Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door charlene08, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Hey!

JufD; Heeeeerlijk he!! Whaha mijn mannetje en ik hebben gisteren ook ff in de sneeuw gewandeld en sneeuwballen gegooid hehehe...soms moet je ff al je energie eruit gooien he hahahaha heeerlijk!!! T is dat ik nog steeds flink last heb van mijn kaak...anders hadden we een mega sneeuwpop gemaakt hahahaha. Maar goed de sneeuw blijft nog wel ff liggen, dus als ik minder last heb gaan we er alsnog één maken denk ik hihihi :D

De gedachte dat je twee weken vakantie hebt is heeeerlijk ja! Ook ik heb vakantie en vind het heeeeeeeerlijk!!! Al werd ik vanmorgen om 8u alweer wakker gebeld door een collega ;) Maar goed, heerlijk alles kan alles mag (alleen rot dat ik nog zo'n last heb van mijn kaak, maar morgen terug naar de kaakchirurg en dan haalt ie he gaasje eruit (jakkkk jakkk) en dan heb ik hopelijk minder pijn...)

Liefs, Moon

2. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Wat heerlijk dat jullie vakantie hebben!
    Ik moet helaas werken en ben alleen oudjaarsdag vrij want dan gaan we naar Berlijn! Ook een leuk vooruitzicht.

De ouders en schoonouders (opa's en oma's in spe) vonden het hartstikke leuk! Ze hadden het nog niet helemaal verwacht dus het was een leuke verrassing. Ook leuk om er eindelijk met andere mensen over te kunnen praten. Heb daarna m'n broer en oma nog gebeld en die reageerden ook heel leuk.
    Nu nog een paar hele goede vriendinnen inlichten en in het nieuwe jaar de rest (collega's etc).

Moon: wat jammer dat je toch ongi bent geworden maar wel goed voorgevoeld uiteindelijk. En 2010 wordt jullie jaar, absolutely!!!

JufD: wat is het mooi he die witte wereld (behalve als je moet rijden of met de trein ergens naartoe moet zoals mijn ouders die vanmorgen pas weer naar huis konden ipv gisteren :p).

Fijne avond!

3. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Hey hey!!

@Carrie: Zou een leuke dag/middadg geweest moeten zijn of niet om het te gaan vertellen! Ik vind het echt super voor jullie joh! Geniet er lekker van!
    Ik leef met je mee met het moeten werken.... ik moet zelfs met de kerstdagen werken :S maarja dat gaat allemaal gewoon door he :)

@Moon: Balen meid.... maar 2010 gaat zeker HET JAAR worden voor ons ALLEMAAL! Ik weet t zeker :D

@JufD: Wij hebben gisteren ook lekker sneeuwballen lopen gooien :p wat een heerlijk gevoel is dat zeg :p Bij ons op t dakterras kunnen we niet meer naar buiten, de sneeuw ligt ongeveer 50 cm hoog tegen ons raam aan!!

Hier is verder alles rustig... slik braaf 3x daags mijn pilletjes om ongi te worden... voel me er niet helemaal lekker bij, hoofdpijn en misselijkheids klachten maar goed t is voor t goede doel...
    Als alles goed loopt zou ik ongeveer 29-30 december ongi moeten worden en dan kunnen we er weer voor gaan :p Lekker hoor moet ik eerlijk zeggen zon zekerheid dat je gaat bloeden :) Das voor t eerst weer in 6 maanden tijd!!!
    Gisteren hadden we de 60e verjaardag van mn schoonmoeder en gelijk vierden we ook t pre-pensioen van mn schoonvader...
    Was erg gezellig :D (alleen jammer van de verschillende mensen die elke keer begonnen over: jullie zijn nu getrouwd... dan komen er zeker snel kinderen? maar goed at hoort er bij!)

Morgen een spannend dagje... dan moet mijn mannetje zijn bijdrage gaan leveren zeg maar om te kijken of alles bij hem goed werkt... 8 dagen daarna krijgen we de uitslag... best wel een betje spannend!

4. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Moon, wat vervelend dat je nog steeds pijn in je kaak hebt, ik hoop dat het snel over is.

@Carrie, met dit weer met de trein is inderdaad wel lastig. En Berlijn is een heel leuk vooruitzicht(geweldige stad!)

@Miekie, spannende dag dus morgen, en dan een week wachten op de uitslag, zal wel een marteling voor je man zijn of niet? Lastig hoor die "jullie zijn nu getrouwd dus komt er nog wat van" vragen, maar ik probeer mezelf altijd maar voor te houden dat mensen het goed bedoelen.

