Moon wat erg!!! Geen woorden voor. Waarom is het weer niet gelukt? Wordt er nog verder onderzoek gedaan? Ze hebben altijd gezegd dat het bij jullie spontaan nog kan gebeuren. Dan begrijp je dit toch niet. Heel veel sterkte moon met jouw intense verdriet.
Begrijpen doe ik het indd niet Carrie... En wat we moeten? Geen idee? 20 nov gesprek met de arts om verder behandelplan te bespreken. We willen concreet weten wat hij gaat doen en wat er anders is (sowieso andere medicatie) en wat voor opties we hebben. Ze blijven zeggen dat het moet lukken en ze blijven ook zeggen dat het via de natuurlijke weg ook zou moeten kunnen. maar WAAROM in godsnaam is het dan na 4,5 jr nog niet gelukt? Zoveel kansen, zoveel hoop en nog steeds niets. Radeloos, moedeloos en gefrustreerd wordt je ervan. Ik weet niet wat ik moet, ik weet alleen dat ik intens verdrietig ben, geen energie heb, me elke dag naar mn werk moet sleeeeeeeeepen en ik heb ff gewoon nergens zin in.... X
Ik lees nu pas je verhaal Moon, wat verschrikkelijk dat het weer niet gelukt is. Ik weet even niet wat te zeggen, maar wil je wel even een knuffel op afstand geven. En ondanks al deze ellende blijf ik voor je duimen en hopen op een prachtig wonder. @mmmmeisje, ik heb nu pas door wie je bent! En zwanger!!!! Gefeliciteerd meid, wat zal jij blij zijn. Hoe gaat het tot nu toe? Carrie en lief alles goed? Ook met de meisjes? Hier gaat alles goed. Nicholas is 3 weken terug alweer 3 geworden, mijn grote kanjer en we zitten vol spanning op de baby te wachten. De zwangerschap begint nu echt zwaar te worden dus ik ben er wel klaar voor, maar ik ben bang dat ik nog even geduld moet hebben. Met mijn gezondheid gaat nu alles goed, geen meisjesmmisselijkheid en nog geen tekenen van Hellp, dus daar ben ik blij mee.
Spannend Juf! Ben benieuwd wanneer de tweede spruit zich aandient! Moon h we b je al nieuws over het behandelplan? Hier alles goed. Vera alweer 10 maanden vandaag. Het gaat veel te snel.
Spannend Juf!!!! Carrie gaat snel hoor! Ik zie ze via Facebook wel opgroeien Hier alles prima, heb nog werk komend half jaar iig. Verder weinig bijzonders. We hebben een heerlijk doch pittig/voorlijk kind Ze is al onwijs aan t peuterpuberen en dat vind ik soms best heel lastig, mja hoort er bij he! Verder is ze de leukste vd wereld hoor
JufD: Meis ik zie dat je morgen uitgerekend bent!!! Ik denk aan je!!!! Hier nog steeds tot op de dag van vandaag ondanks de emesafene en de primperan nog erg misselijk en veel overgeven... maar ik neem het voor lief!
Zou juf al aant puffen zijn?! Nieuwsgierig, en wat fijn dat de zwangerschapsvergiftiging zich niet herhaald! En wat heerlijk dat jij de kerst door gaat brengen met een babytje in je buik! En wat goed dat jij zo positief kunt zijn ondanks de misselijkheid! Ik kon dat eeeecht niet. Hou je wel genoeg vocht binnen? Al veel afgevallen? Werk je nog? Ik baal dat ik toen zo onwetend was, nu zou ik primparan eisen stomme gyns toen... Niet gezegd dat dat gewerkt had maar er zijn veel meer opties dan iemand zomaar 9 maanden superziek te laten zijn zonder iets te doen...Maarrrr met 20 weken stopte bij mij t kotsen dat scheelde wel voor het aansterken. Al is constante misselijkheid ook killing. Hoop dat je je snel beter voelt! Wat zuur voor moon dat ze weer een kerst zonder zwangerschap moet.. Moon heb jij al stolling en immuniteitsonderzoeken enzo gehad?? Collega van mij nu voor derde poging naar belgie en nu toch wat afwijkingen dus met prednison en bloedverdunners derde poging. Ik zou echt verder kijken..
Hoi meiden, Vrijdag 20 december is na een hele mooie en snelle thuisbevalling van slechts 2 uur Benjamin geboren! Alles is helemaal goed gegaan en wij zijn nu dan ook echt aan het genieten. Benjamin is een flinke jongen van 3620 gram en hij is zó leuk!! Ik zal straks even een foto in mijn album zetten. @mmmeisje: wat fijn om te lezen dat alles goed gaat. Het zullen vast mijn hormonen zijn, maar ik krijg er echt tranen van in mijn ogen dat je nu eindelijk dit mooie geluk mee mag maken. Wel balen dat jij ook zo misselijk bent. Bij mij stopte het spugen zo rond een week of 21/22, ik hoop dat het bij jou ook stopt.
