hey hey meiden Had de gyn gisteren nog even gebeld... deze vertelde dat je je ei kan hebben van dag 8 tot dag 15 in principe (in een normale cyclus) en met clomid boots je een "normale" cyclus na Ik kan a.s. maandag of dinsdag bloed laten prikken om te kijken of het idd mijn ei is geweest Nog even voor Carrie: Super veel plezier morgen met de echo !!!!
jaa ben benieuwd naar Carrie, En jufd heb jij al uitslag gehad? Wanneer moest je nou weer naar de gyn? Hier geen nieuws, hopelijk snel aan de klus Ben btw gestopt met de etospillen, gewoon weer terug naar VSM Mama. Vond ze fijner ofzo maar 1 keer per dag Hopelijk blijft mn cyclus nu wel gewoon zo
Carrie, hoe was het? Is jullie baby een beetje fotogeniek @Lief, ik moet woensdag 13 januari naar de gyn en dan krijgen we ook meteen de uitslag, gelukkig hoef ik niet zo lang meer te wachten want ik ben ondertussen erg nieuwsgierig geworden. Toevallig dat jij gaat stoppen met die etospillen, ik namelijk ook. Ze hebben bij mij tot nu toe niks aan mijn cyclus gedaan en ik vind het irritant dat ik er 2 per dag moet nemen. Ik hoop voor jou dat je cyclus wel gewoon zo regelmatig blijft. @Moon, als je straks zwanger bent kun je wel weer bijslapen @Miekie, nou ik ben heel benieuwd of het inderdaad je ei is geweest, ik hoop het voor je, want dan werken die pillen dus heel goed. Waarom heb je trouwens je naam veranderd?
Goodmorning! Ondanks dat ik ff weg ben geweest is het hier niet echt druk geweest zie ik Ik dacht dat ik eerst uuuuuren moest lezen hihi, valt dus mee. Carrie: Ben heeel benieuwd naar jullie wondertje! Hoe was het?? JufD: Spannend ja! Nog een paar daagjes en dat weet je meer. Alvast heel veel suc6 en sterkte iig meid! Lief: Ben ik net begonnen met de etospillen, gaan jullie allemaal stoppen Whahaha heb is indd niet zo handig dat je die 2x p dag moet slikken, maar tot nu toe gaat het me goed af. Ik maak ze dus maar gewoon op haha. Flippo: Leuk je nieuwe naam Miekie hihihi Speciale reden voor?? haha Hier geen nieuws...druk aan de klus....pffttt... dit was ook wel echt een drukke week, ben elke avond op de schuup geweest en tussendoor nog geklust natuurlijk, want het was MIJN week. Ik dacht ik laat geen kans onbenut haha. Arme manlief...kwam ik laat thuis en dan werd hij weer besprongen Gelukkig vond hij het niet erg haha. Maar wij dachten echt...we gaan ervoor, dus geen dag voorbij zonder te klussen Fijn weekend! Liefs, Moon
Hoi! Echo afgelopen donderdag was heel erg leuk! Hij/zij lag er niet helemaal fotogeniek bij maar al echt een foetus te zien, wat een verschil met de vorige echo en alles erop en eraan! De beentjes waren opgetrokken dus die zie je niet op deze foto (zie foto-album) maar de handjes wel En het was al aan het bewegen joh! Het is nu ruim elf weken dus de banner klopt precies. Ik ga maandag een afspraak maken voor de combinatietest. Bloed heb ik al laten prikken (ook meteen donderdag even gedaan in het zkh). Aan de ene kant hoeft die test niet voor mij want het blijft een kansberekening maar hopelijk stelt het ons helemaal gerust. En wanneer kan er weer getest worden bij jullie? Er wordt weer volop geklust ieder geval Fijn weekend nog!
