Oepsie... was al even hier niet meer geweest!!! Ondertussen zelfs alweer 33 weken We zijn er helemaal klaar voor en hebben alles compleet Verder lichamelijk... daar ga ik maar even niet op in, laten we zeggen dat als ik stil op bed of op de bank blijf liggen gaat het redelijk. Morgen weer voor groei echo, controle gyn en de anesthesie. Hoe is het verder met de rest??
Sorry meiden voor mijn afwezigheid!! Ik heb even wat tijd nodig gehad voor mezelf, om alles even op een rijtje te zetten. Ik denk dat ik na de bevalling van Benjamin veel te snel weer alles heb opgepakt en daar heb ik even een klap van gehad. Maar het gaat nu weer goed met mij. Mijn jongens doen het ook heel goed. Nicholas is vorige week naar de kapper geweest om zijn lange lokken er af te knippen en nu ziet hij er echt uit als een grote jongen. Benjamin groeit ontzettend snel(al ruim 8 kg) en is vandaag voor het eerst gaan wennen op het kdv. Volgende week ga ik weer aan het werk en ondanks dat ik echt genoten heb van mijn verlof, heb ik ook weer veel zin om aan het werk te gaan. @mmmmeisje: wat leuk dat je een jongetje krijgt!! Wel jammer dat je zwangerschap lichamelijk zo moeizaam verloopt, kan je er wel een beetje van genieten? @Lief, Nine alweer 2 jaar, wat gaat dat snel! Als ik de foto's op facebook zie is het al een echte dame En je hebt nog genoeg tijd om over een 2e kindje na te denken, maar als 1 kindje voor jou genoeg is dan is dat toch ook prima. Denk je dat het komt door de zware zwangerschap en de tijd na je bevalling? @Carrie, leuk om te lezen dat het goed gaat met de meiden. Ze zien er ook altijd zo schattig uit samen! Zijn jullie er al uit waar de vakantie heen gaat?
En inmiddels al 35 wk! Hoe was de controle? Ook bij de anesthesist? Krijg je een keizersnede? Fijn dat alles op orde is, dat geeft een ontspannen gevoel. Succes met de laatste loodjes! Juf fijn dat bij jou ook alles weer goed gaat en op een rijtje gezet. Het is soms best pittig vind ik. Werken heeft bij mij ook juist geholpen weer meer balans te krijgen. Maar nog steeds af en toe onrustige periodes. Vooral als er een ziek is dan loopt alles meteen anders. We gaan half juni twee weken naar Bretagne, heerlijk!
Ondertussen alweer ruim 36 weken zelfs haha.. Srry meiden, ben erg weinig online, vooral omdat het allemaal niet erg top verloopt. Erg veel harde buiken nog steeds en nu 2 dagen ook daadwerkelijk weeen gehad die niet door hebben gezet. Slapen is ruk, heb hier nu slaappillen voor gekregen omdat ik letterlijk niet meer dan 1 a 2 uurtjes per nacht kon maken door pijn in mn heupen, onderrug en harde buiken. De temazepam helpt wel iets, slaap nu max 4 uurtjes dus rust in ieder geval ietsje uit. Volgende week weer op controle. Genieten... ja wat is genieten... Voor dat ik zo veel harde buiken had genoot ik wel van de momentjes dat hij lekker druk bewoog, momenteel is dat minder aangezien zijn bewegingen onder andere de harde buiken veroorzaken. De BI en zenuw beknelling in mn onderrug helpen ook niet erg mee momenteel en het overgeven is sinds een week of wat ook weer terug, gelukkig niet 10x per dag maar 1x per dag, maar vervelend is het wel. We tellen rustig af... maar het kan mij niet snel genoeg gaan om eerlijk te zijn.
