Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door charlene08, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    hoi meiden,

Nou hier nog geen ongi hoor. Ik heb me ook nog in kunnen houden en nog niet getest, maar ik denk dat ik van het weekend toch maar een testje ga doen, dan weet ik het maar. Ik ben mezelf daar nu vast op aan het voorbereiden dat het waarschijnlijk gewoon weer een hele lange cyclus is, zodat ik niet te teleurgesteld zal zijn. Ik vind het wel moeilijk, want heel stiekem heb ik natuurlijk toch een beetje hoop, al durf ik dat niet echt toe te geven.

@Lief, mijn zus had ook al zo snel een echte zwangere buik, ze kon het echt niet geheim houden tot de 3 maanden.
    Ik duim dat je niet ongi gaat worden, maar 2 mooie strepen krijgt!

@Carrie, laat jezelf lekker verwennen hoor, dat heb je nu gewoon nodig!

@Miekie, ik hoop dat jij je ei snel hebt gevonden, maar je checkt nu dubbel met testen en tempen dus dat komt vast goed.

2. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Heey jufD!!
    Ik ga zo hopen voor je dat je geen lange cyclus hebt maar gewoon hartstikke zwanger bent :p!

3. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Hey hey,

JUfD en Lief: Ik duim ook voor jullie! Hoop dat jullie allebei zwanger zijn!!! Ennuh....als jullie gestest hebben...houdt ons op de hoogte..;) Ben zeeeeeer benieuwd!

Verder alles wel ok hier. Mijn lieffie is weer wat beter en wilde gisteren zelfs perse klussen...:) Hij is nog niet de oude, maar we zijn op de goede weg! Ben dus benieuwd of ik toch nog een klein kansje maak deze maand...

Maar goed, we wachten maar af...

Liefs, Moon

4. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    haha ik zal het zeggen tegen m'n man :D
    Hij had vorige week wel heel lief kiwi's en mandarijnen meegenomen, eigenlijk eet ik het liefst alleen maar fruit momenteel. Heb soms gewoon geen trek maar word dan weer misselijk door een lege maag.

Dit weekend ga ik ieder geval niet veel doen behalve op kraamvisite bij een vriendinnetje. Wat wel raar is: er komt daar dan ook nog een vriendin die nu ongeveer 20 weken zwanger is (waarvan het niet gepland was ;)). Zij weten allebei van mij nog niks maar ik ga het ook nog niet zeggen. Wil echt eerst de echo hebben gehad en als dat goed is vertellen we het eerst aan onze ouders. Ik hoop zo dat het allemaal goed is!

Voor jullie ga ik ook heel hard duimen!!!
    Succes met testen (ovulatie/zwangerschap), super spannend allemaal!

5. Flippo123

veel plezier van t weekeind Carrie!
    Zie dat je komende woensdag je eerste echo hebt! Ik heb die dag mijn vervolg afspraak bij de gyn :) Ben wel een beetje zenuwachtig hiervoor om eerlijk te zijn....
    Maar jij heel veel plezier bij de vk joh!!!!

Moon goed om te horend at t weer een stukkie beter gaat bij jullie :)

Moet eerlijk zeggen dat ik ondertussen wel een beetje nerveus wordt voor komende woensdag bij de gyn... is het alweer een maand geleden dat ik er voor t eerst ben geweest... pfff....
    Ik weet niet... maar begin steeds sterker het gevoel te krijgen (weet niet waar t vandaan komt hoor) maar dat t op ge een of andere manier niet vanzelf allemaal zal gaan en dat ik temee alleen over ga blijven van jullie...
    Weet echt niet waar t op gebasseerd is, ja op een gevoel... maar niet echt prettig zeg maar...

Ik hoop in ieder geval voor jullie wel dat het allemaal zo loopt dat iedereen deze maand of komende maand (het liefst natuurlijk deze) een dikke vette 2e streep krijgen!

Liefs
    Miekie

6. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Miekie, wat vervelend dat gevoel, maar ik herken het wel. Kan me voorstellen dat je nerveus bent voor de uitslag van de gyn, maar het is dnek ik ook wel fijn om te weten of er iets aan de hand is, want dan kunnen ze er meteen iets aan gaan doen. Ik ga voor je duimen dat alles goed is!

