Gestopt met de pil in juli 2009. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door charlene08, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    He meiden,

Om meteen maar met de deur in huis te vallen: gisteren toch een testje gewaagd, indd omdat ik nu ineens gek werd van die onzekerheid ;) Maar helaas..NIET zwanger :(. Ik had het wel verwacht, maar toch heel jammer. Ach..2010 wordt ons jaar! :)

Miekie: 40mljn = SUPER!

JufD: Ook spannend voor jullie dan! Hoop dat jullie er minsten net zoveel hebben als manlief van Miekie ;)

Carrie: Super dat je het jaar dan zo met een kleintje in je buik kunt afsluiten. Jeetje wat heftig, ook dat auto ongeval pft! Het is je zoo gegund dat kleintje, super dat je het jaar zo kunt afsluiten meid!!

Lief: Ik vind het erg knap van je om zo ver bij iedereen vandaan te wonen en dan ook nog een vriend die het heel druk heeft. Respect!

Ja 2008 en 2009 waren in meerdere opzichten niet mijn jaren, maar heb dus goede hoop op 2010..mooi afgerond getal! Zijn best veel dierbaren overleden de afgelopen tijd :(, mijn oma die meerdere keren door fouten van het ziekenhuis (!) heel slecht heeft gelegen, maar er gelukkig elke keer weer uit opkrabbelt enz. enz. Maar goed, niet meer aan terugdenken, het gaat nu redelijk met haar en 2010 wordt gewoon in alle opzichten toppie, voor iedereen!!

Ik wens iedereen een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2010, inclusief voor IEDEREEN een kleintje in de buik! :)

Heel veel liefs, Moon

2. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Goeiemorgen meiden!

De allerbeste wensen voor 2010! Dat 2010 maar ONS jaar mag worden in alle opzichten!! Ik heb een supergezellige oud&nieuw gehad, alleen ben ik nu kei moe, maar ik kan niet meer slapen haha. Ik dacht ik kom ff kijken, maar....ik ben de enige die al wakker is volgens mij hihihi ;)

Vanmiddag gezellige nieuwjaarsborrel/etentje bij pap en mam thuis met de family! Gezellig!

Fijne dag allemaal!

Liefs, Moon

3. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Iedereen een super 2010 gewenst!!!

Ook wij hebben een heel gezellig oud en nieuw gehad!
    Zijn bij mn zwager en schoonzusje geweest en heb een hele lange tijd lekker met mn kleinste neefje op mn borst op de bank gezeten :) Wat ontzettend lief zeg!!!!!
    Verder wat mooi vuurwerk af gestoken en rond 1:00 een rondje bij ons door de stad gaan lopen, bij familie langs en bij vrienden langs :)
    Vanmorgen even bij de oma van mn man geweest en ben nu een taart aan t bakken :).

4. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Allemaal de beste wensen voor 2010!!!

Gister een ontzettend gezellige avond gehad, met veels te veel eten en lekkere hapjes. Maar het leukste was nog wel het vuurwerk. De eigenaren van een chinees restaurant bij ons in de buurt hadden professioneel vuurwerk uit china, dit was echt waanzinnig. Ze zijn er wel een uur mee bezig geweest, mijn oren doen nog zeer van de knallen:D

Vandaag ga ik lekker een dagje bankhangen, want ik ben nog brak van gister.

5. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Hoihoi, hier het eerste bruinverlies alweer gespot (dag 26)... en weer/nog last dus leuk begin van het jaar, na mn menstruatie maar weer bezoek huisarts en wéér een verloren maand, dat is echt wel jammer hoor, mja heb heel 2010 dus komt vast wel een keer goed ;)

6. Flippo123

dag 26 al joh, na misschien is je cyclus nu lekker regelmatig en is het volgende maand gewoon raak...
    Ik ga in ieder geval voor je duimen meid!

Hier is mijn ongi voorbij, morgen mn laatste pilletje clomid en dan tussen dag 10 en dag 16 flink oefenen (ga vanaf maandag ovu testjes proberen te gebruiken 9werk onregelmatig dus kan niet altijd rond dezelfde tijd doen :S)
    Tempen gaat lekker... zit nu vanaf mn ongi op ong 36,7... dus we zien wel of ie omhoog gaat :p

7. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    He spannend bij jou dan joh! En wat goed dat tempen zo goed gaat, ik ben daar ook wel benieuwd naar maar ga dat denk ik na ronde 6 doen, eerst nog 2 normaal dus, ga wel weer ovutestjes bestellen bij sensitest, vind ik wel fijner dan niks! (zeker nu met die klachten, dan weet ik iig wanneer mn ei is).