Wat fijn Carrie dat je ons topic weer hebt laten openen! Hoe gaat het met jullie meiden? mmmmeisje, hoe verloopt de zwangerschap? lief, hoe gaat het met jou en Nine? Moon, hoe gaat het nu met jou? Carrie, Vera alweer 1 jaar en Sanna bijna naar school, wat gaat de tijd snel! Hier gaat alles goed. De eerste paar weken met 2 kindjes vond ik erg heftig, ik wist echt even niet waar we aan begonnen waren Maar gelukkig vinden we nu steeds meer ons ritme en kan ik ook veel meer genieten van mijn 2 boefjes. Benjamin heeft ondertussen alweer heel wat bezoekjes aan de dokter achter de rug. Eerst moest zijn tongriem geknipt worden(zielig!) en dan heeft hij ook nog reflux, maar we merken dat hij steeds meer tot rust komt en hij is gelukkig een ontzettend vrolijke baby. Nicholas is nog steeds een trotse broer en is echt ontzettend lief voor Benjamin. Gelukkig heb ik nog even de tijd om van mijn jongens te genieten, want ik hoef pas in mei weer te gaan werken. Ik ben benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat.
Hier gaat t prima! Heb nog altijd werk waar ik t erg naar mn zin heb en komende zondag vieren we Nines 2de verjaardag alweer. Verder 0 kriebels voor een tweede hoor, denk ook niet dat dat ooit nog komt. Mja heb nog 5 jaar daarna vind ik mezelf te oud
Vind t wel jammer dat moon niet meer reageert en mmmeisje ook niet (maar die zie ik in andere topics nog wel eens voorbij komen )
Ja pfff alweer een maand voorbij! Hoe gaat het met jullie? Hier alles goed! Vera loopt nu langs de tafel maar los lopen zal nog wel even duren. Tot haar eerste verjaardag deed ze nog niet zoveel en ineens gaat ze kruipen, staan en lopen (langs tafel/aan de hand). En brabbelen en doerakken. Sanna is nog helemaal gek met haar. Soms een moedertje erbij, wel schattig hoor. Verder gaat het lekker op het werk en ben net begonnen met hardlopen! Hopelijk lukt het dan om nog wat af te vallen en anders voelt het ook vooral heel goed. In juni willen we op vakantie maar nog geen idee waarnaartoe of wat we willen. Vliegen of met auto? Ieder geval buitenland. Jullie nog tips?
@JufD: Volgens mij is je verlof bijna voorbij als ik zo naar je ticker kijk. Heb je nog een beetje kunnen genieten? Lijkt me inderdaad wel ff heftig 2 kindjes! @Lief: Hoe is het met jou meis? Jullie zijn ondertussen weer verhuisd toch? Terug naar vlakbij je ouders toch? Of misschien heb ik het verkeerd begrepen. Nog gefeliciteerd met Nine !!! Alweer 2 jaar! @Carrie: Hoe is het met jou? Zie dat Vera alweer 1 is! Wat vliegt de tijd zeg!! En Sanna inderdaad bijna naar school! Echt zon leuke tijd is dat als ik kijk naar mijn neefjes! Mbt vakantie, mijn man en ik zijn vaak naar Kroatië op vakantie geweest, echt een prachtig land, ze spreken goed Engels (geen duits), goede prijzen en heerlijk weer. Het is alleen hoe ver je wilt rijden. We zijn in Novigrad (camping Mareda) geweest wat ongeveer 1300km is vanuit Utrecht en in Sibenik (Camping Solaris, is Campinglife afgelopen jaar ook opnamen komen maken terwijl wij er waren, is vorige maand uitgezonden... echt een prachtige camping!) wat ongeveer 1600km vanuit Utrecht is. @all: Moon is weinig online, ze probeert naar wat ik weet na 3 mislukte IVF pogingen haar hoofd even op een rijtje te krijgen en zich te storten op haar bruiloft die er deze juni aan komt. Hier gaat alles redelijk. Ben nu 29 weken zwanger. Helaas tot op de dag van vandaag nog steeds misselijk en overgeven alleen gelukkig niet meer zo verschrikkelijk veel als in het begin (tm 20 weken). Daarnaast ben ik vanaf 20 weken 100% ziek gemeld op mn werk omdat ik met moeite kan lopen, heb flinke bekken instabiliteit en een aangeboren rugafwijking waar ik nu ik zwanger ben veel meer last van krijg (normaal weinig problemen, kan alleen slecht zwaar tillen) maar momenteel kan ik niet langer dan 5 minuten lopen of zitten. Maakt het er niet veel makkelijker op. Gelukkig doet de kleine man het in mijn buik prima. 2 weken terug de eerste groei echo gehad en hij ligt gemiddeld op schema. Baarmoeder geeft gelukkig ook weinig problemen tot nu toe en persoonlijk zie ik het wel rooskleurig in... heb zelf wel het idee dat alles mooi mee blijft rekken. Kamertje is af, alles qua spulletjes is in huis behalve kleding... daar moeten we nog steeds even goed naar gaan kijken. Rompertjes zat haha maar goed broekjes e.d. hebben we ook nodig Fijne dag meiden Ik denk dat ik de komende tijd wel weer wat vaker hier te vinden ben!
Ja jemig wat vliegt de tijd! Je bent al bijna 30 weken! Wat vervelend dat je bi hebt en je rug erbij. Hopelijk kun je het met rustig aan doen goed doorkomen. Fijn ieder geval dat de kleine het zo goed doet! En lekker dat het kamertje klaar is, geeft ook rust. Nu nog kleertjes kopen, leuk! Kroatië zijn we een keer geweest en vond het prachtig. Vind het alleen nu te ver rijden. Misschien toch maar weer naar Frankrijk.