11 dagen na mijn laatste post is met 38.1wk onze B.ram geboren! Hij was 49cm groot en 3090gr. Na een niet zo vlekkeloze bevalling (5x opnieuw geprikt moeten worden voor een ruggenprik ivm rugweeen doordat ik een aangeboren afwijking aan mn onderrug heb) en een flinke fluxus waarbij ik ruim 2,5L bloed verloren ben voel ik me nog niet helemaal mezelf maar goed dat komt nog wel. Onze zoon doet het daarin tegen echt perfect, huilt alleen voor eten en bij het uittrekken van zn sokjes, ja en 3 dagen terug was hij ontroostbaar door darmkrampjes maar die werden veroorzaakt doordat ik iets te kruidig gegeten had dus daar houden we nu erg rekening mee. Hoe is het verder met de rest?
Gefeliciteerd!!! Wat fijn dat jullie kleine Bram is geboren, Zo te lezen is het een zware bevalling geweest, heb je wel een beetje rust kunnen nemen daarna? Geniet van je kleine ventje, het is zo cliché maar het gaat echt allemaal zo snel. Hoe gaat het met alle andere meiden? Hier gaat alles goed. Ik zit weer helemaal in het ritme van werken en daarna thuis zijn met de kindjes. En juist door het werken kan ik veel meer van mijn jongens genieten. Gisteren zijn we met Benjamin begonnen met bijvoeding. Hij nu bijna 6 maanden en we dachten dat hij er wel klaar voor was. Maar de broccoli vond hij toch nog niet zo een succes, hij drinkt veel liever gewoon lekker aan de borst. Dus we wachten nog maar even. En Nicholas heeft over 2 weken al een wenmiddag op de basisschool De tijd gaat echt snel.
Nog van harte met jullie zoon!!! Leuke naam. En nu lekker bijkomen, genieten. Hopelijk ga je je snel beter voelen. Nicholas al wennen! Sanna gaat waarschijnlijk niet wennen maar 18 aug meteen beginnen. Ik heb een nieuwe baanper 1 aug. Spannend allemaal! verder alles goed, we genieten van een heerlijke vakantie in Frankrijk!
Supergefeliciteerd met Bram!!!! Heerlijk dat jullie mannetje er nu gezond en wel is! Lekker vd misselijkheid af ook? En carrie met je nieuwe baan Hier gaat alles prima! Nien is te gek, verder hier geen veranderingen Weet iemand hoe het met moon gaat?
Ja Lief ik ben heel gelukkig van de misselijkheid af haha Ik heb veel contact met moon. Over 2 weekjes gaat ze trouwen en daar heeft ze veel zin in. Het traject staan stil bij hun na 3 mislukte ivf pogingen maar na de bruiloft willen ze op eigen kosten verder gaan in DD. verder fijn te lezen dat alles goed gaat bij jullie Lief! Denken jullie al wel eens aan een tweede of durf je het niet aan (wat ik begrijp want ik zou er ook niet aan moeten denken na mijn rot zwangerschap en bevalling die niet vlekkeloos verliep) Carry gefeliciteerd met je nieuwe job! Erg leuk! Hoe is het met JufD? Hier gaat het verder goed. Afgelopen 7 dagen aan 2 antibiotica kuren gezet voor een dubbele borstontsteking en een longontsteking. Heb me erg ziek gevoeld maar dat gaat nu beter. Conditie is nog steeds prut, kan er ook nog niet goed aan werken door de naweeën van de bekken instabiliteit maar ook dat komt vanzelf wel weer goed. B doet het goed. Een heerlijk mannetje die wel met regelmaat last heeft van darmkrampjes maar dat blijkt te komen door gulzig drinken en geen boertjes willen laten. Fijn weekend alvast meiden! Ik gooi nog even wat recente foto's in mn album.