Ja dag 26, weet natuurlijk niet wanneer het gaat doorzetten dus zal idd op een cyclus van 27 of 28 dagen uitkomen, heel netjes :) Achja dat is ook alvast een succesje toch ;)

8. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    @Lief, toch fijn dat je nu zo een regelmatige cyclus hebt, dan kan je ook makkelijker je ei vinden met die ovutesten lijkt mij.
    En ik hoop zo dat de huisarts iets voor je kan doen, zodat je snel weer met plezier aan de slag kan gaan voor een kleine.

@Miekie, ben benieuwd of je nu je ei gaat vinden, zou eigenlijk wel moeten toch na de clomid? In ieder geval veel plezie met klussen, het zal nu vast snel raak zijn!

Ik ben maar weer gewoon begonnen met ovutesten, mijn huisarts zei namelijk dat tempen niet betruwbaarder is dan die testen, maar alleen maar voor meer ongemak zorgt. Dus tot ik bij de gyn ben geweest vertrouw ik maar op haar.
    Maandag weer aan het werk, maar moet eerlijk toegeven dat ik daar een beetje tegen op zie:(

9. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Hai meiden!

Lief: Keep up the good hope! Wel balen zeg :x Hoop dat je er snel vanaf bent. En wat je zegt...je hebt heel 2010 nog, maar...ik hoop toch voor je dat je niet heel 2010 nodig hebt hoor meid!. Ga maar gauw naar de huisarts na je ongi. Hopen dattie er nu echt iets aan kan doen! Stay positive iiig meid!!

Miekie: Ik hoop dat je je ei snel vindt en dat die temp maar gauw omhoog gaat hihi ;) Ook voor jou: keep up the good hope!

JufD: Suc6 met de ovutesten. Ook ik moet maandag weer beginnen met werken brrr echt geen zin in. Ik heb ook niet echt het idee dat ik 2 weken vakantie heb gehad...heb op 1 dag na werkelijk elke dag iets gehad, ben bijna elke dag weg geweest of er kwam iemand op de buurt bij ons...lekker dagjes weggeweest enz. enz. enz. Wel leuke dinge allemaal natuurlijk, maar op de een of andere manier ben ik niet bijgetankt in de vorm van eens lekker een dagje ff helemaal niks...en dan begint de week alweer met een hele drukke werkdag maandag en dan 's avonds weer op de buurt, dinsdag met mijn beste vriendin naar de bios...woensdag opa&oma bij ons op de buurt en dan is het alweer donderdag...:D Whaha achtja...zo gaan de dagn snel he hihi.

Ik zit nog niet helemaal bij mijn goede dagen, maar we willen deze maand echt elke kans benutten! Manlief is weer helemaal fit (heeft toch nog een tijd geduurd, zelfs vorige week was hij nog niet helemaal top) en ik ben fit, dus we gaan ervoor! Ik heb nog ovutesten liggen, maar weet nog niet zeker of ik ze ga gebruiken. Ik kijk wel wat mijn gevoel tzt zegt...

Fijne avond!

Liefs, Moon

10. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Nou het zet ook al wel door hier, dus weer een cyclus van 26. Beetje kort maar achja nog een kans in januari dan ;) Het gekke is ook dat ik nu nergens meer last van heb. Nouja duimen dat het zo blijft dan maar.

11. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    Goeiemorgen!

Lief: Op zich wel fijn toch, zo'n korte cyclus? Hij is lang genoeg iig...En inderdaad...in januari dus nog een kans! Ik hoop ook voor jou dat het zo blijft meis. En fijn dat je nu nergens meer last van hebt! Hou dat zo :D

Weer een flinke pak sneeuw gevallen hier! Niet normaal pfft! Morgen weer aan het werk...jakkk echt geen zin zin ;) Straks naar verjaardag van mijn schoonzussie.

Fijne zondag allemaal!

Liefs, Moon

12. Flippo123

Lief: Wel prettig op zicht dat je zon regelmatige cyclus hebt :) En idd januarie weer een kans voor jou! Ik ga voor je duimen meid!

Moon: Voor jou komt het ook helemaal goed hoor :)

Hier verder alles rustig... 2 uurtjes terug mijn laatste pilletje ingenomen en het klussen kan gaan beginnen :p
    Ik ben nu "druk"" aan het werk, is wel gezellig zo nu met werken om eerlijk te zijn (ookal zou ik nu wel liever thuis zijn hoor :))

Nou fijn weekend nog en spreek jullie snel!!!!!!!