Fijn dat het goed was allemaal! Hier moeten we eerst nog eens beginnen met klussen (argh wat haat ik dat woord toch maar heb geen alternatief.. seksen klinkt ook zo.. plat ). Hoop dat het goed gaat deze maand! Tot nu toe wel in elk geval, maarja nog geen seks gehad natuurlijk omdat ik ongesteld was. Ga ook weer voor de ovulatietesten deze maand Dus jullie horen me wel weer over wel of geen streepjes enzo haha. Verder weinig nieuws! Het wisselt ook heel erg hoe ik er mee bezig ben, heb ook nog altijd het gevoel dat het nog heel lang gaat duren hier
Hey hey meiden @ Allemaal : mijn naam is veranderd ivm prive kwam er via via achter dat er een paar bekenden op dit forum rond huppelen en wilde nog wel even anoniem blijven zeg maar @Lief: Hopen dat t raak is voor je , ga je ovu testen gebruiken deze ronde? @jufD: Spannend voor je meid, bijna naar de gyn... hopen op een goede uitslag voor jullie! @Moon: Hopen dat jullie goed je best hebben gedaan deze ronden en dat je over een week of 2 een posi test in handen hebt! @Carrie: Wat super joh dat de echo zo leuk was!!! Heb je nog erge last van je zw-verschijnselen? Hoop het niet voor je en dat je nu lekker aan t genieten bent Hier is verder alles rustig... heb deze week dus als het goed is mijn ei gehad... volgende week bloed prikken dus maar... Ik had moon al een mail gestuurd, en nu alles een beetje gezakt is denk ik dat ik het hier ook maar even kort plaats... Afgelopen woensdag bij de gyn geweest voor de uitslag van de testen... deze was niet bepaald rooskleurig zeg maar... We hebben zoals deze test liet zien 5% kans op een spontane zwangerschap... kwam eventjes hard aan maar we treuren zeker niet.... Eind feb nog een testje inleveren en dan maar eens kijken wat daar de uitkomst van is... We hebben een antal (belangrijke) dingen op rij kunnen zetten waarom de test niet goed is gegaan, dus we varen er niet echt op zeg maar. (afgekoeld, krap binnen het uur ingeleverd, niet alle sin het potje) Dus ergens in maart hebben we daar dan weer de uitslag van Maar zoals ik al zei... we varen er niet op, er waren wat dingetjes mis gegaan.
He ik had al antwoord gegeven op je vraag, we posten tegelijk hahaha. Maar ik dacht dat de uitslag bij jullie wel goed was?? Wat balen joh, maar idd 1 test zegt niet alles (denk iig dat je het over de zaadtest hebt?), dus hou hoop! En gelukkig kunnen ze tegenwoordig veel, maar ik begrijp dat het je even helemaal uit het veld slaat zo'n uitslag.. Nooit van te voren geweten/gedacht dat zwanger willen worden zo'n inpact zou geven op mensen joh, daar kom je dan pas achter als je er mee bezig bent of mensen in je omgeving. Het is allemaal niet zo vanzelfsprekend, liever gezegd.. het is echt een wonder als het lukt!
jeps je hebt helemaal gelijk... Ik heb het idd over de zaadtest... Maar goed idd zoals ik ook al zei, 1 uitslag is geen uitslag... eerst de volgende maar eens zien en het goedje goed en lekker warm houden en snel wegbrengen maar Had het de afgelopen keer alleen in aluminium folie ingepakt... maar kwam er achter dat dat dus niet genoeg is met die vrieskou! De tip die ik kreeg was het potje voor verwarmen en op lichaamstemp laten komen, en dan nadien het potje onder je kleding warm houden Wij waren idd in de veronderstelling dat de uitslag niet slecht was... maar dat mens aan de telefoon had het niet goed door gegeven... beetje balen dus gyn vond dat ook niet echt netjes... Maar als je het zo vand eze kant gaat bekijken is zw worden helemaal niet meer zo romantisch zeg maar en al helemaal niet vanzelfsprekend! Maaar we verliesen geen hoop.... 2010 wordt voor ons allemaal een TOP jaar
Ja wat ik zei tijdje terug, potje tussen je borsten had ik al eens gelezen haha. Nee maar even serieus ik hoop echt van harte dat de volgende keer beter is! En vergeet niet.. een keertje verhoging ofzo bij de man kan ook direct een slechte uitslag brengen he, en het zaad vernieuwd zich elke... zoveel weken ofzo dus wie weet, hopelijk valt het mee! We duimen voor jullie.
