Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door charlene08, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Hoi meiden,

Daar ben ik weer! Vandaag ben ik naar de kerstmarkt in Haarlem geweest, erg koud, maar wel gezellig.
    Ondertussen ben ik nog steeds niet ongi geworden en ik merk dat ik het daar nu even heel moeilijk mee heb dat dat stomme lichaam van mij niet gewoon wil doen wat het moet doen. Ik probeer het allemaal wel te relativeren, maar ik wil gewoon zo graag zwanger worden, dat ik het gevoel niet meer kan onderdrukken:( Als ik het met me werk kan regelen ga ik donderdag naar mijn huisarts en ik hoop dat een doorverwijzing me weer wat meer hoop en vertrouwen geeft.

@Lief, ik ben hier inderdaad iets minder omdat ik het druk heb op mijn werk, maar ook omdat ik als ik hier ben er steeds aan moet denken dat het allemaal niet gaat zoals ik wil.
    Ik ben blij dat jj je weer wat beter voelt en weer vertrouwen krijgt in je lichaam! En tegelijk zwanger raken lijkt me leuk, maar zullen we dan afspreken dat we dat snel gaan doen?:p

@Miekie, gefeliciteerd!! Wat fijn dat je geslaagd bent.

@Carrie, wat vervelend dat je zo beroerd en moe bent. Hopelijk heb je snel weer wat energie zodat je gewoon lekker kan geieten. Merk je naast het misseijke al aan je lichaam dat je zwanger bent?

@Moon, over een paar dagen heb jij gewoon een positieve test!

2. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Hello!

Carrie: Thanks!! :D Ik hoop ook op een dikke vette STREEP! We wachten maar rustig af 8) Mijn collega zei trouwens iets leuks toen zij zwanger was en kots en kostmisselijk was. Ik wil het je niet onthouden..hahaha hier komtie: ik omarm mijn misselijkheid en houd ervan :p Lol niet dat het wat uitmaakt, ze kotste alles nog vol, maar als ze dan aan het "klagen" was dan zeiden wij met zn allesn uh uh! En zij...nee nee ik klaag niet, ik omarm mijn misselijkheid en houd ervan. Wij lagen dan weer helemaal dubbel hahahaha :D

Lief: ben altijd netjes rond de 28 dagen geweest, soms 27 soms 29, maar vorige maand dus in een keer 35 :$! Vandaar dat ik nu dus niet helemaal zeker ben over mijn NOD...ik houd dus maar 15/16 dec aan obv 28 dagen en 21/22 dec obv 35 dagen...heb er vanavond nog eens over nagedacht, en ik denk dat ik, als ik volgend weekend nog niet ongi ben, dan pas ga testen (dan heb ik de 35 dagen iig ook meegenomen). Maar goed...zal wel weer gewoon in de tussentijd ongi worden denk ik...mijn kansen waren deze maand niet zo groot dankzij de mexicaanse griep :( bij manlief...Ik hoop dat jij dan samen met JufD snel zwanger bent! Zou wel super zijn!!! :)

JufD: Ik hoop het!! Bedankt iig!!

Alvast weltrusten allemaal!

3. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Hoi dames,

Hoe gaat het hier met iedereen?

@Moon, en.... is er al nieuws?

Ik heb gelukkig met mijn werk kunnen regelen dat ik donderdag naar de huisarts kan, spannend!!

4. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.849
    113
    Goed dat je gaat! Ben heel benieuwd.

Hier geen nieuws, ben wel benieuwd naar Moon.

Mijn opaatje is gisteren overleden, toch nog heel onverwacht dus ff minder leuk nieuws. Nu woon ik ook 300 km bij mijn familie vandaan (wat je al doet voor de liefde ;)) dus dat is ff lastig en naar allemaal. Ga even kijken of ik vrijdag al vrij kan krijgen dan gaan we er vrijdag al heen, zaterdag begrafenis.

Nu heeft ie niet meer kunnen mee maken dat hij overgrootopa had kunnen worden, wel jammer hoor, het was zo'n levenslustige en energieke man (tot 2 maanden geleden).

Mja that's life helaas.

5. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Wat naar Lief, gecondoleerd. Ik hoop dat je vrij kan krijgen en naar je familie kan gaan. Sterkte

6. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Lief gecondoleerd!!!
    Ik hoop echt voor je dat je a.s. vrijdag er al heen kan, is wel zo prettig!!!
    Hoop dat je nog goed afscheid kan nemen, sterkte meid!!!

Liefs
    Miekie

7. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Lief: Gecondoleerd! Wat een verdrietig bericht, sterkte zaterdag bij de begrafenis. En inderdaad zou fijn voor je zijn om vrijdag al die kant op te reizen.

JufD: succes bij de huisarts, komt vast allemaal goed!