13. Flippo123

hey hey meiden :)
    Even een klein baal momentje hier...
    Kreeg net een berichtje van een vriendin van me (waarvan ik wist dat ze net gestopt was) dat ze vandaag 10 weken zwanger is :)
    Echt super leuk voor haar dat zeker wel...
    Maar het is wel eventjes qua gevoel vervelend, omdat wij nu in de 7e maand zitten ondertussen... nu weet ik nog steeds wel dat ik niet moet zeuren... ben nog geen jaar bezig.. maar zoals jullie allemaal weten is elke maand een maand te veel voor je gevoel :)

Maar goed, het is super leuk voor haar... 27 januari ga ik bij haar langs, even bijkletsen e.d. :)

14. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Hoi meiden,

@Lief, toch fijn een cyclus van 26 dagen, dan heb je gewoon extra kansen om zwanger te raken:D

@Moon, succes morgen met weer gaan werken!

@Miekie, wat kan dat rot voelen he, als je van iemand anders te horen krijgt dat ze zwanger zijn, daar mag je best even van balen. En al ben je nog geen jaar bezig, de 7e maand is voor ons gevoel natuurlijk wel al 6 maanden te veel.

@Carrie, hoe gaat het met je?

Hier weinig nieuws te melden, ik begin alleen wel een beetje zenuwachtig te worden voor de afspraak met de gyn. Ik ben erg nieuwsgierig wat er uit de bloedtest en het spermaonderzoek komt. Ook zie ik een beetje(heel erg!) op tegen het inwendig onderzoek, om mezelf gerust te stellen ging ik kijken op de website van het ziekenhuis want daar staan foto's op van de artsen. Dus ik dacht ik kijk even hoe de mevrouw waar ik heen moet eruit ziet. Nou dat had ik beter niet kunnen doen, want het is een man!

15. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Hoihoi, het is toch 27 dagen geworden ;) vandaag pas echt rood. Nou in jullie ogen is dat natuurlijk hartstikke kort, maar eigenlijk is dat een normale cyclus haha.
    Daar ben ik ook blij mee hoor! Deze maand gaan we proberen weer een echte kans te hebben, dus gewoon om de dag seks vanaf dag 8 ofzo en weer ovulatietesten besteld! Hopelijk is het ons gegund na 2 maanden eindelijk weer een kans te hebben... en anders ga ik na deze cyclus echt naar de huisarts, maar we willen zo graag nog eentje écht proberen ;) Hopelijk lukt het qua seks want als het pijn doet of ik erna erg last van heb is het natuurlijk snel bekeken..

Juf, niet doen dat er tegenop zien want het valt zoooo mee joh! Of heb je wel eens gehad dat het pijn deed ofzo? Heb paar keer inwendig onderzoek gehad, 1 keer met eendenbek maar dat deed hij heel voorzichtig en ik ademde echt even goed uit toen hij dat deed (dan ontspan je) en het deed absoluut geen pijn. Andere keren was meer korte inspectie ;) dus zonder eendebek.

Enne die mensen zien dat echt dagelijks!! Tipje: doe een lange trui of een jurkje aan, dan voel je je niet zo bloot.
    Heel veel succes!

Miekie: ik heb het nog niet dat ik baal, maar ik merk dat het wel een klein beetje begint te komen nu, maar ik ga ook nog maar mijn 5de cyclus in dat we het echt proberen :) (wel 7 maanden van de pil af natuurlijk anders hoorde ik niet in dit topic haha).
    Ook wij komen aan de beurt! Succes met klussen ;) jullie hebben wel een goede kans deze maand he! Goede zaadjes + in de gaten gehouden bij de gyn enzo, ook jij succes!

Moon hoever zit jij eigenlijk? Je hebt geen banner meer.

Carrie hoe is het bij jou? Ben heeel benieuwd!

16. Flippo123

@lief: Voor jou hopelijk nog een kans in Januari meid!!! Ik ga voor je duimen!!!

@jufD: Ik kan me voorstellen dat je het spannend vind! ik heb een inwendige echo gehad, voelde er niets van... vond het wel ff eng maar de gyn stelde me erg gerust! En begon vanalles uit te leggen op het echo beeld, waardoor ik een beetje vergat waar hij mee bezig was zeg maar :)

Hier alles even iets minder rustig...
    Had gisteravond in ene steken in mn linker onderbuik/lies en toen ik vannacht naar t toilet ging had ik een beetje rose/bruin verlies, en vanmorgen weer!
    Ik zit vandaag pas op dag 9 en vind het wel een beetje heel erg vroeg voor mijn ei, en daarnaast, we hebben niet geklust!!! (afgelopen zaterdag avond/nacht voor t laatst!).
    Vanmorgen even de gyn bellen en als hij denkt dat t misschien toch mn ei is dan maar eind van deze middag/ begin van de avond klussen en hopen dat we t goed benut hebben....
    Ik vind het in ieder geval erg vreemd!

Vandaag verder lekker relaxen... pak over een 50 minuten de trein naar Antwerpen, gezellig bij mn zus langs en shoppen :)

17. Carrie78

Carrie78 Actief lid

14 okt 2009
    394
    0
    0
    Allemaal nog een heel Gelukkig Nieuwjaar!!!