Ik ben op dit moment heel erg aan het twijfelen, dus ga ik het jullie maar even voorleggen. Ik wil aankomende zomer naar Aruba op vakantie(daar woont mijn vader) en de tickets zijn nu redelijk goedkoop. Maar stel je nou voor dat ik in januari zwanger word(ja ik hou hoop:D), kan ik dan in juli nog wel met het vliegtuig op vakantie? En mag je een reis annuleren vanwege zwangerschap?
    Wat zouden jullie doen dames?

5. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Hey Dames,

Carrie: Berlijn! Super! Lijkt me echt kei mooi nu met kerst/oud&nieuw! Alvast heel veel fun!

Miekie: Jeetje da's erg veel sneeuw! Haha door de wind hebben wij ook echt van de sneeuwbergjes in de tuin haha. Ziet er echt supermooi uit, alleen begin het hier een beetje te dooien. Wel zonde..hoop dat het vanancht weer gaat vriezen dat het kraakt, dan hebben we nog een witte kerst hihi.

Die mensen die zeggen dat het tijd wordt voor kids... tjsa...ik ken er ook genoeg pfft...Wij zijn niet eens getrouwd, maar wel al 8 jaar bij elkaar en wonen al 6 jaar samen en wij krijgen ook regelmatig te horen "dat het wel eens tijd wordt". Ik probeer dat echt los te laten, al is dat soms wel moeilijk. Ennuh..wat je zegt..ze bedoelen het zeker goed! Wat betreft 2010: For sure! Dat wordt het jaar van ALLE nog niet zwangeren.

Ik hoop dat jij iig snel ongi wordt, dan kun je daarna flink aan de klus. Haha...je had van tevoren nooit gedacht dat je zo blij kon zijn met een ongi he hihi. Ben benieuwd naar de uitslag mbt je mannetje! Ik hoop dat het goed is en dat er superzwemmertjes bij zitten!
    Heel veel su6!

JufD: volgens mij mag je bij de meeste luchtvaarmaatschappijen tot je 7e maand zwangerschap nog vliegen, mits alles goed is (dus geen toestanden met hoge bloeddruk, en extra medisch toezicht, meen ik). Juli hangt er dus om..of je mag annuleren tegen die tijd weet ik eerlijk gezegd niet; anders moet je een ff bellen met de maatschappij waar je mee gaat vliegen? Ennuh...natuurlijk hoop ik dat ik tegen die tijd ook zwanger ben en niet kan/mag vliegen, maar...zo niet: dan ga ik wel voor jou in de plaats naar Uruba :D Lijkt me super haha!!

Zo...lang bericht :) Ga nu maar eens stoppen

Fijne dag allemaal! Liefs, Moon :)

6. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Dag meiden, ik ben er wel regelmatig hoor maar heb geen fluit te vertellen. Dank voor alle lieve berichtjes en ik zag een aantal ongesteld, dus die kunnen er ook weer tegenaan ;)
    Fijn dat je doorverwijzing hebt JufD!
    Jeetje straks is iedereen hier zwanger of wordt geholpen en zit ik hier maar aan te klooien in mn uppie :D

Ik ben de schimmel nl nog niet kwijt.. totaal geen erge klachten meer hoor maar het is niet helemaal goed.. maar nu ff ook geen tijd om weer naar huisarts te gaan. Heb nog wel zalf maar ik wilde het ff zelf kans geven om daar helemaal te herstellen (die creme irriteerde nogal erger eigenlijk al werd het daarna beter, maar even geen zin in die viezige zalfzooi) en mn klachten zijn eigenlijk niet erg genoeg. Mja.. keerzijde is dat ik dus deze ronde nog geen seks heb gehad dus dag kinderwens ;)

Nja nu eipijn.. dus we gaan het vanavond maar even wagen. Ergste wat er kan gebeuren is dat mijn klachten verergeren mja heb toch die zalf nog liggen daar kom ik de feestdagen dan wel meer door ;) Of dat ik het aan mn vriend doorgeef, mja dan smeert ie ook maar even mee haha.

Maar balen is het wel! Als het in januari nog is ga ik maar eens even bellen met huisarts of ik andere medicijnen kan krijgen.

