mooi. Dan krijg je de info binnen...m.n. bij adoptie zoveel regels en wetten, niet normaal. Hoeveel tests, onderzoeken, procedures en processen je moe doorlopen met uiteindelijk een kostenplaatje van tussen de 7500 en 35.000(!!!!!). Achterlijk gewoon als je bedenkt dat elke malloot kinderen krijgt. Gelukkig voldoen we aan alle eisen, maar toch. Nu nog ff de loterij winnen! Pleegouderschap ligt iets minder lastig en kost geen geld, maar ook heb je dan nooit een kindje van "jezelf". We gaan nu nog geen stappen nemen, kan ook niet want ik ben veel t emotioneel, maar het was goed om de info alvast door te nemen. In de tussentijd...ik weet het niet meer. Ik weet alleen dat het me heel veel moeit kost om mijn tranen te bedwingen. Ik kan de hele dag wel janken. Hopelijk voel ik me beter als die mega ongi weer weg is..........

Gelukkig is mijn vriend heel lief voor me, dat is echt superfijn. Naast alle anderen natuurlijk, maar ook hij kan mijn verdriet helaas niet wegnemen... Hij baalt ook enorm, vindt het erg moeilijk, maar beseft ook dat ik het in mijn lichaam steeds meemaak, de behandelingen, die hormonen, de buikpijn, de mega ongi enz. enz. Hij wilde dat hij wat van me kan overnemen maar helaas. Ik ben de enige het moet doorstaan en hij kan er alleen maar voor me zijn en me troosten.

Ik denk dat ik hier de komende tijd ff niet kom. Niets te melden, behalve mijn verdriet. Daar heeft niemand wat aan. Ik moet eerst weer tot mezelf komen. Dat is misschien zo weer, of misschien duurt het langer. Op dit moment weet ik gewoon ff niks meer.

Liefs, Moon

19. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

Aug 22, 2013
    1,296
    2
    38
    Lieve lieve moon.... ik heb er geen woorden voor. Ik leef intens met je mee...
    Woorden kan ik moeilijk vinden om je te troosten en zeggen dat alles goed komt heb je ook al ontelbare keren gehoord.
    Meis ik gun het je uit het diepste van mn hart... een mooi wonder van en voor jullie zelf.
    Je verhaal heb ik met tranen in mijn ogen gelezen.
    Onwijs dikke knuf en we appen.... is toch makkelijker praten.
    Liefs

20. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,039
    2,843
    113
    Moet ook even slikken moon, zo'n wanhoop als t liefste wat je wilt er niet is...niks wat ik type kan je troosten en je hebt er niks aan...en ik...ik sta aan de andere kant ik ben zo'n moeder waar je mee wil ruilen, die je momenteel wel kunt schieten en waar je zo jaloers op bent. Weet dan ook niet goed wat te schrijven. Ik gun het iedereen om het mee te mogen maken.. Hoop zo dat het jullie toch nog gegund is. Heel veel sterkte.

Share This Page