Wij zijn zondag terug gekomen uit Berlijn. De treinreis viel een beetje tegen, vooral de heenreis. Onze snelle rechtstreekse trein reed namelijk niet ivm een stroomstoring en daarom moesten we 4x overstappen... Toen we er uiteindelijk waren, waren we eigenlijk te moe om nog de stad in te gaan en zijn we lekker in ons *****hotel gebleven :p
    Vrijdag en zaterdag de stad bekeken, veel rond gewandeld en lekker uit eten geweest en nog een paar laarzen geshopt! Dus het was een leuk weekend!

Verder gaat het redelijk hier qua misselijkheid. Ik was sinds vorige week heel erg verkouden en daardoor kon ik niet meer zo goed ruiken en dat scheelt volgens mij ook heel erg haha...
    Donderdag half 10 de termijnecho, heb er zin in! Ik hoop dat we een compleet mensje gaan zien. Verder begint m'n buik een beetje uit te zetten dus binnenkort moet ik het iedereen gaan vertellen. Wil alleen graag wachten tot donderdag.

En voor jullie een nieuw JAAR nieuwe kansen. Ik ga ontzettend voor jullie duimen dat het heel snel mag lukken!!! SUCCES!

18. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.040
    2.850
    113
    Spannend Carrie! Ben benieuwd of je een fotootje mee krijgt! Succes, want het lijkt me ook wel écht spannend of alles helemaal goed is enzo, maar dat zal vast hoor.

Miekie, tja in een gewone cyclus zou het prima kunnen maar geen idee hoe dat is met hormonen.. hopelijk was het niet zo want dan ben je toch echt vrij laat met klussen lijkt me?

19. jufD

jufD Bekend lid

10 mrt 2009
    897
    23
    18
    Lief en Miekie, bedankt voor de geruststellende woorden! Het is voor mij de eerste keer dat ik een inwendig onderzoek krijg, dus vind het fijn om jullie tips en ervaringen ermee te lezen, bedankt!

@Miekie, dat zal wel erg vroeg zijn voor je ei, want je hebt toch tot dag 7 clomid geslikt? Dan zou het wel heel snel werken. Maar misschien zijn het alleen maar tekenen dat je ei eraan komt en is de eisprong zelf pas over een paar dagen, voor de zekerheid inderdaad toch maar even aan de klus vandaag.

@Lief, ik hoop dat je deze maand je kansen goed kan benutten!!

@Carrie, leuk donderdag de echo, het is nu natuurlijk al een echt kindje dus er is veel meer te zien. Als je een foto mee krijgt, kom je dan wel even met je baby pronken?
    Leuk trouwens dat je al een buikje begint te krijgen!

20. Moon1984

Moon1984 Bekend lid

25 okt 2009
    968
    0
    0
    Juridisch Secretaresse
    Limbabwe
    He meiden!

Carrie: Wat leuk! Donderdag een echo! Super ook dat je buik een beetje begint uit te zetten hihi dat maakt het helemaal echt he! Ennuh indd..als je een fotootje krijgt: showen die superbaby van jullie ;)

JufD: Ik heb er geen ervaring mee, maar ik snap heel goed dat je een beetje de zenuwen hebt. Gelukkig hebben Lief en Miekie je alvast wat gerustgesteld. Ik wens je iig heel veel sterkte en suc6, maar ik weet zeker dat het goed komt meid! :)

Miekie: ;) Ik weet het eigenlijk ook niet..Ik zou indd iig gewoon lekker aan de klus gaan; elke kans benutten. Ik blijf voor je duimen meid, net als voor alle anderen natuurlijk!

Hier weinig nieuws he...ik zit in mijn beste dagen en lieffie en ik zijn in topvorm hehe dussuh flink aan de klusser de klus :) We gaan er echt voor! Ik hooooop het zo! Wel een toestand soms hoor pfft...hebben het nu weer kei druk met werken en laat ik nu NET gisteren, vandaag en morgenavond afspraakjes buiten de deur hebben...bij zussie op bezoek met vriendin van mijn moeder + dochter gezellie gezellie...vanavond met beste dinnetje naar de bios geweest ook gezellie gezellie en net terug en morgen weer op de buurt enz. enz. pfft....maar goed...we klussen gewoon door en laten geen enkele kans onbenut dit keer :p (En dan zeggen ze 's ochtdens op je werk: Moon wat zie je er moe uit!) JAAA hallooo vind je het gek???! Whahahahaa :D

Meiden, allemaal heel veel succes en sterkte en ik hoop dat we deze maand allemaal zwanger zijn! 2010 wordt ONS jaar!:D

Liefs, en alvast weltrusen, Moon

Deel Deze Pagina