En verder.. ik heb nog geen vakantie pas de 24ste voor een week, dus ik ploeter maar wat door de sneeuw naar het werk maar ik ben zooo moe.. hele begrafenis gebeuren heeft er wel ingehakt en nu ben ik met alles achterop zo voor de feestdagen voor mijn gevoel omdat we 3 dagen weg waren ipv 3 dagen schoonmaken en voorbereidingen en kerstboodschapjes!

Wij krijgen btw nooit de vraag of we al voor kids gaan, wel lekker rustig haha.

Moon sterkte met je kaak!

En verder kan ik niet teruglezen hier bij het typen :D

7. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Goeieavond!

Lief: Fijn dat je weer iets laat horen! Kan me voorstellen dat het moeilijk was! Nog heel veel sterkte voor de komende tijd...! Nog een paar daagjes en dat heb jij ook ff vakantie! Nog ff volhouden! Wat balen van die schimmel zeg! Weet je eigenlijk hoe je eraan komt? Ik hoop dat het nu echt snel over is, want het is echt frustrerend om daardoor niet te klussen...Tjonge! Ook daarmee strekte meid! Btw...ik weet niet hoe het op jouw werk zit, maar je zei dat je geen tijd had om naar de huisarts te gaa. Mag jij niet onder werktijd dan? Wij mogen altijd naar de huisarts, zknh, tandarts of wat dan ook, en we hoeven daar niet eens vrij voor te nemen....! Hoe dan ook, ik hoop dat die schimmel gauw weg is! Ennuh...2010 wordt OOK JOUW jaar meis, ik weet het zeker!!

Hier verder ook weinig nieuws...Mijn ongi is al onderhand voorbij :(:$ Wel heel erg kort nu, maar wel fijn...op zich. Op naar de volgende ronde. Ik moet nog ff uitrekenen wanneer MIJN dagen weer zijn, maar tot nu toe nog ff geen zin in gehad. Duurt nog ff...dus we zien wel ;) En in de tussentijd klussen we sowieso gewoon door hihi.

Fijne avond allemaal!

Liefs, Moon

8. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Oh ja ik mag zeker wel weg, maar zo erg is het helemaal niet.. daarom nu maar gewoon seks, wordt het erger ga ik dan 5 dagen smeren. Want vorige keer kon ik maar paar keer smeren toen werd ik ongesteld.

Wil dat eerst nog ff zo een kans geven en als het dan niet over gaat dan ga ik weer terug! Maar wil graag bij mn mannelijke huisarts want die is beter en ik weet alleen dat hij er op donderdag is dus dat moet ik ff plannen ;)

Hoe ik er aan kom... geen idee, blijkbaar is de zuurgraad dan van zn padje af daar ofzo en dan kan dat de kop op steken. Mijn nichtje heeft het al een paar jaar, gaat wel telkens weg maar komt ook weer terug (niet bepaald hoopvol voorbeeld haha). Mja het is ook niks ergs en ik heb er niet ineens veel afscheiding, jeuk of vieze geurtjes van hoor. Het is puur dat het wat irriteert/brandt maar dat scheelt per dag. Als ik op het werk ben en druk ben dan denk ik er niet aan en voel ik het niet eens. Maar ik voel gewoon wel dat het niet 100% goed is.

Als ik terugga wil ik ook weer op chlamydia gestest worden gewoon voor de zekerheid ook al kan ik het gewoonweg niet weer hebben. Maar die angst blijft toch zitten merk ik vooral bij vriend. Toen had ik nl ook vage klachten, dusja in het nieuwe jaar raap ik mn moed vast weer bij elkaar om langs de huisarts te gaan (of het moet overgaan door straks ff een week echt trouw te smeren).

Nou stom praatje haha..

9. Flippo123

hey hey Lief!
    Wat rot joh met die schimmel!
    Ik hoop echt voor je dat het snel over is hoor, want dit lijkt me niets, ookal heb je er weinig last van, lekker is anders....
    Beetje de afgelopen dagen door kunnen komen trouwens?

Moon... je ongi is wel heel snel voorbij hoor :p Zal toch maar even goed nadenken over testen... kan me iets herinneren van Carrie... die had toen ook zoiets of niet... was een soort van ongi geweest heel kort... en bleek toen toch zwanger te zijn!!!
    (wil geen valse hoop geven, maar heb zon voorgevoel namelijk...)

Liefs
    Miekie

10. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Hey Lief, fijn dat je er weer bent! Gelukkig heb je over een paar dagen vrij. Kan me voorstellen dat de begrafenis van je opa er heeft ingehakt, en dan ook nog al die feestdagen die eraan komen, dat is vast niet makkelijk.
    En die schimmel, daar wordt je toch gewoon naar van! Wat balen dat het er weer is. Kun je niet iets natuurlijks(pillen van de Tuinen ofzo) nemen om ervan af te komen?

