Nou daar ben ik dan! Bij mij begon het met roze bij het afvegen dus ik dacht shit ongesteld. De tweede dag was het donkerbruin/rood. In totaal duurde het vijf dagen en was het eigenlijk vooral licht bruinig en niet veel. Zal innesteling/oud bloed zijn geweest. En ik had inderdaad nergens last van, de pijnlijke borsten begonnen nadat ik positief had getest (alsof het psychisch is) en na de 6e week werd ik misselijk. Moon, ik zou gewoon even testen dan weet je het zeker! En ga er maar vanuit dat het niet zo is, dan voorkom je een teleurstelling. Miekie: gefeliciteerd met je neefje! Leuk zeg een kerstkindje! En voor iedereen: een fijne tweede kerstdag!
Hoi dames, Hebben jullie allemaal een fijne kerst gehad? @Miekie, gefeliciteerd met je neefje(gelukkig is het geen meisje)Ik vertel ook aan niemand welke namen mijn man en ik al in gedachte hebben voor als er eenmaal een kleine komt, want mijn zus zou ook in staat zijn om er zo met onze namen vandoor te gaan. @Moon, Testen!!!!(ik duim voor je meid)
Goodmorning girls! Whaha die zussen van tegenwoordig Mijn zusje en ik hebben het al ook al vaker over gehad, en toen hadden we allebei, zonder dat we het wisten een meisjesnaam hetzelfde (Demi) haha we zeiden toen: degene die als eerste een kindje (een meisje dus haha) krijgt mag de naam hebben. LOL inmiddels zijn we een paar jaar verder en willen we die naam allebei niet meer haha. Ik vind het nog steeds een leuke naam, daar niet van, maar inmiddels zijn er meer opties hihi Whaha Carrie: bij mij was het eerst een klein beetje rosekleurig. Daarna weer niks...daarna weer wat rosekleurig en daarna was weer een paar dagen niks en vervolgens viel het er met bakken uit, ook ech rood, maar na 2 dagen dus niks meer.....2 dagen daarna wel weer een heel klein beetje bruin/rood (maar ff) en toen weer niks...Ik ga er sowieso van uit dat het niks is...ik wacht maar gewoon af. Ik heb bewust geen testen gekocht om mezelf niet gek te maken....Mijn kruidvatpillen zijn inmiddels bijna op dus ik overweeg sowieso om morgen naar de Etos te gaan en die pillen te halen (hoe heten ze ook alweer?) en misschien dat er dan een test aan mijn handen blijft plakken...maar wat je zegt Carrie ik ga ervan uit dat het niks is, en ik denk ook serieus dat het echt niks is. Zeker omdat vanaf vorige maand mijn cyclus toch een beetje door de war lijkt te zijn...Maar goed...we shall see Kerstdagen waren heeel gezellig! Wel druk, maar goed dat blijft de rest van de dagen nog zo haha. Heb je 2 weken vakantie en elke dag heb je wel wat...voor je het weet moet je weer aan het werk hihi. Maar goed, over het algemeen gelukkig wel allemaal leuke dingen haha. Fijne dag! Liefs, Moon
Hey! Ook ik heb echt andere menstruaties hoor laatste 2 keer.. heel weinig en kort. Vraag me ook af of dat goed is? Achja het is wel makkelijk haha. Nou.. volgens mij ben ik eiloos deze maand. Die zere tepels blijven maar weg, af en toe denk ik: ja ik voel het, maar dan toch weer niet haha. Ik geef het ook maar op (kan ook niet anders, ik zit nu een weekje bij mijn ouders en vriend zit thuis 275 km verderop ). We zien het wel. Gaat verder wel goed, dus hopelijk volgende maand weer eens écht een kansje voor ons! Ik ga hier nog even heerlijk relaxen, dinsdag mn beste vriendinnetje bezoeken de hele dag (wij wonen nu dus helaas ook 275 km uit elkaar ) en vriend komt op oudejaarsdag, en dan zijn mn broertjes+vriendinnetjes er ook, dus supergezellig. Daarna weer terug naar huis en dan nog lekker weekend. Heerlijk!
hey hey meiden!!! Fijne kerstdagen gehad? Wij zeker wel maar dat hadden jullie al gelezen denk ik Nu op naar het nieuwe jaar... dat wordt voor ons allemaal HET JAAR!! ik weet het zeker! ik heb gisteren mijn laatste pilletje primolut op... nu is het wachten maar op mn ongi. Moet eerlijk bekennen dat ik het ergens wel een beetje spannend vind! A.s. woensdag vind ik ook behoorlijk spannend.... dan krijgen we de uitslag van mn mannetje! Hoe is het verder met jullie? @Moon: wanneer ga je testen en wil je uberhaupt wel testen ? @Lief: ik hoop dat jullie precies raak hebben kunnen mikken en dat je gewoon een cyclus heb deze maand waar je je ei niet hebt gevoelt! @jufD: hoe gaat t met je? Nog 2 weekjes en je mag ook naar de gyn! Spannend hoor! @Carrie: hoe voel je je? Zo te zien heb je alweer bijna je volgende echo! Damn wat gaat dat allemaal snel zeg!