8. Flippo123

Hey hey,

ik hou het eventjes kort.
    Vandaag negatief getest (moest een test van de gyn doen naar aanleiding van vorige week), gyn gebeld, morgen ochtend om 9:40 kan ik terrecht op de poli voor uitleg over de clomid.
    Dus we gaan starten...

Verder wil ik eventjes naast de clomid nergens meer aan denken, de test (hoe verwacht ook dat t nega zou zijn) kwam vanmorgen hard aan. Heb even geen zin meer om hier op de site rond te hangen en alle vrolijke verhaaltjes te lezen e.d.
    Eventjes een paar dagen in ieder geval rust.

@jufD: suc6 morgen!

9. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.849
    113
    He kop op! Jullie gaan lekker met extra hulp zwanger raken, nu heb je veel meer kans en dat eigenlijk al na 4 rondes! Tuurlijk liever alles natuurlijk, maar zie het als een geweldig hulpmiddel.
    Succes met alles, laat het even bezinken en ga er straks weer vol tegenaan :D

JufD, succes morgen! Laat je het even weten?

Rest: ook weer succes, waaaar is moon?? Al getest?

@hier: gaat goed, heb ook het gevoel dat we nog maar net bezig zijn eigenlijk en dat is natuurlijk ook zo, ik heb er nog hartstikke veel moed in eigenlijk. Kom maar op ronde 4 ;) (en dan ff niet schimmeltje terugkrijgen want daar leek het gister weer ff op :)) Morgen richting mn ouders enzo, niet zo'n leuk weekend, maarja ook dat hoort bij het leven.

10. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Haaaaaaaaaaai!

Ben ik weer :) Was ff druk met van alles en was elke avond weg, gisteren een bruiloft, dus geen tijd gehad om hier te komen spieken....

Lief: :( gecondoleerd! Hoop dat je vrijdag vrij krijgt! Maar zal wel toch??? Echt klote nieuws, net voor de kerst. Hoe oud was je opa? :( Heel veel sterkte meis!!

Miekie: Snap dat je ff geen behoefte hebt om hier op de site te zijn. Neem je tijd en doe het rustig aan. Ik wens je iig heel veel sterkte en succes en hoop dat je snel zwanger zult zijn! En..als je weer behoefte hebt...je weet ons te vinden ;)

JufD: ben heel benieuwd naar je huisartsbezoek! Houd je ons op de hoogte meid? Succes iig!

En hier...tja...hier is het nog steeds afwachten afwachten afwachten..Nog geen ongi, zelfs in geen velden of wegen te bekennen, maar ook geen enkel symptoom van zwanger zijn...ik ben bang dat mijn cyclus dus weer lekker langer is...Hoop dan wel niet langer dan 35 dagen, want dat zou echt irri zijn, maar goed dat heb ik zelf helaas niet in de hand.... Ik wacht denk ik tot 23/24 dec als ik het volhoud, en ga dan testen, als ik nog niet ongi ben...Maar misschien ook niet..kijk ff tegen die tijd hoe ik me voel en wat mijn gevoel zegt...Wordt wel moe van dat wachten hoor! ;)

En zo meteen naar de kaakchirurg...:( Dus heel vrolijk ben ik op het moment ff niet :D

Fijne dag iedereen!

Liefs, Moon

11. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Hoi meiden,

@Lief, veel sterkte dit weekend

@Moon, succes met wachten, ik hoop dat je een mooi kerstcadeau krijgt

@Miekie, neem de tijd om alles te laten bezinken en als je weer lekker wilt kletsen weet je ons te vinden. Ik hoop dat je met de Clomid snel zwanger bent!

@Carrie, hoe gaat het met jou? Ben je nog zo beroerd of gaat het alweer beter?

Ik heb van mijn huisarts een doorverwijzing gekregen!! Ben er echt heel blij mee, voelt toch alsof ik een stapje voorwaarts ben gegaan. Ze deed er ook helemaal niet moeilijk over. Ik was trouwens wel verbaast om te horen dat zij zegt dat ovulatietests beter werken dan temperaturen! Dus aan dat tempen ga ik niet beginnen. Morgen naar het zieken huis bellen om een afspraak te maken met de gyn

12. Flippo123

hey hey meiden,

sorry voor mijn "overdreven" berichtje van de afgelopen keer... maar had het eventjes helemaal gehad op dat moment :)
    Nu ik het even op me heb laten bezinken en ik daadwerkelijk gestart ben met primolut (om een bloeding op te wekken) is er wel wat druk van de ketel...
    Net als Lief ook zegt... we zijn pas net bezig... nog helemaal geen reden tot paniek en zeker niet omdat we nu een klein handje hulp krijgen!!!!
    Ik ben gisteren dus met de primolut gestart, tot moet ik door slikken tot 2e kerstdag, hierna wordt ik ongi...
    op mn 3e dag van mn nieuwe cyclus moet ik beginnen met clomid, 1xdaagd 50mg en dit 5 dagen lang.
    Op dat 14-15 ben ik op mn vruchtbaarst ip en tussen dag 21 en 28 moet ik bloed laten afnemen op progestron.
    Een week later een bel afspraak met de gyn voor de uitslag en hoe verder (zw test of opnieuw beginnen met primolut en clomid in een hogere dosis)
    Mijn mannetje moet a.s. dinsdag ook een kleine bijdrage leveren voor een semon onderzoek... kijken of hij hem alles ook goed werkt... das nog wel een beetje spannend... 8 dagen later hebben we hier de uitslag van...