@Moon, wat ben jij snel van je ongi af zeg! Misschien heeft Miekie wel gelijk:D

@Miekie, hoe gaat het nu met die pillen, heb je nog veel last van bijwerkingen?

Verder heb ik weinig te melden. Ik ben nog steeds aan het wachten tot mijn ongi voorbij is, want ik wil weer aan de klus:D

11. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0

12. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Het ging een paar dagen iets beter maar gisteren was ik weer beroerd! Ben weer bijna een kilo afgevallen. M'n moeder had het ook bij mij vertelde ze (niet bij m'n broer dus wordt het een meisje???).

Vandaag toch maar een vrije dag genomen, kan ik even rustig aan doen. Morgen gaan we naar m'n oma. Tweede kerstdag blijven we lekker thuis. Wat zijn jullie plannen?

Ieder geval allemaal hele fijne dagen!
    Succes met de ongi, het afwachten en natuurlijk het klussen :p
    En in het nieuwe jaar komt bij ons allemaal de ooievaar!

13. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Hoi meiden,

Nou de ongi is voorbij, dus wij kunnen weer aan de slag:D
    Morgen lekker kerst vieren bij mijn oma, met de hele familie gourmetten, leuk! En tweede kerstdag lekker met z'n tweetjes, en derde kerstdag ben ik jarig!

@Carrie, wat vervelend dat je je nu weer rot voelt, ik hoop dat het snel weer over is en je kunt genieten van de kerstdagen.

@Alle dames, ik heb voor deze kerst voor ons allemaal een ooievaar gevraagd, dus dat moet goed gaan komen:p
    Fijne kerstdagen allemaal!

14. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Nou die ooievaar zal hier nog wel ff voorbij vliegen, heb al welgeteld 1 keer seks gehad deze ronde :D Dacht ook dat ik eipijn had eergisteren, maar mn pijnlijke tepels zijn er nog niet, dus eisprong nog niet geweest denk ik! Dus vandaag nog maar een pogingkje wagen haha. Gaat wel goed qua lichamelijk klachten hier gelukkig. Zie dat ik volgens banner ook vandaag mn vruchtbaarste dag heb, laten we daar maar even in geloven dan ;)

Fijne feestdagen allemaal! Ik ben nu heerrrrlijk vrij dus ik ga er van genieten.

15. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Meiden :D

Miekie en JufD: whaha...je het is wel errrug kort deze keer, maar de eerste 2 dagen kwam het er wel met bakken uit en was het echt gewoon ROOD! Ik denk het dus niet...maar als jullie voorgevoel klopt zou dat wel super zijn haha. Maar nee, denk het niet hoor..heb verder ook nergens last van...:( Hoe zat dat precies bij jou Carrie?

Carrie: Ik hoop dat je je iig snel beter voelt, zodat je je lekker kunt volproppen met de kerstdagen hihihi

Lief: het hoeft maar 1 keer raak te zijn he meid! Die ene keer kan net genoeg zijn...;) Balen van die schimmel zeg! Jeetje...snap dat je het even wilt aankijken, maar als het niet over gaat toch eens laten testen ja!

Wij gaan morgen lekker bij mijn zusje en dr vriend in hun nieuwe huisje eten. En overmorgen komt de schoonfamily bij ons eten! Altijd gezellig! :) Heb dr ook echt zin in, ondanks dat ik helaas geen extra mooi kerstcadeautje heb...althans...dat denk ik van niet whaha. Jullie maken me nu wel aan het twijfelen hoor...8) haha

Allemaal hele fijne dagen! Geniet ervan!

Liefs, Moon

16. Flippo123

hey hey meiden :)

Even een kort berichtje van hier!
    Mijn schoonzusje is net naar het ziekenhuis gegaan met weeen! Zal het dan toch een kerst kindje worden?

Ik heb wel een heel vreemd voorgevoel...
    Zal het even proberen uit te leggen...
    Toen hun zwanger waren van hun 1e kindje vroeg mijn zwager welke namen wij zelf zouden kiezen als wij kinderen zouden krijgen... Wij hebben toen eerlijk gezegt welke namen wij zouden kiezen (DOM DOM DOM DOM)...
    een paar maanden later werdt Thijs dus geboren (de jongens naam die wij hadden gekozen)... Ik had hier al een voorgevoel van dat dit zou gebeuren en nu het weer zo ver ik heb ik weer zon vreemd voor gevoel dat ze nu een meisje krijgen en dan weer de naam kiezen die wij hadden aan gegeven dat wij graag zouden kiezen als wij een kindje krijgen!!!
    Het is zon rot gevoel, en ik weet gewoon niet hoe ik moet reageren dan namelijk.... niet echt leuk.