Hoi meiden, Jammer genoeg zijn de kerstdagen alweer voorbij, dat gaat altijd zo snel, maar ik heb er wel van genoten. Hebben jullie nog wilde plannen voor de jaarwisseling? Ik kreeg een paar dagen terug een heel dik pakket binnen van het ziekenhuis, allemaal papieren die mijn man en ik moesten invullen voor de gyn. En eigenlijk schrok ik er best wel van, het was erg confronterend en tegelijk vind ik het allemaal ook heel spannend, maar ik ben ook blij dat ik er bijna heen mag. @Miekie, heb je al last van bijwerkingen of valt dat mee? En inderdaad spannend de uitslag van je man, ik hoop dat alles gewoon goed is. @Lief, geniet nog lekker van je vrije dagen! En in het nieuwe jaar weer hard aan het werk voor een kleintje @Moon, snel gaat dat he, die 2 weken vakantie! @Carrie, hoe gaat het nu met je? En begin je al een beetje een buikje te krijgen?
Hey hey meiden... @jufD: ik heb erg last gehad van hoofdpijn en last van stemmingswisselingen... althans van de primolut dan. Ben vandaag ongi geworden en dat betekend dat ik woensdag mag beginnen met clomid. Maar idd het is best wel confronterend, vond ik idd ook... maar het is aan de andere kant ook prettig, de zekerheid zeg maar die een gyn je geeft dat er bijvoorbeeld niets aan de hand is. Wij gaan met oud en nieuw altijd met vrienden de stad in.... tot 00:00 blijven we bij mn schoonouders en daarna lopen we via mijn ouders naar de stad
Hey meiden! Miekie + JufD: Kan me indd voorstellen dat het dubbel is...Aan de ene kant is het erg spannend ja, maar zeker ook confronterend...ik ken het van mijn collega. Maarja..voor je het weet ben je zwanger joh! Ik weet het zeker meid Die 2 weken vakantie vliegen indd voorbij. Wel allemaal leuke dingen, maar behalve vandaag, niet echt een relaxt dagje met helemaal niks haha. Maarja...die afspraakjes maken we zelf he hihi Lief: Is indd ver van je fam/vriendinnen. Leuk dat je nu een weekje "thuis" bent! Geniet ervan! Gezellig dat je mannetje dan weer met oud en nieuw komt! Heerlijk..heb je alle dierbaren bij elkaar! Ik weet nog niet of ik ga testen. Nu sowieso nog ff niet denk ik. Maar he meiden jullie maken me wel aan het twijfelen hoor hahaa Ik voel de hele tijd gerommel in mijn buik (zal wel door het vele eten komen dan???! 8)), maar ook nu vraag ik me weer af VOEL ik het of DENK ik dat ik het VOEL whahaha. Testen zou de makkelijkste optie zijn, maarja...you know me...ik durf het gewoon niet en zeker niet omdat ik echt denk dat het toch een gewone ongi was. Lees meer dat meiden ineens een kortere cyclus of juist een langere hebben en dan maar heel kort ongi zijn dus...Ik weet het gewoon ff niet Maar goed uiteindelijk moet ik toch ECHT iets gaan voelen ALS ik zwanger zou zijn...?! Toch?! Ik wacht maar ff af en in de tussentijd klussen we gewoon door...dan moet het toch een keer raak zijn! Haha. Zullen we een stemming houden? Wie vindt dat ik MOET testen en wie vindt dat ik NIET moet testen? Whaaa gaat iedereen natuurlijk WEL testen zeggen whaha Liefs, Moon
Haha ja gewoon testen, dan sta je daarna weer even met beide benen op de grond (of zit je op een roze wolk ). Ik had dat ook 1 keer toen ik zo gek ongesteld was geweest, toch gewoon test gedaan en toen was het ook klaar. Maar ik ben dan ook zelf heel erg van het nuchtere, geen zin om een paar weken toch hoop te houden terwijl het niks is. Mja iedere vrouw wordt wat wisselvallig van zwanger worden hahahah, ik heb nu 2 keer seks gehad ongeveer rond tijdstip van eisprong (als die al geweest is want ik merk niks dit keer.. heel gek élke maand die pijnlijke tepels en nu in de 6de ronde dat ik met de pil ben gestopt ineens niet ) en tóch heb je dan ietsjes hoop, terwijl ik echt bijna geen kans heb deze keer want vermoed eigenlijk dat ik geen eitje heb gehad, dat kan blijkbaar ook wel. Nja meestal krijg ik al bruinverlies voordat ik zelfs maar ga nadenken of ik ongesteld moet worden dus dat zal nu ook wel zo gaan En dan wordt denk ik eerste week van januari, leuk begin van 2010 @jufD en Miekie, succes in de medische molen! Ik zou ergens ook wel willen, dan weet je tenminste of alles goed is en dan wordt je geholpen haha, maarja ik wil niet ruilen met jullie onregelmatige cyclus natuurlijk! Ik hou gewoon nog de hoop dat het ergens binnen de 6 rondes lukt (dit is nog maar nr 4) , en daarna rekken we de streefdatum op tot een jaar Misschien zijn jullie beide wel de eerste ronde met hulp zwanger!!