@Lief: thnx voor je oppeppende reactie... zag m nu net pas en je hebt helemaal gelijk... we zijn nog niet lang bezig en geen reden tot paniek... we maken dr gewoon een leuke tijd van :p
    Was t een beetje goed gegaan bij de kaakchirurg?????

@ jufD: Goed joh dat je een afspraak hebt gekregen joh!!! ben heel benieuwd en ik ga duimen voor je! Hou ons op de hoogte en wie weet zitten we binnenkort saampjes aan de clomid :p

@Carrie: Hoe gaat t bij je? Minder misselijk ondertussen? Ik hoop het wel voor je hoor!!!!

@Moon: En al testdrang :p?

@Dorianne: Hoe is het met je meid? Alles helemaal goed? En wanneer heb je de eerste afspraak bij de gyn?

13. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Hello,

Miekie! Fijn dat je er weer bent! Af en toe zijn er gewoon momenten dat je het niet meer ziet zitten...Hebben we allemaal wel eens meid, helemaal niet erg! Heeel veel succes iig!

Ik nog niet echt testdrang, maar voel me ook echt ff klote op het moment grrr!! Gisteren die dmn kaakchirurg. Werd het ineens 2 kiezen ipv 1 :$:$:$! Het zweet brak me uit! Nou moet ik zeggen dat dat achteraf wel meeviel, al dacht ik ff dat hij mijn kaak zou breken ppppfft...Heb een flinke wond in mijn kaak (de verstandskies zat helemaal in mijn achterste kaakbot, was niet eens doorgekomen...Gisteren voelde ik me daardoor niet zo lekker. Vanmorgen toen ik opstond had ik een beetje een pingpongbal in mijn mond haha en ik voelde me vrij goed dus ik dacht ik ga werken. Nou...dat weet ik nu gvd wat n ellende mijn gezicht is nu aan de linkerkant heeeelemaal dik :$:x Niet normaaaaaaaaaaaal meer! Mijn oog zit half dicht...Ik heb zo'n knallende koppijn en het lijkt alsof mijn kop uit elkaar knalt. De pijn in mijn kaak zelf valt wel mee, maar mijn kop/wang ooohhh niet leuk meer! Hadden eigenlijk kerstfeest van mijn lieffie vanavond, maar ik kon zo echt niet mee. Hij is dus alleen gegaan...Echt niet leuk, maarja het is niet anders. Ik ga niet mee als een ontplofte hamster :D

Sorry voor mijn gezeur, maar heb echt ff een baalmoment! Zo veel te meer omdat ik die shit pijnstillers eigenlijk niet mag slikken want als je zwanger bent of zwanger denkt te zijn mag je ze niet nemen. Ik weet het dan wel niet en ws ben ik niet zwanger gezien mijn kleine kansen deze maand, maar ik neem geen risico...dus geen pillen! Maarja...dat maakt het er niet prettiger op...wat je er al niet voor over hebt he hihi ;) Ik hou mezelf voor dat een bevallig NOG erger is hahaha......(sorry Carrie hahahaha:)).

Zo..genoeg gezeurd haha. Iedereen fijn weekend! En succes weer allemaal :)

Liefs, Moon

14. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Miekie, geen sorry zeggen hoor! Juist op dat soort momenten kan je beter hier van je afreageren dan dat je met het gevoel blijft lopen. Ik hoop dat de clomid straks meteen goed aanslaat.

@Moon, balen zeg! Kun je niet gewoon een test doen zodat je weet of je de pijnstillers mag slikken? Hoop dat het snel minder gaat worden.

Ik ben eindelijk ongesteld geworden!! Echt zo raar, gister in de ochtend naar de dokter geweest en laat in de avond werd ik opeens uit het niks(geen krampen) ongesteld. En vandaag kan ik bijna niet rechtop lopen van de krampen en verlies ik volgens mij liters bloed:)->). Maar toch ben ik blij want het betekent wel dat er weer een nieuwe ronde met nieuwe kansen is begonnen:D
    Ik heb trouwens 13 januari een afspraak bij de gyn, dus ik moet nog even geduld hebben.

15. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Goedemorgen!!!
    Gisteren hebben we intake bij de VK gehad, een hoop vragen gekregen en nog meer formulieren en boekjes. Maar was verder wel leuk. Ook een nieuwe afspraak voor de termijnecho op 7 januari!
    En we hebben besloten ook de combinatietest doen, die echo moet je zelf betalen maar ik hoop dat ons dat gerust stelt en ook wel leuk een extra echo. En na de termijnecho bloed prikken.
    Vanmiddag komen onze ouders hier en gaan we het vertellen, best spannend!

Moon: wat heftig joh! Sterkte ermee, hopelijk knap je snel op! En wanneer ga je nou een keer testen..... :p

Miekie: blij dat je er weer bent en heel veel succes met de komende tijd, het gaat nu echt gebeuren hoor!!!

JufD: wat fijn een nieuwe cyclus! En ook een afspraak bij de gyn, ik hoop ook voor jou dat het daarna snel raak mag zijn duim duim duim!

Lief: vandaag is de begrafenis, sterkte...

16. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Hey Meiden,

Lief: vandaag heel veel sterkte gewenst! :(

Carrie: Spannend dus vandaag! Wat een geweldig kerstkado voor je (schoon)ouders! Super! Fijn dat alles goed is verder! Geniet ervan meid!:)

JufD: Yess!! Nieuwe ronde nieuwe kansen!! Ik vroeg me eigenlijk iets af...wat is de reden dat je naar de gyn wil? Kan goed dat je het al eens verteld hebt, maar ik kan het ff zo niet terugvinden. Zijn jouw cyclussen zoo onregelmatig, of is er iets anders? Fijn dat je iig een doorverwijzing hebt gekregen! Ben heel benieuwd 13 jan!! Hoop dat je dan iig snel duidelijkheid hebt en snel zwanger bent meid!!!

Ik had gisteren een heel klein beetje heel licht wit/rose afscheiding bij het afvegen, echt maar een heel klein beetje...Nu weer niets.., maar de vorige maand had ik ook zoiets en toen werd ik gewoon ongi...Ben dus benieuwd, maar ik ga niet testen. Zo'n test met NIET ZWANGER heeft er zo ingehakt de vorige keer, dus ik wil mezelf niet onnodig van streek maken. Ik wacht rustig of de ongi komt...ik denk dat dat er dan uiteindelijk minder inhakt, dan zo'n test (zit tussen de oren natuurlijk maar toch :D). Obv 35 dagen zou mijn NOD 21/22 dec zijn, als ik dus na 22 dec nog niet ongi ben ga ik een test doen......;) Maar goed mijn kans is klein deze maand, dus...let's not hope too much....

Fijn weekend!

Liefs, Moon

17. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Hoi allemaal,

@Carrie, wat leuk dat je het vandaag gaat vertellen! Ben benieuwd hoe ze gaan reageren.
    Leuk dat jullie 7 januri weer een echo hebben, kun je de kleine weer bewonderen.

@Moon, ik wil graag naar de gyn omdat ik inderdaad een hele rare cyclus heb, de ene keer heel kort dan weer heel lang. Maar ook omdat ik nog nooit een eisprong heb gevoeld en ook nog niet met ovutests heb kunnen vinden. Dus ik denk dat ik geen eisprong heb, vandaar dat ik naar de gyn ga.

@Lief, ik hoop dat je deze moeilijke dag een beetje goed doorkomt.

18. Flippo123

lief nog heel veel sterkte gewenst vandaag en natuurlijk ook de komende dagen!

hier alles rustig verder!

moon ik duim voor je meid ik begrijp het helemaal dat een nega test er in hakt en je je jezelf wilt beschermen

19. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Hoi allemaal,

Helaas...net ongi geworden...!! :( Toch teleurgesteld, maar ik had er rekening mee gehouden omdat mijn kansen klein waren deze maand...Helaas dus. Ben blij dat ik niet gestest heb!

Maar...2010 wordt ons jaar! Ik weet het zeker! :) Ik ga evengoed genieten van de feestdagen en met oud & nieuw toasten wij op een kindje in 2010!!!

Thnks miekie!

JufD: Ik snap het inderdaad! Goed dat je de stap hebt genomen! Hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt meis!

Carrie: hoe reageerden je ouders/schoonouders????

Op naar 2010....!! :)

Liefs, Moon

20. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Balen Moon!! Ondanks dat je er rekening mee houd komt het toch vaak hard aan.

@Carrie, hoe vonden de opa's en oma's in spe het nieuws?

Vandaag heb ik lekker buiten sneeuwballengevecht gehad met mijn man:D Heerlijk om je zo uit te leven in de sneeuw! Ik ben ook blij dat ik nu vakantie heb, want mijn energie was echt op, maar ik merk dat ik nu alweer begin op te leven van het idee dat ik 2 weken niet hoef te werken!

Deel Deze Pagina