@Moon: Carrie had ook totaal geen klachten... tot een week of 2/3 terug pas (en toen wist ze het dus al eventjes!) Verder had ze een soort van ongi gehad.. weet niet meer precies hoe e.d. :(

@Lief: Ik duim voor je dat je wel je ei hebt gehad en dat t raak is :p

@jufD: Alvast gefeliciteerd!!!!

Ik moet morgen ochtend nog werken, naja ochtend... van 7:00 - 16:00, tja op feestdagen zijn mensen jammer genoeg ook ziek!
    Morgen avond hebben we lekker voor ons zelf en 2e kerstdag gaan we eerst bij mijn moeder langs en daarna bij mn schoonouders eten :)

17. Flippo123

Hey hey!!

Ik ben net tante geworden van een jongentje!!!
    het is allemaal goed gegaan, we gaan er eind van de middag heen als ik klaar ben met werken...
    Hij heet Mees David (roepnaam Mees)

Fijne kerstdagen allemaal!!!!

18. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    hey hey!

Miekie: Wat leuk! Gefeliciteerd met je neefje! (toch geen meisje hihihi). En jij?? Jij zou vandaag toch testen? (0f heb ik iets gemist??). Tell us tell us!!

Gisteravond kreeg ik ineens een beetje een bloeding (terwijl de ongi dus al voorbij was).....:$:( Nu weer helemaal weg; het was ook niet veel, maar wel een inlegkruisje vol (sorry voor de details hahah:)). Ik heb verder echt nergens last van, en normaal gesproken heb ik meestal buikpijn met de ongi, en ook dat is niet het geval geweest. Ik ga maar nergens van uit, want ongi = ongi, maar...als ik dat dan van Carrie hoor (wahaahaaaa ik moet mezelf niet gek maken!). Ben heel benieuwd naar het (exacte, precieze haha) verhaal van Carrie...:) Ik heb extra GEEN zw testen in huis gehaald zodat ik mezelf niet gek kon maken van zal ik toch testen of niet haha. Maar...ik kijk het maar aan. Ga ervan uit dat het een gewone ongi was en dat ik door ben naar de volgende ronde. In de tussentijd gaan we gewoon lekker door met klussen!

Dames, hele fijne dagen! En Miekie: ik ben benieuwd! Ik kom tussendoor nog wel ff spieken hier ;) Ga zo naar mijn zussie toe!

Liefs, Moon

19. Flippo123

Hey hey, ik test niet vandaag aangezien ik met primolut vorige week ben begonnen... dus ik wordt zoiezo niet zwanger deze ronde.
    Morgen de laatste 3 pilletjes en dan wachten op mn ongi (ongeveer 2-3 dagen na t stoppen zei de gyn).
    En dan op dag 3 beginnen met clomid en dan ga ik op dag 30 testen :p welke preciese datum weet ik nog niet dat hang af van wanneer mn ongi begint so ill let you know :)
    Fijne avond bij je zusje!!!

(ps: klinkt wel apart hoor moon... ga je misschien toch een testje wagen na de kerst? voor de zekerheid?)

20. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Goeiemorgen!

Miekie: Muts dat ik ben! Whaaa naatuurlijk! :) Ff vergeten, sorry. Heel veel succes dan ennuh...hihi als je tzt getest hebt, dan horen we het vast wel....;)

Haha...ik weet het nog niet. Ik moet mezelf niet gek maken, want voor je het weet "voel" je allerlei dingen die er weer eens niet zijn haha. Ik wacht rustig af...En..ik wacht nog steeds op de reactie van Carrie :D Voelde zij echt helemaaaal niks? Ook geen zere (.)(.) enz. enz. Whaha nee ik ga er maar van uit dat het een gewone ongi was (hoe kort ook) en dat 2010 mijn jaar wordt, zo niet...dan ben ik heeeeeeeeeeeeel blij hihi, maar goed dan komtie sowieso in 2010 dus..hoe dan ook...2010 wordt ons jaar hehehe!

Fijne dag! Straks komt de schoonfamily bij ons eten :)

Liefs, Moon

Deel Deze Pagina