Jeetje Flippo, kan me voorstellen dat je een beetje van dat nieuws moest bijkomen. Goed dat je positief blijft, het is inderdaad maar 1 uitslag en misschien is het de volgende keer weer helemaal anders. Kan je man niet in het ziekenhuis het potje vullen? Dat heeft mijn man namelijk gedaan, er was een speciale kamer voor, en dan weet je zeker dat het niet kan afkoelen. Ik duim dat het gewoon allemaal nit nodig is en je deze ronde gewoon zwanger bent. @Carrie, mooie echo en fijn dat alles goed is! @Lief, hopen dat het klussen(ik weet er ook geen ander woord voor) deze maand goed gaat lukken. Gek he dat je van te voren niet echt nadenkt over de inpact die zwanger worden op je leven gaat hebben. Het brengt zo veel onzekerheden met zich mee, maar hopenlijk krijgen we daar straks iets heel moois voor terug. Ik ben nog steeds in afwachting van de gyn, maar ondertussen ook weer aan het testen met ovutests maar tot nu toe nog zonder resultaat. Wij klussen dus maar de hele cyclus(zodra mijn ongi voorbij is) om de dag, gewoon voor de zekerheid. Maar ik merk dat het me echt begint op te breken. Ik werk lange dagen, van 7.30 tot ongeveer 18.00 uur en dan neem ik vaak nog werk mee naar huis ook, dus het enige dat ik vaak wil zodra ik mijn bed zie is slapen, maar dan ben ik bang dat ik mijn ei mis dus gaan we toch maar klussen. Ik krijg ook steeds vaker van collega's en vrienden te horen dat ik er zo moe uitzie en dan denk ik bij mezelf ja je moest is weten hoe druk ik het heb. Zo nu gaat mijn klaagmodus weer uit, maar ik moest het gewoon even kwijt. Verder gaat alles gewoon goed hoor
JufD: kan me voorstellen dat het je soms opbreekt. Maar houd de gedachte waarvoor je het doet in je achterhoofd meis Flippo: had je mn reactie op je mail ontvangen? Ik was heel laat met reageren doordat ik elke avond weg was en niet meer gekeken heb. Sorry Maar..zoals de meiden hier zeggen. Verlies de hoop niet! Er is nog een kans ennuh..die test zegt indd niet alles. Gewoon met positieve moed op naar de volgende test! Lief: Indd nooit geweten dat zwanger worden zo'n impact heeft. Ik dacht altijd joh als je een kindje wilt dan stop je met je voorbehoedsmiddel en ben je binnen no time zwanger! Nou ....niet dus! Maar ook bij jou komt het helemaal goed. Ik weet het zeker! Ik had eigenlijk even een algemene vraag voor iedereen...hoop dat jullie me niet brutaal vinden haha, maar ik stel m toch Ik vroeg me af hoevaak iedereen het hier deed voordat ze zwanger wilden worden...Ik lees nl. vaker dat als de beste dagen eraan komen er gezegd wordt van we moeten nu dus om de dag/elke dag klussen.....Ik snap, net als in het verhaal van JufD dat ze altijd lange dagen maakt en vaak thuis nog moet werken, nog los van het huishouden en sociale contacten onderhouden dan, dat het er soms echt bij inschiet en dat je gewoonweg te moe bent. Ik heb dat natuurlijk zelf ook wel eens, maar mijn liefje en ik deden het ook voordat we zwanger wilden worden al praktisch elke dag (uitzonderingen daargelaten natuurlijk!). Het gevoel van "moeten" tijdens DE dagen hebben wij gelukkig dan ook niet echt. Afgelopen week was wel ff druk omdat ik elke avond weg was en je weet