Hoi meiden, Gister ben ik naar Apasionata (paardenshow) geweest, en dat was echt zo leuk! Morgen of donderdag gaan mijn man en ik vast naar het ziekenhuis zodat ik bloed kan laten prikken en hij sperma inleveren, zodat ze op de dag van de afspraak daar al de uitslag van kunnen geven, erg spannend! Nog een paar dagen en dan zitten we alweer in het nieuwe jaar, vind dat 2009 heel erg snel is gegaan, maar dat komt misschien ook wel omdat het voor mij een heel speciaal jaar is geweest. Ik maak altijd een lijstje voor oud en nieuw met dingen van het afgelopen jaar waar ik dankbaar voor ben, dit is wat ik tot nu toe heb: -ik heb mijn diploma gehaald -ik heb een hele leuke baan gevonden -ik ben getrouwd en heb een ontzettend mooie bruiloft gehad Nou ben ik natuurlijk heel nieuwsgierig waar jullie dit jaar blij/dankbaar voor zijn geweest.
hey hey! Nou laat ik nu zo ongeveer dezelfde dingen hebben het afgelopen jaar! * Ik heb mijn diploma behaald * Ik ben 2x tante geworden (mijn zus en schoonzus) * Ik ben getrouwd dit jaar en heb echt een geweldige bruiloft gehad! * Ik ben gestopt met de pil Dit jaar is idd echt vorbij gevlogen!!!! Ga nu eten koken (broccoli), ik spiek hier morgen wel weer!!!
Ik heb een heel rustig jaar gehad, ben nu echt gesetteld in mijn nieuwe woonplaats, wat wel wat kracht en moeite gekost heeft zover bij mijn familie vandaan mét een vriend die zoooo druk is en vaak weg. Heb me redelijk vaak gefrustreerd over weinig geld, vrienden etc gevoeld, en vooral ook sommige momenten heeel alleen. Mja aan de andere kant heb ik me ook nog nooit zo goed gevoeld als in 2009 hoor! Mijn werk is ook gewoon nóg lekkerder gaan lopen, maar niet echt iets nieuws dus! Alleen wel gestopt met de pil natuurlijk Heb wel een hele toffe vakantie in oostenrijk/italie gehad met vriend. Oh en ik heb heel goed gesport! Heel lang hardlopen volgehouden (nu wel weer gestopt, maar ik kan het dus wel ) Ben dus eigenlijk meer dankbaar dat er geen gekke of aparte dingen gebeurd zijn maar het relatief rustig jaartje is geweest! Dus kom maar op 2010 ik wil mama worden, even geen rustig jaartje alsjeblieft
Hey Meiden, Wat mooi om elk jaar stil te staan bij de dingen waarvoor je dankbaar bent. Heel mooi . Helaas is dit jaar bij ons ook echt een jaar geweest met minder leuke dingen, net als in 2008. Zoals Lief schrijft, ben ik dus eigenlijk blij als 2010 geen gekke/erge dingen met zich meebrengt zoals de afgelopen twee jaar...Maar goed..we blijven positief en hopen dat 2010 ONS TOPjaar wordt in alle opzichten! Daar gaan we voor! Verder alles rustig hier en afwachten...met af en toe hele rare gevoelens in mijn buik...Wat dat weer zou zijn? Geeen ideee, maar goed ik laat me niet gekmaken 8) Vandaag komen mijn kleine schoonbroertjes bij ons logeren! Gezellig!!! Fijne dag! Liefs, Moon
Het is natuurlijk erg makkelijk te raden waarvoor wij dankbaar zijn het afgelopen jaar Daarnaast ben ik ook dankbaar dat iedereen uiteindelijk gezond is gebleven ondanks een paar vervelende onderzoeken en gebeurtenissen bij onszelf en in de familie (oa hebben wij een auto-ongeluk gehad waarbij de auto total loss is geraakt en wijzelf gelukkig heel zijn gebleven). Ben daarom extra blij dat we dit jaar heel mooi kunnen afsluiten! JufD/Miekie: grappig dat jullie lijstje bijna hetzelfde is, mooie dingen om van te genieten! Lief: ik vind het knap dat je ondanks de afstand van je familie en vrienden er toch een mooi jaar van hebt weten te maken! Moon: 2010 wordt absoluut jullie jaar zonder gekke dingen behalve dan een klein frummeltje in je buik En waarom ga je niet even testen? Ik zou gek worden van die onzekerheid! En dan weet je tenminste ook of je aan de champagne mag morgenavond Allemaal: een heel goed uiteinde gewenst en een nog beter begin van het nieuwe jaar! Alle goeds voor 2010!