7. Flippo123

hey hey, jij bent nu 5 dagen over tijd zie ik!!!
    Wanneer ga je testen?
    Ben zooo benieuwd!!!

8. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Ha Girls!

Carrie: Spannend je eerste echo! En wat leuk dat je vriendinnen nog van niets weten terwijl je daar gaat buurten en de ene ook nog eens zwanger is hihihi heb je lekker een geheimpje ;) Ben heel benieuwd woensdag!

JufD: Ik blijf voor je duimen! Snap dat je het eng vindt om te testen, maar je weet dan wel waar je aan toe bent. Hoop voor jou dat je vet zwanger bent en dat het niet weer die vervelende lange cyclus is!

Miekie: Inderdaad spannend. Ik hoop zoooo dat je goed nieuws krijgt! En zo niet...dan hoop ik dat ze weten wat ze kunnen doen! Kan me je gevoel heel goed voorstellen. Ik denk dat ik dat ook zou hebben...Toch heel moeilijk...en toch niet niks, om bij de gynaecoloog te lopen. Ook voor jou duim ik! Houd je ons op de hoogte? Veel sterkte iiig!

Hier geen nieuws eigenlijk...Lieffie voelt zich steeds beter en gaat maandag weer aan het werk. We kunnen dus gelukkig weer volop klussen ;) Hij heeft wel nog kei koppijn en een flinke hoest, maar dat zal nog wel ff aanhouden. Ennuh..ik trap niet in de smoes: maar vanavond...maar vanavond heb ik hoofdpijn...heb ik hoofdpijn whwahaha nee grapje :) Manlief is weer helemaal in the mood :);)

Fijn weekend allemaal!

Liefs, Moontje

9. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Vergeet ik bijna iets! Heel vreemd...eergisteren had ik ineens een kriebelig en raar gevoel in mijn buik. Het was echt maar 1 minuut, of nog niet eens...en toen was het weer weg. Het voelde alsof ik van een terrringhoge achtbaan naar beneden deinsde :$ Vanmorgen was ik ook zomaar ineens, ook maar heel ff, kei misselijk. Ook dit was zo weer weg!? Strange..ik weet dat het veeel te vroeg is om iets te voelen, maar ik was er niet zo mee bezig, omdat ik weet dat de kans groot is dat we deze maand mis hebben geschoten, dus ik weet zeker dat ik het echt voelde en dat ik niet dacht dat ik het voelde?! Wat zou dit nu weer zijn?? :(

Moest het nog ff kwijt...

Liefs, Moon

10. Flippo123

Hopen dat t een goed teken is en niet dat je mannetje je aangestoken heeft!
    Ik ga duimen voor je meid!

Fijn weekend allemaal trouwens nog tot nu toe :p
    Zal vast morgen of overmorgenw eer hier eens gaan kijken als ik me verveel of iets :p Maar toch :)

11. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Miekie, ik denk dat ik morgen maar ga testen, want ik zal er toch aan moeten geloven. Maar van het idee alleen al begin ik zenuwachtig te worden!

@Moon, fijn dat je vent weer beter is! En er is 1 ding dat heel goed helpt tegen hoofdpijn...seks! :p

Fijne pakkjesavond allemaal morgen!!

12. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Doen jullie allemaal nog aan Sinterklaas morgenavond? Wij doen er dit jaar verder niets aan thuis (alhoewel ik vanavond toch nog een boek heb gekregen van manlief, echt leuk).
    En heb het gisteravond met vriendinnen gevierd wat erg gezellig was en altijd lachen met de gedichten (en m'n smoes van de blaasontsteking heeft trouwens gewerkt!).

Moon: heb je je ei al gehad denk je, of is er nog een kansje? ;)
    JufD: Succes morgen!!!!! and let us know!
    Miekie: ik hoop ook dat je woensdag goede berichten krijgt, hoe laat heb je je afspraak? Ik heb de echo 's avonds, handig he? Hoeven we geen vrij te nemen!
    Lief: nog steekjes bij je navel gevoeld :D

Groetjes en fijn Sinterklaas-weekend!!!

13. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.039
    2.845
    113
    Ha, hier was ik ook weer! Ben er wel vaker maar weet gewoon niet wat te typen, want ik vind dit keer de tijd na mn ei echt vet lang duren zeg.. :D Vorige keer ging ik op vakantie tussendoor dus toen had ik dat helemaal niet door.

Ik heb zere tieten;).... en nou is dat niet zo heel gek, maar ik heb sinds ik met de pil gestopt ben alleen maar zere tepels gehad, nooit zere tieten. Nu voel ik me wel net zo'n muts maar ik moet er telkens even aan voelen of het nog zeer doet :) Ook heb ik beetje ongesteld gevoel al (dat vind ik wat minder.. ik wil wel genoeg dagen na mijn eisprong anders gaat t natuurlijk nooit lukken he voor t eitje om in te nestelen ;)).
    Nouja het zal wel niks zeggen allemaal...ik begin te transformeren in een typisch hormonster zoals hier veel op de site zijn haha. Gewoon... afwachten! Ik vind het wel grappig, vriend is er deze ronde ook echt mee bezig, krijg steeds van die vragen; ben je al misselijk, ben je al zwanger hahaha (wel op een plagerige manier hoor) maar merk dat hij er deze ronde voor het eerst echt mee bezig is. Leuk, of het nou raak is of niet!

En aan de andere kant ben ik ook weer compleet nuchter.. had gister hoofdpijn (dat kondigt altijd ook aan dat ik ongesteld ga worden) tis nog maar de 3de ronde, waarom zou ik zoveel geluk hebben.. en sowieso.. ik kan het nog niet voor me zien dat ik echt zwanger zou gaan raken en een kindje zou krijgen.. echt niet.

JufD: ik hoop dat de test 2 streepjes laat zien!
    Carrie: wat goed dat de smoes werkte ;) Wij vieren niks, geen sint, geen kerst noppes.. wel jammer hoor, maar we hebben er zelf niet echt geld voor en vriends familie doet ook niks, en mijn familie zit 300 km verderop en iedereen is druk enzo. Natuurlijk gaan we wel gewoon gezellig eten enzo met de kerst hoor! Maar geen cadeautjes. Doen we wel weer als er weer kleine kids in de familie komen ;)
    Miekie: Succes bij de gyn! ik zou ook zenuwachtig zijn hoor! Maar ook wel fijn om te horen dat alles even nagekeken word.
    Moon: hoop dat jullie nog goed geklust hebben en dat je mannetje weer helemaal opgeknapt is!

14. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Nou, de test was nog witter dan wit:(
    Dat klote lichaam van mij wil gewoon niet goed werken blijkbaar, ik heb het even helemaal gehad:x

15. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.039
    2.845
    113
    He getver wat balen Juf.. ik gunde jou echt een positieve test :x Ga je nu een afspraak maken bij de huisarts binnenkort, of nog even tempen? Op welke dag zit je inmiddels eigenlijk in je cyclus?

16. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Hè wat jammer en ontzettend balen :x
    Had het erg leuk gevonden nog iemand zwanger van dit clubje!

Welke test heb je gebruikt? Ik wil geen valse hoop geven maar mijn eerste test was ook witter dan wit (van kruidvat, niet die 2 voor 5 maar die duurdere).

Nou Lief dat wordt nog spannend deze maand voor jou, klinkt wel goed (ik had pas zere borsten/tepels een week na NOD).

17. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.039
    2.845
    113
    Borsten zijn totaal niet gespannen of groter hoor, dus het zal wel toeval zijn dat ze wat gevoeliger zijn dan normaal. Moet ook nog 5 dagen ofzo ;) En die zere tepels heb ik al gehad, begint op eisprong en dan paar dagen later gaat dat weer weg (heb ik elke cyclus).

He ik zie dat jij een echo hebt binnenkort, superspannend!

18. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Ha Dames,

JufD: Shit! :x Hopen dat je later alsnog posi test....Kan me voorstellen dat je het gehad hebt ff. Pfft...dat lichaam van ons toch he! Sterkte meis!

Carrie: Haha wij sluiten ons graag bij je aan, maarja...we moeten geduld hebben he ;) Dan openen we een nieuw topic: ALLE juli2009-stoppers zwanger! Whaha..hopen dat het lukt, het liefst nog dit jaar...:)

Of ik mn ei al gehad heb...moet haast wel, ook op basis van mijn laatste langere cyclus...Maar...hebben gisteren en eergisteren dus wel weer geklust, dus als ie iets later was..dan is er ook nog een kans..

Ik wacht maar gewoon af...Merk wel dat ik, doordat de kans denk ik klein is nu, er minder mee bezig ben. Dat is dan wel weer positief...mensen die het loslaten worden vaak ineens WEL zwanger! Ben benieuwd...;)

Liefs, Moon

PS: Wij vieren geen sint..hebben geen kleine kids in de familie en helaas is mijn opa vandaag 2 jaar geleden , op 5 december 2007 dus, overleden...Blijft toch een beetje een trieste dag voor ons die 5 december....:( Maarja..kerst vieren we lekker gezellig met de family en ook met cadeautjes. Altijd erg gezellig!

19. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.039
    2.845
    113
    #439 Lief, 6 dec 2009
    Laatst bewerkt: 6 dec 2009
    Zo ik ben er ineens helemaal klaar mee, gister liet ik me echt meeslepen doordat ik toch wel iets voelde bij mn borsten. Stommerik. We hebben 2 keer seks gehad deze ronde dus echt zo weinig kans. En ik begin verkouden te worden dus al mn klieren spelen gewoon een beetje op duhh..
    Ik ga weer even terug naar mijn nuchtere kijk op het zwanger worden hoor, vergeet mijn laatste 2 posts :D

Begin volgende week druk op het werk dus geen tijd om er aan te denken, dan piept die ongesteldheid er wel weer zomaar door. Ik hoop alleen dat het nog even wacht dat ik een normale LF heb, want heb het idee dat die bij mij wat kort is en dat is niet handig.. vandaag dag 9 of 10 na eisprong en ik geloof dat je minimaal 10 moet hebben he? Nog éééén dagje wachten please!

Ik ben kerstliedjes aan het luisteren via online radio, lekker :D krijg zelfs zin om toch iets kerstigs in huis te halen.. Gaan straks even naar de koopzondag dus misschien pik ik een paar leuke ballen mee waar ik iets mee ga doen (niet standaard kerst iig).

(edit, krijg meteen ongesteldheidsbuikpijn na dit getypt te hebben :D )

20. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Goeiemorgeeeen!

Lief: :D:D:D Whahahahaha Soms...soms..laat je je even meeslepen he hihihi heb ik ook hoor, en met ons heel veel denk ik hihihi ;) Ok, nu dus weer down to earth hehehe. Hoop dat je toch NIET ongi wordt! Ennuh..de volgende maand wel vaker dan 2 keer seks he meis :p Ik ga voor je duimen!!!!

Ik moet zeggen dat ik er deze maand nog wel het nuchterst mee omga, in tegenstelling tot de andere maanden. Niet dat ik helemaal alleen gefixeerd was op zwanger worden de vorige maanden, maar ik merk wel dat ik het meer loslaat. Komt denk ik ook wel omdat mijn kansen dus ook maar heel klein zijn geweest deze maand...Maarja...aan de andere kant dan weer...2010 is ook een heel mooi jaar, en dat is het zo! Natuurlijk wens ik dat ik deze maand al zwanger ben (en jullie natuurlijk ook!!!), maar goed..op de een of andere manier ben ik rustiger. Misschien ook wel doordat ik geen ovutesten heb gebruikt? Kweet t eigenlijk niet...:( Ach..we zien het wel. We wachten gewoon maar af! Ik sta met lief dus weer met beide benen op de grond hihi ;)

Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag? Ennuh...gisteren nog een leuke avond gehad?

Liefs, Moon

Deel Deze Pagina