dat je in de beste dagen zit. Je bent dan pas laat thuis enz. enz. dus ik had afgelopen week wel zoiets van normaal zou je zeggen trusten schat en nu bespring je hem, terwijl je moe bent haha maar ach...als je dan eenmaal bezig bent.. Nogmaals, ik snap het heel goed hoor, maar ik vroeg me gewoon af hoe dat bij jullie zat voordat je zwanger wilde worden...... Ik zal nu eens ff een banner gaan maken want die van mij is om de een of andere reden weer weg.... Fijne dag nog! Liefs, moon
Haha hij doet et weer in elk geval En ik wil wel antwoord geven hoor ben daar heel open in. Wij hebben nooit zo vaak seks dus dan krijg je nu idd dat je eigenlijk 'moet' als je zwanger wilt raken. Ik heb zelf niet zo'n heel hoog libido, liggen heel vaak niet tegelijk in bed, meer dan 5 jaar bij elkaar en noem alle stereotype dingen maar op Moet zeggen dat het proberen een kindje te krijgen voor ons juist wel goed is hoor, je denkt er weer eens bewust bij na en we vinden het niet erg om meer seks te hebben Ik heb alleen af en toe even een zetje nodig Nu is het bij ons natuurlijk weer ff klote met die infectie.. dus ik spreek over de eerste maanden nu. Het sluipt er bij ons gewoon altijd weer in dat het minder wordt. Vriendlief werkt vaak tot 's nachts door met zijn 2 studies en ik werk gewoon fulltime dus moet toch wel mn 8 uurtjes maken per nacht (en in de ochtend voor half 7 moet ik zeggen dat ik liever slaap ) En gewoon niet in bed dat komt eigenlijk niet zo heel vaak voor Heb ook lange tijd gehad dat seks gevoelig was, en ook er na, dus toen kon ik er niet meer zo van genieten, dat zal wel voor mijn wat lager libido hebben gezorgd (kwam achteraf omdat ik al 2 jaar chlamydia had wat ik niet wist...). Kwam daar nu net weer een beetje bovenop, dat ik echt pijnloos om de dag seks kon hebben en er ook zin in had en toen kreeg ik die infectie, lekker weer terug bij af. Nu ben ik op dit moment echt weer beetje bang om seks te hebben.. bang dat het zeer doet, of erna weer zeer, dat ik weer naar de huisarts moet enzo pff. Maarja komt ook wel weer goed denk ik Gelukkig praten we er gewoon over en vriend is heel lief en voorzichtig hoor. En we waren beide tevreden met ons seksleven ook al was het dan gemiddeld zo'n 1 of 2 keer per week. Ik moest dan af en toe even zin maken maar als ik eenmaal bezig ben dan denk ik: waarom doen we het eigenlijk niet vaker Zooo nu weten jullie ook alles over mijn seksleven
Heey Moon, ja zeker heb ik je prive berichtje ontvangen, super bedankt meid En jaja je banner doet het weer!!!! Kunnen we weer zien waar ergens je je in je cyclus bevind Hier is verder alles rustig... Lekker weekend, dus dat is altijd goed! Hier in de omgeving sneeuwt het weer lekker, heb alleen jamer genoeg nog niet op het ijs gestaan... wie weet komende week Ben dan lekker veel vrij dus dat ik wel prettig!! Owja... en Moon & Lief: hier op DAT gebied geen bijzonderheden hoor... geniet er lekker van en leg er geen druk op 8). Fijn weekend nog voor deze dag En tot volgende week maar weer!!! (ik heb in mijn planning om 28 jan te gaan testen... als ik dan niet ongi ben geworden... dan is het dag 33 voor mij ip dus we zullen zien!!!