@MMMmeisje: Wat een mooi kereltje is Bram! En fijn om te lezen dat hij het zo goed doet. Die krampjes zijn wel ontzettend vervelend. Benjamin heeft daar ook veel last van gehad en een buikkruik van het merk Kipkep hielp hem heel erg. En wat vervelend dat je ook nog een borstontsteking en een longontsteking hebt gekregen! Kun je wel genieten van je kraamtijd met al die lichamelijke klachten? En bedankt voor de update over Moon, fijn om te horen hoe het nu met haar gaat. @Carrie, spannend een nieuwe baan, veel succes! En Sanna gaat zonder wennen naar school, dat lijkt me ook wel spannend voor haar? Maar dat komt natuurlijk ook omdat zij in de vakantie jarig is. @Lief, fijn om te lezen dat alles goed met jullie gaat! Hier gaat ook alles goed Ik geniet nog steeds van mijn mannetjes en ook van mijn werk. En de vakantie begint over 2 weken, dus ik ben helemaal blij. Benjamin is vandaag 6 maanden. Zo cliché, maar de tijd gaat echt snel. En na 6 maanden alleen maar borstvoeding gaan we vandaag beginnen met groente eten. Ik hoop dat hij net zo een makkelijke eter is als Nicholas.
Wat een narigheid allemaal joh hopelijk knap je snel wat op! Ik ben pas echt goed opgeknapt na 1,5 jaar, dat moet je me maar niet nadoen hihi. Geen wens hier, af en toe lichte twijfel omdat ik Nine het wel gun, maar t idee van een zwangerschap en die eerste anderhalf jaar Maar goed, we sluiten het niet uit, als ooit de kriebels groter worden zien we het dan wel weer. De omstandigheden zijn nu wel heel anders dusja. Maar voor mij is de zwangerschap nog steeds groot trauma haha ik vind het zo knap dat jij daar zo goed mee omgin mmmeisje! Ook vind ik t idee van de ochtend en avondspits met 2 kinderen bijzonder onaantrekkelijk, ben dan vaak alleen namelijk En ik ben wel gehecht aan mijn hernieuwde vrijheid en nachtrust geloof ik Een half jaar alweer jeetje! Ben benieuwd hoe de hapjes zullen gaan
Is iedereen van het mooie weer aan het genieten? @Lief, vooral de avondspits vind ik met 2 kinderen echt een ramp, maar nu na bijna 7 maanden begint het te wennen Ik ben sinds een week de trotse eigenaresse van een elektrische bakfiets Zo heerlijk om mijn kinderen in te laden en lekker op pad te gaan, vooral met dit mooie weer.
Ik plaats maar meteen een berichtje nu het topic weer open is Hoe gaat het met iedereen? Heeft Sanna het leuk op school Carrie? En Lief, heb ik het goed gezien dat jullie een huis gaan kopen? Hoe gaat het met Bram mmmmeisje? En ben je zelf weer helemaal opgeknapt?
Hey wat goed! Ja Sanna vindt het super leuk op school. Ze heeft geen wenperiode gehad maar gast gewoon elke dag naar school. Ze wil zelfs in het weekend haha! Eenmaal thuis is ze wel moe hoor. Maar toch houdt ze het allemaal goed vol. Ook nog twee dagen naar bso wat ze ook heel leuk vindt. Met Vera gaat het ook goed op de nieuwe opvang locatie. Ze begint nu steeds meer woordjes te zeggen. Mijn nieuwe baan bevalt ook goed. Ook nog wel wennen, grote organisatie. Wel druk alles bij elkaar. En daarom heel fijn dat we aankomend weekend met z'n 2en weg gaan. En over een paar weken herfstvakantie met z'n 4en een weekje naar de Eifel. Ben benieuwd hoe het met iedereen gaat! Tot horens X
Jaja en een huis gekocht, tis wat Heel klein op de gratis ochtend hoor haha, heet ik wel eindelijk hetzelfde als dochterlief. Gaat prima hier verder! Hoop met moon en flippo ook, juf en carrie volg ik wel beeje op fb
En we kunnen weer schrijven! Hoe gaat het met jullie? Van harte gefeliciteerd Lief met jullie huwelijk en de aankoop! Wanneer verhuizen jullie? Hoe gaat het met de jongens Juf en Flippo? En Moon hebben jullie nog stappen genomen in de mmm?