Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by charlene08, Jul 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Hey allemaal!

Lief: Leeeeeuk die spullen! Haha super zo'n nichtje!

JufD: Hopen dat de ongi snel komt dan, dan kun je daarna weer op naar de volgende ronde ;)

Miekie: Jaja goed he! Haha wel grappig zo'n banner. Ik heb 2 keer ovutesten gebruikt. In okt en nov; in okt ging het goed, maar in nov bleek ik ineens een langere cyclus te hebben :$ Dus iets te vroeg met testen. Merk wel dat ik onrustiger ben als ik die ovutesten doe, dus ga dat deze maand niet doen. Als het goed is zit ik nu rond de beste dagen, maar helaas...dan denk je alles onder controle te hebben en dan...dan wordt je vriend ziek...Hij heeft zeer waarschijnlijk de Mexicaanse griep! :(:x Echt kei balen! Hij is zooo beroerd, en ook echt in een keer! De arme schat! Hij had wel al twee weken last van een flinke droge hoest en was verkouden en ineens...ineens echt kotsziek. Heb de huisartsenpost gebeld en alle symptomen komen overeen met de Mexicaanse griep......Echt zo kl*te! :( Mn lieffie wil zelfs wel gewoon klussen omdat hij weet dat ik nu rond mijn beste dagen zit, maar dat wil ik echt niet. Als je hem ziet...zo beroerd, ocherm! Nee, doe ik echt niet. Ben dus bang dat het hem deze maand niet wordt...Hebben wel al veel geklust, maar ben bang dat mijn ei niet zo vroeg is gekomen dus.....Maar goed, we wachten maar af, meer kunnen we niet doen :(.

Hoest bij jullie?

Liefs, Moon

2. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Hey hey moon!
    Wat vervelend zeg!!!
    Heeel veel beterschap voor je man! En hopen voor je dat deze maand je ei toch vroeger is gekomen (ongemerkt)...
    De mex griep is echt een hele vervelende griep idd, ik hoop dat hij er weer snel boven op is!

Hey hey Carrie wat fijn joh dat je nu een roegere echo krijgt! Toch weer iets meer geruststelling of niet? Naja ik hoop dat je je in ieder geval weer een stukkie beter voelt!!!

3. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,039
    2,845
    113
    Hey allemaal, het gaat goed hier! Even geen blaasontstekingsschimmel verhalen meer van mij (GODZIJDANK) ik was het echt zat.

Verder niks te melden hoor, ben lekker vrij vanmiddag en ga eens even verder knutselen met mijn scrapboekje.

Weet je wat me wel opvalt op dit forum, dat vooral meiden die net gestopt zijn al panisch zijn als ze 1 dag overtijd zijn. Terwijl je hier duidelijk leest dat het wel tot een half jaar kan duren voordat je überhaupt ongesteld wordt (of regelmatig). Ik snap het deels wel hoor! Ik vind het deze maand ook voor het eerst wel spannend of en wanneer ik ongesteld ga worden, maar soms irriteert het me ook wel :$ Niet bij jullie hoor, in dit topic totaal niet, zitten allemaal beetje in hetzelfde schuitje en willen ook heel graag, maar sommige topics... of van die meiden die al vanaf 5 dagen na ovulatie gaan testen. Waar halen ze het geld vandaan :( Of van die topics met vage klachtjes.. die je ook hebt als je ongesteld wordt of als er een scheet dwars zit.. wat willen ze nou eigenlijk horen.. dat wij van elk steekje een zwangerschap maken?

Zo moest het even kwijt haha.

4. Flippo123

Hahaha ik heb hetzelfde!!! echt sommige topics zijn echt verschrikkelijk.
    Ik snap natuurlijk wel dat het allemaal spannend is als je stopt met de pil, maar als je soms leest dat als men na ronde 1 ongi wordt al helemaal depri is en opmerkingen gaan maken van, we wachten al zoo lang (wat is t... 30 dagen ofzo?) en het gaat nooit lukken en elke keer een nega test (terwijl ze maar 1 ronde gehad hebben) begint het bij mij een beetje te kriebelen :p

ALs je dat naast de verhalen gaat leggen van de meiden die dus al een jaar of nog veel langer bezig zijn vind ik dat een beetje te zeg maar! Tuurlijk wil iedereen dat het in 1 ronde lukt, maar dat is in principe niet echt realistisch en als je daar dan iets over zegt ben jij de boosdoener :p

Naja ook ff mijn hart gelucht :p

Verder super om te horen lief dat alles weer over is! Hoop voor je dat t deze ronde raak mag zijn joh!!!
    Ik heb zelf een topic geopend om met 1e kerstdag te gaan testen en heb ondertussen al ong. 10 medestandsters gevonden die mee testen :p Dat wordt dus spannend!!!

5. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,039
    2,845
    113
    Leuk! ja dat is voor mij niet haalbaar ;) NOD rond 10/11 december. Dus dat is of veel te laat of veel te vroeg :D
    Zere tepels zijn vandaag ineens compleet weer weg, dus gaat eigenlijk zoals vorige rondes.. dag of 7-10 daarna wordt ik meestal ongesteld, dat zou wel aardig kloppen weer ;) Achja we zien wel kan niks anders doen dan het afwachten he!

Maar moet zeggen dat ik al lang blij ben dat ik klachtenvrij ben.. dan maar niet zwanger als dat maar wegblijft!

6. Carrie78

Carrie78 Actief lid

Oct 14, 2009
    394
    0
    0
    Ik voel me vandaag weer een stuk beter, amper buikpijn gehad gelukkig. Dat geeft de burger weer moed haha..

@Moon: wat naar!!! Beterschap voor je man hoor, en hopen dat jij het niet krijgt!
    @Lief/Miekie: ja erg zijn sommige topics he, soms word je er echt niet vrolijk van. Aan de ene kant zoek je zelf ook heel erg naar bevestiging en zekerheid en aan de andere kant weet je ook wel dat het bij iedereen weer anders kan zijn.
    En soms ben je zo weer een paar uur verder met rondneuzen hier, het vreet tijd! En eigenlijk plaats ik alleen hier berichten :D

@JufD: hoe gaat het bij jou? Al getest :p

Ik ga vanavond naar "Komt een vrouw bij de dokter" dus dat wordt janken. Hebben jullie 'em al gezien?

Oh ja, ik zit met nog iets: donderdagavond vier ik Sinterklaas met een paar vriendinnetjes. Nu wordt daar altijd (veel) wijn bij gedronken en tja... hebben jullie een goede smoes voor mij? Ik wil namelijk nog niets vertellen/laten merken.

7. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,039
    2,845
    113
    Zeggen dat je blaasontsteking hebt en dus antibiotica waar je niet mee mag drinken ;) Maar of ze er in trappen? hihi.

Ik ben geweest, niet gehuild, maar ik huil ook nooit. Vond het wel een mooi film hoor met hier en daar schokkende/zielige stukken. Boek was beter!

Ow ik lees ook overal rond hoor, en zoek ook bevestiging, maar ik plaats geen topic: ik zit nu 5 dagen na mijn eisprong en voelde een steekje bij mijn navel, wat nu, wat denken jullie?

;)

8. Carrie78

Carrie78 Actief lid

Oct 14, 2009
    394
    0
    0
    Had je een steekje bij je navel????? Nou, dan kan je best zwanger zijn hoor! Zou maar even gaan testen haha :D

flauw...

9. Carrie78

Carrie78 Actief lid

Oct 14, 2009
    394
    0
    0
    De antibiotica smoes had ik ook bedacht want ik heb best vaak blaasontsteking gehad dus kan geloofwaardig zijn...
    Of ik ga toch met eigen auto en dan mag ik natuurlijk niet drinken.

10. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,039
    2,845
    113
    Nou 2 prima oplossingen ;) En ik heb geen steekjes gevoeld :D

11. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    @Lief, erg he, sommige van die topics. Ik dacht al dat ik de enige was die het raar vond! Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je bij elk steekje in de buurt van je buik denkt dat je al zwanger kan zijn, lijkt me vermoeiend!
    Gelukkig is je blaasontstekkingschimmelding? over, hopen dat het wegblijft

@Moon, beterschap voor je man, en hopen dat het niet de mexicaanse is.

@Carrie, ik heb de film nog niet gezien, maar wel het boek gelezen. Maar ik hoor van iedereen dat het echt een jankfilm is, veel plezier!

Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden:( Snap er niks meer van, de ongikrampen zijn ook weg. Gister heb ik een heel klein drupje bloed verloren, echt ongeveer een speldeknopje, en verder niks meer. Dus ik wacht geduldig(maar niet heus) af. Testen ga ik trouwens niet doen, want heb echt niet het gevoel dat ik zwanger ben.

@Miekie, ik had graag met je mee getest op eerste kerstdag, maar dat ga ik niet meer redden nu. Wel een mooie dag voor jou om positief te testen!

12. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,039
    2,845
    113
    Owww zoals bij jou zou ik toch wel gaan testen, dat zou ik niet af kunnen wachten, je hoeft ook niks te voelen he? Nouja af wachtse maar.

13. jufD

jufD Bekend lid

Mar 10, 2009
    897
    23
    18
    Nou, ik heb zo een gekke onregelmatige cyclus dat ik toch nog even wacht met testen, denk ik. Aan de andere kant denk ik als ik gewoon een test doe weet ik het in ieder geval zeker. Maar ja, de teleurstelling is dan zo groot. Moeilijk hoor!
    Op de een of andere gekke manier heb ik me in mijn hoofd gehaald dat ik vast iets magisch voel als ik eenmaal zwanger ben(denk aan een warm gevoel, soort van vlinders, mooie vioolmuziek in mijn hoofd)Maar zolang ik dat dus nog niet voel, ben ik voor mijn gevoel vast nog niet zwanger.(ik weet het, ik ben gek:D)

14. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Hoi allemaal!

Iedereen: jeetje...sommige topics zijn echt erg ja hahaha. Natuurlijk is het spannend en natuurlijk denk je wat moet ik voelen? Voel ik iets? Maar goed...je kunt ook overdrijven. Zo maak je je zelf alleen maar gek whaha. Wel grappig :D Kunnen wij net zo goed een topic openen: na bijna een half jaar nog niet zwanger...ik denk dat we maar moeten adopteren :D:p Haha nee sorry flauw! 8) Ik lees wel vaker andere topics, maar ik schrijf eigenlijk ook alleen hier, anders volg ik het niet meer van iedereen haha. Vind het persoonlijk veel leuker/prettiger om het hierbij te houden, je leert elkaar zo beter "kennen" en dat voelt wel heel goed, dat je gewoon een beperkt aantal forummers hebt waarmee je praat.

Miekie: ik denk dat ik me ook maar aansluit bij de testers van 1e kerstdag...hihi ik weet niet helemaal zeker of ik dat haal...mijn NOD is op basis van 28 dagen dus 15/16 dec...ennuh..op basis van 35 dagen rond 21 de...maar wie weet...als ik na de 21 nog niet ongi ben test ik mee op 1e kerstdag! :)

Carrie: Haha blaasontsteking is zeker een goeie smoes, en anders gewoon zeggen dat je je zo niet echt lekker voelt en bang bent dat de wijntjes dan verkeerd vallen...Of raden ze het dan al? Ik zou het dan maar gewoon op blaasontsteking houden...;)

Lief: geeen steekje gevoeld!??? :D

Met mijn mannetje gaat het iets beter gelukkig! Hoop dat ie snel weer helemaal opknapt!

Liefs, Moon

15. Flippo123

@jufD: Spannend!!!! Ik ga zo erg voor je duimen dat het raak mag zijn!!!!!!! Wanneer ga je testen??

@Moon: Goed om te horen dat t iets beter gaat met je mannetje! En natuurlijk hoop ik eigenlijk wel voor je dat je de 25e met ons mee gaat testen :p En dat je dus voor die tijd niet ongi gaat worden!!

@Carrie: goed om te lezen dat je nergens meer last van hebt! Veel plezier met je gezellige Sint avondje :p En die smoes van de AB vind ik heel goed en geloofwaardig hoor :p En om het dubbel op te doen ga je gewoon met eigen vervoer :p

@Lief: hopen dat t goede tekens voor je zijn... welke dag wil je gaan testen?

Voor de rest hier alles lekker rustig... mannetje is net de duer uit om een wedstrijd te spelen (basketball), beetje vreemde avond maar anders hadden ze op sinterklaas avond die wedstrijd...
    Ik ga zo even op internet zoeken op de website van bongo voor een hotelletje (hebben met onze verjaardag een bon gekregen hiervan namelijk) dus misschien dit weekeind nog even lekker er tussen uit!

16. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

Oct 25, 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Hoi meiden,

Miekie: Ik hoop ook dat ik de 25 kan testen. Zou me zooo happy maken als het raak is, maar goed...de kansen voor mij zijn deze maand niet zo groot denk ik...Ik kan manlief moeilijk verkrachten terwijl hij met 40graden koorts kei beroerd in bed ligt...:p De arme schat haha.

Maar goed, positief blijven en op naar de 25e hihihi ;)

JufD: Whahaha zouden wel mooie symptomen zijn van een zwangerschap die jij noemt hahaah nee hoor je bent niet gek, je wil het gewooon heeel graag hihihi ;)

Verder weinig nieuws dus hier. Manlief is langzaamaan weer een beetje aan het opknappen, dus ik hoop dattie snel weer helemaal tip top in orde is. Al zouden we nog gaan klussen...ik vraag me wel af of zijn zaad dan wel goed is, na zo ziek te zijn geweest? Duurt het een tijdje voordat dat herstelt? Of maakt dat helemaal niks uit? Ik heb geen idee eigenlijk...?? :( Ach...we zien wel, en anders maar naar 2010 he.

Liefs, Moon

17. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,039
    2,845
    113
    Volgens mij is koorts wel echt slecht, maar misschien niet als het zaad gewoon goed is. Geen idee eigenlijk verder, je merkt t vanzelf :D

Hier niks bijzonders, ik weet niet meer wie het vroeg maar als ik zaterdag de 12de nog niet ongesteld ben dan ga ik testen. Dat is ruim 15 of 16 dagen na eisprong dus ik zal dan wel inmiddels ongesteld zijn hoor :p

Fijne avond!

18. Flippo123

heey Lief: Ik was de gene die het vroeg :p
    Ben heel benieuwd en ik ga heel hard voor je duimen dat je dan nog niet ongi bent geworden en dat je gewoon een dikke vette streep krijgt als je test!!!

Moon: Goe dom te horen dat t weer wat beter gaat met je mannetje... hopen dat wat jullie geklust hebben dat t precies goed was! En dan gewoon de 25e gezellig mee testen of niet :p Ga ook voor jou duimen dat je dan nog niet ongi bent geworden en ook een dikke vette 2e streep krijg als kadootje voor kerst!!!

Hier verder alles rustig... ben gisteren begonnen met ovu testjes... gisteren was wel een streepje maar niet positief... dus vandaag (ik test savonds ivm werk) maar weer testen en kijken of ie duidelijker wordt! (ik test overigens met de testen van het kruitvat... iemand ervaring mee?)
    Nu maar eens kijken of ik samen met tempen mij ei kan vinden!! En of mn cyclus weer wat korter wordt!!!

19. Carrie78

Carrie78 Actief lid

Oct 14, 2009
    394
    0
    0
    Miekie: Ik heb ook met kruidvat ovulatietesten getest maar ik had op een gegeven moment alleen maar positieve testen (een week lang) dus dat is niet erg betrouwbaar.

JufD: ik zou niet kunnen wachten, knap van je hoor!

Lief: even afwachten nu dus en duimen duimen duimen...

Moon: fijn dat hij weer opknapt en het kan zijn dat het zaad iets minder van kwaliteit is maar je hebt er maar eentje nodig he :D

Vannacht weer pijn in m'n buik gehad, het waren deze keer vooral de darmen. En nu ben ik moe......... ga dus maar eens vroeg op bed! ;)

20. Lief

Lief VIP lid

Sep 26, 2007
    5,039
    2,845
    113
    Schoonzusje vandaag weer gezien.. die heeft een buik joh :$ Ze is nog maar 13 weken. Ik was in de veronderstelling het makkelijk geheim te kunnen houden tot die 3 maanden, nou dat had zij niet hoeven te proberen..

En het is er echt maar 1 en ze is van zichzelf vrij dun, tis echt een zwanger buikje. Ook echo's gezien erg leuk!! Hoop wel voor haar dat ze straks even stilstaat anders kan ze straks niks meer joh haha.

Goed voor jezelf zorgen he Carrie :D Is je mannetje nu ook extra zorgzaam of niet? :p

Share This Page