@Miekie, hoe is de uitslag van je man geweest vandaag? Hoop dat alles goed was. Leuk trouwens dat wij zo een beetje hetzelde lijstje hebben, wanneer ben jij getrouwd? @Lief, het lijkt me ontzettend moeilijk om zo ver van je vrienden en familie te gaan wonen, knap hoor. @Moon, 2010 gaat een topjaar worden! @Carrie, ja bij jou is het wel te raden waar je dankbaar voor bent Wel heftig zeg, dat auto-ongeluk, gelukkig is het goed afgelopen. Ik wens jullie allemaal een ontzetend gezellige jaarwisseling en veel geluk, liefde en gezondheid in 2010! Verder wens ik natuurlijk dat wij in 2010 allemaal mooie dikke buiken krijgen en gezonde kinderen!
hey hey vandaag de gyn gebeld voor de uitslag? meer dan 40mlj zwemmers alleen een verminderde beweeglijkheid maar dat kwam zeer waarschijnlijk doordat we er net geen uur over hadden gedaan om in het ziekenhuis te komen en het erg koud was buiten enik het potje wel netjes in aluminium folie had gedaan maar niet onder mijn kleding had bewaard! maar dat stond ook niet in de folder aan gegeven. das as woensdag hebben we weer een afspraak bij de gyn. ik ben vandaag begonnen met de clomid. @jufd: ik ben op donderdag 27 augustus getrouwd ! en jij? @moon: heb je al getest en zo nee wanneer ga je testen? @lief: over dat sporten kan ik mee praten haha 2010 heb ik voor genomen een sportief jaar van te gaan maken maar dan in de sportschool! en petje af dat je zo ver weg bent gaan wonen! ik zou het niet kunnen @carrie: hoe gaat het nu? hopelijk niet zo misselijk meer!!! iedereen een geweldig nieuw jaar gewenst en 2010 gaat zeker ons jaar worden!!! ps srry voor typfouten maar zit op internet via de ps3 en met een controler typen is niet alles
Meer dan 40 miljoen is goed toch? Dan hoef je daar in ieder geval geen zorgen over te maken. Wij gaan morgen naar het ziekenhuis om de zwemmers van mijn man in te leveren, ik ben erg benieuwd hoeveel het er zijn! En wij zijn zaterdag 16 mei getrouwd, het is alweer een paar maanden terug, maar het voelt soms nog als een droom.
meer dan 40mlj is idd goed daar ben ik echt wel blij om!!! Denk er wel aan voor je het weg brengt dat je het wel onder je trui tegen je lichaam houdt anders krijgen jullie ook minder beweeglijkheid! Ik ga igg voor jullie duimen, is toch spannend zon onderzoek! (en vond t een beetje een vreemd gevoel om t te doen als je begrijpt wat ik bedoel ) In mei dat is idd al weer een poosje terug Maar ik begrijp helemaal wat je bedoelt met "het voelt nog als een droom" daar heb ik ook af en toe "last" van
Fijn Miekie dat is alvast een geruststelling! En Juf, hopelijk bij jou ook, heb al gehoord dat vrouwen het potje tussen hun bh hadden gedaan om warm te houden Succes! Heb altijd zoiets van bij vrouwen kunnen ze vaak nog wel dingen met hormonen fixen, maar bij mannen eigenlijk niet, dus dat zaad moet eigenlijk wel altijd vrij goed zijn.. Nou de hapjes zijn hier klaar, mn moeder heeft de oliebollen en appelbeignets gebakken, laat iedereen maar komen ik heb er zin in